We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

INGEN må spille på BoaBet!! Det ER en svindelside. De lar deg sette inn penger... men stjeler de pengene du eventuelt har på konto. De lager regler som gjør at du ikke har krav på pengene du har s... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What i can say about boabet i have played this website for a long long time maybe 6-7 years, it was wins and loses this time. But now... its terrible casino slots are full of bugs not giving any winni... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Fikk mail om gratis 80€ lagt til i brukern, måtte legge inn bare 10 euro å wagere 200 euro som jeg gjorde men når jeg sku ta ut var det enorme krav til dokumentasjon som jeg gjorde, ventet en god s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Likte siden i starten, men når jeg vant 39 000 norske kroner snudde alt seg. Brukte en bonus funksjon slik at jeg fikk dobbelt innskudd. Så når jeg vant 33 000 på en slot og skulle ta ut så gikk det i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Online casino/bookmaker
  2. ook in
  3. Bookmaker
  4. Casino
  5. Gokdienst
  6. Online sportwedkantoor
  7. Wedkantoor

Geschreven door het bedrijf

BoaBet - Home of the Fans. What would a Liverpool FC game be without 50,000 voices singing “You’ll Never Walk Alone”? It's not just noise - it's belief. It's the heartbeat of the game. Fans don't just watch; they drive the action. They lift players when legs are heavy, push teams beyond limits, and turn stadiums into fortresses. Every chant, every roar, every moment of shared hope - that's what makes football more than a sport. At BoaBet, we get it. We're built on that same passion. That same loyalty. That same fire burns in every supporter from Anfield to Maracanã. Whether it's the agony of a missed penalty or the ecstasy of a last-minute winner, we live it with you. We're not just another betting brand. We're your home turf. Your community. Your place to celebrate the highs, ride out the lows, and feel every moment like it matters - because it does. From sportsbook to casino, poker to bingo - everything we create is inspired by the fans. Because when you love the game, every game matters.


Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

79 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 94% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(79)

56 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Når du setter inn å får bonus

Når du setter inn å får bonus , så har de en liten liten skrift de ikke informerer noen spillere om. Om du klarer å bytte mer enn 6 eur per trykk så tar de gevinsten . Helt latterlig. Jeg har bursdag i morgen , vant 7500 kr for 2 timer siden. Det tok de. Alt sammen. IKKE SETT INN MED BONUS . det er akkurat den type scam de håver inn kr på. . Latterlig lavmælte mennesker. De tapte nettopp 500 000 som jeg gambler for på ett år. Pga 7500 kr . Småtterier .

26 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Dear Andre,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you are disappointed with your experience.

We understand how frustrating it can be to have bonus winnings removed. However, all bonuses offered on our platform are governed by specific Terms & Conditions, including rules regarding the maximum permitted stake while a bonus is active. These conditions are in place to ensure fairness and are available for review before participating in any promotion.

We would be happy to review your case in detail and clarify why this decision was made. Please contact our Customer Support team with your account details, and we will investigate the matter and provide you with a full explanation.

We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to address your concerns.

Kind regards,
The BoaBet Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bet on the World Cup and won

I bet on the World Cup and won. Both a bonus bet and a cash bet and my account says I have $0.

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about your experience.

We understand your concern regarding your balance and would like the opportunity to investigate this for you. As we are unable to access or discuss account-specific information through Trustpilot, we kindly ask that you contact our Customer Support team via Live Chat or email so we can review your account and explain what happened.

Our team will be happy to investigate the matter thoroughly and provide you with an update as soon as possible.

We look forward to assisting you.

Kind regards,
BoaBet Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Anbefaler absolutt ingen å spille på…

Anbefaler absolutt ingen å spille på boabet, bruk stake eller roobet istede. Den gjengen her scammer h ut av deg. Vant 22 000kr uten bonus. De godkjente ikke verifiseringen min uten noen som helst grunn. Så nå har pengene bare stått der i 2-3 måneder. Kundeservice virker fullstendig inkompetent og nettsiden lagger. Fikk også en bonus av de som jeg vant 5000kr på, når jeg skulle cashe ut forsvant bare pengene «sporløst». Har brukt 500kr hos de så er ikke krise, men faen for noen luringer. Ignorer alt av kommentarer de legger ut her på trustpilot, det er bare lureri. Norsk statsborger btw

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hi,

We're sorry to hear that your experience with BoaBet has left you feeling this way.

We take all customer concerns seriously and would like to assure you that we do not withhold withdrawals or remove funds without reason. Verification checks and bonus-related reviews are carried out in accordance with our Terms and Conditions and, where applicable, our regulatory obligations. These processes may occasionally take longer than expected if additional information or reviews are required.

As we cannot discuss account-specific information on a public forum, we encourage you to contact our Support Team via live chat or email if you have not already done so. If you already have an open case, please reply to the existing correspondence, and our team will be happy to review your concerns and provide you with an update.

We appreciate your feedback and remain committed to resolving any outstanding issues as quickly as possible.

Kind regards,

BoaBet Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I won a free bet of 40000HUF on the…

I won a free bet of 40000HUF on the free betting game, then when I wanted to use it, it turned out that my maximum bet was lowered so that I couldn't use it at all...what kind of thing is this?
This is called cheating....
You announce a game and if you win, you take the prize!
You can write anything here, dear Boabet, but there is nothing more unfair in the world....disgusting, disgusting...

27 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Dear Balazs,

We're sorry to hear that you're disappointed with your experience.

We understand how frustrating it can be when you're unable to use a reward as expected. Betting limits and promotional offers are subject to our Terms & Conditions, and account-specific restrictions may apply in certain circumstances.

We would like the opportunity to review your case and provide you with a detailed explanation. Please contact our Customer Care team via live chat or email with your account details so we can investigate the matter thoroughly and assist you further.

We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to address your concerns.

Kind regards,
Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Satt inn penger med bonus på casino.

Satt inn penger med bonus på casino.
Satt inn penger med bonus på casino.
Gjorde ferdig bonusen og vant 12.000kr
Skulle ta ut pengene så ble det stoppet, var visst et bet som ikke var i retningslinjene på Boabet. På andre casinoer blokkerer dem bet om man prøver på det. Tydeligvis ikke her! Snakket med livesupport og eneste jeg fikk der var klipp og lim av reglene, så ingen hjelp å få.
Etter å ha vært kunde der så lenge så viser dem null interesse av og beholde deg som kunde.
Advarer sterkt BoaBet!

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Dear Simen,

We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

Bonus promotions are subject to specific Terms & Conditions, including eligible game and betting requirements. If a bonus term has been breached, this may affect the outcome of a withdrawal request. We understand that this can be frustrating, and we appreciate your feedback regarding your experience with our live support team.

We would like the opportunity to review your case in detail and ensure that the decision has been applied correctly. Please contact our Customer Care team via live chat or email with your account details, and we'll be happy to investigate your concerns and provide a detailed explanation.

We value all of our customers and appreciate you taking the time to share your feedback.

Kind regards,
Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMSCAM - Cheating with local translations and blind support! Avoid!

Do not waste your time and money with BoaBet. They run free prediction games (FreePicks) but intentionally use misleading and poorly translated terms in Hungarian to screw players out of their winnings.When you win based on the exact text displayed on your screen, they reject your entry by referring to internal English rules that completely contradict the local translation.Case 1: They asked for a "shot" (kapura lövés) and then claimed it had to be a "shot on target".Case 2: They asked for a "tackle" (szerelés) and then claimed an unsuccessful attempt counted as a tackle.When you point out the translation error, their live support admits they have no authority, and their email support is so incompetent they can't even read a screenshot. Their system showed "FT | 0" (0 Free Bet Tokens), and the support staff tried to claim it said "FT10" because they mistook a graphic layout separator line for the number 1!Total amateurs and scammers who refuse to pay out when they lose. Avoid this shady bookmaker!

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hi Attila,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you feel disappointed with your experience.

We take concerns regarding our promotions, translations, and customer support seriously. Our goal is to ensure that all promotions are clear and fair for every player, and we appreciate feedback that helps us identify areas for improvement.

We would like the opportunity to review your case in detail and address the concerns you've raised. Please contact our Customer Support team with your account details, and we'll be happy to investigate your case thoroughly and provide you with further clarification.

We value your feedback and hope to have the opportunity to resolve this matter for you.

Kind regards,
BoaBet Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Satt inn penger med bonus på casino.

Satt inn penger med bonus på casino.
Gjorde ferdig bonusen og vant 12.000kr
Skulle ta ut pengene så ble det stoppet, var visst et bet som ikke var i retningslinjene på Boabet. På andre casinoer blokkerer dem bet om man prøver på det. Tydeligvis ikke her! Snakket med livesupport og eneste jeg fikk der var klipp og lim av reglene, så ingen hjelp å få.
Etter å ha vært kunde der så lenge så viser dem null interesse av og beholde deg som kunde.
Advarer sterkt BoaBet!

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hi Lars,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience has left you disappointed.

Please note that all bonuses at BoaBet are governed by our Bonus Terms & Conditions, including rules regarding restricted games and betting patterns. These terms apply equally to all players to ensure fairness and compliance.

We understand that this situation can be frustrating, and we're sorry if our previous communication did not meet your expectations. If you would like us to review your case or provide further clarification regarding the decision, we encourage you to contact our Customer Support team. We'll be happy to look into your account and answer any questions you may have.

Thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to assist you further.

Kind regards,
BoaBet Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hold dere unna

Dette var engang et ok casino, men forandret seg dramatisk til det værre.
De skulle ha så mye dokumentasjon at det er enklere å låne 500 000 i en bank en å få ut 800 kroner. Ga bare opp.
Må jo tape penger på så elendig kundeservice. Hold dere unna

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hi Morten,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand that the verification process can sometimes feel frustrating, but these checks are necessary to ensure a safe and secure gaming environment and to comply with regulatory requirements.

We'd like the opportunity to review your case and help resolve any outstanding issues. Please contact our Customer Support team with your account details, and we'll be happy to investigate your situation and assist you as quickly as possible.

We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a better experience.

Kind regards,
BoaBet Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremly high deposit fees

I have used this site for quite a long time. But recently they changed the 3th party used for the handeling of deposits. The fees are 10-15% of the deposit. Most recently i paid 91k huf for an 80k deposit

20 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hi Kende,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you were dissatisfied with your recent deposit experience.

Please note that any fees applied during deposits are determined by the selected payment method and/or payment service provider, and may vary depending on your bank and transaction type. We continuously review our payment options to provide the best possible experience for our players.

We appreciate you bringing this to our attention and will take your feedback into consideration.

Kind regards,
Boabet Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not make a account i got a 60 euro…

Do not make a account i got a 60 euro bonuse that i gambled up to 4000 euro and they said that i gambled over the limit that is allowed 🤣 the limit is 6.25 euro bet, and when i tried to cash it out they refused and said i did not read the rules still when they let me bet it. This site is a trap!!! Please stay away if for ut money sake just gamble at a legit site

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Dear Robert,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you feel disappointed with your experience.

We would like to kindly clarify that all bonus play is subject to clearly defined Terms and Conditions, including maximum bet limits. As stated in Section 10 of our Bonus Terms, players are not permitted to wager more than €6.25 per spin on slots and/or video bingo, or more than €25 per transaction on table games when using bonus funds.

These rules are in place to ensure fair and transparent gameplay for all users and are communicated to players prior to accepting any bonus. While the platform may allow a bet to be placed, it remains the player’s responsibility to ensure compliance with the applicable bonus conditions.

We understand that such situations can be frustrating, and we appreciate your understanding regarding the importance of maintaining consistent and fair gaming standards across all accounts.

If you have any further questions, our Support Team remains available to assist you.

Kind regards,
BoaBet Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Having a 6.25 eur betting restriction…

Having a 6.25 eur betting restriction on casino bonus money is plain bad practice. 1.6k euro got confiscated due to me breaching that rule by betting bigger than 6.25 eur. Especially a deposit bonus restriction.

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hi,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that this experience was disappointing for you. We understand how frustrating it can feel when bonus terms affect winnings.

The maximum bet rule is one of the standard conditions linked to bonus play and is applied automatically to all accounts using promotional funds. We always encourage players to review these terms before playing, though we appreciate that they may not always be immediately noticeable during gameplay.

If you would like, please reach out to our Support Team and we’ll be happy to review your case with you and provide any additional clarification needed.

Kind regards,
Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

dem er helt sikkert svindler anbefaller…

svindler scammer dem sender ikke penger på konto hele tiden spøre om noen for og verifisire konto til siste pengene blir bort ikke spille

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hi Ahmad,

We’re really sorry to hear about your experience and understand how upsetting this situation must feel.

Please note that verification checks are a standard part of keeping player accounts and transactions safe, and sometimes additional documents may be required before a withdrawal can be completed.

We’d genuinely like the opportunity to look into this for you and clarify what happened. Please feel free to contact our Support Team with your account details, and we’ll do our best to assist you as quickly as possible.

Kind regards,
Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I won big

If I won big
If I won big, they didn’t pay out and took it away. The whole thing is a scam, and the bonuses are deceptive.

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hi Balazs,

We’re really sorry to hear that your experience left you feeling disappointed.

All bonuses and withdrawals are reviewed according to our Terms & Conditions, including any applicable wagering requirements. We’d be more than happy to take another look into your case and provide further clarification if needed.

Please feel free to reach out to our Support Team with your account details, and we’ll do our best to assist you.

Kind regards,
Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I want to share my experience because…

I want to share my experience because this has been very frustrating.

I have received a bonus multiple times, and each time I completed the wagering requirements as instructed. Despite this, I am still being told that my funds are not eligible for withdrawal.

The rules are not clearly explained, and the requirements seem to change or reset without proper notice. This makes it very difficult to understand what is actually needed to withdraw your own money.

From a user perspective, this feels unfair and misleading. It should be simple: if the requirements are completed, withdrawals should be allowed without further complications.

I hope this issue is taken seriously and that more transparency is provided to users in the future.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hi Yoni,

Thanks for your feedback about our bonuses! We always aim to add that extra sparkle to your gameplay, and we're really sorry if something didn’t go as expected.

We’d love to take a closer look—just reach out to us at support@boabet.com , and we’ll sort it out together. Your fun and fairness are our top priorities!

Wishing you good vibes and great spins,

BoaBet Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Limited account after deposit

Made a deposit, and before placing any bets my account was limited. Had to make over 200 bets to wager the amount. Would not recommend this site at all.

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Dear Vegard,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must have felt.

We would like to clarify a couple of important points that may help explain what happened. When a new account is created or certain account activities occur, our verification (KYC) process may be required. This is a standard procedure designed to ensure the safety and security of all our customers, and it can take up to 72 hours to be fully completed. During this time, some account features may be temporarily limited.

Additionally, please note that deposits may be subject to wagering requirements, similar to bonuses. These conditions are outlined in our Terms and Conditions, which we always encourage customers to review to better understand how their account operates.

That said, we truly regret that this was not clearly communicated or that it negatively impacted your experience. Your feedback is very important to us, and we will use it to improve how we communicate these processes going forward.

If you need any further clarification or assistance, please don’t hesitate to reach out to our support team, we’re here to help.

Boabet Support Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ikke å anbefale som casino eller odds side.

I starten veldig bra casino får du mye gøy kan vinne litt og tape litt,men når du tar ut en del penger så endrer alt av casino seg de sier det ikke er noe i det men etter utallige ganger helt samme og det pleier å rette seg etter du har tapt alt du tok ut og litt til så er den tilbake på normalt spill…bonus system er total bs ga meg en wager bonus som de bare presset inn i mine penger på konto så alt på konto ble satt som bonus penger med wager krav

4 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hi Tommy,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re very sorry to hear about your experience, and we completely understand how frustrating this must feel. That’s certainly not the experience we want for our customers.

We’d really appreciate the chance to look into this further for you. Please feel free to contact us via Live Chat or send us an email at support@boabet.com with a bit more details, and we’ll be happy to review your case.

Regarding bonuses, while they do come with wagering requirements, you always have the option to forfeit a bonus. This option is also available on the withdrawal page, should you prefer to withdraw your balance instead.

Kind regards,

Boabet Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Froze my account after the merger from…

Froze my account after the merger from Unibet and confiscated my balance. Gave no reason beyond citing terms and conditions, yet terms and conditions doesn't state that an account will be frozen and the balance confiscated

Unprofessional scam site

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hello Marianne,

Thank you very much for your feedback. We have requested more information on your situation, once we recieve this we will investigate this for you and get back to you with an answer as soon as possible.

Best regards,
Team Boabet

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

OK site, until you try to withdraw your winnings

I have been a customer of this site since the start, but recently they withdraw time has gone up double or triple the time it used to be.

On this site you can cancel your withdraws, because they are not sent out in the first 24-48h, and they use this trick on players hoping that they'd log back in to cancel it and lose it all. You cannot disable this "feature".

Be cautious, these kinda bookies usually find a way to scam you if you eventually hit big.

1 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hi C.T.,

Thank you for your feedback—we totally understand how frustrating it is when withdrawals take longer than expected. That’s not the experience we want for you, and we’re here to sort it out quickly.

Could you please email us at complaints@boabet.com? Our team is standing by to investigate and make sure your funds get to you as smoothly as possible.

Thanks for your patience, and fingers crossed for your next big win! 💵🎉

Boabet Support Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Kan jeg spørre dere xp

Kan jeg spørre ? Med ikke ett AI svar som bekrefter hvor dere er på kundebehandling. Var dere unibet før dere shiftet over til bombet? Hvorfor det. Samme som Statoil til cirkle C. Vil ikke ha noen krise på nakken ?

28 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hi Martin,

Thank you for taking the time to share your question with us!

For the most accurate information, please contact our support team directly by sending your question to complaints@boabet.com. They’ll be able to look into it and assist you.

We’re always here for you 💛

Warm regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong result

I have been a customer for nearly 10 years, and this experience has completely destroyed my trust in Boabet.

I placed a bet on Juventus Over 7.5 shots on target (regular time) in the Juventus vs Galatasaray match. All major statistical providers – including Opta and other widely recognized platforms – recorded 8 shots on target in regular time. During the match, Boabet’s own platform also clearly displayed 8 shots on target.

Despite this, the bet was settled as a loss, claiming Juventus had only 7 shots on target.

When every major stats provider shows 8, and even your own live platform showed 8, but the bet is graded as 7 without transparent documentation, it raises serious concerns about consistency and fairness.

Other bookmakers settled the same market as a win.

After 10 years as a customer, I expected better transparency and accountability. Instead, I am left feeling misled and disappointed.

Unless this is properly clarified with official documentation of the exact data source used for settlement, Boabet has lost a long-term customer. Delete my account please as I will be going over to other platforms where they actually don't rob their own customers.

Very disappointing.

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Play Boabet

Antwoord van Play Boabet

Hello Rahim,

Thank you very much for your feedback. We have requested more information on your situation, once we recieve this we will investigate this for you and get back to you with an answer as soon as possible.

Best regards,
Team Boabet

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer