Vriendelijke bediening
Vandaag langsgeweest in de winkel in Koksijde en werd er vriendelijk ontvangen door iemand met een klein buitenlands accent. Van binnenkomen tot buitengaan heeft ze mij met de lach bediend. Ik ben heel blij met mijn aankoop. Bedankt!







