saltyshreds.com.au Reviews 

70
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing !!! We accidentally ordered two of the exact same item so they issued us a store credit which had to be used within 30 days. (30 days is ridiculous) Within those 30 days, the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Salty Shreds has amazing designs, styles and fabrics for all the family. I can buy products that suit us all-from Grandma, to my adult kids, to the grandkids. My buying online experience was easy. My... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently bought some cords and a jumper from Salty Shreds, and I absolutely love them! The quality and fit are perfect — super comfy and stylish. Ash and her family were amazing to deal with. Their... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love everything I have ever purchased from this store, the sizing is accurate, the quality is amazing , the colours are divine. The postage can take some time, but that's made very clear on the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Badmodewinkel
  2. ook in
  3. Damesmodewinkel
  4. Kinderkleding
  5. Kledingwinkel
  6. Ondergoedwinkel
  7. Strandkledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

"Australia's #1 Surf , skate , lifestyle brand providing Balance boards, Clothing, swimwear & accessories, for Babies + Kids + Adults . Family owned and operated , designed by surfers for surfers. Salty shreds was founded in 2018, by a first time surfing Mum of a 6 month old girl, who struggled to find any baby clothing that suited her surf skate lifestyle. Fast forward, 5 years, 2 more births, resulting in now 3 little surfer girls & baby #4 on the way, Salty Shreds is now a worldwide , well known label for the whole family, known for it's high quality, unique slogans & rad designs , inspired by surf , skate culture. Our slogan is simple - Not just a brand, but a lifestyle."


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

70 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(70)

48 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful clothes

I love the items I bought from Saltyshreds. I am never disappointed. The quality is excellent and the designs are so original and fun.

3 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent beach dress

I love this towelling beach dress - its already had lots of outings. Its made of nice thick absorbent towelling and has a pocket! Also enjoyed the fun website and clear, friendly communication.

31 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible comms

Terrible comms, bad service. Took more than 3 weeks to receive my item. Emailed multiple times. Only one reply, which was rude and aggressive. Avoid these jerks of a business acting as if they run a nice family own company. Who cares if you act like a jerk.
This blokes are dodgey.

22 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo saltyshreds.com.au

Antwoord van saltyshreds.com.au

Hi Doron, as mentioned in your wife Poppy’s emails and review prior to this one, this was a clearance sale she purchased from. Feel free to visit our warehouse in person and meet the whole family. I’ll personally introduce you. It’s a pretty poor way to be to both try and bring down a small family-owned business because you had to wait for your order and were given responses and continuous updates along the way. I’m happy to share these, as we do quite often share our reviews and customer stories online to show just how real we are. Perhaps try and read the sale T & Cs before purchasing and take some accountability rather then slander and blame the company who have done nothing but try hard to get your order out as quickly as they can. 50-70% off items are sold below cost , which means we do not have the funds to hire hundreds of staff to fast track these . We work with the small team we have, give the best service possible and provide a quality product that is actually deigned from scratch and simply cannot be bought elsewhere. Hence why you purchased from us in the first place . There is no aggression here, we just actually stand up for ourselves and staff and do not stand for rudeness and disrespect.
It is strange how you go to great lengths to leave constant negative reviews to small businesses accusing them of being “ dodgy” both on google and trust pilot when things don’t happen quick enough , even when you are yourself a business owner in the same industry as us. It seems the entitlement is real. Pull your head in, we are not robots, we are humans , we deserve to be treated with respect just like any other business or person. Our hundreds of 5 star reviews on Google are a testament to who we are and our outstanding service and product. However we all know you aren’t a real business if you don’t get the spiteful ones from the odd entitled bunch right?
We have done the best we can and sorry your wife has had to go to great lengths to prove her utter disappointment by both of you leaving a 1 star review. Great job team 👏🏻

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cool little biz

I recently bought some cords and a jumper from Salty Shreds, and I absolutely love them! The quality and fit are perfect — super comfy and stylish. Ash and her family were amazing to deal with. Their communication was excellent, and even during the busy sale period they handled everything so well. You can really tell they care about their customers and their brand. Highly recommend supporting this awesome family business

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Something for everybody

Salty Shreds has amazing designs, styles and fabrics for all the family. I can buy products that suit us all-from Grandma, to my adult kids, to the grandkids. My buying online experience was easy. My purchases arrived within an acceptable time frame. SS uses excellent quality material that washes well. We all have a go on the balance board-some better than others!!

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo saltyshreds.com.au

Antwoord van saltyshreds.com.au

Thank you so much ! We pride ourselves on ethical and sustainable manufacturing and will never skimp on quality, especially when my four little groms wear these daily. I appreciate your kind words & hope you love your purchases . If you did purchase during our sale, we also are so grateful for your patience.
Have a beautiful week
Ash x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super soft and comfy toweling dress

Super soft and comfy toweling dress. True to the picture, looks great and perfect to pop on after a swim.

4 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo saltyshreds.com.au

Antwoord van saltyshreds.com.au

How good are the towelling dresses! We are so stoked with this range and I cannot wait to show you all the new pieces we have coming soon. Keep an eye out for some sneaky discounts on offer
Ash x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Overall 10/10

Honestly such a nice experience shopping with Salty Shreds! Not only is the quality amazing but the dispatch and delivery time is super quick. So many great clothing pieces to choose from aswell, will definitely be a repeat customer!

8 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo saltyshreds.com.au

Antwoord van saltyshreds.com.au

Thank you so much for taking the time to leave such amazing feedback! We appreciate all of you that have patience when we have such massive sales as well, it is a huge relief for our little family business. We cannot wait to see you back.
Ash x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experiences with Salty Sheeds have…

My experiences with Salty Sheeds have been wonderful! I live in North Carolina USA and have had items shipped to me here as well as
To my daughter and grandson , who live in Canada! The transactions have been seamless. The quality of the products is first rate and obviously a big part of why I buy from the company! But it’s not the only reason! It’s easy to see why Salty Shreds has been so successful. The family orientated business gives a vibe of love and trust! Led by Momma Meg, the dedication to the business and to their clientele is first rate! Dealing with Meg et al, is like dealing with family , because they make you feel
That way! Cheers ❤️

2 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo saltyshreds.com.au

Antwoord van saltyshreds.com.au

Thank you so much for your amazing feedback! We love sending our products to the other side of the world and its so awesome to see so many other countries that support & get on board with what Salty Shreds is about. We definitely never want to lose that personal family vibe, and grateful for all of you that feel that . Thank you for your support , even with all these new border force madness
Have an amazing week
Ash x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best customer service

Best customer service, epic range, affordable pricing (especially if you nab it on sale) & allows an awesome feeling knowing you’re buying from a hard working, no fuss, Aussie fam!

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo saltyshreds.com.au

Antwoord van saltyshreds.com.au

Thanks Legend, so grateful for the support. Keep an eye out for more amazing things to come, and we will be sending all our recent patient purchasers during our sale, a sneaky little discount for our new range.
Ash x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love everything I have ever purchased…

I love everything I have ever purchased from this store, the sizing is accurate, the quality is amazing , the colours are divine.
The postage can take some time, but that's made very clear on their website when ordering because they are a small family business. But so long as you have patience, your order will come and it will not be a disappointment at all.
Iv bought goodies, jackets, kids bathers, skirts, denim , t shirts... honestly all amazing.
Don't listen to the fake reviews on here. Just have patience and enjoy the beauty of an Aussie business.

3 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo saltyshreds.com.au

Antwoord van saltyshreds.com.au

Thank you so much! Yes, absolutely, sales are always a massive time for us which is a good thing when you are buying 50% off usually as a minimum. We do try and be as transparent as possible during these times. Our normal dispatch is 1-3 business days, and sales can significantly increase these time frames, but your order will always come. Thank you again for all your understanding and kind words here. Means so much to our family.
Have a beautiful week
Ash x

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

ABUSED BY THE OWNER OVER MY REVIEW-3 weeks for 2 little dresses and a jump…

EDIT: after leaving a review (below), I was immediately sent an email from the owner of the company demanding that I remove it- she stated the I’m disgusting for being honest about my experience- she attempted to guilt trip me into removing it stating that I had purchased clearance items and had no right to be unhappy about the almost month wait time, as other people had paid full price. This is absolutely unacceptable- I paid postage and purchased the items just like anyone else, but according to the owner of this business, you go to the back of the line unless you pay full price instead of paying a discounted price. The owner has sent me two abusive emails today, demanding that I remove the review and to never buy anything from their business again- she stated that I’m now “banned” 😂 from buying anything from their website because of my honest review.

Be careful with this company- they’re abusive - they’re slow in posting your items and take zero responsibility for their actions!

3 weeks for 2 little dresses and a jump suit to arrive in the post- clothes were okay- no dramas there- but if you plan on needing the items don’t plan on getting them within a reasonable time frame

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo saltyshreds.com.au

Antwoord van saltyshreds.com.au

I was hesitant in responding here but honestly, I think the online world deserves an honest and real point of view. As i am sure , I am not the only one who has dealt with Damon Bradley.
Damon left a 1 star review based on the dispatch time frame for a couple of items he purchased at $10 a piece, that are from our " Bin here" and outlet collection. Which we state very clearly online that the time frame to dispatch is a lot longer, due to the insane volume we receive. These products are giveaways and brand new, amazing quality but we are selling at below cost to make space in our warehouse.
I politely emailed and explained again why he received his order in a couple of weeks, and explained in length the product, our small business, my four little ones I juggle and how hard we try and work to move things as fast as possible. I kindly asked if he wouldn't mind removing his review, as it has a huge negative impact on our family and business and was super disappointing when we truly tried our best.
There was not one abusive word or tone in the email, in fact, he then abused myself and told me he would go harder and leave reviews all over the internet and how he doesn't care about family ect ect. That i had no right to ask him to remove his review ( which is correct, I have no right to expect him to remove his review, but i reached out , as a parent to another parent, explaining circumstances hoping he would have some sort of understanding & heart ). HIs response was disgusting to say the least, almost like he had some personal vendetta or something or has been through this before with other businesses or Women. He then threatened me further, to which i asked him to never return to our store and called him out for his appalling nasty email.

We are not robots, we are people. We deserve respect and he has continued to harass me in which I have had to actually issue him a cease and desist notice. I would love him to share this so called " abuse".
His outbursts are a little crazy to say the least, and he has been blocked on all platforms and yes, banned from our store .
Happy to chat about this further for anyone who wants to email me directly - see correspondence for peace of mind :)
In the meantime, don't let some crazy nut on the internet get you down or ruin your day like I did. It's simply not worth it guys, and certainly not what we are about.
Ash :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have ordered many times from Salty…

We have ordered many times from Salty shreds for our nieces & nephews always amazing clothes and super fast shipping

13 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo saltyshreds.com.au

Antwoord van saltyshreds.com.au

Thanks Legend - stoked to hear this , thanks for the support x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Missing Order -- No Help

Order placed, tracking info without any helpful tracking. Package has been stuck for over 2 weeks without updates. Customer service is non-existent. Have now contacted 2x on the website and through customer service email without ANY response. Parcel service is just as terrible, cannot submit inquiry or claim. Lost my $140 dollars to this poorly run, all aesthetic, no substance company.

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo saltyshreds.com.au

Antwoord van saltyshreds.com.au

Hi Lana, This is completely incorrect. You failed to pickup your parcel. We emailed you 5 times prior to this ( I have all the correspondence proof), and asked you to pick up your parcel awaiting collection as you were not home. We expressed the importance of picking it up so it was not sent back. You then lodged a Chargeback and cost us more money, and we never got the parcel back, and are now out of pocked the money + additional fees and the goods. You did not lose anything, so anything you have posted here is a complete lie. Happy to share with anyone who needs the proof :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service and poor…

Terrible customer service and poor quality for the price they ask. I spent over $100 and one pair of pants had poor stitching and small holes created from poor stitching. At first they were happy for me to send back but made it clear if they didn’t deem it faulty I would need to pay the return postage. Of course they didn’t deem them faulty and took no responsibility for the small holes in the fabric, instead telling me me would wash out and wear out (yeah right!) To get the pants back I had to pay postage or cut the loss. As I suspected, my son wore the pants, the hole stretched as it was on the bottom and the stitching on the other side (other back pocket) has now pulled another hole in the fabric. What happened to keep customers happy so they come back, Ash clearly does not value her customers nor her product. I wish I read these reviews before, would not and will not waste my money here again. I have friends appalled by her email responses and lack of customer care, they too will not be returning. I showed several people the pants and all said they would have asked for a refund or change over, if they received the same item, even if it was on sale for $30.

24 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DON'T SHOP HERE

I returned some shorts for a store credit and after emailing them 3 times chasing it up, I was told that they had already emailed it, 4 times. They said it isn't their fault that I haven't seen the emails and now the credit date has expired. I double checked and no emails were received by me. Never again. This has never happened to me before and I will check reviews online in future.

15 mei 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer