Custom Home Decor Reviews 11

TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

11 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 2 prints that were damaged…

I ordered 2 prints that were damaged and the company wants me to use an iron on vinyl which is insane, but no worries you can keep my money and I'll just throw out the damaged product. Furthermore I will never order anything from this company again....doesn't matter but my order number was 72205

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam terrible product wysinwyg..what you see is not..

Scam. I sent a photo and they did a proof. The received product was nothing like the proof. Most of the dogs head was cropped...the color was terrible. Has to be a Chinese company because based on the reviews...no response. I'm sure if I want a credit I'll have to return it postage paid to China. Happened before

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Home Decor

Antwoord van Custom Home Decor

We are so sorry to hear about your experience. What you described regarding the cropping and color is absolutely not our standard. Please email our support team at [customerservice@prints10.com ] with your order number. If we confirm it is a manufacturing error on our end, we will gladly provide a free reprint.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My experience with Prints10 a company…

My experience with Prints10 a company in Edison N.J. was not a good one. I had a portrait made that had a misspelling and was not notified about the misspelling. The company said they were not responsible for the misspelling..,though they have no desire to proof read the text. When I asked for an explanation , they told me to buy another print with a minimal discount. This company should be avoided at all costs
Vincent Smith

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Home Decor

Antwoord van Custom Home Decor

Hi Vincent, we sincerely apologize that you were unhappy with your experience. As a high-volume custom print shop, the personalized text (names, dates, etc.) on our products is printed exactly as submitted by the customer in their order. Because we process thousands of custom orders daily, we rely on customers to double-check their spelling at checkout, which is why we don’t offer manual proofreading. However, we completely understand how frustrating a typo can be. As a gesture of goodwill, we did offer you a significant discount on a replacement order, though we’re sorry this didn’t meet your expectations. We take all feedback seriously and are always looking to improve.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A Stunning Representation of my Soul Dog

I just received my custom portrait of my Doberman, Cruiser. There are no words to describe the incredible quality of his framed image. So real and lifelike!!! Incredible detail. And a few tears shed along the way since he crossed the
🌈Bridge this past year . What a beautiful memory this makes!!!
The colors are true and the black frame is perfect!!! It came quickly and already occupies a place of honor in my home.
I will definitely have more portraits done in the future.

24 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Cheap

I ordered a print and got it kinda fast but paid extra for a frame and all it was just cheap wood the print wrapped around.paid to much.

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Home Decor

Antwoord van Custom Home Decor

We deeply apologize for didn’t meet your expectations. We offer three distinct framing options. Each one is thoroughly explained with both images and text to ensure our customers can choose the one that best suits their needs. If you have any comments on the received order, please contact our customer service and we will definitely help you solve it. Thank you for your understanding!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As Expected

I ordered three canvas pictures. They looked like a lovely gift idea. The website was easy to order from and wonderful to be able to preview the personalization you would be receiving. The package arrived ahead of schedule and the finished product is beautifully done.

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Holiday personalized pictures for for our children’s family keepsake from Mom And Dad…

I decided to order two family pictures for our two children with Christmas two weeks before Christmas. I was worried I wouldn’t get in time so I sent message to customer service and they sure I would and then a week later my husband wanted on for our grandson’s family. It said in ad probably would not get to after Xmas but surprised. I received in December 23rd. They are beautiful family memories and I recommend this company. They are beautiful and service was great and can American Company.

Mary George
Manteno, Il

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beyond A Ripoff

I gave this ripoff a 1, but deserves 0 stars. I ordered the I Love You More print plenty of time for Christmas. Took my $85 and today (12/19/25) was supposedly “delivered”. FedEx sends pictures when something is delivered and the picture sent to me WAS NOT MY HOUSE!! I questioned them and, despite my insistence that the picture was NOT MY HOUSE, they insisted it was. Going to PayPal was no help. They sided with the seller. So avoid this company like the plague unless you LIKE GETTING RIPPED OFF!!

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Home Decor

Antwoord van Custom Home Decor

Hello,

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the unpleasant delivery experience you have encountered.

We have reviewed the details of your order thoroughly:

December 9: You placed the order, and we sent an order confirmation email.
December 12: We shipped the package via FedEx and sent you the tracking number email.
Latest Update: The tracking status shows “Delivered on Friday, 12/19/25, at 2:50 PM.” Proof of delivery, including a photo, is available on the official FedEx website.

We noted that you took several actions: you emailed our store, opened a PayPal dispute, and posted a review on this platform. We have responded to your emails promptly to inform you that we have inquired with FedEx and are awaiting their investigation results. Additionally, we have provided the accurate shipping information to the PayPal dispute team.

Once FedEx responds to us with the results of their investigation, we will immediately update you via email and discuss the next steps to resolve this for you.

We appreciate your patience while we wait for the carrier’s response.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer