PLY Reviews 

177
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I joined the hike from Wimbledon to Richmond & it was honestly the most wholesome experience. Met some interesting individuals, laughed a lot & got to see some wonderful view of the beautiful scen... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'm so grateful to PLY for helping me connect with like-minded people and make new friends. I still can't believe how easy they made it for us to find good people who are similar to us in one way or a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I attended a Sunday Brunch today and met some amazing people. We all matched very well and have committed to keep connecting with each other. I would recommend PLY to anyone looking to make new friend... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Their website makes cancelling very difficult. I was charged for an annual subscription which I did not want (£59.99). They send me about 15 different excuses as to why they couldn't issue a refund de... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

People Like You (PLY) is for friendships you’re building and the ones already there. Take our personality quiz and get matched for an experience you’ll love. From our Dinner Club and Film club to Drinks socials, Games Nights and more, every experience is intentionally designed to spark friendship. Meet someone you click with? Invite them to your next event. Want to introduce existing friends to new people? Bring them along too. PLY makes it easy to grow your social circle naturally - we find your people, plan the night and look after your friendships. No awkward networking. No endless swiping. Just unforgettable experiences with people just like you.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

177 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(177)

94 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Met up with a great group and really…

Met up with a great group and really enjoyed it. It was good to make some new friends and meet some like minded people who were up for exploring the city together. Would def recommend to others!

29 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

We’re so happy you had a great time with your group! 🌟 Meeting like-minded people and exploring the city together is such a fun way to connect. Thank you for the recommendation — we can’t wait to welcome you to more adventures soon! 🙌

— StoriBoard Club

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The awkwardness goes away quickly!

A great experience. Once you get past the initial awkwardness, it's actually really easy to find things to talk about. I especially love that you get 25% off the bill - really makes it really worth the ticket price. Would go again (especially when solo traveling)

6 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

We’re so glad you had a great experience! 🙌 It’s amazing how quickly the conversation starts flowing once you settle in. We’re thrilled you found it a fun and worthwhile evening, and we’d love to welcome you back — whether you’re solo traveling or just looking for another great night out! 🌟

— StoriBoard Club

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful Experience

Attended Roxy lanes. Had a lovely time with the people there and hopefully made some friends to explore the city with. Booking was simple and I'd definitely recommend to anyone looking to make friends in Edinburgh.

8 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

We’re so happy you had a lovely time at Roxy Lanes! 🎳 It’s great to hear you connected with people you might explore the city with — that’s exactly what we love to see. We’re also glad the booking process was smooth for you. Thank you for the recommendation! 🌟

— StoriBoard Club

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Frustrating Experience – Wouldn’t Recommend

Review:
I originally left a 1-star review because I did not receive proper event details until the afternoon of the event, which made it too late to attend. It felt disorganised and stressful, and I was disappointed.

I requested a refund, had to follow up twice, and eventually received it. That should have been the end of it. Instead, I was contacted repeatedly via WhatsApp by the team, who accused me of lying in my review, called me childish, and tried to guilt me for sharing my experience.

This kind of response to customer feedback is unacceptable. It was not just unprofessional but genuinely uncomfortable. I was polite throughout and simply wanted to express what happened and move on.

Their communication felt passive aggressive, defensive, and lacked any real accountability. I would not recommend this service, not because of the technical issue, but because of how they treated me after.

Original review:
I booked an event with StoriBoard Club in Edinburgh and only received the event details and ticket at 15:39 on the same day — less than four hours before it started. By that point, I felt completely put off. I had reached out earlier in the day through WhatsApp and was assured the details would be sent, but they were incredibly slow and unhelpful.

Their system failed to process my booking in time, despite payment being taken almost 24 hours in advance. No apology, no proper support, and now I’ve missed the event. They’ve also ignored my refund request. I was really looking forward to it, but the customer service and experience were deeply disappointing.

I wouldn’t recommend this to anyone expecting a smooth or reliable experience.

8 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

We’re very sorry that your experience with us didn’t go as smoothly as intended, and we fully acknowledge there was a genuine system error that prevented your ticket email from being sent automatically. As soon as you contacted us, we apologised sincerely, sent your event details, offered you a complimentary ticket for any future event, and processed a full refund.

We were therefore surprised to see a review that didn’t mention that the issue had been resolved in full. Our follow-up via WhatsApp was intended only to understand this omission and ensure there hadn’t been any other unresolved concerns. It was never our aim to accuse or upset you, and we’re sorry if that’s how it felt.

While this was an unfortunate technical glitch, we did act promptly to make it right and to offer something extra by way of apology. We remain committed to treating all feedback with respect and to resolving any problems quickly and fairly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Experience Made Possible by Fantastic Storiboard Team

Had a great meal with a group of lovely like-minded girls. I was nervous beforehand but really needn’t have been! Storiboard Team are also extremely kind, helpful and responsive to communication. I look forward to booking another meet up soon. Thank you!

5 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Hi Emily,

Thank you so much for your lovely review! We're so glad to hear your nerves melted away and that you had such a great time with your group – that’s exactly what StoriBoard is all about. 🧡

It means a lot to know you felt supported by our team too – we’re always here to help. Can’t wait to welcome you back for your next shared experience soon!

Best wishes,
The StoriBoard Team
Where strangers become friends.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Different experience

This was an out of zone experience for me but I did it anyway, I went to an amazing Lebanese restaurant and met up with two groups from storiboard and we had the best meal ever the people where so bright and so many different characters I will definitely do this again

5 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Hi Abbas,

We love this! Huge respect for stepping out of your comfort zone – and we’re so glad it paid off. 🙌 It’s brilliant to hear the group had such great energy and that you enjoyed the food (and the characters!) so much.

Thanks for taking the leap with us – we can’t wait to welcome you to another shared experience soon.

Best wishes,
The StoriBoard Team
Where strangers become friends.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hands down best night ever

Hands down one of the best nights of my year met a bunch of misfits (myself included) and through the act alone of camaraderie and encouragement in an environment like a karaoke bar; we became great friends and was there supporting each other throughout the night! Our team won the quiz Which gave us £150 bar tab and a free private room for two hours which we then proceeded to have an amazing time singing classic songs and we all plan to meet up somewhere else separately later on this weekend🫶 karaoke bar was called Bam in Victoria London, the prices of the drinks were extortionate and met with a service charge but the bar staff were never friendly, they were defensive and opportunistic by nature that soured the experience and we probably only had £100 worth of the tab because they made sure to put service charge on the tab and tried to close the tab ilegitimately and only one person would deal with the tab itself… The other staff like the host and the MC host in the quiz were lovely, friendly, welcoming was honestly so made up for plucking up the courage to meet some strangers… Perhaps on the surface based on image alone I probably wouldn’t of approached these people but when that’s taken away and they’re in an environment where you want to be, it doesn’t matter anymore I truly I opening experience and so glad I went.. thank you STORIBOARD

30 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Hi Jj,

Wow – thank you so much for this beautiful and honest review. We’re so happy to hear that your night was one of the best of your year – that’s exactly what StoriBoard is all about: bringing together unlikely matches, stripping away first impressions, and creating space for real connection.

It’s amazing to hear how your group bonded through encouragement, joy, and a shared love of karaoke (and congrats on winning the quiz – what a night!). We’re sorry to hear about your experience with the bar’s pricing and service – we really appreciate you flagging it, and we’ll absolutely pass that feedback on to the venue. The people we partner with matter to us, and we want every touchpoint of your evening to feel welcoming and fair.

Most of all, thank you for showing up – for yourself and for others. Your story is a perfect reminder that when the right people are in the room, magic happens.

Hope the follow-up meet-up was just as memorable 🫶
– The StoriBoard Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was fun meet some nice people and…

It was fun meet some nice people and enjoyed bowling in Manchester arndale will be doing darts next time

25 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Hi there,

Thanks so much for the lovely review! We're really glad you enjoyed bowling in Manchester Arndale and met some great people – that’s what we love to hear 🎳

Darts next time sounds like a brilliant plan – it’s fast becoming a StoriBoard favourite. Hope it’s another night of fun, laughter, and maybe a few unexpected friendships too.

See you soon!
– The StoriBoard Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very fun night!

I did not know what to expect as I joined one of Storiboard meeting last friday for the very first time. I'm really glad I did ! I met many friendly people and it went from karaoke to playing pool and then bowling. It was a very fun night. We talked and had a good laugh and I'm definitely glad I did not chickened out!

25 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Hi there,

We’re so happy you didn’t “chicken out” – and even happier you had such a great time! 😊 It sounds like your night had it all: karaoke, pool, bowling, laughter, and some fantastic new people to share it with.

Thank you for trusting us for your first StoriBoard experience – stepping into something new isn’t always easy, but this is exactly why we do what we do. Hope to see you again soon for more shared moments and good vibes!

– The StoriBoard Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've been to two events with Storyboard…

I've been to two events with Storyboard so far. Karaoke and bowling, and I've really enjoyed both! Great enery. The bowling night was especially lovely. Had a great laugh. There were lots of us there, and it was such a great way to meet new people. Everyone was so friendly, and I'm really happy to be making new friends through these events. Looking forward to the next one!

25 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Thank you so much for your lovely review! We’re thrilled to hear you had such a great time at both Karaoke and Bowling – and that the energy (and laughs!) made the night memorable. It means the world to us that you're finding real friendships through StoriBoard – that’s exactly why we do what we do. We can’t wait to welcome you to your next shared experience soon!

– Best Wishes,
The StoriBoard Team 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great initiative

Been to a couple of Storiboard events across different cities in the UK. Great initiative!

22 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Thank you, Shafeen! We're so glad you've joined us across different cities – and really appreciate your kind words. It's amazing to see our community growing nationwide, and we’re excited to have you as part of the journey!

– Best Wishes,
The StoriBoard Team 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience was great

My experience was great as it was a fun way to meet new strangers. The activity and the location were great! Was matched with people that I got along with. Loved that before the bowling, we had like 30 mins-1hr to mix with the other groups and there was karaoke, darts and pool. Would do it again! Well organised

25 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Thank you so much, Natalie! We’re so happy to hear you had a great time and felt well-matched – that’s exactly what we aim for. It’s lovely to know you enjoyed the mix-and-mingle time before bowling too – we’re big believers in those relaxed moments helping real connections form. We’d love to have you back again soon for another shared experience!

– Best Wishes,
The StoriBoard Team 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enjoyable, exciting, experience

I’ve been twice to a Storiboard Club event both dinners, although there are other options on different nights depending on your location.
Bowling, darts, Karoke, Board games - I’ve not tried yet; but I’m planning to soon.
Booking up is easy and after a short questionnaire, you’re ready to choose your location and event.
Membership can be monthly, I chose a yearly subscription as thought I’d enjoy it - there might be other options.
You find out your location day before - and communication is excellent with Storiboard team if you have any issues or questions.
You turn up at your location and are ready to meet different, interesting people; you pay for your dinner or activity but usually there’s some great discounts.
I’d thoroughly recommend the experience, it’s great meeting new people; just in a small group.
If you want to keep in contact- that’s up to you, or just appreciate the night for what it is - a fun, experience with new people.

3 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Thank you so much for this thoughtful review, Jacqueline! We're delighted you've enjoyed your Dinner Club experiences and really appreciate your kind words about our team and the booking process. It's brilliant to hear you're planning to try some of the other activities soon too – we can’t wait to have you back! Whether it’s for one memorable evening or the start of new friendships, we’re so glad StoriBoard has made a positive impact.

– Best Wishes,
The StoriBoard Team 💛

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Nice evening out

Really easy to book, the restaurant knew exactly what I was on about and there were actually 2 groups - 6 on my table including me. A mix of genders (4 guys and 2 girls) and ages and they were all really nice. The restaurant was nice and food was good - I had a nice evening out!

22 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Thank you, Anna! We’re so glad to hear you had a lovely evening and that everything ran smoothly – from booking to being welcomed at the restaurant. It’s great to know you enjoyed the group mix and the food too. We’d love to have you back for another shared experience soon!

– Best Wishes,
The StoriBoard Team 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant night out with very…

Brilliant night out with very interesting people at a lovely venue.

22 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Thank you, Marianne! We’re so happy to hear you had a brilliant night and enjoyed the company and the venue. That’s exactly what we hope for at every StoriBoard experience. We’d love to welcome you back again soon!

– Best Wishes,
The StoriBoard Team 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended

I had a lovely evening. There were 4 of us (rather than 6, 2 people dropped out) which made conversation flow better. We all got on great, ordered the same thing from the menu in the classy, but quite reasonably priced, Hotel du Vin which I'd never been to before. We exchanged numbers at the end and plan to keep in touch. Highly recommended 🙂

15 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Thank you so much, Ben! We’re really glad to hear you had such a great evening – and love that the smaller group helped the conversation flow even better. Hotel du Vin is a fantastic spot, and it’s wonderful to hear you all connected so well you’re staying in touch. That’s exactly what StoriBoard is all about. Highly recommend having you back anytime!

– Best Wishes,
The StoriBoard Team 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Extremely DisapExtremely Disappointing Experience with Storyboard Clubpointing Experience with…

I initially had a frustrating experience with Storyboard Club regarding the subscription cancellation process, which wasn’t as intuitive as expected. However, I want to commend the team for how quickly and professionally they handled the issue once it was raised.

There team reached out to me, promptly cancelled the subscription, and ensured everything was resolved smoothly. I really appreciated the direct communication and swift action.

While my initial experience left me unsure, the way they responded clearly shows they care about their members and are committed to improving the service. Every company can run into issues, what sets them apart is how they respond, and Storyboard Club handled it admirably. Thank you for turning the experience around.

19 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Hey Chris,

Thanks for getting in touch. It's really nice to hear from you.

I've had a look into this and couldn’t find any prior communication from your side, so I can understand how this might have felt unclear.

It seems there may have been a mix-up between deleting your account and cancelling your subscription. You can manage your subscription anytime via this link: https://dinner-club.checkoutpage.com/portal, and this is also explained in our FAQs.

You also mentioned that we don’t offer customer service. I want to reassure you that we absolutely do. We’re available seven days a week via both email and WhatsApp. We’re always here to help and never aim to mislead or avoid communication.

It looks like the cancellation process might have been missed as well. We've outlined it in a number of places, including our FAQs, to make it as straightforward as possible.

We’ll certainly take your feedback on board and look at how we can make things even clearer.

If there's anything else we can do to help, we're here.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Just had my first dinner with 4 other…

Just had my first dinner with 4 other people. All very interesting and it was over before I know it.
The venue was nice but perhaps a Thai restaurant wasn’t to everyone’s taste but I it had some fantastic views.
Please give it a go and see who you might meet, it’s an adventure!

15 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Thank you Craig for sharing your experience! We’re so glad you enjoyed your first dinner and connected with interesting people – that’s exactly what we love to hear. You’re right – every dinner is a bit of an adventure, and we appreciate your openness to trying something new. We’ll take the feedback on the venue on board too. Hope to see you again soon for another shared experience!

– Best Wishes,
The StoriBoard Team 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Storiboard meal

Great meal with 5 other people, really felt matched well with common interests and similar age range. Great food and great company!

15 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Thank you so much Molly! We're thrilled to hear you felt well-matched and had a great evening with good food and even better company. That’s exactly what we aim for at every StoriBoard experience. Hope to see you at another one soon!

– Best Wishes,
The StoriBoard Team 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best nights out for some time!!

I have been to Flight Club and karaoke (twice!).

Met some great really interesting people and really enjoyed the experiences. What is amazing is the team spirit it creates with everyone helping each other, really getting on well and having fun..

2 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PLY

Antwoord van PLY

Hi Andrew – thank you so much! We love hearing that Flight Club and karaoke delivered such great nights out (twice is a win in our book!). It's exactly the kind of team spirit and fun we hope to create when strangers come together. Here's to more shared moments, new friends, and unforgettable nights!

Best Wishes,
The StoriBoard Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer