We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

17 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat een lelijke schoolfoto's maken…

Wat een lelijke schoolfoto's maken jullie.
De zijkanten van het haar zijn gewoon weggefotoshopt zodat je online een andere achterkant kan kiezen.
Klassenfoto ook bar slecht qua belichting.
Deze ene ster is nog teveel voor dit bedrijf.

9 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Digitale foto’s ontvangen

Na één e-mail met verzoek tot toezending van de digitale foto’s ontving ik deze binnen twee dagen. Ik was wat sceptisch na het lezen van eerdere reviews maar wellicht zijn de interne processen inmiddels verbeterd.

8 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Verkeerde foto's ontvangen

Na zoveel slechte reviews heb ik besloten om toch mijn ervaring erop te zetten.
Ik heb de schoolfoto's besteld van mijn zoon en toen ik ze thuis kreeg, bleken het de schoolfoto's van het vorige schooljaar te zijn. Ik weet zeker dat ik de foto's van dit schooljaar heb aangeklikt en besteld.
Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld en daar werd mij verteld dat het onwaarschijnlijk is dat ik de juiste foto's heb aangeklikt...Alhoewel ik het toch 99% zeker weet dat ik de juiste foto's heb geselecteerd...Dat mijn zoon dit jaar ook met een groen shirt op de foto ging hielp ook niet echt mee...

Ik mocht de foto's terugsturen en de juiste foto's bestellen met korting.
Voor mij is het dan toch nog goed opgelost.
AVG-technisch is het een ander verhaal maar ja dat neem ik maar even voor lief.

30 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rare ouderwetse verkooptechniek

Rare ouderwetse verkooptechniek, fotos afgedrukt en al versturen en dan om betaling vragen.
Foto s zeer prijzig en alleen per 1-3 of 4 af te nemen.
Kwaliteit foto s ook niet bijzonder goed.

29 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Schoolfoto.nl ouderwets opdringend fotoverkoop.

Dit bedrijf werkt nog met zeer oude verkooptechnieken die wettelijk niet meer door de beugel kunnen. Ondanks dat je aangeeft dat je hun vreselijke slechte kwalitiet massa-geproduceerde troep niet wilt ontvangen. Krijgt je minderjarig kind ze toch via school mee naar huis gestuurd. Welk bedrijf stuurt een product via een minderjarig kind met de verwachting dat het op tijd, in goede orde wordt teruggestuurd... of zelfs in goede orde aankomt?
Al stuur je het terug, als de post het verliest of ze verliezen het in hun eigen bedrijf, krijg je alsnog een rekening toegestuurd, zelfs een incasso bedrijf!
Weet dat je legaal dit niet hoeft te pikken.
Deze mensen zijn te lui om een waterdruk op de foto te plaatsen. Tijd voor hun om hun opdringende manier van verkoop te veranderen.

21 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik heb als ouder aangegeven het niet…

Ik heb als ouder aangegeven het niet prettig te vinden dat foto’s vooraf afgedrukt worden en meegegeven om deze vervolgens te moeten terugsturen om vernietigd te worden! Dit bedrijf legt de verantwoordelijkheid bij school terwijl dit wettelijk niet eens zou mogen. Je wordt gedwongen de foto’s aftenemen hele set voor de reden dat ik als ouder het niet prettig vindt om foto’s maar in de post etc rond te laten gaan. Meerdere keren aangegeven eerst een proefdruk online te willen zien als ouder en dat ik beslis of deze afgedrukt zouden moeten worden. Wordt geen gehoor aangegeven. Legt verantwoordelijkheid terug bij ouder en of school terwijl zij als bedrijf de service bieden.

27 november 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slechte service, slechte foto

Slechte service. Ik had de digitale foto besteld, zodat we deze digitaal met de familie zouden kunnen delen. Er kwam echter niets. Na een week gemaild, maar geen reactie gehad. Na nog een week contact gezocht via de website, en pas nog eens een week later kwam er een e-mail, zonder verdere uitleg of excuses, met een fotootje erin geplakt in lage resolutie. Ik twijfelde al een beetje omdat ik de foto's eigenlijk niet erg leuk vond (donker, somber), maar dat is nog overkomelijk. Maar dat je op deze manier 15 euro wordt afgetroggeld voor een matige foto, waar je ook nog twee keer achteraan moet, vind ik beneden alle peil. Ik zal onze school ook aanraden een andere fotograaf te kiezen.

17 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zeer slechte klantenservice, producten lage kwaliteit en deels niet geleverd.

Zeer slechte klantenservice. 2 Foto's besteld en 1 digitale (€38 verder!) Vervolgens zijn de foto's heel slecht van kleur en kwaliteit, de felgroene polo's van mijn kinderen zijn bijna wit. Mijn zoontje met fel rood haar lijkt bruin haar te hebben. Als klap op de vuurpijl is de digitale foto niet eens geleverd.

Gelijk contact gezocht per mail nadat de fysieke foto's werden geleverd met order nummer en klantnummer er bij, geen reactie gehad. 2 maal achteraan gemaild, inclusief grote letters KLACHT in het onderwerp (inmiddels een maand verder). Maar reactie blijft uit.

Bij telefonisch contact een uur in de wachtrij gestaan (woensdag middag) waarna bij na het doorverbinden de verbinding direct werd verbroken. Nu nogmaals geprobeerd (Donderdag ochtend 09:00) en weer ontzettend lang in de wacht...

Ik heb nog nooit zo'n belabberde service meegemaakt, zeker niet voor zo'n overdreven hoge prijs. Werkelijk waar de aller aller allerslechtste ervaring met een bedrijf ooit.

21 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just don't

Zoals andere personen hier kan ik de website ook niet aanraden, via mail een vraag gesteld, eenmaal antwoord gekregen dat ze de vraag gingen doorsturen naar de betrokken afdeling.
1,5 maand later nog eens een mail gestuurd met de opmerking dat ik nog steeds geen antwoord had gekregen, hierop heb ik geen reactie meer gehad.
Een halve maand later nog eens geprobeerd en ze reageren gewoon niet meer.
Absoluut afgeraden dit bedrijf.

12 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Niet bereikbaar en prijzig

Meerder malen geprobeerd contact op te nemen.
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en per e-mail nemen ze ook niet de moeite om te reageren.

Geen juiste partij voor scholen om mee samen te werken.

Prijzen voor een digitale versie zijn prijzig.
Een klassenfoto is niet digitaal aan te schaffen enkel als fysiek product.
Zal fijn zijn als dit ook als digitaal product te bestellen is.

29 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hele slechte foto's

Hele slechte foto's, de pasfoto staat op zijn kant. Ik heb 2x gemaild en geprobeerd te bellen ik krijg geen contact. Ik ga geen cent uitgeven en raad alle scholen aan dit bedrijf NOOIT te laten komen. Wel sneu voor mijn kind die heeft dit jaar namelijk geen schoolfotos maar ik steek letterlijk liever mijn geld in de brand dan dat ik het daar uitgeef.

22 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hele slechte webwinkel

Hele slechte webwinkel. Dit soort slechte webwinkels kan anno 2020 niet meer. Ik heb bij onze basis school ene klacht ingediend. Niet alleen wordt er elk jaar met een ander partij gewerkt, zijn die Foto's peperduur, dit keer ook nog met de slechtste van allemaal. Wat een drama.

2 oktober 2020
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer