Protect Claims Reviews 

88
•
TrustScore 1 uit 5

1,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Super friendly when they answer the phone. You explain, you’re due money and their sympathetic then tell you, you’re thru to the wrong department. I have been chasing them since last year and have ne... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still fighting to get our £900.00!! shortfall The CAA pd us out a full and final settlement figure on the 12th December £900.00, short on what we pd for our cancelled holiday, we were due to fly out... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give zero stars I would. Like many other's who massively lost our when Thomas Cook crashed we are being fobbed off left right and centre by the CAA, and Protect Claims. We have an ATOL Cert... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

As all the other reviews. Put two claims in after Thomas Cook collapsed. Unfortunately my claim is being dealt with by Protectclaims. Friends have already had their refunds but we’re dealt with by ano... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Geld en verzekeringen

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Protect Claims act as an official third-party provider appointed to administer ATOL holder claims.


Contactgegevens

1,2

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

88 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,2

Alle reviews

(88)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible company takes a week to answer…

Terrible company takes a week to answer an email never answer phone this is what they are hoping for so you give up less to pay out keep fighting I am
Funny enough took 2 weeks to answer this review lol

7 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Protect Claims

Antwoord van Protect Claims

Hi Mr Hallam, thank you for your feedback. We are sorry to hear of your negative experience, whilst Protect Claims has been appointed to administer claims only and has not been appointed to supply contact centre services in relation to Thomas Cook claims, your experience is not representative of the level of service we aim for. However, if you should find it useful, answers to many frequently asked questions relating to open Thomas Cook claims can be found on our website at www.protectclaims.com. This includes questions related to claims processing. If you should require assistance please don't hesitate to contact us by emailing: claim@protectclaims.com, being sure to include your claim 'z' reference in the subject line of the email so we can quickly identify your claim. - Kind regards, Protect Claims

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Useless!!

Never answer phones, don't respond to emails. Received email on 15 January to say refund sent to bank account - nothing received. If they do pick up phone it's only so they can hang up on you! Tried to access my claim on their portal which tells me I have the wrong reference and surname. What a shambles!

4 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Protect Claims

Antwoord van Protect Claims

Hi, thank you for your feedback. We are sorry to hear of your negative experience. If your review relates to a Thomas Cook claim please note that Protect Claims has been appointed to administer claims only and has not been appointed to supply contact centre services in relation to Thomas Cook claims. However, your experience is not representative of the level of service we aim for. Please email your claim (z reference) number to: claim@protectclaims.com, being sure to include your claim number in the subject line so that we can correctly identify your claim and assist you. Kind regards, Protect Claims

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Had my money hit my account today full amount covered for on atol certificate so well pleased. Was dubious at first providing all the info bank details etc but cannot fault how my claim was handled and I have not had to call or chase them once. I filled in the 1st form had an email to provide more Info like Thomas Cook confirmation email. Atol certificate and any receipts which they acknowledged receipt of and was told to wait for outcome. Last Friday told success and money will be 3-5 working days and today money arrived. Excellent no hassle service.

3 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

protect claims a load of rubbish,

protect claims i have a claim with them via atol and caa with thomas cook this claim has been a complete and utter shambles lost information already sent.telephone and email numbers that will not take calls or emails promised money refunds that do not transpire i have a claim for over £7450.00 for over four months.this company is a complete joke and should be stopped trading if it is not capable of doing the job

2 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still fighting to get our £900.00!

Still fighting to get our £900.00!! shortfall The CAA pd us out a full and final settlement figure on the 12th December £900.00, short on what we pd for our cancelled holiday, we were due to fly out on 24th September 2019 , after providing receipts, original booking invoice, Atol certificate, they decide to come to some bizarre settlement figure. Still chasing this on a weekly basis, absolute joke.

1 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Protect Claims

Antwoord van Protect Claims

Hi, thank you for your feedback. We are sorry to hear of your negative experience. Please email your claim (z reference) number to: claim@protectclaims.com, being sure to include your claim number in the subject line so that we can correctly identify your claim and assist you. Kind regards, Protect Claims

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a company

What a company. They’re just delaying everything possible, I’ve finally had enough and have all the details I need to take them to small claims court. The way there going they will get shut down. The most pee poor company I have ever had dealings with.
Even spoke to citizen advice bureau who have advised me to do to a no response letter which I have now sent. Honestly can’t wait until all of this is over!!!!!!

27 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS.

You must avoid the company as they are the worst I have ever dealt with, anyone who has not been paid as yet due to Thomas cook closing should make an online claim from small claims court and seek compensation, we are doing this today.
Shocking company and CAA advice line need some serious training.

27 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would not even give a star if I…

I would not even give a star if I could.....
Awful company !
Months after this absolute farce the promise of refunds in a acceptable time was a joke by the CAA and to add insult to injury they use the most useless arrogant rude company to deal with peoples misery the CAA should be ashamed !
Original claim 17th October with the original link from the CAA
December 6th claim email out of the blue from protect claims all information sent
January 21st email to say claimed failed no information! yet all information has been sent as requested on the original claim, this email cam with a totally different claim number
A call to them was a waste of time, he didn't even ask for claim reference...just send kept saying send the information but we've already sent it his repetitive reply was yes just send it
and with an email sending all the documents again I asked the question which reference do I use you the answer was
"please yourself" added in the automated header
What professionalism and what a disgrace I hope the CAA do not put their name to these again as I'm afraid with me its tarnished them too

23 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Protect Claims

Antwoord van Protect Claims

Hi Ms McKeon, thank you for your feedback. We are sorry to hear of your negative experience, it is not representative of the level of service we aim for. Please email your claim reference number to: claim@protectclaims.com, being sure to include the same claim number in the subject line so that we can correctly identify your claim and assist you. For Protect Claims, your claim reference number will be a number preceded by a 'Z'. Kind regards, Protect Claims

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

absolute pathetic company

absolute pathetic company, cannot call them, I have sent over 20 emails and only ever had 2 back form them and these were generic emails not answering my question.
I have been paid £250.00 form a balance of £750.00 and was not told my claim was closed until I called the CAA!!!
Unsure why I have not been paid the correct amount all documents including bank statements showing I had withdrew cash to pay Thomas cook(treated like I was the criminal)
Numerous calls to the CAA and emails to protect claims and finally my case has been reopened but still no refund feel like im banging my head against a brick wall
legal action will be taken if this is not sorted out I will not let this lie its not even about the money now its the principle.
Atol Protection isn't worth the paper its written on.

22 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Protect Claims Service Ok in my Case

To begin I would like to agree with practically all the reviews regarding CAA handling of the affair shambolic with very poor customer service. I spoke to people at the CAA they couldn’t find claim number another person suggested I phone ABTA as my Booked Trip was a Cricket Tour.The people I spoke to were polite they just didn’t seem to be trained properly.

The first time I heard from Protect Claims was an email sent to me 15/01/2020 saying I needed to send Proof of Booking, Credit Card Statement and sign a declaration saying I didn't’ Use the Flights.

I emailed Proof of Booking and Credit Card Statement explaining I was away and had no access to sign the declaration but just basically Typed it our on the email.

Much to my surprise I received an email 17/01/2020 from them saying my claim had been processed and I would be paid within 3-5 Working Days

I received payment in full £5706 yesterday 21/01/2020 so the actual service I received from Protect Claims would actually have been worth 3.5 out of 5.

The whole overall experience since 07/10/2019 would not be worth that. As I was still paid out approximately 45 days later than first indicated.

However Actual Experience with Protect Claims above Average as it took less than a week from first contact to last until I was paid out.

All the Best to everyone still waiting let’s hope with fewer claims out there you will receive a similar service

22 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sham company

Thank you I was beginning to think it was me it's nothing but a sham there is no way you are able to access this company which always makes me think!!!! all the operators are rude I have sent documents twice they say they haven't received I told them there must be something wrong with their email system which they deny!!! surely if you have sent twice then if not received then they do have a big problem with their email system if this organisation is honest why don't they communicate properly I was told I haven't claimed properly by going to the Thomas Cook site 16th October then before Christmas 24th do what we say or you won't be paid out blackmail still no refund can anyone tell me where we can go to report this company?

21 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgusting service

I only give right path one star because this system wouldn't allow me to give zero stars i am still waiting for my thomas cook refund months past the 60 day deadline also there is zero communication from right path I'm absolutely disgusted with right path . I have received an email from trust pilot with a reply from fight path saying that right path are not dealing with the thomas cook refunds and that it's protect claims but I have looked them up and as protect claims puts it they are a trading style or right path in other words a subsidiary, they share the same head office address etc typical insurance company trying to weasel out of their responsibility

16 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would not go anywhere near this lot!

I would not go anywhere near this lot!! The CAA start off by telling you not to entertain any outside bodies in relation to your claim (S) then this lot e mail out of the blue. My claim has been paid but my daughters is yet to be settled, I sent exactly the same information for hers as I did mine yet they're now asking for bank statements for my daughters claim. I didn't have to send them for mine FFS!!!!
The CAA said the claims would be settled by the end of December blah blah blah yet here we are still waiting for our money back. I wouldn't mind if i cancelled the bloody holidays, this lot are crap!!! To round things off nicely too, they have now reset the sixty day nonsense because THEY asked for the bank statements, you could not make it up. Complete bunch of amateurs that tell you on their follow up page that the claim is waiting to be seen by an assessor to decide whether to pay or not, absolutely unbelievable. So if any of you out there are still waiting to be refunded I wouldn't hold your breath.

14 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a waste of space this company is…

What a waste of space this company is in regards to paying out my refund thanks to the CAA & Thomas Cook, I've submitted the claim form on 7th oct and has been logged, since then I've heard nothing from anyone, no letters , no phone calls nothing, £3030.00 I'm owed from a holiday I didnt get from Christmas, interest is mounting up on the £735 payed through a credit card , the rest was cash in store, they say 90% of all claims have been payed out, year right .if you call theidiots all you get is it's being looked into, talk about taking the Pee , 60 days they said were now 130 days and still Fk All is being done, and you wonder why I'm upset, it wouldnt take 120 days if it was one of you lot waiting for it ..I would give you no stars if I could your service is rubbish

13 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ref Z242100 "Failed Atol Holder" what does this mean???

Ref. Z242100
I have sent several emails to you in utter disbelief and incredulity at you incompetence, you call me a "FAILED ATOL HOLDER". WHAT DOES THIS MEAN???. You have made a payment to me and say that this concludes the matter. OH NO IT DOES NOT!!!
The amount you have paid is not what I have paid and not what I am entitled too. I have spoken to CAA several times and given them the details. not once have YOU asked for any further information regarding my claim, please pay all my deposit back and the extra I HAD TO PAY" TO SECURE MY HOLIDAY as I was told. I am planning to take further action with this should you decline my request. If you have all our money, pay it to us who are claiming and stop collecting interest and taking monies out for yourselves.

11 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Company are a sham!

Called the CAA to find out that this company have been dealing with our refund from the Thomas Cook collapse. The person in the phone told me that Protect Claims have emailed me and confirmed my email address. I assured them they had not contacted me at all and I didn't even know who they were. I have emailed them, no response, no contact at all since we submitted our claim.

I feel it is now time to take this to our solicitor to sort out and will also be contacting as many news outlets as possible as many other have mentioned. This has to be a scam. I am disgusted at the way this has been handled. We will now see what legal action costs them, not forgetting to add our legal costs and compensation for the nightmare of this mess.

10 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ducking Rubish

Martin Lewis has now been informed of my struggle with this company Calendar news and sky news are now involved as well as the caa Three companies were involved in the repayments of Thomascook clients and at their ratings some one is making money and not repaying my payments have been pending for a month now prior to all being ok for payments from October solicitor tomorrow for results into next stage for compensation

9 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

URGENT

PLEASE CAN SOMEONE PICK UP THIS MESSAGE?

I have been dealing with my stepfathers refund for his Thomas Cook holiday that was cancelled. After more paperwork was asked for we sent this and an email was received stating that this was all fine and that his refund had been issued to his bank and that it would show after 48 hours. This was on 23rd December and this payment still HAS NOT been received. My Stepfather has major health problems and this whole saga is doing him absolutely no favours at all.

I have replied to the supposed payment email twice now asking what the issue is? Why has this payment not been received?

We are going to give 14 days for this to be resolved or I will assist Mr McCluskey in seeking legal advice. We can prove this payment has not been received and hope there has been a minor mistake that can be corrected with the payment finally being made to Mr McCluskey's bank.

If there is any information you require from Mr McCluskey or need to speak by telephone, please let me know.

We look forward to your response and hope this matter can be resolved as soon as possible as this is a very significant amount of money that Mr McCluskey NEEDS to have returned.

Kindest regards

Damien

8 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Protect Claims

Antwoord van Protect Claims

Hi Mr McKinley, thank you for your message. So that we can better assist you as soon as possible with your enquiry, please email: claim@protectclaims.com, please ensure to include the claim number (Z reference) and the claimant's surname in the subject line of the email so that we may quickly identify the correct claim. Kind regards, Protect Claims.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer