We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super fast delivery and superb boots which are such great value for money. They are faux leather but look like really leather and are so well made and stylish - I receive lots of compliments. They a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered on 22 Mar from Germany and received the shoes on 23 Mar. Fastest delivery service I’ve ever experienced so far. After being disappointed by a pair of shoes from Shein, the long boots are unbel... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Looked at Raid on the recommendation from the High Heel Coach on Instagram who said they made particularly comfortable high heels- I bought 2 pairs in the sale and loved them so much I came back and b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been looking what seems like forever for a classy pair of knee high camel boots. Having made a few purchases already from raid I looked at the website and was not disappointed The perfec... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Schoenenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Our brand aims to be daring, spirited, inclusive, imaginative, cool, unique, contemporary and not take itself too seriously, whilst offering the latest trends and styles that are accessible to most consumers and demographics. RAID creates contemporary catwalk and celebrity inspired styles, designed for the on-trend and fashion conscious female who takes inspiration from influencers, bloggers, reality TV and music celebrities and everything that’s hot. We aim to empower women by designing and manufacturing styles that are unique, up-to-the minute and accessible to most consumers. Our motto is to include not exclude, we understand everyone is unique and everyone has the right to be who they want to be.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

213 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful

Awful! Really disappointed.

Was told my order would come 3-7 working days and it's been longer than that.
I have had 0 communication about my order. Wouldn't mind if I knew where it is or what stage it is at.
I used their online portal to enquire about it and was told 1-2 days as a response and I've heard nothing.

26 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Hi Gem, Sad to see a 1 star review for delayed delivery. Over Christmas and New Year there are a number of holidays and weekends, so less working days. We want our staff to enjoy the holidays just like our customers do, so we don't work bank holidays. I can see that your order arrived on the last working days of the advised period.

I'm sorry that you feel we have delivered below expected service on this occasion, however we have delivered within the time we originally stated and given the time of year delays are to be expected.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good service

2 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Awww thank you for such a nice little review. If there is anything else you need, our Customer Service team are there to assist.

We hope that you will find another amazing style in the future that you can click 'add to bag' ;)

Thanks again

Team RAID xoxo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Orders arrived promptly and well…

Orders arrived promptly and well packaged.

22 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Awesome to see another 5***** review! Whoop whoop!
Great to see another happy customer!

Be sure to subscribe to our newsletter, you will receive future discount codes and early access to promotions ahead of general release.

Thanks again for your kind words!

-- Team RAID London --
Xoxox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sooo Comfy!!

I was initially concerned about buying these shoes as I've never heard of this brand before.

Because I am heavier (UK Size 22) I was concerned if they would be able to hold my weight, but also about how the fit would be considering I have wide feet.

I have to say I was pleasantly surprised when trying them on. They were soooo comfy & I didn't have to even wear them in.

They didn't rub anywhere and I could walk in them perfectly. They fit my wide feet like a glove and could withstand my weight lol.

Overall I am very impressed with this brand and would definitely recommend & buy their shoes again!

20 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Great to see another 5***** star review from one of our customers.

Be sure to subscribe to our newsletter, you will receive future discount codes and early access to promotions ahead of general release.

Thanks again for your kind words!

RAID London Team
xoxox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service very quick delivery…

Great service very quick delivery ..beautiful boots ..soooooo happy xxx

16 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

We are stoked that you are in love with your purchase. It's nice to read such a positive words when most people use these types of platforms to leave negative remarks. Thank you so much for the kind words, we have shared this with our wider team 🤩😍😍😍

Be sure to sign up to our newsletter so that you receive discounts, offers and promotions ahead of general website visitors.

Thanks again

Team RAID xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The delivery was very prompt

The delivery was very prompt, my boots arrived the very next day, i struggled like crazy to get them on but absolutely love them once they’re on and the fit is perfect

7 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Thank you for the 5 star review and we're happy that our customer service team were able to resolve your issue quickly and efficiently as its so hard to get 5 star reviews when things, on occasion, go wrong for customers.

Don't forget that our sale starts on Boxing Day!

Thanks again and we hope to see you shopping with us soon. Make sure you sign up to our newsletter to receive discount codes direct to your inbox.

much love

Team RAID London xoxo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company fab boots at very…

Great company fab boots at very reasonable price and very quick delivery!

15 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Yayy Whoop whoop! Thanks for the 5 star review. It's great to hear you're happy with your purchase and it arrived in good time. If you need anything else just reach out to a member of our Customer Service team.

Don't forget to sign up to our newsletter as you get discount codes and offers direct to your inbox

Thanks xoxo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As always a great pair of shoes from…

As always a great pair of shoes from Raid. Made all the better by the fact they were on sale

8 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Awesome to get another 5 star review!!! Whoop Whoop!.

Remember to sign up for our newsletter as you will receive unique discount codes and offers only registered members receive.

RAID London
Xoxo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

been 2 weeks since shipment and there…

been 2 weeks since shipment and there is not even one update! i contacted raid 2times already still no processing. i told them i want to cancel my order, they tell me they will contact the third party?! dont recommend!

30 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Hi Ra, Sorry to see a 1 star review, however I can see that you reached out to our Customer Service team recently and they have been following up your delivery with DPD in Germany and they have been slow with their feedback, which we are still waiting on. For this I am sorry about the delay, but we have to follow process and this time of year delays have to be expected.

We have requested an update again today and if they do not come back to us with 48 working hours, we will arrange for a refund of your order.

I am sorry that your experience on this occasion has not been as we would have hoped, however I do hope that you will try us again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really really great, fashionable and perfect git & style

Perfect.. 2 x pairs of boots foe less than 39 quid. Was sceptical for tge price but boy I couldn't be happier fFit perfectly, comfortable, fashionable and was so excited to pair with my wardrobe outfits. Thankyou so so much

12 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Awesome to see another 5***** review! Whoop whoop!
Great to see another happy customer!

Be sure to subscribe to our newsletter, you will receive future discount codes and early access to promotions ahead of general release.

Thanks again for your kind words!

-- Team RAID London --
Xoxox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous boots!

I love my boots looks nice quality and sensible price but didn't worn yet as keep them for Christmas delivery also was on point.

30 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Great to see another 5***** star review from one of our customers.

Be sure to subscribe to our newsletter, you will receive future discount codes and early access to promotions ahead of general release.

Xoxox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received my package in a timely…

I received my package in a timely manner. The boots are beautiful and fits perfectly. It is also comfortable and warm.

Thank you RAID.

28 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Yayy Whoop whoop! Thanks for the 5 star review. It's great to hear you're happy with your purchase and it arrived in good time. If you need anything else just reach out to a member of our Customer Service team.

Don't forget to sign up to our newsletter as you get discount codes and offers direct to your inbox

Thanks xoxo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality boots

Great quality boots, delivered quickly.

1 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

We're so glad you're impressed with our products and service! It's always good to know our hard work pays off. 😄

Be sure to subscribe to our newsletter to avoid missing out on any exclusive discounts!

Take care, much love xo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good services 👌

30 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Awww thank you for such a nice little review. If there is anything else you need, our Customer Service team are there to assist.

We hope that you will find another amazing style in the future that you can click 'add to bag' ;)

Thanks again

Team RAID xoxo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Size in stock but order being cancelled

I've ordered an item twice now as it said it was in stock, and both times, I've then received a "we've cancelled your order, and sent a refund" message. Quite frustrating.

22 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Hi Beth, sad to see a 1 star review and I am sad that we have had to cancel your order. We do this on the rarest of occasions for example, when the item you have ordered may be the last one of that style and size and might not be completely perfect and we don't have an alternative one to send or it could be as simply as the item could not be found in the warehouse.

We don't want to ship customers less than perfect products, so part of our packing process is to check each item prior to shipment.

I am sorry that you have been unable to experience our products as yet, we hope that you will revisit us again soon and find your perfect pair!

Kind regards

Team RAID London xoxo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazingly comfy boots

Amazing boots at great price, delivered the next day and cannot fault either pair of boots. Fit perfect and very comfy, will definitely be ordering more

4 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

We're so glad you're impressed with our products, service and delivery! It's can be frustrating in terms of deliveries over Black Friday and Christmas period, so it's good to hear your order arrived in good time. 😄

Our BLACK FRIDAY DEALS have started with more due to drop this weekend! Just so you know, we also have a mobile app, available from your app store, where you can grab 15% off your first mobile app purchase!

Take care, much love xo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hands down the worst company I have…

Hands down the worst company I have ever ordered from, do not order from them!

I ordered a pair of boots on sale which were lovely when they arrived, I wore them a total of 4 times for barely 2 hours and after this the sole of the left shoe ripped away from the rest of the boot….they were awful quality. I politely contacted the Raid customer service team and asked if they could help me with this issue. They were quite rude from the beginning but I wasn’t overly bothered as when I asked for them to send me a new pair they said they would as long I sent back my current ones. Unfortunately as I was working all week I had to wait until Friday to send the shoes back when they sent me the returns label Monday. I received the rudest email from their team today saying “ Had you sent the pair back and had let us know, we would have sent out the replacement pair to you but we have now sold our last pair today” they proceeded to say they could no longer help me.

I am so disgusted with this service, it is unacceptable to speak to anyone in this manner especially a customer. I did in fact ask the team to send the new pair out before I sent the broken pair back because I was concerned they might go out of stock…they told me they would not do this as it was not the process.

Whatever you do, do not order from Raid it’s honestly not worth it.

11 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Hi, it's sad to see a 1 star review, especially as the Customer Service team has been working to resolve your issue since you contacted us on Sunday.

Our returns process does require the return of the faulty pair before a refund or replacement can be provided. This allows us to inspect the issue, identify any problems and for us to design a viable solution to the issue so that it does not occur again in the future. This process enables us to provide exceptional customer care and quality products via this feedback loop.

As you were reluctant to return the faulty item we were unable to process a refund at that time and given that delay the replacement product you desired then went out of stock, as stock sells out quickly this time of year.

I am sorry that you feel our service fell below par on this occasion, however we always strive to provide exceptional customer care and quality products to each and every customer. As promised, your refund has been made.

Regards

Team RAID oxox

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They arrived quicker than I thought my…

They arrived quicker than I thought my partner likes them which was unexpected but they are comfy and just like the pictures would recommend.

10 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Awww thank you for such a great review and we're so pumped that your purchase arrived quickly. If there is anything else you need, our Customer Service team are there to assist.

Sign up to our newsletter via our website, so you don't miss out on future exclusive BLACK FRIDAY discounts, and promotions.

Team RAID xoxo

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Where are my boots?

Ordered a pair of boots on 09/30 and I still haven't got them. After I contacted customer service last week they said it was something wrong with the third party and then it started moving. However, a week later I still haven't received my boots. If I had known that I'd need to wait for almost a month just to get a pair of boots, I would've never ordered them.

Edit: The boots finally arrived. They fit well they are such beaut! The customer service was very attentive throughout the whole process. Only the third party shipping was really a big issue. I will perhaps order again in the future but have to factor in the risk of long shipping or even missing package.

28 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Hi Mavis, sad to see a 1 star review, however I do see that you have experienced some delays with your shipment as we're sending form the UK to the USA, however, it shouldn't take that long to process.

I can see that you are already in contact with Customer Service and they are progressing the shipment for you, but as we use a third-party for deliveries we are reliant on them providing a good service.

It appears that your shipment did appear 'lost' for a period, then it started to move again. We are monitoring the progress of this shipment and our Customer Service team are on hand should you require further assistance.

Many thanks

Team RAID

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Too small

Boots looked great but they where to small.
There should be an option to return for a larger for the same fee. I have been put off ordering again as i will have to pay another delivery fee! Aswell well as a return fee.

14 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo RAID London

Antwoord van RAID London

Hi there, sad to see a 3 star review, however we accept your comments.

We don't offer free returns for two reasons, the first is that it increases the overall cost of our products for everyone as these costs have to be covered somewhere, secondly the delivery process uses up valuable resources and we try to be green and sustainable where ever we can.

We subsidise the returns cost, so you only pay £2.49 for the return, where it could cost a great deal more if the return is bulky and its free UK delivery if your order is over £50.00.

We hope that you won't be put off ordering again from us in the future. We do offer various promotions that include free delivery, so be sure to sign up to our newsletter in order to get the discount codes in your inbox.

Much love

Team RAID xoxo

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer