Routeperfect Reviews 

511
•
TrustScore 1 uit 5

1,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I can't get past the opening screen. I have tried 3 different browsers, restarted, waited etc. It is very frustrating. I have used RP before and I am very disappointed that it is not working AT ALL no... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I really hate being forced into using Artificial Intelligence (AI). I want to limit the number of stops and days manually until I get the trip that would be perfect to me. In other words, a simple cli... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This program has done nothing but torment me and I must like torture because I keep going back and trying again. I find it slow to respond, and I've done everything to enable it to work at its best -... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I used this company back in 2015 and to do a road trip through France, Excellent web site to use and excellent and would have given it 5*. I have just tried the site to do a similar trip, the site... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Reisbureau

Geschreven door het bedrijf

Routeperfect is an online trip planning tool that helps you easily plan & book a custom trip based on your travel preferences, budget and personal style.


Contactgegevens

1,2

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

511 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,2

Alle reviews

(511)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The hotels were great

We loved all of our hotels except the one in Baden-Baden. It was a Holiday Inn and was not all that great. But I imagine it was the cheapest one in the area so that is what we got. Otherwise all the other hotels were spot on. We were very impressed.

25 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Dear Ramsey,

It's awesome to hear that you were satisfied with the majority of your hotels!
When it comes to choosing them ahead of time, we've done our best to include all possible information about a hotel ahead of time to avoid any surprises (pleasant or unpleasant!). This includes mapping, listed facilities, pictures (provided by the hotel), and user reviews which can help verify a hotel's presentation of itself. Unfortunately, many hotels do only show their best face when advertised and the reality can be less than what was promised. We wish we could do more to avoid this but naturally have to rely on the hotel's information to some extent. On top of this, a smaller destination like Heidelberg is likely to have more limited options, as you guessed.
However, we'd be happy to help you check up on the quality of your chosen hotels before booking in the future to the best of our abilities - just let us know!

All my best,
Robyn
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great service from Robyn

Great service from Robyn. Some hone calls unanswered from the general line.

25 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Hi Mike!

Thanks so much for taking the time to write a personal review and for the kind words. It was a total pleasure to help out. I hope you have the time to travel again soon, and will give a shout if we can be of assistance!

All my best,
Robyn
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

j'ai été obligé d'annuler la …

j'ai été obligé d'annuler la reservation d emon voyage avec 13 points d'arret à la dérniere minute. Je n'ai jamais été remboursée aussi rapidement par un autre service quelconque. C'est un outils très avantageux financierment et intuitive pour programmer votre voyage.

25 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Excellent options

Excellent options

Was easy to use and great flexibility through the planning stage.

No problems with any of our bookings and the trip went according to plan

25 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Hi Rosalba,

Thank you for your lovely review! I'm glad to hear that you had a great experience using our site, and we look forward to working with you again in the future.

All my best,
Alex
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

12 day Italy trip with my family …

I planned a 12 day trip with my family to Italy...I was able to visit 7 different regions at my own pace and in my own order. The best part was choosing hotels that were traditional to the Italian customs..we didn't want to stay in the big name hotels. Every hotel was fantastic

25 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Dear Dominick,

I'm thrilled to hear that you and your family loved your hotels, and that your really benefited from our service! I hope you get the chance to travel again soon, and we look forward to working with you in the future :-)

All my best,
Alex
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We used RoutePerfect for a 19 day trip …

We used RoutePerfect for a 19 day trip to Italy last summer. We loved being able to plan our trip and customize all the accommodations. We had a wonderful trip and loved being able to use this to plan out and book our trip... Great and would use again. It would be great if they offered this feature in other places.

24 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Dear Angela,

Thanks for your wonderful review! I'm super happy to hear that you loved your trip across Italy, and that you really benefited from our self-planning tool. We look forward to dealing with you again in the future :-)

All my best,
Alex
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Excellent!
I recomend this side.

24 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Dear Carol,

Thanks for the lovely feedback!

All my best,
Alex
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So far we have had a great time..

So far we have had a great time... hotels are as we expected and car hire easily sorted when we arrived. Recommend to anyone needing help planning to travel around

24 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Dear Lorraine,

Thank you for taking the time to review us! We trust the rest of your trip went as well as the first part. We hope you have the chance to travel again soon and will reach out if we can be of assistance.

All my best,
Robyn
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was very usefull for us

24 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Hi Mariano,

That's great to hear that you really benefited from our service. We look forward to helping you again!

All my best,
Alex
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

RoutePerfect was a great service that I …

RoutePerfect was a great service that I found online. I booked my trip to Ireland. I didn't have any particular plans of where exactly I wanted to go, or what to see, so the ability to rank my interests, and get ideas (and click to research the details), was just what I needed. All of the lodging I booked was great--friendly, clean, reasonably priced, and within walking distance from the train stations. At the time, I couldn't get train tickets through RoutePerfect, but the site directed me to the right website.

I recently had a trip to Washington DC, and am thinking about a trip to Nova Scotia, and again didn't have plans. I was disappointed to learn that RoutePerfect was only for Europe--I wish it worked for the US and Canada too!

24 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Dear Sylvia,

We appreciate you taking the time to review us in such great detail! It's great to hear that you were able to use our site for the exact purpose we built it - to get a travel itinerary that matches your interests.
We have recently given our site a huge makeover and are planning to expand to North America by the end of this year, so we hope to be able to assist you in the near future!
In the meantime, check our top itineraries anytime you're ready to travel to see if we support your country of interest, and send us an email if we can be of any assistance.

All my best,
Robyn
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Neat service but hotel ratings are off

I like the service, but when I used it to request 'moderate' hotels it put me in total dumps. I think there is a difference between what Americans and Europeans consider 'moderate'.

24 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Dear Amelia,
Thanks for taking the time to review us!

We're very glad to hear that you enjoyed using the service, and regret that the hotels were a disappointment in the end. When it comes to hotel ratings, it's absolutely correct to infer that "moderate" and 3-star rated hotels in the U.S. are of a much higher standard than in Europe, where hotels have a much more basic standard and have to provide much more in order to be rated with 4 or 5 starts. Feel free to get in touch with us if you'd like more information about this!

All my best,
Robyn
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spent three weeks traveling around …

Spent three weeks traveling around Italy, determined what we wanted to see, all hotels were as advertised, had a great trip.

24 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Dear Lorna,

Thanks for your review! I'm happy to hear you really benefited from our service, and that you enjoyed your Italian trip.

I hope you get the chance to travel again soon, and we look forward to helping you again in the future :-)

All my best,
Alex
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

IIt s a great site i will used it again

24 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Hi Jose,

That's great to hear - thanks for the feedback! We look forward to dealing with you again in the future.

All my best,
Alex
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great at planing a route and identifying lodging options, be careful with booking.

Great at helping to create route and identify and book lodging options.- there are lots of choices at different star levels.
Be very very careful to read every word .......I thought that all lodging included breakfast, when I realized that one was presented and booked without it, I tried to make a change and was offered a ridiculously low "credit" for that room night. (I had booked a total of 12 nights through them). Although it may say changeable and cancellable, it is not totally refundable.

24 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Dear Richard,

Thank you for taking the time to review us and it is certainly sound advice to encourage users to make sure that their bookings specify any of the requirements they may have.
Regarding the refund for your booking, it is important to understand that not every reservation has the same value - each are booked with their own rates, so the refund available for one reservation will not be proportional to how many nights there are in the trip in total. We assure you that you were refunded the full value of your reservation, and as previously offered, would be happy to show you the receipt of the reservation. Let us know!

We hope you have the chance to travel again soon.
All our best

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Website!

Great website with lots of choices to suit all travellers. Help desk were patient and gracious when I double booked! Everything was fixed promptly and without fuss! Thank you RP.

24 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Hi Jennifer,

Thanks for your lovely comments! I'm thrilled to hear that you found our support team helpful - we pride ourselves on great customer service :-)

We hope you get the chance to travel again soon!

All my best,
Alex
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

A very easy way to plan an independent …

A very easy way to plan an independent trip through Europe. Lots of tips about where to stay and visit. Worked very well for our 2 weeks trip through Europe as a family of 4. Would definitely recommend.

24 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Dear Joanne,

Thank you for your lovely review! I'm glad to hear you had a great experience using our site, and look forward to dealing with you again in the future.

All my best,
Alex
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have already given this site to many …

I have already given this site to many people as I thought it was fantastic

24 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Dear Donna-Lee,

That's great to hear - thanks for passing on the Routeperfect love! Feel free let us know if you need any help with booking your next trip.

All my best,
Alex
The Routeperfect Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love this site

Love this site! Used it to plan a two week trip in Italy and it was amazing!

24 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Routeperfect

Antwoord van Routeperfect

Dear Oviya,

Thanks for your wonderful feedback! I'm really happy to hear that you enjoyed your Italian trip, and we look forward to helping you book your next trip :-)

All my best,
Alex
The Routeperfect Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer