I dag holdt det på å gå skikkelig galt. På vei inn døra gikk døra igjen får vi rakk å komme på. Min venn hadde armen inne og ble sittende fast i døra. Den gikk ikke opp igjen… heldigvis fikk vi slitt... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Vi er 9 stk som skal mot Lillestrøm fra Flateby. Når vi står å venter på siste buss så er den plutselig kanilert. Hva faen gjør man da???????? Det finnes ikke taxi fra flateby i Enebakk!!!!!! Pokker f... Toon meer
Ruter opplevelsen summert: 1. Kjøp billett (fyf så dyr) 2. Stå på busstoppet 3. Vent lenge på bussen 4. Se! Der kommer bussen! 😃 5. Se på bussjåføren, hold blikkontakt 6. Ehm hvorfor sto... Toon meer
Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor buss 130 Skøyen må være 15 minutter forsinket midt på dagen i Evje stasjon i Sandvika .Jeg sto ute i zero minusgrader med et barn på 15 måneder og ventet, og ingen... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Her finner du rutetider, reiseplanlegger og billettinformasjon for kollektivtrafikken i Oslo og Akershus.
Contactgegevens
Jernbanetorget 1, 0154, Oslo, Noorwegen
- ruter.no
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
I dag holdt det på å gå skikkelig galt
I dag holdt det på å gå skikkelig galt. På vei inn døra gikk døra igjen får vi rakk å komme på. Min venn hadde armen inne og ble sittende fast i døra. Den gikk ikke opp igjen… heldigvis fikk vi slitt hånda ut. Men hva om det var et barn… kunne blitt hengt i døra etter t-banen….. grusom opplevelse 🤮🤮🤮 Hvor er sikkerheten
Søppel
Vi er 9 stk som skal mot Lillestrøm fra Flateby. Når vi står å venter på siste buss så er den plutselig kanilert. Hva faen gjør man da???????? Det finnes ikke taxi fra flateby i Enebakk!!!!!! Pokker for et useriøst firma som man aldri kan stole på. SØPEL!!!!!!!!!!!1
Elendige tilbud og sjåfører.
Elendig tilbud. De endrer tiden når de vil, og at de ikke får noen konsekvenser er virkelig fascinerende.
Ubrukelige sjåfører! De kjører buss på akkurat samme måte som de kjører i hjemlandet sitt; det er bråbremsing og bråstart hele veien. Helt forferdelig.
They will literally fine you for buying…
They will literally fine you for buying a ticket as your foot touches the floor of the bus.
Busse kommer veldig forsinket selvom…
Busse kommer veldig forsinket selvom været er bra. Jeg skulle 07:46 bussen nummer 65 til Stovner og den var forsinket det her er ikke første gang jeg kommer sent til skolen på grunn av bussen.
Ruter opplevelsen summert
Ruter opplevelsen summert:
1. Kjøp billett (fyf så dyr)
2. Stå på busstoppet
3. Vent lenge på bussen
4. Se! Der kommer bussen! 😃
5. Se på bussjåføren, hold blikkontakt
6. Ehm hvorfor stopper ikke bussen... 😅
7. Vink til bussen 👋
8. Bussen stopper fortsatt ikke... 🤔
9. Rop ut: "HEI!" 😡
10. Bussen kjører forbi deg
W Ruter-opplevelse. Anbefales ikke.
1/5 stjerner (hadde gitt 0/5 om det hadde gått)
Haha
Haha. Norsk punktlighet. Ingenting fungerar. Men pengar, det ska de ha! :)
Lite som UD sine tjenester, det sies de har full kontroll men ingenting fungerar. Hahaha.
Nok en gang 30 min dødtid på…
Nok en gang 30 min dødtid på Skedsmokorset siden dere dlittsekker alltid klarer å rote det til!
De gjør ikke annet enn å innstille…
De gjør ikke annet enn å innstille avganger,alltid forsinket, 5-6 opp til hver dag. Bussene er ofte skittent og viser ikke busstoppet på skjermen engang. Mottoen skal være "Dårligere tilbud og høyere priser". Mye dårligere i forhold til 10-12 år siden. Enda verre for de som bor på østsiden.
This is the worst
This is the worst. As a visitor you cannot get tickets otherwise but the app does not work. Hours of frustration.
Ruter forlanger at du skal betale før…
Ruter forlanger at du skal betale før du går om bord. Hvordan kan det ha seg da du aldri kan stole på om transporten kommer. Betaler du før busen kommer og den ikke kommer som er veldig vanlig, mister du den timen du har til overgang. Altså du får ikke det du betaler for, hvem orker og sitte i lange tider på tlf for og få tilbake 20kr. Dette er de klar over og tjener penger på tjeneste du ikke får. Når situasjonen er sånn burde en kunne betale når du har kommet på transport midlet så du for det du betaler for. Dette har hendt meg så mange ganger, senest i dag, skulle ha en buss kl 06:43 den kom aldri og min overgang gikk ut. Skulle tro at på søndags morgen at de hadde strøm nok, heller ingen trafikk som forsinket. Har bestandige betalt men nå er det slutt. Ved kontroll har de ingen myndighet til og holde deg igjen, så det er bare og gå av. Dette blir min fremtid hilsen en som alltid har betalt
Ruter burde ha en buss 9:07 fra…
Ruter burde ha en buss 9:07 fra sandvika stasjon til rud, folk må vente lenge på en annen bus hvis de mistet den forrige
Ruter gir konsekvent forferdelig kundeopplevelse
Hvis Ruter aktivt går inn for å gi sine kunder en dårligst mulig opplevelse, gjør de en fantastisk jobb med det. Jeg har fremdeles til gode, etter å ha jobbet på Fornebu i to år, å oppleve at 81-bussen klarer å holde tidene som står i rutetabellen. I tillegg har noen smarte hjerner i Ruter-systemet bestemt seg for at all vindusplass skal utnyttes av reklame, så nå sitter jeg fremst i bussen bak sjaføren og har null utsikt ut av bussen fra plassen min, siden det bak sjaføren er en ugjennomsiktig plastvegg, og vinduet er tildekket av en plakat med reklame for Ruters egen app. Forøvrig bestemte de seg for å oppdatere denne appen midt i morgenrushet i går, uten å gi noe særlig informasjon ut, så eneste jeg opplevde var at den ikke fungerte, og først etter ca. 40 min med fortvilet prøving på å kjøpe billett ble jeg informert om at de holdt på å oppdatere den(som er litt under halvparten av den reelle tiden turen tok fra Tårnåsen til Telenor Fornebu, en tur som egentlig skulle ta 59min ifølge Ruters egne tabeller). I tillegg har de kjøpt billigst mulige busser fra Kina med harde seter, og der bakerste del av bussen fylles med dieseleksos hver gang den stopper på vinterstid.
Defrauding taxpayers
We are forced to pay for this garbage company that delivers the worst possible service. All state funding for these scammers must be cut. If they are going to do such a garbage job then they should face competition.
Merkelig kjørestil
Hva er kravene for å bli en t-banefører? Det er tydeligvis en fordel å ha ukontrollerbare spasmer. Stort sett hver gang jeg tar t-banen, så sitter idioten som kjører og gasser og bremser, gasser og bremser, så folk må tviholde seg fast i noe for ikke å gå på trynet! Utrolig.
IRRITERENDE BUSSER
Jeg stod og ventet på 23 simensbråten, jeg vinker til bussen sa han ser at jeg skal på men han kjører bare forbi.
Senere samme dagen skal jeg ta 23 Lysaker til Sinsenkrysset og det står på ruter at den skal komme 19:20 men kommer ikke før 19:30 nærmere. Jeg skulle ta 58 bøler T, det står at den skal komme 19:34 men kommer ikke før næremere 19:40 så jeg kom forsent til det jeg skulle rekke(som var ganske viktig)
Det er så irriterende at busser bare kjører forbi selv om du skal på. Og at ruter bare endrer på tidene.
Bussjåfører som skriker til passasjerer…
Bussjåfører som skriker til passasjerer og det virker at de ikke har forstått at bussen tilhører ikke til ham! Det er offentlig transport!
Vi blir utfordret til å bruke offentlig transport og synes at ruter burde sjekke om sjåfører er psykisk tilpasningsdyktige til å kjøre.
Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor buss…
Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor buss 130 Skøyen må være 15 minutter forsinket midt på dagen i Evje stasjon i Sandvika .Jeg sto ute i zero minusgrader med et barn på 15 måneder og ventet, og ingen info kom i appen før helt på slutten. Dette skjer altfor ofte.
Kan dere please få disse bussene til å gå når de skal? Det er utrolig frustrerende å stole på Ruter når dere ikke klarer å holde rutetidene.
Frekke sjåfører som bryter trafikkregler
Så mange hyggelige sjåfører, men dessverre også mange som ikke kan trafikkreglene og tror at alle har vikeplikt for dem. Jeg stoppet og konfronterte en sjåfør kl. 08.15 i dag på buss 21 Tjuvholmen, som brøt trafikkreglene ved Carl Berners plass og nesten kjørte ned en syklist med et barn bakpå. Jeg ble møtt med frekkhet og en svært aggressiv holdning. Han skrek: «Alle har vikeplikt for bussen, VET DU IKKE DET?!» Altså, Ruter – hvis sjåførene deres kjører rundt og tror de er konger i trafikken, så har dere virkelig sviktet i opplæringsdelen.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








