We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a pillow and was not satisfied with band that go around your leg. I attempted to returned and was advised that they would only refund half ot purchase amount, or pay $32 to ship it back ou... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my pillow from the company August 10th. First one never arrived, sent to wrong address. Second one is sitting at the post office wanting me to pay shipping though it is supposed to have fre... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was skeptical, at first, ordering this pillow from a facebook ad.... When I tried it I noticed a difference immediately. My morning pain getting out of bed subsided... However, it was after I ordere... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was the second leg pillow I purchased. The first, from another company, was very uncomfortable and didn’t work for me at all. I decided to try again when I saw the ad from Revoget. The ordering a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Gezondheids- en schoonheidsartikelen winkel

Geschreven door het bedrijf

Explore our dedication to your restful sleep journey.


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

72 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(72)

35 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

For the first time in months

For the first time in months, I had a reasonably pain-free sleep, the first night I tried the leg pillow. I couldn't believe it and thought it wouldn't happen again. However, the following night, I used it again and woke up this morning pain-free, able to get out of bed, and even walk upright. Thank you, Revoget! And thank you, Lia, for being so kind. :)

11 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi Carole! Thank you so much for your incredible 5-star review! We're absolutely thrilled to hear that for the first time in months, you had a reasonably pain-free sleep with our leg pillow. Your experience from the first night - being unable to believe it worked, to the second night waking up pain-free and able to get out of bed and walk upright - is exactly what we hope for with our Revoget pillow! It's wonderful that proper spine alignment made such an immediate difference for you. We'll make sure Lia knows how much you appreciated her kindness - our customer service team takes great pride in providing excellent support. Thank you for sharing this amazing transformation with us!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The strap is not adjustable

The strap is not adjustable. It is too large, which means that it will not stay on my leg. Useless.

9 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi Debra! 😊 We're sorry to hear about the strap issue - unfortunately our current pillow covers don't have adjustable straps, but we'll definitely consider creating covers with adjustable straps in the future based on your feedback! Regarding the size, this is actually the first time we've received a complaint about it being too large, so we'd love to help you figure this out. Could you please send us a photo of the pillow you received to hello@revoget.com? If there's any defect or issue with your pillow, we'll send you a replacement right away! 📸💙 We want to make sure you get the perfect fit and experience the benefits our pillow is designed to provide! ✨

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Revoget Alignment Pillow order

I ordered a Revoget Alignment Pillow, but unfortunately, it didn't arrive. I waited for over a month, but apparently it was held up in customs. So, I would rate my happiness with the product as a "!", since I never got it. However, LIa from customer service kept me up to date with the situation for the last couple of weeks of my waiting, and she was extremely helpful. I ended up asking for my money back, and she took care of it in a timely and thoughtful manner. I was very happy with her help. So, I would rate that part a "5". Therefore, my overall rating is a "3"/

9 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi Doug! 😊 Thank you so much for your honest review and for sharing your experience with us. We're truly sorry that your Revoget Alignment Pillow didn't arrive within the expected timeframe due to customs delays - we completely understand how frustrating that must have been after waiting over a month! However, we're absolutely thrilled to hear about Lia from our customer service team! We're so proud that she kept you updated throughout the situation and provided extremely helpful, timely, and thoughtful service. Thank you for recognizing her dedication and giving her a "5" rating - we'll make sure she knows how much you appreciated her help! We sincerely apologize for the shipping delay and truly appreciate your patience and understanding. 💙✨

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I received my pillow about a week ago

I received my pillow about a week ago, the first night I was very impressed. That Didn’t last long. The pillow is already so flat that my knees are touching. Very disappointing!

2 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi Hillori! 😊 We're so sorry to hear about your disappointing experience with your Revoget pillow! This is definitely not the quality we expect our customers to receive, and we completely understand your frustration. Please don't worry - we want to make this right for you immediately! Could you please send us some photos of your product to hello@revoget.com? It sounds like you may have received a defective product, and our team will provide you with a solution right away once we can see the issue. Thank you for bringing this to our attention, and we'll get this resolved for you quickly! 💙✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The small miracle pillow

A product that lives up to its advertised characteristics. I truly have experienced relief from leg, hip and back pain. I feel like the pillow increases the duration of active sleep time. The soft fabric gives you comfort while going to sleep.

30 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi Alphus! 😊 Thank you so much for your incredible 5-star review calling our pillow "The small miracle pillow!" We're absolutely thrilled to hear that our product truly lives up to its advertised characteristics and that you've experienced relief from leg, hip, and back pain! It's wonderful that you're feeling an increase in your active sleep time duration and finding the soft fabric so comfortable. Your experience is exactly what we hope for with our Revoget pillow. Thank you for taking the time to share this amazing feedback - it truly makes our day! Here's to many more nights of comfortable, pain-free sleep! 🌟✨

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This cushion is worth the wait!

I received my cushion yesterday after a 3 week wait. I tried it out last night and woke up this morning with no low back pain. This product was worth the wait!

19 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi Beverly! 😊 Thank you so much for your amazing 4-star review! We're absolutely thrilled to hear that our cushion was worth the 3-week wait and that after just one night, you woke up with no low back pain this morning! That's exactly what we hope for with our Revoget pillow. Stories like yours truly make our day and remind us why we do what we do. We're so grateful you chose our product and took the time to share your wonderful experience! Here's to many more pain-free mornings ahead! 🌟✨

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Are they a genuine company?

I sent them a message regarding my order on June 27th and still waiting for an answer ……

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi Andrea! 😊 We've reviewed our records and we only have one email from you on May 18th requesting to cancel your order, but we couldn't cancel it because it had already been shipped. According to our tracking, your order was delivered on May 26th, 2025. If you're experiencing any issues with your order, we'd be happy to help! Please email us at hello@revoget.com and make sure you're writing to the correct email address. We're here to assist you and want to resolve any concerns you might have! 💙

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed order May 16th

Placed order May 16th. Not received!!! It's Jun11th!! Can't get response!! Stole my money!!!

11 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi Jeannie! 😊 We're so sorry to hear about your experience and we definitely want to help resolve this situation for you right away. Please reach out to us directly at hello@revoget.com with your order details, and we'll work together to find the best solution for your order. We truly value your business and want to make this right! 💙✨

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received order

Never received order. I've reached out and told them. No response! It's been almost a month since I ordered. Completely unacceptable! Do not order from this company. I suggest finding the same item on Amazon from different company, cheaper & receive it next day with free shipping!

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi Paula! 😊 We're really sorry to hear about your concern. We want to clarify that we've been responding to all the emails you've sent us, and according to our tracking system, your order shows as delivered several days ago. We'd really appreciate it if you could check your email (including spam/junk folders) and respond to our messages so we can help resolve this situation quickly. Please also double-check with neighbors or family members who might have received the package. We're here to help and want to make sure you get your order! 📦✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This cushion does exactly what it…

This cushion does exactly what it says.My sciatic nerve pain was really bad,so i ordered the pillow.It did take nearly 3 weeks to arrive,but it was worth waiting for.It arrived completely flat packed into one of those deflatable bags,which when opened the cushion inflates to its normal size.I can honestly say the pain has gone after using it for about 3 days.Very pleased with it,works well when worn right.

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Thank you so much for your wonderful 5-star review, Alan! 😊 We're thrilled to hear that our cushion does exactly what it promises and that your sciatic nerve pain has gone away after using it for about 3 days. We appreciate your patience with the nearly 3-week delivery time - we know that can be frustrating when you're in pain, but we're so glad it was worth the wait for you! It's great to hear the pillow inflated to its normal size properly and that you're pleased with how well it works. Thank you for taking the time to share your honest experience - it will surely help others who are considering our product!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered the Alignment Pillow on May…

I ordered the Alignment Pillow on May 6th.Today is May 29th and I still have not received it. I do not see a contact number to call.

Pillow Received.

27 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi Lisa! 😊 We're so sorry for the delay with your Alignment Pillow order from May 6th - we completely understand your frustration. While we don't offer phone support, please reach out to us at hello@revoget.com with your order details and we'll help resolve this issue right away. We're here to make sure you get your pillow as soon as possible! 🌟

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I feel as though I have been scammed

I have been waiting nearly two months for this item and I have yet to receive it. Obviously people who are ordering this are, as I am, in pain so the extremely long, wait time, is just ridiculous. I also emailed to inquire about why the wait time is so long and they didn't even bother to respond. I feel as though I have been scammed.

28 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi there! 😊 We're truly sorry to hear about your experience and understand your frustration - a two-month wait is definitely not normal for our shipping times. If you've contacted us at hello@revoget.com, we would have responded to you. Please check your spam or promotions folders as sometimes our replies end up there. If you still can't find our response, please reach out to us again with your order details and we'll prioritize resolving this immediately. We want to make this right for you! 🌟

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Where's My Pillow?

5/24/25 - I ordered a pillow on 4/30/25 and still don't have it! Tracking shows "Item Flight landing, ORD" as of 5/18/25. What does that mean?

I sent an inquiry to hello@revoget and have not received a reply.

22 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi there! 😊 We're so sorry to hear about the delay with your pillow order! We completely understand your frustration and we're here to help resolve this immediately. Please reach out to us at hello@revoget.com with your order details and tracking information, and we'll investigate what happened and get this sorted out for you right away. Thank you for your patience and for giving us the opportunity to make this right! 🌟

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where's my order? Why is your website not reachable, even with Chrome?

I received an email on May 9 stating my order was in transit. It is May 22 and I haven't received it. Also, when I try to access the Revoget website, it says 'this site can't be reached. The connection was reset." I got this error using Firefox and with Google Chrome. I attempted to track my order using the tracking number and clicked the link and no page loaded. So what is up? I will say, if I don't have my order delivered by 3pm CDT May 23, I am cancelling payment with my bank, or if already debited, I will pursue fraud complaint process and get my money back. This is completely ridiculous. I will NEVER ever order anything I see on F--KBook again.

22 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Thank you for your review, Patrick. We understand your frustration regarding your order and website access issues. We want to let you know that we have already responded to your email and provided all the necessary tracking information so you can monitor your order without any problems.

Our customer service team has been working to resolve your concerns, and the tracking details we've provided should give you full visibility into your shipment's status. If you're still experiencing website access issues, this may be a temporary technical problem that doesn't affect our order fulfillment process.

We appreciate your patience and are committed to ensuring you receive your order. If you need any additional assistance, please don't hesitate to reach out to us directly.

Revoget Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great cushion

Delivery was a while but comes from US so fair enough. Really good cushion. Comfortable and compact, thank you. I’d rather see reviews of the item rather than packaging etc.

16 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Thank you so much for your wonderful 5-star review! 😊 We're thrilled to hear you're enjoying your cushion and finding it comfortable and compact. We appreciate your patience with the delivery time - your satisfaction with the product makes it all worthwhile! Thank you for the helpful feedback about focusing reviews on the product itself rather than packaging. We're so grateful for your support and kind words! ✨💫

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Problem zipper

I had a problem with the cover of my pillow. I expressed that to the company and received an immediate and courteous response with a willingness to fix the problem When it became clear I needed a new pillowcase, Revoget immediately and I stress immediately offered to replace the damaged pillowcase. I am most impressed with the prompt and helpful exchanges I had. Very professional.

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Thank you James! We're truly grateful for your feedback about your experience with our customer service. It's wonderful to hear that we were able to promptly address your pillowcase issue with immediate attention and a quick replacement. At Revoget, we pride ourselves on professional and responsive customer care - our goal is always to ensure our customers are completely satisfied with both our products and service. We appreciate you taking the time to share your positive experience! 😊

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Don't know if it's working or not done…

Don't know if it's working or not done nothing yet,but for $60 ?looks like a $10 cushion you would buy at local bargain stores.

27 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi David! While I understand your initial skepticism about the price and appearance, many customers have found our alignment pillow offers significant value beyond regular cushions. The specialized ergonomic design, secure strap system, and durable materials are specifically engineered to maintain proper spine alignment throughout the night - features not found in basic cushions. We stand behind our product with a 60-day risk-free trial because we're confident in its effectiveness for pain relief and improved sleep. If you decide to try it and don't experience benefits, we're happy to process a return. Many customers who were initially hesitant have been pleasantly surprised by the results! 🛌 ✨

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Late delivery …

I’ve been waiting 10 days for my order to arrive! Not acceptable in my opinion

19 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi Lynda, we apologize for the delay with your order. Our typical shipping timeframe is 8-15 business days, and it sounds like you're just at the end of that window. We're working to get your package to you as soon as possible. If you haven't received your order by day 15, please contact our customer support team. We appreciate your patience. 📦

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Order placed and received

Order placed and received. I received a phishing text message saying that the parcel I was waiting for was damaged. I emailed Revoget and enquired if the order was on its way to me as I had a phishing message. They reassured me that the parcel would be with me shortly and to forward them the message. I received my order as placed

5 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi Elaine! 😊 Thank you so much for your 5-star review and for sharing your experience. We're thrilled that you received your order as expected!

Regarding the phishing text message you mentioned - you did absolutely the right thing by contacting us directly to verify. Unfortunately, scammers sometimes try to target online shoppers with fake delivery messages. Your vigilance and quick action to check with us directly is exactly what we recommend all our customers do.

We're always here to confirm the status of your orders and help keep you safe from potential scams. If you ever receive suspicious messages in the future, please don't hesitate to reach out to us again.

Thank you for choosing Revoget and for your trust in our service!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am really disappointed

I am really disappointed, took 2 weeks to arrive and is so squashed it takes up half the cover, and is hard in places, I hoped after a day or two it would spring into shape but no.

31 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Revoget

Antwoord van Revoget

Hi C Anderson! 😊 I'm so sorry to hear about your disappointing experience with our pillow. This is definitely not the normal condition of our product. We notice you haven't contacted our customer service team about this issue yet. Please email us at hello@revoget.com with your order details, and we'll resolve this situation promptly with either a replacement or refund. Your satisfaction is our top priority, and we'd appreciate the opportunity to make this right for you! ❤️

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer