Perfectdealz Reviews 

3.057
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

#PDZ11047 Wardrobe order went wrong. They have never had stock of this item and not sure why its not updated on their website. The consultants not truthful I was never contacted and wrong product was... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect Dealz phoned me within 3 minutes after placing an order for 2 fat-tyre electric bicycles. The service was excellent, even after delivery of the bicycles which I received within 5 days. I was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got exactly what I was looking for😃I bought a orthopedic memory foam pillow and it helped me sleep much better since I have been struggling to find the right pillow for my neck and shoulder pain. I... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please note that I have sent a message on your whatsapp stating that Portable Coffee Ceramic Mug Set With Warming Coaster is broken. Drying Laundry Balls 2pcs ordered with this order PDZ10186 a... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Online marktplaats
  2. ook in
  3. Cosmeticawinkel
  4. Cosmetische producten groothandelaar
  5. Doe-het-zelfzaak
  6. Groothandelswinkel
  7. Kinderspeelgoedwinkel

Geschreven door het bedrijf

Best online store with convenient products, quick delivery and reasonable prices. In-store shopping, In-store pick-up, Door to door delivery. We offer amazing deals, with a wide variety of products. We are also a Wholesaler to the public. Earn extra income by Dropshipping with perfectdealz.co.za. Delivery turnaround time: Gauteng-1 to 3 working days at R65.00 National- 3 to 5 working days at R99.00 Free shipping for orders over R750.00


Contactgegevens

2,4

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,4

Alle reviews

(3.057)

60 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you for great service during the…

Thank you for great service during the peak season. I'm happy with my purchase and it came earlier than expected

7 januari 2025
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

Thank you for your kind words, Gaila! We're delighted to hear that you had a great experience and that your order arrived ahead of schedule. We appreciate your support and look forward to serving you again. 😊🚀

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast efficient service

Ordered just before new year while all was closed. Order arrived quickly no issue just after and vacuum is better than expected

2 januari 2025
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

Hi Taryn,

Thank you for your wonderful review! We're so glad to hear that your order arrived quickly and that your vacuum exceeded expectations. We appreciate your support and look forward to serving you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vanessa was very helpful and…

Vanessa was very helpful and knowledgeable about the product. She also had no problem fixing a typing error that I had made on my address.

The only problem I had was with the was courier constantly changing the delivery day. I phoned them and they were helpful, and I received my parcel on Thursday.
Thank you

3 januari 2025
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

Hi Denise,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that Vanessa was able to assist you effectively and resolve the issue with your address. We're also glad to know that the courier was eventually able to deliver your parcel.

We understand the frustration of changing delivery dates, and we appreciate your patience in working with the courier to get it sorted.

If you need any further assistance, don't hesitate to reach out.

Thank you again for your feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I didn't recieve what I ordered and I…

I didn't recieve what I ordered and I am still waiting for the correct product to be delivered

2 januari 2025
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

Hi Dominique,

Thank you for reaching out, and I sincerely apologize for the inconvenience you've experienced. We take this matter very seriously and will investigate what went wrong with your order.

Thank you for your patience, and again, I’m sorry for the trouble caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Incorrect item was delivered and…

Incorrect item was delivered and customer service is nonexistent.

2 januari 2025
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

Hi Phuzile,

I’m really sorry to hear about the mix-up with your order and the difficulty you’ve had reaching customer service. This is certainly not the experience we want you to have. Could you please provide me with your order details so I can look into this right away and make sure we resolve the issue for you?

Thank you for bringing this to our attention, and I’m here to assist you every step of the way.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

One item missing

19 december 2024
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

We are so sorry, would you please reach out to our WhatsApp or email so we can schedule those missing products for you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It's been 16 days since I ordered and I…

It's been 16 days since I ordered and I haven't received a single item

19 december 2024
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

Hi, we are extremely sorry about that Can you please reach out to our WhatsApp or our email so we can trace you're order and send it to you once again Sorry for what might have happened

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

There are a couple of items that I…

There are a couple of items that I received that are do not match what I ordered. Very unhelpful assistance received from customer service when I inquired about a refund for the items on opening of my parcel.Will not purchase from you in future

17 december 2024
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

Thank you for reaching out to us. We sincerely apologize for the inconvenience caused by receiving items that did not match your order. We understand how frustrating this must be, and we regret that our previous customer service interaction did not meet your expectations.

Please rest assured, we are committed to resolving this issue for you. We would be happy to assist you with a refund or exchange for the incorrect items. Could you kindly provide us with your order number and the details of the items that were incorrect? This will help us look into the matter more thoroughly and expedite the process.

Your satisfaction is important to us, and we want to ensure that we make this right. We hope to have the opportunity to regain your trust and provide a better experience moving forward.

Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely bad service

Absolutely bad service, no communication and still waiting on my refund.

12 december 2024
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've experienced. We understand how disappointing it can be when communication falls short and issues like a refund are not resolved promptly.

Please know that we are taking this matter seriously and would like to make it right as quickly as possible. Could you please provide us with your order number so we can immediately look into the status of your refund and ensure it is processed without any further delay?

We appreciate your patience and will work to improve our service moving forward. Your satisfaction is very important to us, and we hope to resolve this to your full satisfaction.

Thank you for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product not the same as product image on site

Colour of the tricycle was not specified so presumed we were getting the colour of the images. Ensure accurate description

5 december 2024
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

Thank you for your feedback, and we apologize for the confusion regarding the product you received. We understand how important it is for the product to match the images and description on our site, and we regret that there was a discrepancy with the color of the tricycle.

We truly appreciate you bringing this to our attention. We will review the product listing to ensure that the description is more accurate and clear, particularly regarding color specifications, to avoid any further misunderstandings.

In the meantime, if you would like to return or exchange the product, please let us know, and we will be happy to assist you in resolving the matter.

We value your input and are committed to providing a better shopping experience moving forward.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not delivered in 1 to 3 working days

On the website the delivery date is 1 to 3 working days. I bought Secret Santa gifts for 11 children, because according to the delivery date it would've been delivered on time. I had to buy new gifts. Very disappointing.

4 december 2024
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced regarding the delivery of your order. We understand how important it was for you to receive your Secret Santa gifts on time, especially with the delivery date clearly indicated on our website.

We deeply regret that we did not meet the expected delivery timeframe, and we understand how disappointing this must have been, especially after you made the purchase with the belief that the gifts would arrive in time.

We take full responsibility for the delay and will investigate what caused this issue. In the meantime, if you would like to discuss options for a refund or any further assistance, please do not hesitate to reach out.

Your satisfaction is very important to us, and we are committed to ensuring this doesn't happen again in the future. Thank you for your understanding

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong power banks AGAIN,an item is…

Wrong power banks AGAIN,an item is missing and i was not even informed. I called and was told that they will be collected on Monday,its Wednesday today no updates.

4 december 2024
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

We sincerely apologize for the ongoing issues with your order and the inconvenience this has caused. We completely understand your frustration, especially with receiving the wrong power banks, an item missing, and the lack of communication regarding the collection.

We are looking into this matter immediately to ensure that the correct items are sent to you and the missing item is delivered. We will also follow up with our team to ensure that the collection is arranged as promised, and provide you with an update on the status of your order.

We understand that this situation has not been handled as smoothly as it should have been, and we truly appreciate your patience as we work to resolve this for you. Please feel free to reach out if you need further assistance or updates in the meantime.

Thank you for bringing this to our attention, and we’ll do everything we can to make it right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is not a legit company - they have not delivered any product and have not refunded me

Do not use this company- it’s a scam
They have not delivered my product and have not refunded my money
I have been trying to get my money back for 3 weeks!

20 november 2024
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

We are truly sorry to hear about the experience you’ve had with your order, and we fully understand your frustration. Please know that we take matters like this very seriously, and we are committed to resolving your issue as quickly as possible.

We apologize for the delay in both the delivery of your product and the refund process. We will look into your order immediately to understand what went wrong and ensure that you receive either the product or a refund as soon as possible.

To expedite this, could you please provide your order number so we can look into it directly? We will prioritize this matter and keep you updated every step of the way.

We value your business, and we are committed to making this right for you.

Thank you for your patience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong product

The Rotatable Adjustable cleaning mop that I have ordered, is NOT the same one I received! I received a cheap Triangular dust mop. Misleading! And as a reseller I was suppose to receive a coupon code for a further 15% discount, which I NEVER received. I'm so glad that I'm testing out your products, before ordering for a client!

2 december 2024
Logo Perfectdealz

Antwoord van Perfectdealz

We sincerely apologize for the mix-up with your order and the frustration it has caused. It’s clear that the product you received does not match your expectations or the description, and we deeply regret the inconvenience this has caused. We also apologize for the missing coupon code for your reseller discount.

We take full responsibility for this error, and we would like to resolve this as quickly as possible. Could you please provide your order number so we can look into sending you the correct Rotatable Adjustable Cleaning Mop and ensure you receive the 15% discount coupon? Additionally, we’ll make sure to double-check the product listings to prevent further misunderstandings.

We truly appreciate you testing out our products and hope this experience doesn’t affect your decision to work with us moving forward. Your satisfaction is very important, and we’re committed to making things right.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer