Parking.com - OLYMPIA CENTRE Reviews 35

TrustScore 4 uit 5

4,0

161 E Chicago Ave, 60611 Chicago, IL, US


We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I used Google maps to locate the location of the parking garage. I was supposed to be entering. Google navigator said twice that your location was 155 East Chicago avenue. I entered the garage because... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The code wouldn’t work and the attendant was very helpful so we didn’t have to pay twice.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It seems to be a safe place to park downtown Chicago. The machine could not read my reservation barcode but the parking employees were very helpful on my way out.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This was a rip off - Total bait and switch. We were charged $15 to park from 1pm to Midnight. When we left at 11:30pm we were charged another $40. When we called to complain - refunded the $15. BS... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Valet Parkeerservice
  2. Parkeergarage
  3. Parkeerplaats

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Whether you need city parking, commuter parking, special event parking, monthly parking, or airport parking, or are just looking for discount parking, Parking.com will help you find the best parking spot near your destination. Search for convenient parking lots and garages across the U.S., in over 80 cities, including NYC, Boston, Washington DC, Philadelphia, Chicago, San Francisco, and Los Angeles. Simply search for a parking spot where and when you need it, compare parking rates, reserve, and pre-pay for parking at your desired location. Let Parking.com help you find parking, so you can move on to the bigger and better things in life!


Contactgegevens

  • 161 E Chicago Ave, 60611, Chicago, IL, Verenigde Staten

  • (312)986-3120

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

35 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Correct location issues

I used Google maps to locate the location of the parking garage. I was supposed to be entering. Google navigator said twice that your location was 155 East Chicago avenue. I entered the garage because I had already paid for a spot through spot hero. As I tried to leave the garage, my ticket didn't work. By the time the agent finally came on to help me, I was told that I was in the wrong garage and then he charged me for an additional 15 minutes that I had been sitting at the gate. I have been at the garage under 2 hours and end up paying $40. Which I was very unhappy about in addition to paying for my spot hero parking.

19 december 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

Good service, as expected. Some spots seemed a little crammed, and took some effort to exit the spot that I had parked.

6 juli 2021
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review Zois. We're glad you enjoyed your stay with us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This was a rip off

This was a rip off - Total bait and switch. We were charged $15 to park from 1pm to Midnight. When we left at 11:30pm we were charged another $40. When we called to complain - refunded the $15. BS - we should have gotten the $40 back. If the cost was $40 that should have been communicated upfront.

30 juni 2021
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review, Janell. We are going to look into this and will reach out directly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The lot had plenty of open spots very…

The lot had plenty of open spots very clean and heated, i will park her ever chance that i get when i go downtown.

25 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review, Stephen. We're glad you enjoyed your experience and look forward to you parking with us again soon!

Thank you,
Parking.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Overall pretty easy to use.

14 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review, Ashley. We're glad you enjoyed your experience and look forward to you parking with us again soon!

Thank you,
Parking.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

El estacionamiento estába…

El estacionamiento estába caliente,apesar de que ese dia estaba frio,facil de entrar y salir,pero es mas barato reservar por internet sale $11 dls y si no tendri que aver pagado $40 dls
Muy Recomendado.

22 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review, Karem. We're glad you enjoyed your stay and look forward to you parking with us again soon!

Thank you,
Parking.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Barcode Reader Doesen't Work - Had to Double Pay

Would not recommend. Barcode scanned at the garage and said it was invalid even though I was at the exact parking garage and in the alloted time slot I chose. I was out the $15 bucks I paid through the app, then the garage charged me much more - around $45...I would not use this and instead go with another app and garage that has better barcode recognition so you don't double pay. Interested to see if the company makes it right.

8 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review, Cam. We're sorry there was an issue with the barcode scanner. We apologize for the inconvenience and understand your frustration. We have passed this along to the local management team to review. Someone will reach out to you to learn more and discuss a refund.

Thank you,
Parking.com

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The price was wonderful

The price was wonderful! The garage was clean and the attendants were very helpful. The QR code would not scan, but the attendant on the phone got us in and out with no issues.

7 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review, Nichole. We appreciate the feedback regarding the barcode and will follow up with our local management team to look into that. We're glad you enjoyed your stay and look forward to you parking with us again soon!

Thank you,
Parking.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Couldn't get in easy

Couldn't get in easy, couldn't get out easy. The barcode to scan wasn't clearly attached in the email and I had to call and give my reservation code. On the way out there wasn't even a code scanner. again I had to call to figure it out.

11 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review, Omar. We're sorry you had a difficult time with entry and exit. We appreciate the feedback and understand your frustration. We have passed this along to the local management team to review. If you would like to discuss your experience in more detail please feel free to email us at feedback@parking.com.

Thank you,
Parking.com

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The app could work a little better but great money saver

The app could work a little better. When I'm booking a parking space and I navigate away from it to do something else, when I return I have to start my booking all over again. But it has saved me a huge amount of money on parking in downtown Chicago compared to the drive up rates.

9 december 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review, Michael. We're glad to hear that you've enjoyed your experience with the app for the most part and have been able to save a lot of money! Adding an account management feature to the app is our top priority and is currently in development. We look forward to you parking with us again soon!

Thank you,
Parking.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Was not happy at all with there…

Was not happy at all with there service! Will not be using them any more!!! Very disappointing! I thought I was paying for a 12 hr and turned out it was a ripe off!! Under the fine print after purchasing came to find out it was only good for up to 6 hours!!!! Not happy very disappointing! I perfer spothero.

13 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

UPDATE:

Hi Angelica - It appears that you are correct and that there was an error in our system regarding the duration of stay for this product. The duration of stay should be for 6 hours at the price you paid. The additional hours for the product should not have been offered. We are correcting this issue and apologize for any confusion and frustration.

Thank you,
Parking.com

Thank you for your review, Angelica. We're looking into your order details and do not see any information regarding your parking time being limited to 6 hours. Please email us at RmmMidwest@spplus.com with the fine print you referenced so we can look into this in more detail. We're sorry you had a negative experience and look forward to resolving this to your satisfaction.

Thank you,
Parking.com

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Parking in downtown Chicago made…

Parking in downtown Chicago made simple, easy and affordable!

12 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review. If there was anything else we could have done to earn the full five-star rating please email us at feedback@parking.com and let us know. We're glad you enjoyed your stay and look forward to you parking with us again soon!

Thank you,
Parking.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Will NOT be using this ever again!

Will NOT be using this ever again!! First and LAST time I'll be using this site!! I entered my times as 7am - 8:30pm. It gave me a price of $22 so I booked it because it was a better deal than Spothero(so I thought!!) who was wanting $35 for the same time frame. I went ahead and booked it, to only later find out my requested times were adjusted to 12:01am - 11:59pm with a "fine print" reading ONLY GOOD FOR UP TO 6 HRS!!! I clearly needed more than 6 hrs which is why I entered my specific times!!!! When I called customer service, they were ZERO HELP! Stated there was NOTHING they could do and I should take it up with the parking facility! ABSOLUTELY UNREAL!! I DO NOT RECOMMEND PARKING.COM! YOU'RE BETTER OFF BOOKING WITH SPOTHERO! 6 HRS WOULD'VE BEEN $16 WITH SPOTHERO!!
ZERO STARS IF I COULD!!!!!!!!!!!

6 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review, Maria. We're sorry you had a negative experience. However, we are unable to recreate the scenario you are describing in regards to the "fine print" you described. You requested 13.5 hours of parking, which qualifies for our retails special of $22, which is good for 24 hours. That is why the times were adjusted to 12:00 AM - 11:59 PM, which still fit your requested times. If you have the confirmation with the fine print you described that limited the parking to 6 hours please email it to us at RmmMidwest@spplus.com so we can look into it in more detail.

Thank you,
Parking.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very close to my event

Very close to my event. Cost was relatively low

3 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review, Ara. We're glad you enjoyed your stay and look forward to you parking with us again soon!

Thank you,
Parking.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The attendant on duty was great.

30 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review, Jackie. We're glad you enjoyed your stay and look forward to you parking with us again soon!

Thank you,
Parking.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loved your $11/6 hour theater rate

Loved your $11/6 hour theater rate! Modest-sized lot we didn’t feel lost in, yet plenty of parking spaces. Indoor, heated. We’ll be back!

29 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review, Beth. We're glad you enjoyed your stay and look forward to you parking with us again soon!

Thank you,
Parking.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It doesn’t get much easier to find…

It doesn’t get much easier to find parking in downtown Chicago than to use this service.

25 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Antwoord van Parking.com - OLYMPIA CENTRE

Thank you for your review, Aimee. We're glad you enjoyed your stay and we look forward to you parking with us again soon!

Thank you,
Parking.com

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer