Parenting Leader Reviews 

1.553
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Finger weg!! Das ganze ist ein riesen Scam. Es werden Abos abgeschlossen die man überhaupt nicht will. Es wird als Einmalzahlung verkauft. Login war niemals möglich, laut Bewertungen bin ich damit auc... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don’t know how to give zero stars. I wrote a review here earlier, they don’t provide a reference number and they do not address the fraudulent charges they made. They have continued to charge me thr... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am helping a single mom with her two children while she is in an intense training program. One child has been diagnosed with ADHD. I found this program while trying to better educate myself as to ho... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I just started reading the lesson about potty training and it is enlightening. Looking forward to what parenting leader has in store for me and my little man.

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Onderwijsafdeling

Geschreven door het bedrijf

At Parenting Leader, we help parents who are tired of yelling, guilt, and daily power struggles. If you've ever gone to bed thinking, “I didn’t want to be that kind of parent,” you're not alone. And you're in the right place. Our most popular program, the No Yelling Challenge, has helped thousands of parents shift from constant frustration to calmer, more connected days with their kids. It’s not about being perfect. It’s about learning what actually works, especially in those tough moments when nothing seems to help. We offer simple, realistic tools for positive parenting that actually fit into your life. Whether you're raising a strong-willed toddler, a moody tween, or a child with ADHD, our parenting courses are designed to give you practical tips that you can use right away. Many of our users start with the No Yelling Challenge, but we also offer an ADHD Parenting Challenge for those facing more specific struggles. Both are filled with support, real talk, and doable strategies that don’t rely on punishments or lectures. We believe parenting should feel less like surviving and more like something you’re proud of.


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 99% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(1.553)

1.052 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Makes me think

Makes me think, as a grandparent, how different things are nowadays, how we parented so much differently than parents today.

2 juli 2026
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, Sharon Lamkin,

Thanks for your review and for taking the time to share your thoughts on Parenting Leader. We’re happy to hear you’re enjoying it overall, and we appreciate your suggestions for improvement.

Feedback like yours helps us continue to improve.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Helpful Course, but Not for Families Already in the Process

So far, the course has been good. However, it seems to be geared more toward parents who are just about to begin potty training.

The reason we enrolled is that we are already in the middle of the process and have been running into some challenges. We were hoping for guidance on whether we’re handling those situations the right way, how to respond when difficulties come up, and what adjustments we could make if needed.

At this point, it hasn’t quite addressed what we were hoping to get from the course.

2 juli 2026
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, Sarah,

Thank you for the honest review, and we're sorry the experience didn't quite hit the mark for you.
We'd really like to understand what we could have done better.

Please write to us at hello@parentingleader.com and we'll personally look into it for you.

Warmly,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great program!

Great program!

30 juni 2026
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, name,

Thank you for your review and for choosing Parenting Leader. We’re glad to hear you’re enjoying it and appreciate you taking the time to share your feedback.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam subscription

Signed up today after reading an advert on Facebook about a potty training guide. I paid for a 28 day plan however the information is lacking and constantly asks to pay more money. I have emailed the email address on their website to cancel any future subscription and payments but am waiting a response. Seems like scam, so not use.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi Mindy,

We’re truly sorry to hear that your first experience with Parenting Leader felt disappointing and unclear.

We understand your concern about the 28-day plan, the additional offers, and wanting to make sure there are no future subscription charges. We’d like to review your account and cancellation request as quickly as possible.

Unfortunately, due to Trustpilot’s data privacy settings, we’re unable to identify your Parenting Leader order from the review alone.

Please email us at tp@parentingleader.com with reference number MINDYAUFDERHEIDE947235 so our team can locate your account and make sure your request is handled properly.

We sincerely apologize for the frustration and would appreciate the opportunity to help resolve this.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Parenting Leader takes a supportive and…

Parenting Leader takes a supportive and empowering approach to supporting your child’s growth and development in a way that values their unique temperament. There’s no one size fits all and this program acknowledges that!

30 juni 2026
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, Callie,

Thank you for your review and for choosing Parenting Leader. We’re glad to hear you’re enjoying it and appreciate you taking the time to share your feedback.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I learned a lot

I learned a lot from these lessons and have been successful in helping my boy potty train (although it’s an ongoing process).

23 juni 2026
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, Kelly,

Thank you for your review and for choosing Parenting Leader. We’re glad to hear you’re enjoying it and appreciate you taking the time to share your feedback.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very very very useful

Very very very useful

30 juni 2026
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, Silviu,

Thank you for your review and for choosing Parenting Leader. We’re glad to hear you’re enjoying it and appreciate you taking the time to share your feedback.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Signed up for ONLY the 28 Day and then…

Signed up for ONLY the 28 Day and then got scammed with hidden charges. Plus the app is purely AI, and so is the response when trying to contact them. DONT FALL FOR IT. Do not believe their 5 star reviews they are also AI. They will not find any resolutions, they just have their AI set up to say they will! Once they take your money it’s gone for good, some scummy person is getting rich by taking advantage of vulnerable and desperate parents - without even lifting a finger! Thanks AI - not.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, AG,

We sincerely apologize for such unpleasant experience. Since we can't identify your Parenting Leader order through TrustPilot's data privacy settings, please email us at tp@parentingleader.com with reference number AG760229 This reference number will allow us to quickly identify your account and ensure a swift resolution of this situation.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Potty Training Help

It’s a scam!!! Please try to avoid at all cost! Tried to email their support but the address is not found.

29 juni 2026
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, CrystalG,

Thanks for your review and for taking the time to share your thoughts on Parenting Leader. We’re happy to hear you’re enjoying it overall, and we appreciate your suggestions for improvement.

Feedback like yours helps us continue to improve.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I signed up for 28-Day plan with…

I signed up for 28-Day plan with ParentingLeader.com at $19.88, and was hit with six hidden charges of $59.99 totalling $359.94 without consent. American Express fraud division has been notified and formal disputes have been lodged for all six charges. ParentingLeader.com--if you are reading this, you need to refund me the full $359.94 immediately.

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi MS,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how concerning it must be to see several charges you did not expect.

We’d like to review your case carefully, including the original plan purchase, the additional charges, and the dispute status. Unfortunately, due to Trustpilot’s data privacy settings, we’re unable to identify your Parenting Leader order from the review alone.

Please email us at tp@parentingleader.com with reference number MS800361 so our team can locate your account and look into this as quickly as possible.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This helped me with my child

This helped me understand my child more.

28 juni 2026
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, name,

Thanks for your review and for taking the time to share your thoughts on Parenting Leader. We’re happy to hear you’re enjoying it overall, and we appreciate your suggestions for improvement.

Feedback like yours helps us continue to improve.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

the person i spook with has been really…

the person i spook with has been really help full

20 juni 2026
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, elodie heinry,

Thank you for your review and for choosing Parenting Leader. We’re glad to hear you’re enjoying it and appreciate you taking the time to share your feedback.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First day

First day. Came here for guidance on potty training. So far so good with the advice.

26 juni 2026
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, Tina,

Thank you for your review and for choosing Parenting Leader. We’re glad to hear you’re enjoying it and appreciate you taking the time to share your feedback.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They continue taking money after cancelation

I bought the 12 week course on January 30th on April 3rd they pended a payment on my Paypal account only 9 weeks. I emailed and let them know I was canceling.They assured me I wouldn't be charged yet on April 18th I was. Since then 3 times I have been promised a full refund and have yet to get it.I am now working on it thru PAYPAL

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to feel that you were charged after requesting cancellation, especially after being told a refund would be issued.

We’d like to review your case carefully, including the cancellation request, PayPal payment, and the refund status. Unfortunately, due to Trustpilot’s data privacy settings, we’re unable to identify your Parenting Leader order from the review alone.

Please email us at tp@parentingleader.com with reference number SHOPPINGSELLINGMADGMAIL.COM287728 so our team can locate your account and look into this as quickly as possible.

We sincerely apologize for the inconvenience and would appreciate the opportunity to help resolve this properly.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I just signed up for parenting Leader…

I just signed up for parenting Leader and I will say I have learnt some tips on the first day. I can’t to complete the package

25 juni 2026
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, Blessing,

Thank you for your review and for choosing Parenting Leader. We’re glad to hear you’re enjoying it and appreciate you taking the time to share your feedback.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware -This appears to be a scam

Signed up today after reading an advert on Facebook about a potty training guide. I paid for a 28 day plan however have received nothing of the sort, just constant offers to pay more money. I have emailed the email address on their website to cancel any future subscription and payments but it says email not recognised. I have emailed another email I have found and waiting a response. Seems like an utter scam, so not use.

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, Hannah,

We sincerely apologize for such unpleasant experience. Since we can't identify your Parenting Leader order through TrustPilot's data privacy settings, please email us at tp@parentingleader.com with reference number HANNAH128624 This reference number will allow us to quickly identify your account and ensure a swift resolution of this situation.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam Company!! Beware!!!

This company scams people out of hundreds of dollars. The charged me nearly $200 for a renewal and provided no proper notice of upcoming renewal. They don’t have a cancellation button you have to email them. They do not issue refunds or pro-rated refunds. The content is written by AI and completely useless. They prey on vulnerable parents dealing with real issues. They hide behind PayPal instead of having an app. They will take your money. Do not sign up. Do not go to their website.

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi Danielle,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must feel, especially regarding the renewal charge and cancellation process.

We take concerns like this seriously and would like to review your case directly, including the renewal details, cancellation request, and refund eligibility. Unfortunately, due to Trustpilot’s data privacy settings, we’re unable to identify your Parenting Leader order from the review alone.

Please email us at tp@parentingleader.com with reference number DANIELLESARTAIN149690 so our team can locate your account and look into this as quickly as possible.

We sincerely apologize for the frustration caused and would appreciate the opportunity to review this properly.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A fuir!

A fuir!
Parenting m a fait des prélèvements frauduleux . Notre fille a 40 ans !
Ils me demandent mon numéro de carte pour me retrouver. Ce sont des paypal .
C' est bien l IA qui vous répondra et a la fin l ' I A vous dit que la capture d'écran ne passe pas et. Derniere réponse
Ceci dit je ne sais pas comment j' ai pu prendre cet abonnement sans prestation ni facture.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, Zenner Viviane,

We sincerely apologize for such unpleasant experience. Since we can't identify your Parenting Leader order through TrustPilot's data privacy settings, please email us at tp@parentingleader.com with reference number ZENNERVIVIANE233906 This reference number will allow us to quickly identify your account and ensure a swift resolution of this situation.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to do

Easy to do. Straight forward and quizzed to make sure you understand information.

22 juni 2026
Logo Parenting Leader

Antwoord van Parenting Leader

Hi, Customer,

Thank you for your review and for choosing Parenting Leader. We’re glad to hear you’re enjoying it and appreciate you taking the time to share your feedback.

Warm regards,
The Parenting Leader Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer