Recreation Outfitters Reviews 

220
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a plastic cover replacement for my outdoor umbrella. However, after three weeks, Recreation Outfitters has not shipped it. I've emailed twice to follow up but have not received any replies... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company does not respond to calls or emails. In fact I am unsure if it even exists in an order fulfillment capacity, I ordered something from them in Jan. As of today they are still saying the... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The swivel seat kit is great! High build quality is very evident. It fits perfectly on my NRS PIKE inflatble kayak and raises the seat 12 inches above the kayak floor. The swiveling feature is very... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We are extremely pleased with how smoothly the process went and the quality of the furniture! We purchased the Hanover Monaco 7-Piece Aluminium Frame Dining Set With Six Swivel Rockers and we couldn't... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Recreation Outfitters offers top brands for all of your Recreation needs. Browse the best inflatable kayaks, the best patio furniture, and outdoor heaters. Recreation Outfitters is dedicated to being a trustworthy resource, where customer's know that they're getting a quality product.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

220 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(220)

13 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great!

I had a small problem with the website, but I used the chat function and a representative helped me immediately. My items arrived quickly with no problems and were just as described. Great Job!

19 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Thanks for the nice review. Have a nice day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great buying experience during these…

Great buying experience during these trying times. Despite I had to wait a while to get my product delivered, which by no means, was the Company responsible. Not there fault we’re having a pandemic. Despite all the wait, whenever I contacted customer service, the response was quick and I was always updated in the ETA for delivery. I really only wanted the product and not my money back, which they offered, but I opt to wait it out. Great service.
Only place I was able to buy the Brizon T3 bike.

4 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Thanks so much for the nice review. Have a wonderful day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great buying experience.

My items were just as described and delivery was very fast. Recreation Outfitters worked with me to correct a shipping error. Stuff happens. No complaints. I will shop here again.

1 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Thanks so much for the kind review. Have a terrific day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was very happy with my sled purchase

Was very happy with my sled purchase, website was easy to navigate and received it very quickly.
The sled was the perfect shade of pink and seems very sturdy. My niece loved it, just need some snow ❄️ to try it out ❄️❄️

27 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Thank you very much!! Enjoy the sled!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Send me the wrong item and i been…

Send me the wrong item and i been dealing for almost 3 weeks to get the right one

Response i get
Hi there,

Unfortunately, without you changing your review, we will not be moving forward with a business relationship, And we will be canceling your account.

You ordered exactly what was shipped, the only thing that was wrong with the image. I understand where that is a mistake on our end and is confusing, however it was rectified immediately, and shipped within one day of you reporting the item being incorrect.

Your original order was shipped the same day or next day after you order, there has been no delay from our end.
Marc Bryce
Recreation Outfitters

You right your mistake. Wrong order was shipt on time but I can't get my order corrected. It's been long enough. I called every day for the past two weeks and couldn't get someone to take care of it. It's your choice what you should do next and threatening me doesn't work. I will add it to the review if you don't fix it ASAP

Response i get
Hi there

your account and order have now been canceled. We are sending a call tag for the item that you purchased originally.

upon receiving the original item And evaluating the item, you will be refunded.

Marc Bryce
Recreation Outfitters

You see you lie again. I was speaking with a representative 2 hours ago and they told me they are working on my order and they will try to get some info for me tomorrow. I have heard this every day for the past two weeks. I don't appreciate lies. Good luck with your business. I hope you will get better in the future and care about your customers instead of threatening them. Apologizing works take it as a business owner and fix the problem.

14 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Hi Oleg - Your original order was for a Tungsten Electric Heater. Your re-ordered a gas heater, with a completely different name / SKU and fuel type (electric vs. gas). Your replacement went out, and we actually are having to re-route back to our facility, as you're account has been cancelled. A full refund will be given, as soon as we receive the Tungsten heater back, that you originally ordered.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and product

Excellent service and product! Needed cushion replaced and got one day response and 3 day replacement!! It was so much faster than I imagined! Love my red outdoor patio furniture!

13 december 2021
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Thank you very much!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super competitive pricing and quick…

Super competitive pricing and quick delivery. When they could not source one item from primary supplier because it was not in stock, they went to another supplier. Very helpful on getting the logistics of the order shipped, even with current logistics issues and holiday rush.

11 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Thanks so much!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I still give you guys 5 stars although…

I still give you guys 5 stars although my order was not 100% what I wanted. I ordered a 10 foot flocked pre lit Christmas tree and well first off I am in love with it even thought I did not receive it pre lit, I requested a refund for the price difference and I received it almost instantly. Over all customer service was very quick and easy. Only advice is please double check the tress being shipped because it is still an inconvenience to me to go buy lights and art to a 10 foot tree and I’m only 5’ 1’ help a girl out haha. I’m overall satisfied because oh boy it’s beautiful.

11 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Thank you very much!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sneaky return policy and bad customer service

I purchased 2 heaters and 2 dimmers. When I called customer support they assured me the items are refundable if there are any concerns or issues. The dimmers did not work when installed by an electrician and I returned them however customer support played games that they working and can not be returned after install. None of these have been disclosed at the time of sale. I am in not at all satisfied with the purchase and will not buy from this company anything, the whole point of on line seller is to provide great return policy otherwise why would anyone buy online!

8 december 2021
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Hi Mr. Arash - we're sorry you're unhappy with our return policy. We accept returns gladly for almost all items. However, you purchased a high ticket item that can no longer be sold. This item was tested by our return techs, and found everything working. We have provided tracking and are sending the item back to you. We apologize, but since it's been used we cannot safely sell this item to another customer.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Part I needed

Part I needed. It was delivered on time

1 december 2021
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Thank you for your kind review. Have a wonderful holiday season!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very helpful chat

very helpful chat. likely to buy.

30 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Thank you for your kind words - have a great holiday season!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Marc the Man made it all possible! Got my Sea Eagle ProCarbon Kayak!

Marc helped me out. Marc was positive, helpful and able to share the details that helped me feel both comfortable and excited about my purchase of the Sea Eagle - 473RL 2 Person 15'6" White/Blue ProCarbon Tandem Inflatable Kayak. Plus, their price was the best to be found! All around it was a favorable experience and I highly recommend Recreation Outfitters! Now I am just looking forward to plying the waters with my new craft!

29 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Thank you for your kind words! Have a wonderful holiday season!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good standing

The company actually refunded my account before physically receiving the item to be returned back. I thought that was really a stand-up action. Thank you!

27 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Hi there Tina - I'm glad we were able to solve your problem, on Thanksgiving day. We hope you have a wonderful holiday season. Thank you for being a customer! :) -- Thank you for your updated review as well!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I purchased a Christmas tree for $1070

I purchased a Christmas tree for $1070. The plug only had one prong, which we didn't notice until we put up the 12 foot tree. I contacted the company and they responded after I posted my review. They have since fixed the problem that I had with my tree.

27 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Hi there - I'm very glad we were able to quickly get you a new plug for your tree. Merry Christmas!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company, best prices!!

Great company, superb customer service. Very genuine owner. I came across their site a year ago and purchased a high end kayak, not only did I get it the best price, but also the customer service experience was great. Very knowledgeable people that work there.

25 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Thank you so much, for the kind words! We're very happy to count you as a friend to Recreation Outfitters. Have a happy holiday season!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hanover Patio set

We received our order and one of the chairs had broken welds and the table had some dents and bends in it. I submitted pictures of the damage and the items were replaced with no issues.

23 november 2021
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

We're happy everything ended up well with your set. We're sorry the original shipment had some damage, but we're happy that it was resolved quickly. Have a happy holiday!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad Customer Service

I have called twice to return the product I purchased to only be told that I would receive an email with instructions for the return-after a week, still no instructional email and still NO RETURN! Will I ever hear from your Company?

8 november 2021
Logo Recreation Outfitters

Antwoord van Recreation Outfitters

Hi there - I'm sorry that this return process has taken longer than expected. It should have been very quick, especially for a small part like you ordered. I have emailed more details, and we apologize for the delay. Thank you for your business.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer