Rozie (Rozie.app) Reviews 

107
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rosie app helps you connect with self employed cleaners. Whatever price is agreed is binding on both parties, even if the job takes, more, or less, time than originally estimated. There is a real time... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our cleaner / maid was extremely polite and professional throughout his time in my home. He is hardworking, very thorough, and pays great attention to detail the cleaning was done to an excellent st... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The fact that you can book online and find a cleaning service on the same day is life changing, especially when you have works being done at home. Cleaner was very polite and was up for the job and wo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The cleaner didn't just do a bad job, they had to be prompted to complete the tasks requested, like cleaning the balcony. They arrived before 12 but told me they were 'done' at 16.30. I reminded them... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Schoonmaakdienst
  2. ook in
  3. Commerciële schoonmaakdienst
  4. Glazenwasser
  5. Schoonmaakbedrijf

Geschreven door het bedrijf

Rozie is the easiest way to book trusted, professional cleaning services, cleaning companies and cleaners for your home or apartment in Malta! Our platform connects customers with experienced, background-checked providers ensuring top-quality service at competitive prices. Why Choose Rozie? ✅ Convenient Booking – Schedule a cleaning in just a few taps via mobile app. ✅ Trusted Professionals – All cleaners are vetted and rated by customers. ✅ Transparent Pricing – No hidden fees, clear and upfront costs. ✅ Flexible Services – Choose from standard, deep cleaning, and more.


Contactgegevens

  • Triq Sqaq Lourdes, SWQ 3334, St Julian's, Malta

  • rozie.app

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

107 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(107)

60 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great app

Great app. The booking process was easy.

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Thanks!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent cleaning service

Excellent cleaning service! Nesy was punctual, polite, and paid attention to detail. My home was spotless when she finished. Highly recommended.

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Thank you so much!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very effecient

Very effecient. Needed a cleaner for deep cleaning to which she cleaned really really well! Will definately resort back to the app should I need again the services. Hope you continue like this!

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Thanks a lot for feedback

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy & efficient

Very easy booking process, efficient to communicate with user and process is followed start to finish.

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Dear Katia, thanks for review. We are happy you enjoyed Rozie !

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rozie App

The fact that you can book online and find a cleaning service on the same day is life changing, especially when you have works being done at home. Cleaner was very polite and was up for the job and worked until the cleaning was fully finished. Will surely book again when needed.

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Dear Daniel, we are very glad to hear you enjoyed using Rozie and the fact you liked cleaning by Rozie partner!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

loses request details every time

It's ok, but it loses the request every time, so you have to type what you need every time

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Thank you for letting us know! We will take this feedback into consideration and try to include this case in next update

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rosie app is a game changer

Rosie app helps you connect with self employed cleaners. Whatever price is agreed is binding on both parties, even if the job takes, more, or less, time than originally estimated. There is a real time customer support that intervenes to put things right immediately. And they have insurance to cover any damages.

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Dear John, thank you for your review. We are happy to know you enjoyed Rozie app and cleaning provided by our cleaning partner!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick service and responses

Quick service and responses, easy to find well reviewed cleaners, good overall experience.

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Thank you for the review, we are happy you enjoyed the cleaning and the app!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely amazing app

Absolutely amazing app, it’s extremely helpful in finding a reliable cleaner, which was near impossible in Malta

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Thanks for the feedback, we are glad to hear you enjoyed our app!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Window cleaning

Would love that you could include in your app cleaning ONLY for windows, outside and inside. I have a lot of windows and it took quite a while to clean them. The cleaner did a very good job

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lazy, Indifferent Service

The cleaner didn't just do a bad job, they had to be prompted to complete the tasks requested, like cleaning the balcony. They arrived before 12 but told me they were 'done' at 16.30. I reminded them of the additional tasks requested they hadn't done, which they then did, seemingly under protest. But paying for 6 hours and getting 4 hours, 30 of very inadequate work. (I pointed out what was bad) demonstrates whats wrong with the cleaners on this app.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Dear Justin, we are sad to hear about your experience, however when you book with Rozie, you dont book 6 or 4 hours, you book the tasks. We checked and all tasks were finished and you accepted the work. Thank you for your review! We are always happy to hear criticism!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cleaning was not done

The cleaner was very unprofessional. I asked twice for the vacuum to be used, but she simply replied “no” and used a brush instead. She then left the brush in the middle of the floor even though she knew where it belongs. The cleaning itself was also very poor. Cleaning cloths were left all over the flat, and many surfaces, including the inside of some cupboards, were left soaking wet. Several tasks that were specifically mentioned in the app were not cleaned at all. I booked and paid for a deep cleaning service, but the result was worse than a basic cleaning. Also, while I understand that the estimated duration in the app is only approximate, the booking showed around 5 hours and the cleaner stayed for less than 2 hours, which is a very significant difference. I needed to remove the app.

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Dear Erika,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear about your experience.

This is not the level of service we expect from providers using Rozie, especially for a deep cleaning booking. We understand your frustration regarding the quality of the cleaning, the tasks that were missed, the wet surfaces, the cleaning items left around the flat, and the significant difference between the estimated and actual time spent at the property.

We take cases like this seriously and would like to review the booking in detail with the cleaner and our support team. If you have not already done so, please contact us through the app or at hello@rozie.app with your booking details, so we can investigate properly and find a fair solution.

Thank you again for bringing this to our attention. We apologise for the inconvenience caused.

UPDATE: we found your case, as per our records you received a refund for work that was undone and received a discount coupon and the problem was solved. We are very sorry that this happened. But we dont issue double refunds or double free cleanings. Once client accepts a refund we mark as solved. Once again sorry for the case, we also informed indepdent clenaer you chose about this case.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If you book through this platform

If you book through this platform, be aware that when something goes wrong, customer support may simply hide behind Terms & Conditions instead of resolving the issue fairly.

The cleaner I received worked for 5 hours but the quality was nowhere near professional standard. Many tasks were either badly done or incomplete. The cleaner herself admitted that she had received only 3 days of training and had never cleaned windows before.

I raised concerns during the appointment itself and tried to handle the situation respectfully, but afterward the company completely shifted responsibility away from themselves, repeatedly stating that cleaners are “independent providers” while still controlling the entire booking and payment process.

The most frustrating part was the customer service. Instead of empathy or accountability, I received long copy-paste legal responses explaining why they would not help further. The tone became cold and dismissive very quickly, despite me being a returning customer.

Overall, one of the worst after-sales support experiences I have had with a service platform. I would strongly advise others to think carefully before booking.

Update after company response:

The company’s reply is not accurate. I did not complain simply because the cleaner was “too slow.” I contacted support during the appointment because after almost one hour only one small window (around 90x90 cm) had been partially cleaned.

I have proof of my live conversation with customer support during the cleaning itself, I informed them immediately that the cleaner had no experience with windows and that one small window had already taken an hour. Their own support then advised me to stop the cleaner from continuing with the windows only to avoid damage and confirmed they would refund the windows part.

I booked and paid for cleaning of all windows, not one small window in an hour.
I raised concerns in real time while the service was ongoing, not afterward. The cleaner herself admitted she had never cleaned windows before which i have evidance as well, and I even had to explain basic cleaning tasks myself. The cleaner herself also stated that she had very limited training (3 days)

Your reply gives the impression that I simply changed my mind afterward, which is not what happened. I raised the issue in real time while the service was ongoing and tried repeatedly to resolve it respectfully.

As a returning customer, I expected accountability and a fair resolution rather than responsibility being shifted entirely onto the customer.

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Dear Dorita,

Thank you for your feedback. We understand your concern that the cleaning service did not meet your expectations because you felt the cleaner was working too slowly.

When you contacted our customer support during the order, we offered to cancel the cleaning and issue a refund. However, you chose to continue with the service, and the work was later accepted as completed.

After that, you contacted us again requesting either a refund or a free additional cleaning. Unfortunately, we are unable to provide a free service in this case, as the option to cancel and receive a refund was already offered during the cleaning.

We would always like to help resolve customer concerns fairly, but we do not provide duplicate cleanings free of charge when the original service was completed and accepted.

Your complaint was later escalated to our legal department after we received your formal legal claim. For that reason, the response you received used more formal legal language. It was not intended as regular after-sales communication, but as a reply to the legal matter you raised.

Kind regards,
Rozie.app Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Reliable service over time, one incident handled well in the end

I've been using Rozie for several months for my apartment cleaning and have never had any issue until recently. The cleanings are consistently well done — floors, dust, windows, bathroom — the work is thorough and the app is convenient for booking.

During the last visit, an incident occurred: the laundry room was flooded during the cleaning, and two garments left on the floor were damaged by prolonged contact with water. The initial support response leaned heavily on contractual exclusions, which felt at odds with the broad coverage promise displayed on their homepage ("Your Home, Protected"). After a written exchange with a co-founder, the case was reopened and resolved fairly.

I'm keeping 4 stars: the day-to-day service quality is genuinely good, and the final outcome on the claim was satisfactory. The one area for improvement is the initial claims handling — if the publicly advertised coverage were applied more directly from the first exchange, this would easily be 5 stars.

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pretty good system

Pretty good system, cleaner was good app was very informative and efficient

16 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rozie (Rozie.app)

Antwoord van Rozie (Rozie.app)

Thank you for the reivew!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer