Photo2painting Reviews 

56
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The idea of having a photograph converted into a painting piqued my interest. I was kept updated and helped through the processes at all times. As this was done as a birthday surprise, I was concerned... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a painting 9/10/26. I was originally told it would arrive between 10/2-10/6, then 10/4/-10/6, which was fine. I paid promptly and did not request any changes. I have not received it and n... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The communication was top notch and when I received my painting I was in tears. It was better than I could have imagined.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you very much, Richard. My husband was overjoyed since the painting was so lifelike that we couldn't believe the detail and how well it caught the personality of our dog. The entire procedure wa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Schilderijenwinkel
  2. ook in
  3. Kunstatelier
  4. Portretstudio
  5. Schilder
  6. Schilderatelier
  7. Schilderij

Geschreven door het bedrijf

Photo to painting service by real hand-drawing artists. Our mission is to help people get personalized paintings to help them create memorable and emotional experiences for their loved ones. We offer: ✔ Personalized, fully hand-drawn paintings. ✔ Free shipping and full refund worldwide! ✔Pay only a 1% deposit until your painting is done. ✔ Unlimited revisions. We’ll keep working until it’s exactly how you want it. ✔24/7 Customer support.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

56 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 40% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(56)

18 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a painting 9/10/26

I ordered a painting 9/10/26. I was originally told it would arrive between 10/2-10/6, then 10/4/-10/6, which was fine. I paid promptly and did not request any changes. I have not received it and need it by 10/15 for an event for whom the painting is intended. Every time I email asking when and how it will be shipped, if I get an answer at all (which is not what typically happens) I am told that it will be shipped "in the next few days". Not when and not how, as I asked. I need to know if I need to start thinking of an alternative. The listed phone number does not work. I can't even find the online chat on the website. To be clear, based on the preview, the artist did a great job. But, if I can't get the painting when needed, that is not that helpful.

9 oktober 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The communication was top notch and…

The communication was top notch and when I received my painting I was in tears. It was better than I could have imagined.

3 september 2026
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Julie,

Thank you so much for your wonderful review! We’re truly touched to hear how happy you were with your painting. It means the world to us to know that the final artwork exceeded your expectations, and we’re so glad you enjoyed the experience from start to finish.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Beautiful watercolor! …

Beautiful watercolor of my clients home! However, I requested that it be signed by the artist and it is not signed.

3 september 2026
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Susan,

Thank you for your feedback, and we’re so glad you loved the drawing! We sincerely apologize that the artwork was not signed as requested. This was a basic human error on our part, and we truly regret the oversight. We appreciate your understanding and will make sure to be more careful with such details going forward.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Brutal customer service

I ordered my painting at the end of August for my girlfriend’s birthday I paid for both express options to make sure it would get in time. Gave just about a full month. My painting was completed and I paid for it 15 days ago. Even tho I paid for express shipping so it would come in 7-10 days it has been 15 days and still have not received shipping yet. I have sent tons of emails to customer service but don’t get an answer they just keep apologizing. I have asked for a phone number to call multiple times and am yet to receive one. The website says excellent customer service but yet they don’t have a phone number on the website that works and they barely respond to emails. I paid 50$ worth of express fees for it to come in time and now it’s her birthday and it hasn’t even been shipped.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Painting came out great!

20 augustus 2026
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Danika,

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you’re happy with your painting. It was a pleasure creating this special piece for you, and we truly appreciate your support!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Took too long with editing responses…

Took too long with editing responses and finishing time

19 augustus 2026
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Barbara,

Thank you for your feedback! We’re truly sorry for the slight delay caused by unexpected technical issues. This is not typical for us, as we usually complete everything on time. However, we’re very glad we could make all the requested changes and achieve the result you were hoping for, since you were happy with the final outcome!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy process and a great result

Easy process and a great result, she was really happy with the surprise

1 juni 2026
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Graeme,

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that the process was easy and, even more importantly, that she loved the surprise. Knowing our artwork helped create such a special moment means a lot to our team and the talented artists who bring each piece to life. We truly appreciate your support and hope to create another meaningful painting for you in the future!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I received the painting in time but I…

I received the painting in time but I am quite disappointed wit the quality.
I ordered a watercolour but what I havr is so bizarre that I dont know what it is.

14 mei 2026
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Dominique,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that the finished painting didn't meet your expectations.

We'd like to clarify that the artwork you received was created using watercolor, as ordered. Throughout the process, we shared the completed painting with you for review before shipping and, as with all of our orders, we offered the opportunity to request any modifications needed to ensure you were happy with the final result. Since we received your approval, we understood that the painting met your expectations and proceeded with dispatch.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great online service for a quality…

Great online service for a quality painting. Only slight downfall was delayed delivery and lack of response when I emailed for an update. Thankfully it arrived eventually, and it amazing.

25 maart 2026
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Greg,

Thank you for your thoughtful review! We’re really glad to hear you’re happy with the quality of the painting and that it arrived safely.

We sincerely apologize for the delay and for not responding to your email, we have missed it by mistake. That’s not the level of service we aim to provide. Your feedback is very important to us, and we’re already working on improving our communication and delivery processes to ensure a smoother experience in the future.

We truly appreciate your patience and support, and we hope you continue to enjoy your painting!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Picture was great

Picture was great. My wife and I love the painting. Thx!

14 maart 2026
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear William,

Thank you so much for your kind words! We’re truly happy to hear that both you and your wife love the painting. It means a lot to us to know our work has found a special place in your home. Thanks again for your support!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

It looked like it was done by AI

It looked like it was done by AI, not a real person. Even after my first request for modifications, it didn’t look right, especially the mouths, and I couldn’t figure how to tell them to correct it, so I just cancelled.

5 maart 2026
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Redge,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience. We want to assure you that all of our paintings are 100% hand-painted by real artists, not generated by AI. We also offer a video service so you can see your artwork being created.

We understand that the first version may not always meet expectations, which is why we provide revision options to refine details like facial features until our customers' are happy with the result.

We appreciate your input and will use it to continue improving our service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Picture of friends in arcrylic

Hi
I had been away and it came a little later than I wanted it to. Though in hindsight it worked out that it was a few days late.
I just opened it today and it came out great
There are a few minor smudges on the painting but it wont show with the frame.

2 april 2026
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Theresa,

Thank you so much for your thoughtful review! We’re glad to hear the painting arrived safely and that you’re happy with how it turned out.

We appreciate your understanding regarding the delivery timing, and we’re pleased it still worked out well in the end. Thank you as well for pointing out the minor smudges. We’ll be sure to share this feedback with our artists to keep improving our quality.

If there’s ever anything more we can do for you, please don’t hesitate to reach out. Enjoy your artwork!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Turned out great process was also…

Turned out great process was also extremely quick

20 november 2025
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Greg,

Thanks for sharing your experience. We’re glad everything turned out well and that you were happy with the outcome. Your feedback means a world to us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and Great quality!

This was our second time using this service. The quality is. Unbelievable! They do an amazing job. We would be happy to use them again. The. Process is easy to follow.

5 oktober 2025
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Paul,

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you’re happy with both our service and the quality of your painting. It means a lot to us that you found the process easy and enjoyable.

We truly appreciate your continued trust and support. We look forward to creating more beautiful pieces for you in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Annelisse,

Thank you for your review, and we’re very sorry for the inconvenience. Unfortunately, the original painting was lost by the carrier. As soon as this was confirmed, we sent a replacement right away, which you've received.
If you need anything else or have further questions, please don’t hesitate to reach out.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The perfect gift! Outstanding experience

From start to finish, my experience with Photo2Painting was outstanding. The customer support was excellent, the ordering process was smooth and easy, and the quality of the painting exceeded my expectations. I’m truly delighted with the entire experience!

4 juni 2025
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Hi!

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that your experience with us was outstanding, from the smooth ordering process to the quality of the painting. We take pride in offering excellent customer support, and it’s fantastic to know that we met your expectations.

Your feedback truly means a lot to us, and we’re so happy we could help you find the perfect gift. If you ever need anything in the future, don’t hesitate to reach out!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam: This Company Sent the Wrong Painting & Won't Correct It

If I could give this company less than 1 star, I would. I ordered a painting in mid-May as a Father's Day gift, and after much back-and-forth with the artist, I approved a painting of a photograph I'd sent them. (There was much back-and-forth because the artist refused to correct the items I requested, but finally he/she relented and appeared to make the corrections.)
At last, the painting was sent and received the day before Father's Day. Unfortunately, when opened, it was the initial version of the painting which I'd already rejected. When I sent an email to Photo2painting requesting corrections, they said I would have to pay for another painting. This seems like such an obvious scam to get people to pay for two paintings because the artist either willfully or ignorantly messed up the order. I will never order anything from this company again and recommend that others do their homework before you fall for the same scam I did.

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Hello,

We're truly sorry to hear you're unhappy with your experience. We take every order seriously and always aim to deliver exactly what our clients approve. In your case, we made four rounds of modifications based on your feedback, and the final version was shipped only after your explicit approval.

Our process is designed to ensure satisfaction, including unlimited digital and painted revisions, and the artist dedicated significant time and care to meeting your requests.

We understand your frustration, but the painting you received matched the version you approved. While we regret that you're dissatisfied, we genuinely did everything possible to fulfill your vision.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Photo was very good

Photo was very good, drawing i mean. Only problem was long shipping time.That could be improved on.

19 maart 2025
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Joseph,

Thank you so much for your kind words about the artwork. We’re thrilled you liked the drawing! 😊 We’re sorry to hear the shipping took longer than expected. We're always working on improving our delivery process, and your feedback really helps us do better. We hope your painting brings you lots of joy, and we truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The painting was excellent

The painting was excellent, shipping took too long. But we love the actual painting.

10 december 2024
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Matthew,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you love the painting, it truly means a lot to us. We apologize for the delay in shipping and understand how frustrating that can be. We're constantly working to improve our delivery times and appreciate your patience. If there's anything else we can do for you, please don’t hesitate to reach out.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful Painting

I commissioned a painting of my parents on their 50th wedding anniversary. I couldn't be happier with the result!

2 december 2024
Logo Photo2painting

Antwoord van Photo2painting

Dear Lane,

Thank you so much for your kind words! It was an honor to create a painting for you for such a wonderful occasion. I’m thrilled to hear you’re happy with the results. Wishing your family many more joyful moments, and thank you for trusting us with such a meaningful project!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer