. 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg har for nylig modtaget mit Corteiz tracksuit fra Secret Steady, og jeg kunne ikke være mere tilfreds med mit køb. Sættet består af både hoodie og joggers, og det er tydeligt, at der er lagt stor... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

har virkelig løftet standarden for min garderobe. Deres eksklusive udvalg af tøj kombinerer kvalitet og stil på en måde, der passer perfekt til min højstilsejede smag. Jeg føler mig altid sofistikeret... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

UPDATE No money has been returned nor product received. WARNING to all other potential customers! #1056 We ordered on 7.5.24. Received an order confirmation, but no update since. We have n... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg ik min jakke fra dem det er min anden gang jeg bestiller fra dem og det er virkelig god kvalitet må jeg sige min pakke ankom efter 2-3 uger og jeg var tilfrædes med varen 🤝👍🏾

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestilte et par corteiz c star pants…

Bestilte et par corteiz c star pants for ca 1,5 uge siden, har endnu ikke fået en mail om at mit køb er blevet sendt. Har skrevet til deres kundeservice flere gange, men uden svar...
Ikke køb her fra

4 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo .

Antwoord van .

Jeg beklager virkelig, at du har haft en dårlig oplevelse med din ordre. Det er frustrerende at vente og ikke få svar fra kundeservice. Jeg vil anbefale at kontrollere din spam- eller junk-e-mail-mappe, hvis du ikke allerede har gjort det, da nogle gange vigtige e-mails kan ende der. Hvis du stadig ikke har fået nogen opdatering, kan du prøve at kontakte dem via sociale medier, hvor de muligvis er mere responsive. Hvis du stadig ikke får svar, kan du overveje at anmelde din oplevelse for at advare andre og eventuelt tage kontakt til din bank for at diskutere mulighederne for at få dine penge tilbage.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please kindly advice about my order…

2 months after my order, no refund until now.

Poor !!!

Today August 9, 2024

No refund, No email reply, its SCAM

#1
Please kindly advice about my order status #1116.

Try to contact via chat and email but no response.

Will update my review

Thank you

#2 just got email :

My order is out of stock, and they refund since 3 July.. But untill now i havent received my refund.

#3 until today 13 july 2024, i havent received refund.. Sent email to secret steady but no response

9 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo .

Antwoord van .

Dear Diana

Thank you for reaching out, and I sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've experienced. I want to address your concerns as quickly as possible.

1. Order Status #1116:I understand that you've been trying to contact us via chat and email without a response, which is completely unacceptable. I'm truly sorry for the delay.

2. Refund Issue: According to our records, your refund was processed on July 3, 2024. However, I understand that you have not yet received it, which is extremely concerning. I'll be escalating this issue immediately to our finance team to ensure the refund is processed correctly.

3. Next Steps: I will personally follow up with our team to expedite your refund and make sure you receive it as soon as possible. You can expect an update from me within the next 24 hours.

I genuinely apologize for the lack of communication and the inconvenience caused. We value your business, and I'm committed to resolving this issue to your satisfaction.

Thank you for your patience, and please don't hesitate to reach out if you have any further concerns.

Best regards,
Secret Steady

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fik aldrig min fødselsdag gave 😡

Fik aldrig min fødselsdag gave 😡
Jeg ønskede mig en coteiz t-shirt og min mor købte den til mig og det er 4 uger siden de svarere ik på deres mails eller noget og vi har ik fået noget fra dem eller hørt fra dem

Aldrig køb der fra fake fake og fake

3 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo .

Antwoord van .

Kære Casper

Jeg beklager dybt, at du har haft en så dårlig oplevelse med din fødselsdagsgave. Det er virkelig skuffende, især når det handler om noget så særligt som en fødselsdagsgave.

Jeg vil gerne hjælpe med at løse dette problem så hurtigt som muligt:

Kan du venligst oplyse ordrenummeret og den e-mailadresse, der blev brugt til købet? Dette vil hjælpe os med at finde din ordre hurtigt.

Vi undskylder for manglende svar på e-mails og andre kommunikationskanaler. Vi vil straks undersøge dette og sikre, at du får en opdatering.

Jeg forstår din frustration, og vi tager dette meget alvorligt. Jeg vil personligt sørge for, at vi får løst dette problem, og at du får din t-shirt eller en fuld refundering.

Tak for din tålmodighed, og vi vender tilbage til dig snarest med en løsning.

Med venlig hilsen,
Secret Steady

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ORDER 1095 Lying, no refund, didnt ship the order

I bought a Corteiz tracksuit and after 5 days it wasn’t ordered, i contacted them and they said they made a refund for my order day 1 of june wich impossible as i ordered day 19 of june. After many emails we agreed on a refund 10 days ago and they say it is completed but i received nothing. They also didn’t provide the ARN code because they probably didn’t make a refund at all and now they are ignoring my emails. Please don’t buy from this website, it’s a scam and i should have seen the reviews before.

19 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo .

Antwoord van .

Dear Miguel

Thank you for sharing your experience. I'm very sorry to hear about the trouble you've encountered with your Corteiz tracksuit order. It's disappointing to learn that they did not fulfill your order or process your refund as promised and have now been ignoring your communications.

I understand that you have now received your refund. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your cautionary tale. We will be more vigilant in reviewing feedback and reviews before making any purchases.

If you need further assistance or advice on how to proceed, please let us know.

Best regards,
Secret Steady

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No refund

Still waiting on a refund that was supposedly sent the 10th of June. I will continue to write reviews until the situation has been dealt with. Order number is 1079.

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10

Jeg bestilte en jakke, og fik den efter kun 9 dage - den er virkelig god kvalitet, og helt perfekt her til sommer.
Bestemt ikke sidste gang jeg bestiller herfra!

30 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Besøgte secret steady

Besøgte secret steady.
Fik bestilt mig 2 jogging bukser, og en 1 tshirt, tøjet sidder som det skal, og Fik tøjet til lovet tid! Kan 100% anbefales 😄

21 juni 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer