Teleurstellende service en onredelijk retourbeleid
Mijn bestelling werd beschadigd tijdens het transport en daardoor nooit geleverd. Toch weigert de webshop mijn geld terug te betalen zolang het artikel niet eerst zogezegd “retour” is en beoordeeld kan worden. Dat betekent dat ik moet wachten op mijn terugbetaling voor een product dat ik zelf nooit in handen heb gehad.
In plaats van een klantgerichte oplossing te bieden, verschuilt de webshop zich volledig achter hun eigen policy. Onbegrijpelijk beleid en bijzonder slechte service.







