Riverstone Wear Reviews 

73
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This Leather Backpack has a really nice balance of style and practicality. I like the classic look, and it feels like something I could use regularly rather than only for certain occasions.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Low quality rubbish sent from china with no refund policy. They actually have one where you have to send it back to China at your own expense but the return never gets delivered,just stuck in customs... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible quality of clothing - deceiving presentation but items come from China- severely overpriced for the quality. If you want to return the item you have to ship back to China and pay excessive sh... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

That embroidered midi dress turned out even better in real life than in the photos, gorgeous detailing and very high-quality material. Bought it at a reduced price. Delivered within five days, well pa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

73 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(73)

73 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestellt nichts

Bestellt nichts , was ihr wieder zurücksenden wollt ! Überteuerter versand wo man mur geld bekommt wenn man mit rücksendung das paket macht das hätte 48 euro gekostet ! Warscheinlich bleib ich jetz auf allen kosten sitzen und bekomme kein geld zurück ! 102 euro die bestellung und zurücksenden waren es nochmals 22euro !! Es ist nich ok so

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Erfahrung nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir möchten das gerne wiedergutmachen – könnten Sie uns bitte unter Angabe Ihrer Bestellnummer unter support@riverstone-wear.com kontaktieren? Unser Team wird Ihren Fall umgehend prüfen und sicherstellen, dass Sie eine passende Lösung erhalten.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Des produits de qualité horrible

Des produits de qualité horrible. Au moment de la demande de remboursement vous vous rendez compte que c'est un site chinois. Vous devez donc payer pour renvoyer la marcjhandise et au bout de 2 mois personne ne receptionne votre cols.
Une arnaque. Ces gens sont malhonnetes. Fuyez leur site!

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Nous aimerions beaucoup y remédier : pourriez-vous nous contacter à l'adresse support@riverstone-wear.com en nous indiquant votre numéro de commande ? Notre équipe examinera votre dossier sans tarder et veillera à ce qu'une solution adaptée vous soit proposée.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took 2 weeks to arrive

Took 2 weeks to arrive, when it did it was 6 sizes to small. Quality very cheap. Horrible. Never ever order from them again.

This company doesn't deserve even 1 star. Should be a option for 0

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We’d really like to make this right — could you please contact us at support@riverstone-wear.com with your order number? Our team will review your case right away and make sure you receive a suitable solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tricked into buying 3 of the same pocketbook

Their system somehow tricked me into 3 of the same pocket book. I’m not really sure how it did that. I immediately emailed the company to cancel the entire order. They had a number to call but they were closed after I ordered. I’ll try calling tomorrow but I’m not really expecting any results. My bad. I know better than to order from a company I’ve never heard of without checking its legitimacy first. They got me

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We’d really like to make this right — could you please contact us at support@riverstone-wear.com with your order number? Our team will review your case right away and make sure you receive a suitable solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Betrug!! Auf keinen Fall dort bestellen

Ich wünschte, ich hätte die Bewertungen eher gelesen.
Nachdem die Zustellung zu lange gedauert hat, habe ich die Annahme digital verweigert. Um aber an meine Gutschrift zu kommen, muss das Paket erst zugestellt und dann wieder an den Empfänger zurück geschickt werden. Ich habe alle Anforderungen erfüllt - inklusive Zollerklärung. Angeblich liegt auch meine Retour beim Zoll.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Erfahrung nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir möchten das gerne wiedergutmachen – könnten Sie uns bitte unter Angabe Ihrer Bestellnummer unter support@riverstone-wear.com kontaktieren? Unser Team wird Ihren Fall umgehend prüfen und sicherstellen, dass Sie eine passende Lösung erhalten.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FAKE FAKE FAKE!!

UPDATE:
Riverstone came back saying they would give me a 20% refund on £126 and keep the boots.
I decided to begrudgingly take it after finding out how much it would cost to send them back and low and behold - NOTHING Zero refund! I have reported them to Trading Standards. Huge waste of time and money.

Purchased 2 pairs of supposedly leather boots for my son - what turned up was shipped from China and the exact same thing on Temu for a fraction of the price..!
I was charged over £100 for cheap fake plastic rubbish that look nothing like the images advertised!
Then I was told I had to PAY for the return..!!!
The utter cheek of this fake company selling plastic leather!
I now have to pay over £60 in shipping costs to get back the money my son paid to this bogus place and even then I reckon they will try to say they can’t refund because of some excuse..! They need striking off..!
Quality rubbish, shipping weeks, customer service SHOCKING!!

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We’d really like to make this right — could you please contact us at support@riverstone-wear.com with your order number? Our team will review your case right away and make sure you receive a suitable solution.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to navigate website every aspect…

Easy to navigate website every aspect of purchase completed quickly and efficiently… hopefully this continues through to delivery and return if necessary

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

Thank you so much for your positive review! We’re very happy to hear that you are satisfied with your order. If you ever need anything in the future, our team is always here to help 💕

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Falsche Ware

Die bestellte Ware kam nach 3 1/2 Wochen aus China. Ich habe eine vollkommen andere Wäre erhalten. Statt Leine kam Polyester, eine andere Farbe, die Größenangabe stimmte nicht. Gegenstand unbrauchbar. Auf meine Mail wurde mit KI geantwortet. Ich sollte Fotos schicken. Größe, Farbe und der Gegenstand sollte fotografiert werden und der Gegenstand sollte auf keinen Fall zurückgeschickt werden. Die Antwort lautete, dass ich nach eingehender Überprüfung den richtigen Artikel zugestellt bekomme. Dann kam genau die gleiche Mail wieder, dass ich fotografieren soll. KI ist anscheinend in einer Dauerschleife. Ich komme nicht weiter. Für mich ist die Firma betrügerisch. Frau / Mann sollte bei Bestellungen die Firma immer genau überprüfen. Dachte der Sitz ist in Holland. Die Ware hatte einen mittleren Preis. Also weder billig noch teuer.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Erfahrung nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir möchten das gerne wiedergutmachen – könnten Sie uns bitte unter Angabe Ihrer Bestellnummer unter support@riverstone-wear.com kontaktieren? Unser Team wird Ihren Fall umgehend prüfen und sicherstellen, dass Sie eine passende Lösung erhalten.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vorsicht Betrug

Vorsicht. Das ist Betrug. Ware war nicht die, die ich online gesehen habe. Dann auf eigene Kosten für 50eur Retoure gesendet. Die Retoure wurde nicht gutgeschrieben. 200eur für nichts.

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Erfahrung nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir möchten das gerne wiedergutmachen – könnten Sie uns bitte unter Angabe Ihrer Bestellnummer unter support@riverstone-wear.com kontaktieren? Unser Team wird Ihren Fall umgehend prüfen und sicherstellen, dass Sie eine passende Lösung erhalten.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

That embroidered midi dress turned out…

That embroidered midi dress turned out even better in real life than in the photos, gorgeous detailing and very high-quality material. Bought it at a reduced price. Delivered within five days, well packaged. Very satisfied.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

Thank you so much for your positive review! We’re very happy to hear that you are satisfied with your order. If you ever need anything in the future, our team is always here to help 💕

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nachdem ich jetzt die Ware nach China…

Nachdem ich jetzt die Ware nach China zurück geschickt habe liegt diese sei nunmehr einem Monat beim Zoll. Nach Auskunft von dhl sind keine Zollgebühren offen. Der Händler holt einfach das Paket nicht ab. Somit erhalte ich auch keine Rückerstattung. Das ist absoluter Betrug am Kunden.

HÄNDE WEG VON DIESEM VERKÄUFER

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Erfahrung nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir möchten das gerne wiedergutmachen – könnten Sie uns bitte unter Angabe Ihrer Bestellnummer untersupport@riverstone-wear.com kontaktieren? Unser Team wird Ihren Fall umgehend prüfen und sicherstellen, dass Sie eine passende Lösung erhalten.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not fit for purpose, impossible to get a refund

Slippers are wrongly sized, they are far too small. The company won't accept this and insist I pay for postage to return them to China. They keep offering £10 as a way of resolving the matter - it appears that this is a standard response that they must use to get rid of people. This is the worst experience I have had shopping online - and I do lots of online shopping!

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We’d really like to make this right — could you please contact us at support@riverstone-wear.com with your order number? Our team will review your case right away and make sure you receive a suitable solution.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Sizes are made up

I ordered Oliver Loafers from Riverstone. I thought they were a Dutch company. They are not. They are Chinese. They say that it is easy to make returns. It is not. You pay for the returns, and have to send by guaranteed delivery to China. They advised to purchase one size bigger, so I ordered size 44. They were about size 40 when they arrived. Far too small. They offered an £8 refund or return the shoes at my cost, although they were totally miss-described. This offer increased to €15 (yes euros, although I am in the UK) when I said this was unacceptable. I complained to PayPal, and only then did they agree to send me the correct size shoes (48 in their size!). Their sizes are totally made up.

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We’d really like to make this right — could you please contact us at support@riverstone-wear.com with your order number? Our team will review your case right away and make sure you receive a suitable solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Arnaque sur la qualité

J'ai commandé deux robes sur le site RIVERSTONE WEAR. Elles de correspondaient absolument pas au descriptif du site.
1 - ils refusent de reconnaître les faits
2 - on doit faire le retour à nos frais ( retour en Chine )
Pratiques commerciales trompeuses.
Ce sont des voyous.

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Nous aimerions beaucoup y remédier : pourriez-vous nous contacter à l'adresse support@riverstone-wear.com en nous indiquant votre numéro de commande ? Notre équipe examinera votre dossier sans tarder et veillera à ce qu'une solution adaptée vous soit proposée.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mass production goods from China being…

Mass production goods from China being labelled and sold at boutique prices. It is impossible to get a refund from this site, they make the process of returns so tedious and expensive, and at your own cost, by the time you are through with this you would have paid more than the item you are returning worst experience with any online store I have purchased from. I am still paying for items I have returned which is stuck in shipment. There won’t be any need for this, I have been back and forth with you for almost 3 months trying to resolve this, my goods are returned and stuck with your customs, and I will continue to pay you, but will never patronise these kind of online shops again.

9 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We’d really like to make this right — could you please contact us at support@riverstone-wear.com with your order number? Our team will review your case right away and make sure you receive a suitable solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Is this a fraud site?

Ordered a jacket that was £46.

Frankly was shocked at the cheap material & poor quality.

I paid £12.94 to return it.

Riverstone Wear reveived it back on Wednesday the 17th of June and I'm still waiting on a refund!

Wish I would have read the reviews before ordering.

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We’d really like to make this right — could you please contact us at support@riverstone-wear.com with your order number? Our team will review your case right away and make sure you receive a suitable solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fordert Rücksendung nach China und holt…

Fordert Rücksendung nach China und holt dann die Rücksendung nicht aus dem Zoll ab.

Antwort Support Riverstone:

Hallo Stefan,

vielen Dank für Ihre E-Mail.

Leider kann Ihnen nur DHL Auskunft über die anfallenden Zoll- und Bearbeitungsgebühren geben, da diese vom Transportunternehmen festgelegt werden.

Wir bitten Sie, sich direkt an DHL zu wenden, um dieses Problem zu lösen. DHL kann Ihnen die weiteren Schritte erläutern.

Bitte beachten Sie, dass gemäß unserer Rückgaberichtlinie eine vollständige Rückerstattung erst nach Eingang des zurückgesendeten Pakets in unserem Lager erfolgen kann.

Vielen Dank für Ihr Verständnis. Bei weiteren Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen,
Riverstone Wear

Antwort DHL:

Guten Tag S Müller,

wir kontaktieren Sie bezüglich Ihrer Sendung xxxxxxxxxx.

Es ist uns wichtig, Ihre Pakete schnell und zuverlässig zuzustellen. Es tut uns sehr leid, dass uns das in diesem Fall noch nicht gelungen ist.

Ihre Sendung xxxxxxxxx wurde am 16/06/2026 an die lokale Postgesellschaft im Ausland übergeben und befindet sich derzeit in der Zollabwicklung. Nach unserer Erfahrung benötigt das von Ihnen gebuchte Produkt DHL Paket International nach China in der Regel 8-14 Werktage, bis es beim Empfänger zugestellt wird.

Da es sich bei Ihrer Sendung um ein internationales Paket in ein Nicht-EU Land handelt, muss dieses für gewöhnlich in die Zollanmeldung bzw. Zollbearbeitung. Bitte haben Sie Verständnis dafür, dass wir keinen Einfluss auf die Bearbeitungsdauer haben. Bitte beachten Sie, dass mögliche anfallende Zollgebühren Ihrem Empfänger in Rechnung gestellt werden. Dieser muss dann die Gebühren selbstständig beim chinesischen Zoll zahlen. Deutsche Post DHL als Transporteur Ihrer Standardsendung übernimmt dies nicht; hierfür ist der Empfänger verantwortlich. Bitte setzen Sie sich daher mit dem Empfänger in Verbindung, der dann die anfallenden Gebühren begleichen muss, um die Sendung zu erhalten.

Sollte Ihre Sendung auch zwei Wochen nach dem geplanten Zustellzeitpunkt nicht beim Empfänger angekommen sein, empfehlen wir Ihnen einen Nachforschungsauftrag einzuleiten. Das können Sie ganz einfach und bequem unter
dhl de / nachforschungsantrag machen.

Unser Tipp: Weiterführende Informationen inkl. Regellaufzeit zu Ihrem Zielland finden Sie unter
dhl de hilfe-international.

Sollten Sie weitere Fragen haben, melden Sie sich gerne. Nutzen Sie dazu bitte unser Online-Kontaktformular unter dhl de / kundenservice.

Beste Grüße

Ihr DHL Kundenservice Team

DHL Paket GmbH

Kundenservice
22795 Hamburg
Deutschland

Somit habe ich nicht nur das Geld für viel zu kleine Anziehsachen verloren, sondern auch noch das Geld für den Rückversand.

Ich rate dringend davon ab bei Riverstone-wear com zu bestellen und hoffe das Klarna mich dabei unterstützt das die Rechnung nicht an Riverstone-wear com beglichen wird und ich mein Geld zurück bekomme.

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Erfahrung nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir möchten das gerne wiedergutmachen – könnten Sie uns bitte unter Angabe Ihrer Bestellnummer unter support@riverstone-wear.com kontaktieren? Unser Team wird Ihren Fall umgehend prüfen und sicherstellen, dass Sie eine passende Lösung erhalten.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nothing like the advertised product

I bought a Genuine leather jacket with subtle soft black zips but what arrived was pu plastic with garish looking shiny zips. Totally different from the advertised product.

4 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We’d really like to make this right — could you please contact us at support@riverstone-wear.com with your order number? Our team will review your case right away and make sure you receive a suitable solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tracking was impossible and dangerous

Tracking was impossible and it imported malware onto my computer which took me professional help to eradicate. I will never use this company again. I was ordering a Next item

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We’d really like to make this right — could you please contact us at support@riverstone-wear.com with your order number? Our team will review your case right away and make sure you receive a suitable solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

La qualité est mauvaise alors que c'est…

La qualité est mauvaise alors que c'est inscrit chaussure orthopédique c'est tout simplement de la même qualité que temu ou shein.
Le service répond rapidement mais les retours sont à nos frais et on nous incite à garder la commande contre 10 euros ou de refaire une commande avec -50% et de garder l'article.
Ce site est une arnaque tout simplement.
75 euros de jeté à la poubelle.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Riverstone Wear

Antwoord van Riverstone Wear

Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas répondu à vos attentes. Nous aimerions beaucoup y remédier : pourriez-vous nous contacter à l'adresse support@riverstone-wear.com en indiquant votre numéro de commande ? Notre équipe examinera votre dossier sans tarder et veillera à ce qu'une solution adaptée vous soit proposée.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer