promptbase.com Reviews 

18
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

18 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(18)

13 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

PromptBase is a great platform

PromptBase is a great platform with excellent functionality and a huge selection of AI products. The website is easy to use, well-organized, and constantly evolving. There are plenty of useful AI prompts and other AI products to choose from, making it a great place for both creators and buyers.

I also want to highlight the support team. They are friendly, helpful, and responsive whenever you need assistance. Overall, I’ve had a very positive experience with PromptBase and would definitely recommend it to anyone interested in AI products.

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Thank you so much, David! Hearing that our support team feels friendly, helpful and responsive means the world to us, and we will make sure they hear it. We are truly grateful you took the time to write such a kind review about PromptBase. Ben

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

PromptBase - My Favorite Place on the Internet!

I've been part of PromptBase for over 3 years, practically since the very beginning, and I can confidently say it's been one of the best online experiences I've ever had!

I'm one of the Top Sellers on the platform, but I'm writing this review from two perspectives: as both a seller and a buyer.

As a seller, I've generated over $16,000 in prompt sales, which is something I'm genuinely proud of. PromptBase has given me the opportunity to turn my creativity into a real source of income, reach customers from around the world, and build something I truly enjoy doing.

As a buyer, my experience has always been excellent! I've discovered so many amazing prompts that have helped me create beautiful digital products, from clipart collections and printable designs to Amazon KDP books. It's a fantastic marketplace for anyone who loves AI, creativity, and digital entrepreneurship.

What makes PromptBase especially unique, in my opinion, is Ben, the founder. I've been here long enough to witness almost every major change, update, and improvement, and I can honestly say that his dedication is incredible. He's personally involved in making the platform better, constantly listening to feedback, responding to users, fixing issues, and introducing improvements. You can actually see how much work goes into the platform by checking the Changelog, where new optimizations and updates appear almost daily. That kind of transparency and commitment is something I really appreciate!

Of course, not everything has been perfect. There have been occasional technical issues and a few bumps along the way. But let's be realistic: every growing business experiences challenges, especially one that's constantly evolving. What matters to me is that problems get addressed and the platform keeps improving.

One of the things I love most about PromptBase is how incredibly user-friendly it is. The interface is clean, intuitive, and beautifully organized. Publishing a prompt is simple, buying one is effortless, and the entire experience feels smooth and welcoming. You don't need to be a technical expert to get started, whether you're selling your creations or looking for inspiration.

And speaking of inspiration, that's another reason I love this platform so much. Every time I visit, I discover new ideas, creative possibilities, and talented people doing amazing things with AI.

For me, PromptBase is much more than just a marketplace. It's genuinely my favorite place on the internet. It's where I find inspiration, earn money doing something I love, discover incredible creative tools, and continue learning every day.

I truly believe PromptBase has the potential to become the Amazon of AI prompts and Agent Skills. And having watched it grow from its earliest days, I'm genuinely excited to see where it goes next.

A huge thank you to Ben for building something so special and for continuing to put so much passion and effort into it.

After more than 3 years, I'm still here, still creating, still buying, and still loving it. And that probably says more than anything else!

Highly recommended, whether you're a creator, an entrepreneur, or simply someone who loves exploring the possibilities of AI!❤️

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Thank you so much, Shandra! Reading that you have been with us since the very beginning and built over $16,000 in prompt sales has genuinely moved our whole team. Your kind words about the changelog and our steady improvements are something we will remember for a long time. Ben

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is great stuff.

This is great stuff.. I was pleased after the first try.

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Thank you so much, Gary! Hearing that you were pleased right from your first try means more to us than we can say. We are so grateful you took a moment to share that with us, and we hope every next visit feels just as good. Ben

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

thanks promptbase for the easy and…

thanks promptbase for the easy and lovely experience and for your care , ben and everyone

trumpify <3

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Thank you so much, Trumpify! Hearing that you found our experience easy and lovely, and that you felt cared for by everyone here, truly warms our hearts. We are deeply grateful you took the time to share such a heartfelt message with us. Ben

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanks this plateforme is usual

Thanks this plateforme is usual

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Thank you so much, Halimou! Hearing that PromptBase has become a regular stop for you is a real honor, and we are so happy to be part of your routine. Your kind words mean a great deal to everyone on our team. Ben

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've had a great experience with…

I've had a great experience with PromptBase as an AI prompt creator. The platform is easy to use, and it gives creators a real opportunity to reach buyers and sell their work.
I recently had a couple of issues, including a payment-related one, and Ben and the team were very helpful in getting everything resolved. I really appreciated the personal support and quick help.
I'm looking forward to continuing to create and sell on PromptBase. Definitely a platform I'd recommend to other AI creators.

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Hi Тотка, thank you so much for this, it honestly made our day!
Ben

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible Wouldn't Pay Again! Ever!

Had horrible experience.

First you buy membership and if you open too many tabs it blocks you for days.

Second, it took my money, but generation like midjourney are not working.

Third I contacted support, it was 3 days until first reply, and then days more no reply. No support. No resolution. The owner doesn't even know what is wrong, what is happening, or read the email properly to check anything.

If something doesn't work, you are screwed and will need to do a chargeback until they shut this company for 'not as described' service sales.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Hi Vic,

We’re sorry you had a frustrating experience, but we’d like to clarify a few points for anyone reading this review.

The temporary access restriction was triggered because an unusually high number of pages were being opened in a very short period of time. This is an automated protection designed to prevent scraping, bots and other abusive traffic. It is temporary and is not intended to prevent normal use of the site.

Regarding image generation, credits are automatically refunded whenever a generation does not complete, so you were not charged for failed generations. Generations can occasionally fail because of temporary issues with the underlying model or because particular words or phrases are rejected by the model provider. In your case, our founder personally tested the example you provided (“pony”), confirmed that it was generating successfully at the time, and continued troubleshooting with you to try to identify the issue.

We’d also like to correct the suggestion that support did not respond for three days or stopped responding. We replied to every message in the support thread. Our first response was approximately 31 hours after your initial email, and subsequent replies were generally within around 12–24 hours. We appreciate that this may still have felt too slow when you were experiencing a problem, but there were not multiple days of unanswered messages as described in the review.

When you later contacted us about a subscription cancellation, we investigated it, cancelled the subscription and issued a full refund within hours. In that same email, you described yourself as “a happy member” and said you may return in the future.

We have also provided full refunds when requested, including in circumstances where we were not obliged to do so under our terms.

We completely understand that technical problems are frustrating, and we’re always looking for ways to improve both our automated protections and support response times. However, we don’t feel the statement that there was “no support” or “no resolution” accurately reflects the assistance, troubleshooting and refunds that were provided.

Best,
PromptBase team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Support refused a refund despite zero usage

I subscribed solely to publish a listing, but it wasn't approved in time. By the time I knew I couldn't use the subscription, the refund window had passed.

I explained that I hadn't used any subscription features or credits and even provided evidence, yet support simply repeated their refund policy without addressing my points.

I expected genuine review of my case. Very pathetic customer support done by the founder himself

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Hi Awais, thanks for your review! We appreciate all feedback at PromptBase.

I'm sorry to hear you had a bad experience here. From investigating your case, it seems like you requested a refund on a subscription a couple of weeks after it had activated, and had already used some of the features (e.g. custom thumbnail uploads) before requesting a refund due to your prompt being declined.

This fell outside of our usual terms and conditions, however we issued you a full refund on your subscription regardless.

If we can assist further, please don't hesitate to get in touch.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The Truth About PromptBase: Fake Reviews, Personal Attacks, and Zero Seller Support

UPDATE [06-02-2026]: The platform's response above confirms my original point: there is a clear double standard in moderation.

On "Harassment": The platform claims I "confronted" the buyer. In reality, I asked for technical proof (outputs) to verify a public claim that my product was "low quality"—a standard troubleshooting step for any digital product. The platform owner, however, continues to ignore that the buyer used abusive language, calling me a "pathetic liar," which is a clear violation of professional conduct that went unpunished.

On "Integrity": While the platform claims to protect "honest reviews," they refuse to verify the technical accuracy of those reviews when evidence is provided.

The Conclusion stands: This marketplace prioritizes "buyer experience" even when it involves verbal abuse and unverified claims, while threatening sellers who attempt to defend their professional reputation with facts.

My account of the "biased moderation" remains 100% factual.

Original review:
I have been a seller on this platform for two to three years, and what I am experiencing is completely unacceptable, and I can no longer stay silent about the absolute lack of integrity in how it is run.

There is no real moderation of fake reviews and accounts on this platform. A buyer can leave a one-star review without providing any evidence, and nothing happens. In my case, a buyer publicly labeled my prompt as low quality and made personal attacks against me, yet never showed a single output to support those claims.

When I contacted the buyer and asked a simple and reasonable question — “If the prompt is low quality, please show the outputs” the buyer did not respond and provided nothing. Despite this, the review remained visible.

I then contacted the platform owner. Instead of acting as a neutral moderator, he refused to take any action. He seems biased and dismissive. Even after being informed that the buyer was making personal attacks and refusing to show outputs, nothing was done. Personal insults from buyers toward sellers are apparently acceptable here. What makes this worse is that the owner refuses to even verify the prompt himself, despite being explicitly asked to do so. He does not request outputs from the buyer, does not investigate the claims, evidence I have provided with proofs and screenshots, and simply brushes everything off. He refused. He would rather let a fake review stand than spend five minutes verifying the truth.

Response times are extremely slow, and when they do come, they are consistently biased toward the buyer, regardless of the evidence provided. From a seller’s perspective, there is zero protection. Sellers are treated unfairly against fraudulent narratives and with no respect, and problems are not actually solved. This is not how a marketplace should function. An owner’s responsibility is to be unbiased and ensure fair treatment, and that is clearly not happening on this platform. Dishonest buyers are given a free pass to harass us.

On top of all this, the platform is simply not worth a seller’s time. For the vast majority of sellers, the income is negligible, and when you factor in the time spent creating prompts, dealing with some dishonest buyers, handling fake reviews, and nonexistent support, the return is not worth it. There are significantly more sellers than actual buyers here.

Is it worth your time to deal with harassment, a biased owner, and a broken review system, and support does not intervene even in clear abuse cases? For most sellers, the answer is no. The platform doesn't value your work, doesn't protect your reputation. Your time is better spent doing something more productive than selling prompts on a platform that does not protect or respect its sellers.

5 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Hello,

Thank you for your feedback. We take all allegations of abuse and bias very seriously, so I would like to clarify the events regarding this specific case for the record.

At PromptBase, we strive to maintain a marketplace with high integrity. This means that honest reviews from verified buyers—whether positive or negative—are protected, provided they do not violate our content policies.

In this instance, a buyer purchased your prompt and left a 1-star review expressing their dissatisfaction. While we understand this is frustrating for a seller, subjective dissatisfaction is not grounds for review removal.

Regarding the claims of harassment and lack of support: We investigated this immediately upon your request. Our review of the chat logs revealed that the "harassment" mentioned was unfortunately coming from your account directed toward the buyer. You utilized our chat and review-reply systems to aggressively confront the buyer for their negative feedback and accuse them of being "fake."

Abusing our messaging systems to confront or intimidate buyers violates our Terms and Conditions. We intervened to protect the buyer, just as we would intervene to protect you if the roles were reversed. We are extremely seller-friendly, but we cannot allow sellers to harass customers simply because they are unhappy with a rating.

Regarding our support speed, we pride ourselves on responding to all queries within 24 hours, as we did in this case. We wish you the best in your future endeavors.

Regards,

The PromptBase Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst site to ever

Worst site to ever! I get banned for messaging my clients for 112 days! Constant declines of prompts that work with no regard. Contact support is non existent when you have a real issue. Not to mention lots of manipulation with the payout system. As far as I'm concerned this is the scammiest marketplace out there. BEWARE!

1 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Hello,

We take all feedback seriously, but it is important that we address the context of this review for the sake of transparency.

Our records indicate that you have been temporarily banned from the platform on more than 10 separate occasions. These bans were not issued for standard client communication, but were the result of repeated and serious violations of our Terms of Service. Specifically, your accounts were removed for operating multiple profiles to evade previous bans, sending abusive messages to other users, mass-spamming users, and attempting to artificially manipulate your own prompt statistics.

Our priority is to maintain a fair, secure, and high-quality marketplace. To ensure this, we must strictly enforce our policies against spam, abuse, and statistical manipulation. We stand by our decision to remove bad actors to protect our community of legitimate creators and buyers.

The PromptBase Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Initial Teething Problems using but Good Communication from Seller sorted it out clearly.

Excited to discover Promptbase I purchased a small prompt & was looking forward to buying more -60s fashion icons-all was fine for a while .it automatically began to generate-I got about 18 done before taking a break.Expected good quality.
On returning however it seems the parametrs had cleared to default and every time I tried to run the prompt in the run box it came up with an error message the nub of which is your output is not connected to your input.Despite reading and watching the flow chart guide & spending time reading through the none too clear instructions messing around with cryptic boxes arrows and flow charts diagrams I am still unable to make head nor tail of it nor get my prompt to run once more hours later-30 attempts!
However I eventually received a useful and clear reply from The Sellers explaining things further via E mail that enabled me to continue using Promptbase as wished so 5 Stars!
Easy once you get the hang of it.
Promptbase seems fairly new and theres not a gigantic selection of Prompts in my chosen category
maybe in time there will be more,

23 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Thanks Charles, we're glad everything was resolved eventually!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very responsive and courteous.

I had questions regarding the setup of my account and everytime I followed up with a question via email the promptbase.com representative was VERY RESPONSIVE AND COURTEOUS. The overall look and feel of the site is professional and my user experience with promptbase, so far, has been great.

19 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Thank you for the kind review! We're glad you had a good experience!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great website

Great website, thousands of useful and well-crafted prompts. Support is fast.

16 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Thanks for the kind review Tim!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to use. Excellent after-sales service.

Easy to use, with a comfortable and intuitive interface. Lots of useful material and excellent after-sales service. 100% well done work.

4 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo promptbase.com

Antwoord van promptbase.com

Thank you so much for the kind words! We appreciate your support!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer