Parkway Volkswagen Reviews 

3.678
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have dealt with Pete Mandalia at Parkway VW Kettering for a number of years now. Pete is polite, knowledgeable and nothing is too much of a problem for him. Pete makes buying a car a simple, stra... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prior to contacting Parkway VW @ Derby, I looked online to find the vehicle I wanted to inspect. My previous vehicle, a VW Touran had been mortally wounded in a recent accident. Parkway VW had servic... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having owned a previous vehicle from VW Parkway a few years ago, I never thought twice about going anywhere else to seek a vehicle that suited my needs. I was not disappointed as the Sale consultant... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Booking and communication was excellent. Only niggle was going back to a manual loan car given drive an EV/Auto so took a bit of getting used to as they did not have an auto loan car, Downlaod of reca... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Volkswagen-dealer
  2. ook in
  3. Autoleasebedrijf
  4. Autoreparatie en -onderhoud
  5. Autoschadebedrijf
  6. Autoservice

Geschreven door het bedrijf

Showroom for new and secondhand Volkswagen vehicles with on-site servicing and repair workshop.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

4K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 74% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(3.678)

438 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The service was fine and completed in…

The service was fine and completed in the time suggested.. Staff were pleasant but my car wasn't washed or hoovered. This is the first occasion this hasnt occurred for a service. There also wasn't any paperwork for conformation a service/recall was completed.

12 juni 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for taking the time to share your feedback.
We’re pleased to hear that the service was completed within the expected timeframe and that you found our team to be pleasant. However, we’re sorry to learn that your vehicle was not washed and vacuumed on this occasion, and that you did not receive confirmation paperwork for the service/recall completed. This is not the standard we aim to provide, and we understand your disappointment, particularly as this is something you have come to expect from previous visits.
Please be assured that your comments will be shared with the team so we can address this and ensure it does not happen again. If you would like us to provide the service documentation or discuss your visit further, please do not hesitate to contact us.
We do hope to welcome you back and provide you with a fully satisfactory experience next time

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service all round!

Very helpful at all stages including collecting and returning the car. Good communication and friendly service, car returned in immaculate condition and all items attended to including some of which I was not aware.

12 juni 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your kind feedback. We’re delighted to hear you found the team helpful and that your vehicle was returned in excellent condition.
We look forward to assisting you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The service from all the staff is…

The service from all the staff is exceptional. They have been servicing my cars for over 15 years now, exemplary customer care.

12 juni 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your continued loyalty and kind feedback. We’re delighted to have looked after your vehicles over the years and truly appreciate your recognition of our team’s customer care.
We look forward to seeing you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As well as a well communicated service…

As well as a well communicated service and MOT I also had some minor cosmetic repairs carried out all of which was excellent. Ian the chap who collected and returned my vehicle was polite and courteous and a credit to the company. Thank you.

11 juni 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your kind feedback. We’re pleased to hear you were happy with your service, MOT, and repairs, and that everything was completed to a high standard.
We’ll be sure to pass on your comments to Ian — he’ll be delighted to hear them.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very polite and efficient service…

Very polite and efficient service throughout

10 juni 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your kind feedback. We’re delighted to hear you found our service polite and efficient throughout.
We look forward to welcoming you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful, friendly and professional

Peter Mandalia was extremely helpful, friendly and accommodating.

9 juni 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your kind feedback. We’re pleased to hear you found the service helpful, friendly, and professional. We’ll be sure to pass your comments on to Peter — he’ll be delighted to receive your recognition.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service from the…

Great customer service from the servicing team

9 juni 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your feedback. We’re delighted to hear you received great customer service from our servicing team.
We look forward to welcoming you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Buy VW, buy with Josh

Josh not only was he handsome and very knowledgeable but accommodating and friendly. Couldn’t do enough to make life easy for us. Mutual love of dogs (the 4 legged kind for those with filthy mind) made it feel like popping in for a coffee with a mate, bloody expensive coffee in the end 😂

Thanks boy 😘

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you so much for your fantastic review! 😊
We’re delighted to hear Josh made your experience so enjoyable – we’ll be sure to pass on your kind words to him. It’s great to know he helped make everything feel relaxed and easy (and that you could bond over your shared love of dogs too 🐾).
We hope you’re enjoying your new car, even if it did turn into a slightly more expensive coffee than planned! 😂
Thanks again for choosing Parkway Volkswagen, and we look forward to seeing you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Simon the service manager was extremely…

Simon the service manager was extremely helpful as always he helped sort the issues with my car straight away. I just turned up no booking with Parkway.
Thank you Simon.
Kind regards
Peter

6 juni 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Dear Peter,
Thank you for taking the time to leave your kind review. We’re delighted to hear that Simon was able to assist you promptly and get everything sorted for you, even without a booking.
We’ll be sure to pass your thanks on to him – he’ll really appreciate your feedback.
Thank you again for choosing Parkway Volkswagen, and we look forward to seeing you again in the future. 🚗

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My car was collected from my home

My car was collected from my home, it passed the MOT and my car was returned as arranged.

6 juni 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your great feedback! 😊
We’re pleased to hear that everything went smoothly with your MOT and that our collection and delivery service made things convenient for you.
Thank you for choosing Parkway Volkswagen, and we look forward to assisting you again in the future. 🚗

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

When ringing they we very quick to sort…

When ringing they we very quick to sort my car out , very polite on the phone and kept me informed on the situation on my car .

5 juni 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your kind feedback! 😊
We’re really pleased to hear that our team were able to assist you quickly, keep you informed, and provide a polite and efficient service over the phone.
We truly appreciate your comments and thank you for choosing Parkway Volkswagen. We look forward to helping you again in the future. 🚗

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Overall it was great

Overall it was great, particularly with regard to communication with how things were going with both service of car and its MOT

3 juni 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your great feedback! 😊
We’re delighted to hear you had a positive experience, especially with the communication throughout your vehicle’s service and MOT. Keeping you updated every step of the way is something we really focus on, so it’s fantastic to know this stood out for you.
Thank you for choosing Parkway Volkswagen, and we look forward to assisting you again in the future. 🚗

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick service

Quick service, polite and quick transition all round

3 juni 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your great feedback! 😊
We’re really pleased to hear you found the service quick and efficient, and that our team were polite throughout your visit.
Thank you for choosing Parkway Volkswagen, and we look forward to seeing you again in the future. 🚗

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have already submitted a review so …

I have already submitted a review so won't reiterate now.

3 juni 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your feedback 🙂
We appreciate you taking the time to share your thoughts previously, and we’re glad you chose Parkway Volkswagen.
If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to get in touch. We look forward to seeing you again in the future. 🚗

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Booking and Service were great as…

Booking and Service were great as usual! Had a normal welcome as the Service desk were aware I was arriving! Handing over car and getting my courtesy car were faultless!

30 mei 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that your booking and service experience was great once again. It's wonderful to know the team were ready to welcome you and that everything, from handing over your car to receiving the courtesy vehicle, went smoothly. We really appreciate your continued trust in Parkway Volkswagen and look forward to seeing you again soon.
Kind regards, Parkway Volkswagen Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Manager on the day

Manager on the day, always goes the extra mile, pay rise recommended for him.

30 mei 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your fantastic feedback! We're thrilled to hear that our manager made such a positive impression and went the extra mile for you — we’ll be sure to pass on your kind (and very well-earned!) comments. It’s always great to know when our team is making a difference. We really appreciate your support and look forward to welcoming you back to Parkway Volkswagen again soon.
Kind regards, Parkway Volkswagen Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly staff

30 mei 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your kind review! We're so pleased to hear that you found our staff friendly — providing a warm and welcoming experience is something we really pride ourselves on. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again at Parkway Volkswagen soon.
Kind regards, Parkway Volkswagen Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a great experience buying my polo…

Had a great experience buying my polo from Marcus who was really kind, helpful, and informative and made the whole process really easy! Thank you!

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your wonderful review! We're so pleased to hear you had a great experience purchasing your Polo. Marcus will be delighted to hear your kind words — we’ll be sure to pass them on. It's great to know he made the process easy and enjoyable for you. We hope you love your new car and look forward to welcoming you back to Parkway Volkswagen in the future!
Kind regards, Parkway Volkswagen Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great service every time highly…

great service every time highly recommended. service or mot kept up to date with progress and always done within time set. Perfect

28 mei 2026
Logo Parkway Volkswagen

Antwoord van Parkway Volkswagen

Thank you for your great review! We're delighted to hear that you receive such consistent service with us. It’s fantastic to know you were kept up to date throughout and that everything was completed on time. Your recommendation really means a lot to the team, and we look forward to welcoming you back to Parkway Volkswagen again soon.
Kind regards, Parkway Volkswagen Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer