paleovalley.com Reviews 

768
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the paleovalley beef sticks. They are delicious, not greasy like some others and are naturally preserved, high in protein. A great snack as a pick me up or if hunger hits and it's not mealtime.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Excellent products. Very misleading Internet ads for their bone broth protein buy one get one free. Nowhere in the ad does it say or state this is a one-time offer.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After purchasing these beef sticks for my husband's birthday, nothing compares and he keeps saying "where are the other ones you got me?!?" So, we will be getting these often. Also, great, great custo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the meat sticks, electrolytes (Spiced Apple in hot H2O for the winters) bone broth powders (salted caramel in my coffee!), ACV and Omega 3 supplements and their coffee! I've had a few issues wi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

At Paleovalley, our mission is simple: create the most nutrient dense, clean ingredient products on the market and stand behind every single one of them. We believe that real food should be the foundation of a healthy life, and everything we make reflects that commitment. From sourcing to formulation to packaging, we never cut corners because your health is worth more than that. Our product lineup is crafted for people who refuse to compromise on quality. Our fan favorite 100% Grass Fed Beef Sticks come in a variety of bold flavors including Original, Teriyaki, and Jalapeno, and are made with no problematic ingredients, just real food you can feel good about. Our Bone Broth Protein Powder delivers a clean, delicious source of protein that blends beautifully into coffee, smoothies, or cold water. Our Superfood Bars, supplements, and full product collection are all formulated with the same uncompromising standard: the highest quality ingredients available, period. We also believe that outstanding customer service is not a bonus, it is a baseline. Every customer is backed by our 60 day money back guarantee, and our support team is committed to fast, fair, and genuinely kind resolutions every time. Whether you have a question about a product, need to adjust your subscription, or want to start a return or refund, we make the process simple, prompt, and stress free. We show up for our customers after the sale because that is when it matters most. Our subscription program is designed to put you in complete control. We send advance notice before every order so you are never caught off guard, and if something slips through unexpectedly, we will always make it right. Flexibility, transparency, and trust are at the core of how we operate. Paleovalley is more than a supplement company. We are a community of people who believe that nourishing your body with real, high quality food is one of the most powerful things you can do for your health and your family. Thousands of loyal customers across the country trust us not just for our products, but for the experience of being truly taken care of. If you are looking for a company that delivers on both quality and customer care, give Paleovalley a try. We back everything we sell with our guarantee, and we think once you experience the difference, you will never look back.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

768 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(768)

359 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Paleovalley

Great product, great customer service, highly recommend Paleovalley products!

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hello, thank you so much for this! Great product, great service, and a high recommendation is just about the nicest trio of compliments we could ask for. We are so glad you have had a wonderful experience all around. Thank you for spreading the word and for being such a valued part of our community. We are so grateful to have you with us. Wishing you all the best!

Warmly,
The Paleovalley Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Paleo Valley bone broth at the ready!

I always have Paleo Valley bone broth in the house. Ive tried all flavors - turmeric is great, the vanilla and plain I mix together and add to my smoothie every morning.
I always head back for more when running low and all products I have tried are equally excellent.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hello, thank you so much for this! We love that Paleo Valley bone broth always has a spot in your house. You are a true flavor explorer! The turmeric is a wonderful pick, and mixing the vanilla and plain into your morning smoothie sounds like a delicious daily ritual. Knowing you keep coming back for more and have enjoyed everything you have tried is the best compliment we could ask for. Thank you for the loyalty and for being such a valued part of our community. We are so grateful to have you with us. Wishing you all the best!

Warmly,
The Paleovalley Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got my teriyaki beef sticks yesterday…

I got my teriyaki beef sticks yesterday I had one and I totally love them il definitely order some more when I run out

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hello, thank you so much for this! We are thrilled your teriyaki beef sticks arrived and that the very first one won you over. That is exactly the reaction we love to hear! We cannot wait to welcome you back when you are ready to restock. Thank you for giving us a try and for being such a bright new part of our community. Wishing you all the best!

Warmly,
The Paleovalley Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a problem with one of my orders

I had a problem with one of my orders, and the matter was resolved in no time flat! My customer service rep was kind and courteous, and offered me several suggestions in order to resolve my issue. Paleovalley is a great company to work with, along with a fantastic product, and I am very pleased with their promptness, and their expertise in ongoing communication. Bravo, Paleovalley!!!

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hello, thank you so much for this! "Bravo" right back to you for such a generous and uplifting review! We are so glad your issue was resolved in no time and that your customer service rep was kind, courteous, and full of helpful suggestions. That is exactly the experience we hope to deliver every time. It means the world to know you felt well taken care of through prompt, clear communication from start to finish. Thank you for the enthusiasm and for being such a valued part of our community. We are so grateful to have you with us. Wishing you all the best!

Warmly,
The Paleovalley Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had a subscription for meat sticks…

I had a subscription for meat sticks for about a year and was happy with them until recently. My auto ship arrived around every six weeks and I only had a few sticks left when the new ones arrived so I did not have a lot of old ones around. However, I took one out recently and was shocked to find it was moldy and gross. I threw it away and was pretty annoyed but continued with the next auto ship order but was shocked again to find another moldy and gross meat stick in that older. That is totally unacceptable and I immediately cancelled the auto-ship order. I won't be ordering any more meat sticks (totally turned off now) but I may order some other items. I like the sleep protein and the chocolate bone broth but I hated the Golden Milk (gag!)

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hi there, thank you for being with us for the past year, and I'm so sorry that your recent meat sticks arrived in that condition. Finding mold on a product you've trusted is upsetting, and it's absolutely not the experience we want you to have. Food safety is something we take very seriously, so I'd genuinely like to look into what happened with those batches.

Please reach out to us at support@paleovalley.com with your order details and we'll make this right for you, including a refund or replacement. I'd also love to pass your feedback along to our quality team so we can dig into it on our end.

And thank you for the kind words about the sleep protein and chocolate bone broth! Noted on the Golden Milk too. If you ever want recommendations on other items to try, we're always happy to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m a big fan of PaleoValley’s protein…

I’m a big fan of PaleoValley’s protein powders. My morning shakes keep me fuller a lot longer than my previous protein powder I was using; which I have since dropped using. Love the superfood bars also. They’re so filling. Great products!!

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hello, thank you so much for this! We are thrilled to hear our protein powders have become a staple in your morning shakes and that the superfood bars have won you over too. It means a lot to know they have earned a lasting spot in your routine. That kind of loyalty is the best compliment we could ask for! Thank you for the enthusiasm and for being such a valued part of our community. We are so grateful to have you with us. Wishing you all the best!

Warmly,
The Paleovalley Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had to call my bank and cancel my…

I had to call my bank and cancel my card for fraud.These people keep billing.Me, don't buy from here.It's such a pain in the ass to wake up one morning and have to cancel your credit card and deal with this

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hi there, thank you for taking the time to share this, and I'm truly sorry for the stress and hassle of having to cancel your card and sort all of this out. That's never how we want anyone's experience with us to go.

I do want to reassure you and anyone reading that our team has already connected with you directly to look into this and get things fully resolved on our end. Protecting our customers' payment information is something we take very seriously, and we've made sure your account is squared away.

If anything still feels unresolved or you have any lingering questions, please reach out to us directly at support@paleovalley.com and ask for our team. We're here and happy to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Products arrived quickly

Products arrived quickly. I love the taste and cleanliness of the beef sticks. The bone broth blends smoothly in my coffee or cacao.
When I moved overseas they were very helpful in canceling my subscription.

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hello, thank you so much for this! We are delighted your order arrived quickly and that you are loving the taste and quality of the beef sticks. The bone broth blended into coffee or cacao sounds absolutely delicious, so you have wonderful taste! We are also glad our team could make canceling your subscription easy during your move overseas, because being helpful at every step matters to us, no matter where life takes you. Thank you for being such a valued part of our community. We would love to welcome you back anytime. Wishing you all the best on your new adventure abroad!

Warmly,
The Paleovalley Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They offer great savings

They offer great savings. Their products are of good quality . I ordered the protein powder, protein bars and beef sticks. You may not like the flavors , and that's ok, they will refund or credit you . But most importantly they have great service. They follow up with you after your very first order. As if they assign your very own rep to you . I had my own Paleo Valley representative Erika. She was great . responded to every email and almost immediately . She helped me with my refund/credit for the protein bars ( nothing wrong with them , just fid not like the taste) . I Am very happy with my experience with them .

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hello, thank you so much for this thoughtful and detailed review! We love that you found great value across the protein powder, protein bars, and beef sticks, and that our flavor guarantee gave you the freedom to try things worry-free. Taste is personal, so a refund or credit should always be simple and stress-free. It also made our whole team smile to hear how well Erika took care of you, responding quickly and making your refund a breeze. We will absolutely pass along your kind words to her! That personal follow-up after a first order is exactly the kind of experience we hope to create every time. Thank you for being such a valued part of our community. We are so grateful to have you with us. Wishing you all the best!

Warmly,
The Paleovalley Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great selection and taste the teriyaki…

Great selection and taste the teriyaki are my personal favorite. I had a small hiccup with shipping they took care of it immediately. I will defintly buy from again

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hello, thank you so much for this! We are thrilled the teriyaki have earned favorite status with you, that is a delicious pick! Every now and then a shipping hiccup pops up, but taking care of it right away is exactly what we aim for, so we are glad our team had you covered. Knowing you will definitely buy again means the world to us. Thank you for being such a valued part of our community. We are so grateful to have you with us. Wishing you all the best!

Warmly,
The Paleovalley Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve been a customer for years

I’ve been a customer for years. Quality products you can trust to be safe for you and your family. We love the meat sticks, chocolate protein bars and use many of the supplements. I’ve only encountered fantastic customer service working quickly to resolve any issue with refund or replacement.

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hello, thank you so much for this heartfelt review! Years of loyalty like yours mean the absolute world to us. We are so happy your family enjoys the meat sticks, chocolate protein bars, and supplements, and that you feel good about the quality behind everything you bring home. It is also wonderful to hear our team has been quick and helpful whenever an issue came up, whether it was a refund or a replacement, because that kind of dependable care is exactly what we strive for. Thank you for trusting us over the years and for being such a valued part of our community. Here is to many more years together!

Warmly,
The Paleovalley Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly Recommend

I have been enjoying Paleovalley products for quite some time and highly recommend all of them. Their customer support is also top-notch.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hello, thank you so much for this wonderful review! We are delighted you have been enjoying our products and feel comfortable recommending them so highly. That kind of endorsement is one of the greatest compliments we could receive. It also means a lot to hear our support team earned top marks from you, because being there for our customers is exactly what we aim for. Thank you for being such a valued part of our community. We are so grateful to have you with us. Wishing you all the best!

Warmly,
The Paleovalley Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience with their product and customer service

I had a terrible experience with their product and their customer service. I initially ordered seven boxes of different flavored meat sticks. I also ordered a few boxes of bars. The flavor is definitely different than any meat sticks I've had. I tried to convince myself that I liked it because they are a clean product. I really don't like The flavor or texture.

2 months in, I opened a box of their summer sausage flavored meat stick. I noticed one of the sticks was significantly different looking than the others. It also had defective packaging where it looks like the machine cut the packaging improperly. The stick was rotten. I took photos and sent it to Paleo valley. They replied that since it's been slightly over 60 days, there's nothing they could do! After going back and forth with them, they agreed to give me a store credit. Unfortunately my first order was bought a huge discount. My credit would only buy half off a replacement box of meat sticks.

Honestly, I don't think I can eat the rest of the ones I have. I have no confidence in them. I am very disappointed with Paleo valley and will never order it or eat their products again.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hi there, thank you for taking the time to share this, and I'm truly sorry about the summer sausage stick you opened. A rotten product with damaged packaging is never what we want in your hands, and I completely understand why it shook your confidence in us. Thank you for sending photos too, because that kind of detail genuinely helps us track down where things went wrong on the manufacturing side.

I also want to apologize for how the initial back and forth went. Landing on a partial store credit for a food safety issue like this wasn't the right call, and I've since had a full refund processed for you as a courtesy. You should see it back on your original payment method shortly.

If you're ever open to it, I'd love the chance to make a better first impression, but there's no pressure at all. Either way, thank you for giving us the honest feedback. You can always reach me directly at support@paleovalley.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

enjoy their clean products

enjoy their clean products! had to cancel my subscription because of my financial situation. it was easy, they responded right away! when my finances improve i would absolutely buy again

19 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hi Ann, thank you so much for taking the time to share this. We completely understand that priorities shift, and we are so glad canceling was quick and easy and that our team responded right away. Taking good care of people at every step, including this one, is exactly what we aim for. It means a lot to know you enjoyed the products, and we would be delighted to welcome you back anytime down the road. Until then, we are sending you all the best. Thank you for being part of our community!

Warmly,
The Paleovalley Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great snack

I order them for the first time. Got them in 5 days. I love them! Tasty & Juicy not Dry! 😋 better then a Slim Jim. The Original is my favorite. I will be ordering again.
Lucy

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hi Lucy, thank you so much for this! We are thrilled your first order arrived quickly and that you loved them right out of the gate. Tasty and juicy, never dry, is exactly what we go for, so that put a big smile on our faces! The Original is a classic favorite, so you have great taste. We are so happy to hear you will be ordering again, and we cannot wait to welcome you back. Thank you for being such a bright new part of our community. Wishing you all the best!

Warmly,
The Paleovalley Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We ordered meat sticks from Paleo…

We ordered meat sticks from Paleo Valley; they still owe us meat sticks on an order. When I have tried to call them you are put on extended hold and you can't get through to anyone. Not a good or honest company to do business with.

27 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hi Lyn
We’re truly sorry to hear about the frustration you’ve experienced, and we appreciate you taking the time to reach out and share your concerns. We absolutely want to help get this looked into for you.

We’ve requested the order details needed so we can review what happened and better assist. Once we receive that information, a member of our team will personally follow up with you to help resolve this.

Thank you for your patience while we gather the details - we look forward to helping make this right.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

To sweet!

I really wanted to like the electrolyte drink mix, but it just wasn't for me. I found it incredibly sweet.

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hi there,

Thank you so much for giving our electrolyte drink mix a try, and for sharing your honest feedback! Taste is so personal, and we completely understand that the sweetness level was not the right fit for you. Feedback like yours genuinely helps us as we continue to improve our products.

We would love to make sure you are taken care of, so please feel free to reach out to us at support@paleovalley.com. We are always happy to talk through options or point you toward something that might be a better match.

Thank you again for giving us a try. We hope to have the chance to win you over!

Warmly,
The Paleovalley Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

WONDERFUL PRODUCTS!

First of all, I absolutely love all the products from Paleo Valley; Especifically their clean, and fabulous bone broth - savory, unflavored, Ginger Tumeric, Vanilla, Chocolate - olive oil, and spice mixes. Eagered to trying their coffee! I also appreciate their customer service support, needed once, where they immediately responded to me and resolved my concern in a very timely, generous, and kind manner. In addition, I relate to the company's culture and values!

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hi there,

Thank you so much for this wonderful review! We are absolutely thrilled that you are loving so many of our products, from the bone broth in all its flavors to the olive oil and spice mixes. You have clearly explored the lineup, and we hope the coffee earns a spot on your favorites list too!

It also means the world to hear that our customer service team took great care of you when you needed them. Kind, timely, and generous support is exactly what we aim for, so we will happily pass your words along to the team.

Most of all, thank you for connecting with our culture and values. Customers like you are the heart of everything we do. We are so grateful to have you in the Paleovalley family!

Warmly,
The Paleovalley Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Broken Promise & No Integrity

While I did enjoy the beefsticks, I am completely dissatisfied with the customer service and lack of fulfilling the identified price point for them; and therefore, no longer purchase their product. I made several purchases (4 or 5) of 36 sticks for $30 and then signed up for autoship. On the very first autoship order, the price had doubled without notice. Upon reaching out to customer service via email twice before I ever received a reply, I was told the price I had been paying was only good for the first order, even though I had received several orders in the past of 36 for $30. No refund, no apology, no further communication. I'm done!

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hi there,

Thank you for sharing this, and we are truly sorry for the frustration, especially with the delay in hearing back from our team. That part is on us, and we want to do better.

On the pricing, the rate you mentioned was part of a limited promotional offer, so we completely understand how the change on your ongoing orders caught you by surprise. We would love the chance to walk through your account with you and find a fair path forward.

Please reach out to us at support@paleovalley.com with the subject line Trustpilot Review, and a member of our team will follow up with you personally. We are grateful you gave our beef sticks a try, and we hope to earn back your trust.

Warmly,
The Paleovalley Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Customer Service

Little to no customer
Service. My packages are not being delivered to my home
And this company doesn’t care.
I’ve shown pics of where my package was delivered and what my front door looks like….neither are the same. Keeping payments and making customers chase orders down isn’t right.

Paleo Valley responded subsequent to this review and apologized.
Agreed to contact their shipper and hopefully correct the challenge.

I will still order from PV due to good customer service and quality products.

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo paleovalley.com

Antwoord van paleovalley.com

Hi there,

We are so sorry to hear this, and we completely understand your frustration. Not receiving a package you paid for is stressful enough, and feeling like your concerns were not heard makes it so much worse. That is not the experience we ever want you to have, and please know we truly do care about getting this resolved for you.

We would like to personally review your case, including the photos you shared, and make this right. Please reach out to us at support@paleovalley.com with the subject line Trustpilot Review, and a member of our team will follow up with you directly.

Thank you for giving us the chance to fix this. We want to earn back your trust.

Warmly,
The Paleovalley Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer