We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a fantastic experience with Rock Unique from start to finish. Their selection of natural stone, tiles, and granite is outstanding — truly some of the best quality I’ve seen. I highly recomme... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing variety of beautiful Stone and Porcelain products. We have bought many times from Rock Unique and have been impressed by the quality of the product. The sales team were all hugely helpful a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought three rainbow sandstone spheres. The whole process was seamless from order to delivery in less than a week. The product looks great and is reasonably priced. Can highly recommend. David

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First port of call was Instagram, I obtained lots of info from Lisa who was never too busy to respond and always friendly, she arranged a personal viewing of the outdoor showroom , this was invaluabl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Natuursteenleverancier
  2. Vloerenwinkel
  3. Tuincentrum
  4. Hoveniersbenodigdheden winkel
  5. Bestratingmaterialen leverancier
  6. Tegelwinkel

Over Rock Unique Ltd

Geschreven door het bedrijf

Rock Unique is a UK Natural Stone Supplier of exterior patio paving slabs & interior tiles including a wide range of porcelain paving products.

Our extensive range of 2 cm porcelain slabs is suitable for patios, paths, pool surrounds and light use vehicle traffic in both commercial and domestic settings.

We also have granite, sandstone, limestone, slate, and more stone products in stock which is ready to deliver from one of the largest and most varied stockholdings in the UK.

We definitely have something to help you complete any garden or interior project!

Contactgegevens

4,9

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

124 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional service and quality product

I purchased Raj sandstone paving from Rock Unique. The whole process of telephone enquiry, quotation, and payment ran very smoothly. Delivery was prompt too. I am very happy with the quality of the paving supplied.

17 oktober 2021
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Answered phone

Answered phone, answered questions. Item in stock. Easy order. Prompt and efficient delivery. Happy with product. Job done.

16 oktober 2021
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I got very good service while buying…

I got very good service while buying slabs, but many issues with delivery and very bad managment , organisation and dealing with customers complain. Finally I got my slabs, but went through some stress.

28 september 2021
Logo Rock Unique Ltd

Antwoord van Rock Unique Ltd

We are always pleased to receive feedback, even when the feedback is negative.

I have investigated your transaction and there are copious notes on our side. I see that you ordered materials on the 11th of September and paid a deposit. We sent you an email with a link for payment of the balance and I note that you then called to reduce the quantity of your order and we then sent a new email out to you with the adjusted balance to pay.

Payment of the balance wasn’t received so we followed up and left you messages. After several days, on the 17th, you finally called us to enquire why your order hadn’t been delivered.

As I understand it you were very upset because you expected us to deliver before you had paid in full. In the same call you decided to reduce your order even more and we sent out a third payment email which you then paid.

We rescheduled delivery for first available slot on the 20th. My staff, in the yard, who by this time had picked and re-picked your order mixed up the picking sheets with your name on it and the order was sent out missing one pallet. Once the shortfall was spotted, we sent out a van with the order as soon as we could rather than have you wait for a truck to be available.

It takes time and effort on our side to pick orders and when they are adjusted repeatedly the order has to be unpacked and repicked. This is particularly confusing when time becomes short and errors can sometimes be made. However in your case you received all of your order on the first day that you could have received it following your last minute adjustments and your delay in paying.

Whilst naturally I would prefer that things went smoothly all the time it is good for me to see that when we have an unusually problematic order and we make a mistake (which I will make sure doesn’t repeat) we recover well without any serious inconvenience to our customer.

I can see no reason that justifies a single star review on this occasion. To the contrary, my staff managed well despite an error which they did not allow to affect you.
Please understand that their alternative, when they could not reach you, was to cancel your transaction, refund your deposit, and return your order to stock. This could have resulted in considerable delays for you. Supplies are generally very limited at the moment, we have since ran out of the product you ordered.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cracking Local Fine Stone Supplier

When we decided to have some garden landscaping we had no hesitation buying from Rock Unique. I had often popped in when visiting the adjacent garden center. we decided on a lovely Trust Gold Porcelain which has a very subtle sparkle. It’s fantastic quality and a great price. Good staff very friendly a good aftersales service.
I would definitely do business again. Thanks!

22 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent and Friendly Service

My friend and I went to Rock Unique looking for some stonework for a bonsai garden. The woman (sorry, I didn’t catch her name) was extremely helpful and went out of her way to advise us on the types of stone used for different purposes. We came away with some great ideas and will definitely return. I would certainly recommend Rock Unique.

28 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unreliable

Perhaps the staff should check their stock! Went along to the yard in Sundridge, Kent where the Sunday staff were very pleasant and helpful and we found the ideal edging stones for our imminent new driveway. I was asked to phone the company the following day to check if the ones I had selected were in stock. Having been told there were plenty as I only needed 2 m2, I went ahead and ordered them as time for delivery was not on our side. My husband decided to collect them to avoid any delay and an £80 delivery charge and an arrangement was made for collection 2 days later. My husband was taking time out of work to collect them due to the very limited opening hours for collection, but just hours before, I was called to say they couldn’t find any because they must have been sold! Despite checking with the company that they had them in stock, hence ordering and paying for them, I have been left without any stones which has been frustrating and totally inconvenient, let alone a waste of precious time I don’t have, and Rock Unique are still hassling me to write a review! Don’t deal with Ray is my advice!

23 augustus 2021
Logo Rock Unique Ltd

Antwoord van Rock Unique Ltd

Hi Lisa,

Thank you for your feedback. I have now investigated your complaint. The stock on hand in our database was not reflective of the stock we physically had. This is a rare instance and we are sorry that this affected your project. As soon as we became aware, we phoned you, as we knew that your husband was planning to travel to us to collect the order the following day. In this phone call, we tried our best to rectify the problem by offering you a very similar product that we did have in stock and we also informed you of the lead time for the product that you had originally wanted. Unfortunately, you did not choose any of the solutions we proposed, so we refunded your payment back to you.

At the time of placing the order, we informed you that the collection time for a weekday order is between 09:00am and 4:00pm. These have been our hours for the past ten years and meet the needs of our customers.

In summary, on realisation we could not fulfil your order, we contacted you on the same day and ran through your options. You were aware that we could not supply you with the goods, therefore, your husbands time was not wasted.

Equally, your complaint mentions a delivery charge, which I cannot comment on as you did not pay for a delivery charge with your order.

Rey is a great team member, who is highly valued and is very popular with our customers. We are sorry that he was not able to help you on this occasion.

I hope that we can help you in the near future.

Kind regards,

Ross Mead
Marketing Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Home garden improvements

Wanted some slabs for our garden,following the base of the wall.
Found them very helpful. All was taken with a truly professional ethic. An collection was very good.
Would recommend them 👍

17 augustus 2021

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer