Redcast Heritage Co. Reviews 

62
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hands down the best costumer service I have ever experienced. They’ll answer your request in 1hr max. Great prices, great items and great care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

One of the best buying experiences I have ever had! I was looking for a very specific jacket in a very specific size. I looked for it world-wide and Redcast Heritage was literally the only place on... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A good friend of mine in the Netherlands referred me to Redcast. He very much appreciated the top notch customer support in his search for an exceptional pair of Japanese denim jeans. So here I went... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very impressed with a friendly customer focused online retailer. Not only that each garment was individually sealed in its own plastic bag, but every item was of a very high quality. Fast delivery and... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Redcast Heritage is committed to tradition and craftsmanship, offering a curated selection of raw Japanese selvedge denim, leather goods and superior-quality apparel for men who like to wear unique, timeless pieces that ages in the best possible way.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

62 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(62)

33 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What really stands out for me is the…

What really stands out for me is the customer service that redcast provide ,when i sent them many questions about sizing and product they always answered me back quickly in a friendly professional manner ,,they have great passion for the product they sell and this is important to me as a customer.I also find the information regarding sizing is super accurate which is so important when buying something of such quality ,,im always confident in what im buying with redcast heritage and look forward to many purchases from them .Shipping is very quick to Ireland and prices are very good so overall its my go to store for top quality craftsmanship,,love what they are doing 5⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

14 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great selection of products and service

I've purchased multiple times from Redcast Heritage and have always been very satisfied with their service. Shipping speed (to Canada) is very quick. A couple of times I've had to modify my order too, and they have always accommodated my requests.

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything is absolutely perfect !

I have been a regular client at Redcast Heritage since 2022 : sneakers, tees, sweatshirts and denim of course.
I have always been more than satisfied : selection, prices, size charts, photos, wise advices, super neat express deliveries and after-sales service always available and friendly.
Everything is absolutely perfect !
One of the best European sites for denim and Japanese clothing to my knowledge and a great team of real enthusiasts.
As always, thank you Redcast !

4 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top notch

They know what they're doing and what they're selling. Lots of information and exactly what I want to know. The right photos too, so I know what to expect.
The service is top notch. And the import duties have already been paid for within Europe.
I shop nowhere else anymore.

15 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing!

Redcast has an amazing selection of high quality apparel (including Y2 Leather), ordering is easy, shipping is prompt. Great service altogether

7 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic!

My experience with RH has been fantastic! Great selection and fast shipping! I literally receive orders for the same brands faster than if I order from the retailer down the road. I highly recommend them!

4 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A truly incredible shop

A truly incredible shop. Incredible because such kindness, professionalism, and skill are rare in a shop that constantly researches authentic men's clothing. A truly amazing place.

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top Shop

Tienda de confianza, 100% fiable con ropa de mucha calidad y a buen precio.

4 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dismal service

I ordered a shirt online. Unfortunately the shirt was faulty. I started a return on 23 December and was told that a replacement would be sent soonest. After that, there was radio silence for over two weeks. I sent several messages and finally got a response saying there was no one in the office to take appropriate action. It is now 3 weeks since the issue was reported, and till date neither have I received the replacement shirt or even a message from Redcast proposing a resolution.
Future buyers, please beware of the after sales service, especially the false, made-up excuses from the sales team.

UPDATE and REPLY.
Thank you for your prompt response. What you have said in your reply isn’t accurate.
Firstly, I notified you of the fault on 18 December and it too your office 5 days to respond. This clearly delayed the return initiation.
Secondly, your email of last week confirmed that the replacement shirt would be despatched on Monday. It was not.
Going forward, please state facts and do not give your customers inaccurate information.

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Redcast Heritage Co.

Antwoord van Redcast Heritage Co.

Hello Shiladitya,

Thank you for taking the time to share your feedback.

As we informed you earlier today, the return of the faulty shirt arrived at our facilities on Friday, January 9th. Due to the high volume of parcels we receive on a daily basis, we were only able to process and ship the replacement today, Wednesday, January 14th.

Considering that there was a weekend in between, during which we do not operate, we believe this timeframe is more than reasonable and do not feel it warrants the level of dissatisfaction expressed.

A separate matter is the time it took for the return to reach us, which was affected by the Christmas holidays and is unfortunately beyond our control.

In any case, we appreciate your comment and sincerely hope you receive and enjoy the replacement shirt very soon.

We believe it is understandable that during particularly busy periods such as the holiday season, both logistics and response times may be slightly slower than usual.

Kind regards,
Isabel

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not a good return policy

Not a good return policy. Customer has to eat the cost to return (~$45). I was told my shirt had "a hair" on it and could not be exchanged. The shirt was never washed or worn outside of a single try on. Disappointed I spent $ on shirt & return to be left without any goods.

5 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Redcast Heritage Co.

Antwoord van Redcast Heritage Co.

Thank you for your feedback. We are always willing to accept returns when items are sent back in the same condition in which they were delivered. However, in this case, the garment was returned with a significant amount of body hair covering the exterior fabric. For hygienic and ethical reasons, we cannot accept or resell garments in such a condition. This was not a matter of “a hair” as stated – the shirt was clearly and heavily soiled with body hair, which we documented in detail via photos and video and shared with you for full transparency.

As outlined in our return policy, return shipping costs are the customer’s responsibility unless the product received is defective or incorrect. The item you received was new and inspected prior to shipment. The condition in which it was returned does not meet any acceptable hygiene standard, nor would it be fair to offer such an item to another customer.

As we told you, we will be sending the shirt back to your address at your cost, as we cannot accept or restock it under these circumstances.

We understand this may be disappointing; however, maintaining cleanliness, product integrity, and respect for all customers is not negotiable.


Thank you for your understanding.
Eduardo

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My favorite store

I’ve been online shopping in Redcast for over a year now and the experience has always been great overall. Top notch clothes, delivery and specially support from them. It’s my favorite store and I wish they had a franchise in my city… They have a faithful customer from day one. Keep up the good work!

8 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Redcast Heritage Co es un comercio de categoría mundial

Comprar en Redcast Heritage Co es mucho más que elegir y pagar por ropa de calidad espectacular. Desde el primer momento, los dueños te hacen sentir como parte de su proyecto. Son cercanos, amables y siempre dispuestos a compartir su pasión por las prendas fabricadas en Japón y Estados Unidos. Excelente trato humano y detalle personal que ponen en todo.

Redcast Heritage Co es un comercio de categoría mundial y así lo demuestran las importantes marcas que les confían sus productos.

6 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I order only online

I order only online. The best online service, very detailed size chart, so it's easy to choose. I ordered many times and the order was always fulfilled very accurately.

2 december 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer