We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been attempting to open an insurance claim for approximately two months, and the experience has been consistently unacceptable. After first contacting the company, I was redirected to a d... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would give them 0 stars if I could. Waited 70 days now for thomas cook refund. No communication between CAA and yourselves (their words not mine). Asked twice to provide info already given. Ignores em... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I booked travel insurance through Holiday Risk company. Unfortunately whilst on holiday in Turkey I fell over injuring my face and breaking four front teeth. When making the claim we were passed t... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pathetic insurance cover, More interested in not paying rightful claims than settling. Have sent all the documents they asked for, some twice, we only want a couple of hundred pounds as the hospital... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Reisverzekeringsmaatschappij

Geschreven door het bedrijf

Insurance claims specialists. Please note; Rightpath Claims is a third-party administration provider working on behalf of insurers and is not an insurance policy issuer.


Contactgegevens

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

79 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 14% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(79)

7 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been attempting to open an…

I have been attempting to open an insurance claim for approximately two months, and the experience has been consistently unacceptable. After first contacting the company, I was redirected to a different organisation, who then sent me straight back. A member of staff then instructed me to submit the claim through a website and stated—quite irregularly—that they could not communicate by email.

The website did not work. When I reported this, I was told I would receive a call back, which never happened. I contacted the company again, and the website still does not function. At every stage, I have been redirected, ignored, or left without any resolution.

I have provided the full description of the claim and all supporting evidence. Despite this, the company has repeatedly failed to open the claim or provide any documentation confirming action taken.

This pattern of refusal, delay, and lack of accountability is unacceptable. I am now demanding that the claim be entered immediately and that written evidence of this action be provided. Continued failure to process my claim will result in legal escalation.

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rightpath Claims

Antwoord van Rightpath Claims

Hi Mr Ruggiero, thank you for your feedback. We are sorry to hear of the negative experience you have had in setting up your claim. This is not representative of the level of service we strive for. If you do encounter any further issues, please don’t hesitate to contact us with the detail of the issue you have encountered, and we will endeavour to assist you. Kind regards, Rightpath Claims.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had to cancel my Holiday due to a 7…

I had to cancel my Holiday due to a 7 week stay in Hospital with pneumonia , I supplied the insurance company with a Hospital Consultant letter stating i was in a Hospital bed on Oxygen, but that was NOT sufficient.
They refused to pay out on the official Hospital letter stating CAN NOT FLY .
This is 1 insurance NOT to use .

17 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Insurance that want your money but don’t want to insure

Don’t expect to pay insurance to be insured. They find every get out clause they can but give you hope in the meantime. Had I known that there was no chance of being able to claim I would have just cancelled my hotel and changed my flight, instead I cancelled both to be able to provide proof when I put the claim in. I spent extra money getting a medical certificate for a family member but because at 94! they had had more than one contact with a hospital in the past year you can forget it. As for the response times to get to this point it’s a joke, it has taken 3 months to pay extra and then still be told you can forget it. If I could it would be 0 stars!

7 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do I really have to leave one star

Do I really have to leave one star? I have had a claim for ‘review’ since the beginning of January. I submitted all the documents requested and each week have been asked for extra documents, some of which I have already submitted. Each time a further evidence is requested I am told it will be an extra 5 working days, then my portal is updated with a date further ahead, often 10 plus working days. It seems reading reviews this is the norm! I have no idea how this company can legally be in operation. If only I realised that the insurer I booked with, who had good reviews, handed claims to these cowboys!

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delay and procrastination

Delay and procrastination. If they could have a negative score that would be -1. Would never use them again, a total waste of my insurance premium.

6 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT use Right Path claims!!!!

DO NOT use Right Path claims, they make it impossible to carry out a simple, straightforward claim. So far I’m on about the tenth attempt at uploading the “correct” “clear” documents, a process that is so utterly painful and time consuming. For what effectively is a tiny claim! I missed a flight due to being admitted to hospital, I’ve submitted my flight/travel receipts, proof of no show from the airline and hospital admission/discharge letter. But no, still not enough, I’m having to download further forms and upload yet another bank statement. All for a minuscule amount of money. This company is a JOKE. Out of principle I am persevering as they clearly use this infuriating tactic to deter people so they eventually give up. Spare yourself and go elsewhere for travel insurance.

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lack of Communicationand Online Only

My friend became ill and we had to cancel our holiday. I would give them O stars if I could. It took a whole afternoon to fill in the form and a second form arrived online as if I were the person who was ill. Since I paid 2K for yearly travel insurance, to include the USA and was only to be in Europe, through,'Insure For Travel'I'll be ditching them all at the end of the year. Questions, such as times stated within a 15 minute slot had to be filled in. My friend was in agony and couldn't begin to stipulate exact times of the day when various thiings occurred.

28 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfair Claim Refusal – Escalated to Ombudsman

I submitted a valid claim with all the medical paperwork I was given by the doctor while abroad. Despite this, the insurer has refused to process my claim, demanding a medical report that I was never issued and therefore cannot provide.

It is unreasonable to expect customers to supply documents that do not exist, especially when full medical evidence has already been provided. This feels like an unfair way to avoid paying out on a genuine claim.

I have now escalated my complaint to the Ombudsman due to the way this has been handled.

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm at the stage where I've sent…

I'm at the stage where I've sent documents confirming the buckle fracture of the wrist. I just received an email asking what I want compensation for. I hope it won't take as long as some people claiming compensation say.

10 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service
I think that the whole team was great, with prompt and helpful medical advice and support, to quick resolve of the outstanding financial part

14 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful! Avoid!!

DO NOT USE THIS COMPANY FOR TRAVEL INSURANCE COVER!
I have been waiting for compensation now for 15 months for hospital fees I had to pay in Cyprus.
We contacted Rightpath and sent all the documents and evidence that they asked for...twice! I kept having to chase them up for a decision and constantly being told the claim is being assessed. Then they'd ask for all my documents again, which I provided again!
Called them numerous times with them saying I'd be hearing back in next 2/3 days. Again nothing.
To top it all, I received an email today asking for a form to be filled in and signed by my GP and asking me another 20 questions they'd never asked before?
In all the 15 months I've been waiting, they are using stalling tactics to pee off not just me but their other clients; its quite evident that this is their tactic , read it in other experiences on here!
So if you want to be insured , dont use Rightpath - You are paying for nothing as theyre obviously trying to avoid paying anything out.
I've just informed them that I shall be taking this up with the Financial Ombudsman...lets see what happens next!

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible SCAM company

Terrible company. I have been waiting for compensation now for 15 months for hospital fees I had to pay in Cyprus. We contacted Rightpath and sent all the documents and evidence that they asked for twice. Kept having to chase them up for a decision and constantly being told the claim is being assessed. Then they'd ask for all my documents again. Called them numerous times with them saying I'd be hearing back in next 2/3 days. Again nothing. Then recieved an email today asking for a form to be filled in and signed by my GP and asking me another 20 questions they'd never asked before in all the 15 months I've been waiting. DO NOT USE THIS COMPANY if you want to be insured. You are paying for nothing as they don't pay out.

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pathetic insurance cover

Pathetic insurance cover, More interested in not paying rightful claims than settling. Have sent all the documents they asked for, some twice, we only want a couple of hundred pounds as the hospital bill was covered by our EHIC card . Don't use them, they're cheap for a reason

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had to cancel my holiday because of…

I had to cancel my holiday because of family bereavement - covered in the policy. I contacted them and they sent me an email with a " portal " to input all the relevant information. Didn't work ...... So I rang them, - don't work at weekends. Rang on the Monday and conversation occurred, positive, I was able to send documents via post. A week later and an email asking for more documents ( some I'd already sent,) plus a copy of the death certificate. Duly sent. Since then I've not had any communication, nothing, nada. 3 emails I've sent and no acknowledgement. Getting rather fed up now. I lost someone who was like a sister to me. She'd been in my life all my life, and I don't need this stress on top of grieving. I've since read reviews and sadly it doesn't look like I'm alone in my experience. Update ... I get an email from them. This time they want a medical certificate. I can understand to a point that they want to know if my relative was diagnosed as terminally ill - she wasn't. They sent me a link to download the forms. First paragraph is ... Asking for her to sign consent...... She's dead, and cremated, could be a problem fulfilling that bit !! So I've forwarded the link to her rather bemused Gp. Await further updates !!
Update - Gp contacted me, as I thought, they do NOT complete medical certificates for deceased persons ... So I rang the insurance underwriters again, to give them word for word what the Gp told me. That under no circumstances do they write a medical certificate for a deceased person. That after a death, the notes are sent to a central storage place, and unless needed by coroner, police etc, they are not available to a travel insurance underwriters !! I was also told that a death certificate is ample information. The woman at the underwriters didn't know what to say to that. I'm sure they'll come up with something else. More updates to come I'm sure.

7 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor service

Very poor service. Submitting the claim has been done very complicated. Process has been done in a way, that they will not pay you anything, even though you have submitted all the papers they have requested. Changing company.

13 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional Sevice

Professional Sevice, claim processed promptly, Staff helpful, no undue delays ( the only delay being my own in obtaining a medical certificate) Superb treatment

24 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT TAKE OUT a POLICY

I was part of a group of 18 who went to the States for an American Sports tour in Nov 2024. Great trip, great company. We do it every year. Coming back the fun happens. Flying from Cincinnati to JFK to catch our homeward flight to LHR, our flight was delayed due to a late passenger and then the aircraft had to be de-iced as a precaution. That meant we
were late getting into JFK causing us to miss the LHR flight. I am the only person out of the 18 whom the insurance company would not compensate. The excuse? If it had been due to a taxi or a bus delay they would pay out! What a shower of gangsters and thieves! I'm disgusted by their decision and subsequent dealings with them. I would not recommend them even to my biggest and worst enemy. I've told them that I will recommend all my friends and acquaintances to boycot them and I will do the same on social media as well. Shower of THIEVES!

2 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM

SCAM. Insurance was confirmed covered. Yet they don't reply and refund the money.

20 februari 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer