We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The app does not live up to what's promised, instead they take advantage being a self help-app for people with adhd who tends to be a group of people you can exploit with these kinds of scams and refu... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Investing a few minutes each day into reading the articles on Sensa and instituting a bunch of new habits (and insights) has been great. With Sensa, I finally broke free of the pandemic/lockdown leth... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Another auto-renewal scam victim here. This company’s policies and practices are predatory, to say the least. I have a longstanding practice of noting any subscription end or renewal dates in my calen... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM Alert!!!! They unauthorizedly charge your card and never issue refunds. Beware when you setup subscription for trial. They will take your card details and charge you $80 every month without your... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Geestelijke gezondheidszorg

Over Sensa

Geschreven door het bedrijf

Image Placeholder

Join 75K+ users finding mental balance with Sensa

Sensa is a mental health app that uses Cognitive Behavioral Therapy (CBT) to help improve your mental well-being. We focus on practical CBT strategies backed by research to tackle common issues like:

  • Anxiety
  • Stress
  • Depression
  • Procrastination
  • ADHD
  • Self-esteem
  • Burnout

    Through our carefully created CBT content, calming exercises, and self-improvement guides, Sensa empowers you to take charge of your mental well-being and, in turn, your overall life.

    START YOUR JOURNEY TODAY

  • Contactgegevens

    2,8

    Gemiddeld

    TrustScore 3 uit 5

    333 reviews

    5 sterren
    4 sterren
    3 sterren
    2 sterren
    1 ster

    Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

    Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

    Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

    Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

    Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

    2,8

    Alle reviews

    (333)

    4 reviews in de afgelopen 12 maanden

    Een review schrijven
    Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

    Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

    No warning -- unethical

    I don't actually recall ever signing up for service, as I have a great therapist and don't suffer any of the problems they list. But then 6 months later, without a warning of ANY KIND a renewal came in through my paypal.

    I asked to have the service canceled, but they said once the renewal starts there's no refund. Think that is unethical not to give a renewal notice.

    ----UPDATE----

    SENSA HEALTH responded here with an apology inviting me to recontact them. I did just that, both by email and to their Facebook page, and over a week later they offered me a 50% refund inviting me to use their services over the next year. I have no interest in their services or I wouldn't want a refund. When people have to resort to these tactics, you have to question their service.

    22 mei 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Dear Thea,

    We apologize for the lack of communication regarding the renewal and any inconvenience it may have caused. We understand your frustration and concerns about the renewal process. Please contact our support team at hello@sensa.health so that we can address your specific situation and assist you accordingly. Your feedback is valuable to us, and we appreciate you bringing this to our attention.

    Kind regards,
    Sensa Health Team

    Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

    Do not sign up foe this app the auto…

    Do not sign up foe this app the auto renewal is a scam. I didn't use the app much and was not informed before the autorenwwal took place and am customer support refuses to refund.

    24 mei 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Dear Maria,

    We apologize for any inconvenience caused by the auto-renewal and the lack of information provided. We understand your frustration and would like to assist you further. Please contact our support team at hello@sensa.health so that we can address your concerns and work towards a resolution. Thank you for bringing this to our attention.

    Kind regards,
    Sensa Health Team

    Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

    Nowhere does it say that you only have…

    Nowhere does it say that you only have 28 days of content.I paid for 6 months so now what am I supposed to do? There are other subjects so why can't I choose one of those? Why doesn't it just automatically let you do that? I have reached out to support so we will see what happens.

    25 mei 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Dear Victoria,

    Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your input and would like to address your concerns regarding the content availability and plan options in the Sensa app.

    We apologize for any confusion regarding the content duration. With the latest app update, we have introduced an expanded library of content that allows users to access a wider range of subjects. To access this content, please follow these steps:

    1. Open the app (with latest update) and navigate to the "My Plan" section.
    2. Click on the "Change Plan" option.
    3. You will then be presented with a selection of available subjects to choose from.

    We understand your frustration and acknowledge that our previous communication may not have been as clear as we intended. We apologize for any inconvenience this may have caused.

    You can also contact our dedicated support team directly at hello@sensa.health if you need any immediate assistance.

    Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this matter to your satisfaction.

    Best regards,
    Sensa Health Team

    Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

    Sensa = Shady Business Practices

    I signed up for the "best value" six month program. I didn't find it helpful. It was actually tedious. I stopped using it and forgot about it. They autocharged me for renewal without notification and won't refund because I didn't cancel before the autorenewal. SHADY BUSINESS PRACTICES.

    22 mei 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Thank you for taking the time to provide us with your feedback regarding your experience with our Sensa app. We appreciate your honesty and apologize for any inconvenience you may have encountered with our auto-renewal process. We value our customers' feedback as it helps us improve our services and ensure a better user experience.

    We understand that you signed up for the six-month program and did not find it helpful. We apologize if our app did not meet your expectations and if you found it tedious to use. Our goal is to provide a valuable and engaging experience for all our users, and we regret that we fell short in your case.

    Regarding the auto-renewal, we understand that you were automatically charged without prior notification. We apologize for any confusion or frustration this may have caused. It is important for us to be transparent about our renewal process, and we will take your feedback into consideration to improve our communication with customers in the future.

    If you have any further questions or would like to discuss this matter further, please feel free to reach out to our customer support team at hello@sensa.health. Our dedicated team is here to assist you and ensure your satisfaction.

    Best regards,
    Sensa Health Team

    Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

    Fraudulent subscription extention

    I bought a 6 month subscription half a year ago. The contents of the app are not at all bad but it was nowhere stated that there was only new content for 28 weeks and not the full 6 months. This alone is not the reason for my 1 star review. Without knowing and without warning I got charged a second time for a new 6 month subscription. I tried contacting the customer support, who told me that they don't do refunds if you don't cancel the subscription 48 hours before it ends (this is kind of hard if you never get a reminder, nor a heads up at the beginning of the first subscription). I have contacted PayPal for a refund claim and am willing to go even further. Please stay away from this fraudulent business and invest your money in real mental health professionals.

    21 mei 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Dear Swa,

    We sincerely apologize for the confusion and inconvenience you experienced with our subscription process. We understand your frustration and regret any misunderstanding regarding the duration of new content.

    We appreciate you bringing this matter to our attention, and we will thoroughly review our communication to ensure clarity regarding subscription terms and content updates.

    Regarding the unexpected renewal and refund request, we apologize for any inconvenience caused by the lack of reminders or notifications. We encourage you to reach out to our support team at hello@sensa.health, providing your details and explaining the situation in more detail. They will work with you to address your concerns and find a suitable resolution.

    Thank you for your understanding and giving us the opportunity to make this right.

    Best regards,
    The Sensa Health Team



    Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

    I didn't use sensa for the duration…

    I didn't use sensa for the duration they recommended. There method does have a way of helping you understand what matters. Most importantly, when I requested to cancel my membership, they did it immediately and sent an email confirmation. This might not sound like a big deal but I have grown tired of companies making this difficult. I would come back to sensa should I feel the need.

    17 mei 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Dear Ryan,

    Thank you for taking the time to share your positive experience with the Sensa Health app. We greatly appreciate your feedback and are thrilled to hear that our method has helped you gain a better understanding of what matters.

    At Sensa Health, we prioritize providing a seamless and user-friendly experience, including when it comes to cancellation requests. We understand the frustration that can arise from complex cancellation processes, and we are committed to making it as easy as possible for our users. We're glad to hear that you found our cancellation process efficient and received a prompt email confirmation.

    Should you ever feel the need to return to the Sensa Health app, we'll be here to support you on your mental health journey. If you have any further questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out to us.

    Thank you for choosing Sensa Health, and we wish you continued success in your well-being endeavors.

    Best regards,
    The Sensa Health Team

    Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

    Very helpful for reducing my panic attacks & also for my adhd & GAD

    I love that it has daily check ins, prompts & guided grounding techniques. Very helpful for reducing my panic attacks & also for my adhd & GAD. It’s like having a therapist in your pocket!

    16 mei 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Dear Macgill,

    Thank you so much for sharing your positive experience with Sensa app! We are delighted to hear that it has been helpful in reducing your panic attacks and managing your ADHD and GAD. Your feedback truly means the world to us.

    Your support and satisfaction are what motivates us to continue improving and delivering the best experience possible. If there's anything else we can do to enhance your experience further, please don't hesitate to let us know.

    Warm regards,
    The Sensa Health team

    Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

    When I feel depressed or anxious....

    When I feel depressed or anxious I sometimes forget that it's not how I feel all the time - in tracking my mood, Sensa has helped me see that these feelings aren't permanent - which has helped immensely.

    13 mei 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Dear Tess,

    Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience with Sensa Health. We truly appreciate your kind words and are delighted to hear how our mood tracking feature has made a positive impact on your well-being.

    We understand how overwhelming it can be when dealing with feelings of depression or anxiety. Our goal at Sensa Health is to provide support and tools that empower individuals like you to gain a better understanding of their emotions and mental health.

    It brings us great joy to know that our mood tracking feature has helped you recognize that these feelings are not permanent. By visualizing your moods over time, you've gained a valuable perspective that enables you to navigate through challenging times with renewed hope and resilience. Your determination to overcome these emotional obstacles is truly inspiring.

    If you ever have any questions or require further assistance, please don't hesitate to reach out to us at hello@sensa.health.
    We're here for you.

    Warm regards,
    The Sensa Health Team

    Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

    unethical company

    I found the app was not for me and stopped using after 3 days. They make canceling hard. Just don't sign up for the app at all. Also, not sure how secure your data is because there are lots of articles that say these healthcare companies share your personal information which is not cool.

    10 mei 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Dear Tangent,

    Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're sorry to hear that our Sensa Health app did not meet your expectations, and we understand your concerns regarding data security and canceling the subscription.

    We take the security and privacy of our users' data very seriously, and we adhere to strict data protection policies and regulations. We continuously monitor and update our security measures to ensure that our users' data is protected.

    Regarding the cancellation process, we apologize if it was not a smooth experience for you. We strive to make the cancellation process as easy as possible for our users, and we appreciate your feedback, which helps us improve the process.

    If you have any further concerns or questions regarding data security or the cancellation process, please don't hesitate to contact us at hello@sensa.health. We're always here to assist you and ensure that you have a positive experience with our app.

    Best regards
    Sensa Health Team

    Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

    Buyer Beware: Company Doesn’t Stand by Service and is Hurting for $60

    Buyer Beware:

    If a company doesn’t give refunds you should automatically RUN, not walk but RUN away. If they are hurting that bad for $60 (like I sure am given the state of the economy right now) that they can’t refund someone who doesn’t even remember signing up for their service and has definitely not used it in recent times. Then they must not stand by their product since it is bad. It must not have been very great if I didn’t use it.

    I had apparently signed up for this on 11/06/2022 I do not remember doing this but I’m certain I did as it was linked to my PayPal account. I do not even know if I ever used the app. As my App Store never indicated I downloaded it.

    I have no recollection of what this even is. I got an email from PayPal on 05/08/23 at 11:49 AM and emailed their “support” on 05/08/23 at 01:38 PM. Less than 2 hours of the notification of a charge I was definitely not expecting.

    “As per our terms and conditions, the subscription cancellation request should be sent to hello(at)sensa.health at least 48 hours before the automatic renewal. Unfortunately, we have not received a request from your email address before the subscription is renewed.

    I would like to inform you that our company follows a no refund policy unless the product is proven to be not as described or faulty.”

    Like my guy, I wouldn’t even know if the product was faulty.

    I do know it is apparently a “ mobile app that is constantly evolving in order to cater to all forms of mental health problems including anxiety, burnout, procrastination, depression, stress, and much more.” Per the representative who then immediately informed me that they were going to give me “much more” as promised.

    That “much more” is the stress of randomly losing a tank of gas money out of my paycheck. The anxiety of my admittedly tight budget becoming even tighter.

    For a company who is apparently being a mental health advocate it seems more like they are an advocate for screwing people over. It’s not like I waited 4 months and asked for a refund.

    The moment I saw an unexpected payment I requested it not even knowing what it was. I could have just told my bank to refuse the payment (which I very well may need to do now). Instead I tried to give the company a chance. I would have happily even taken a prorated refund with a service charge for the cancellation. (Which for “one day of use” would come out to about 50 cents.)

    They couldn’t already be happy with the $60 they got out of me for nothing the first time and they had to do it again and mock me?

    Companies like this are the reasons why places like the EU have enforced stricter consumer protection rights.

    8 mei 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Dear Rob, we are very sorry to hear about your negative experience with us.

    It's completely understandable to be frustrated in this situation. Please reach out to our support team at hello@sensa.health to see if we can offer any further assistance or clarification on the matter.

    In any case, thank you for sharing your feedback and experience with Sensa Health. It's important for us to hear from our customers and strive to improve our product and service based on your feedback. 💛

    Warm regards,
    Sensa Health Team

    Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

    Unauthorized Charge, Shady Business, Terrible Support

    Update: after contacting the app on social media, writing this and several other reviews, and commenting on several of their social media posts to warn people, the app decided to give me a refund. I still don’t recommend this app.

    I used this app for approximately three days. It just wasn’t for me. I deleted the app, and I believed that I had canceled the subscription. I checked my subscriptions in my apple account and it was not there.

    But apparently, somewhere in the fine print, it indicates that you have to contact the company to cancel your subscription. I understood that I was out the initial $60 for the app, but I was not expecting to pay another $60 6 months later when it automatically renewed.

    I haven’t had this app on my phone in the last 5.75 months, and certainly this company has the technological wherewithal to confirm that to be the case. So when I was charged another $59.97 for app renewal, I believe it to be an honest mistake. I contacted the company and explained that I no longer use this app, haven’t-had it on my phone and do not want to give them another $60 for an app I don’t use. They responded and said they have a no refund policy.

    I will be disputing this charge with my credit card company. Really unacceptable business practice. And they’re in the business of mental health???

    2 mei 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Hello Melissa,

    Thank you for taking the time to share your thoughts with us. We are deeply sorry to hear that we fell short of meeting your expectations, and we understand how frustrating it can be when things don't go as planned.

    Please know that your experience is important to us, and we value your feedback greatly. We are committed to improving our services and ensuring that our customers receive the best possible experience.

    We have taken your comments on board and have already addressed your concerns to the best of our ability. We sincerely hope that this has helped to resolve the issue for you.

    Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we would be honored to have the opportunity to make it right in the future. Thank you for your understanding and support.

    Warm regards,
    Sensa Health Team

    Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

    I'm new to Sensa but I love how direct…

    I'm new to Sensa but I love how direct and easy to follow it is. It also truly seems tailored to me and my quiz results -- it's not a bunch of generic lessons but very targeted to what my concerns are.

    25 april 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Hello.

    Thank you for taking the time to leave us such thoughtful feedback! :)

    If you need our consultation or assistance - do not hesitate to contact us at hello@sensa.health

    Have a great day!
    Sensa Health Team

    Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

    If I were you I will stay far away from…

    If I were you I will stay far away from this app. I never even knew they were billing me because they never sent an email reminder. I actually only found out when I was going through my bank statement. When I found out I contacted them to let them know that I can't afford it and have not been using their app and I have not benefitted from it at all. They told me I will not be refunded. At this time of financial difficulty, this is the worst thing to happen because the app is not cheap.

    I told them this, to only be ignored. I will never recommend this app to anyone, I never used it and will never use it.

    7 april 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Hi there! 

    Thank you for taking the time to leave us feedback about your experience and we are sorry to hear that you had an issue with the app. 

    Unfortunately, due to the nature of the app, we do ask that our customers inform us about any issues they might be experiencing with the app, for us to be able to either fix them or issue a full refund. If we do not receive any reasons for cancellation, we extend the subscription further.

    If you have any other questions or concerns that we could help you with, feel free to drop us an email at hello@sensa.health.

    Warm regards,
    Sensa HealthTeam

    Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

    Great way to improve you life !!!

    3 april 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Hello there!

    Thank you so much for your kind feedback!

    We're more than happy to hear that our app can help you! If you need any assistance, feel free to contact us at hello@sensa.health anytime!

    Kind regards,
    Sensa Team

    Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

    Company fraudulently bills users who…

    Company fraudulently bills users who have cancelled subscriptions through Apple. Claims they do not issue refunds and after filing a report with the FTC they say they will issue full refund but that it won’t go through.

    THIS APP SHOULD BE REMOVED FROM ALL PLATFORMS. ITS A SCAM.

    Reply to Sensa: I am using a separate email for TrustPilot and it’s not necessary to provide you with additional contact information. The representative from your customer support team never provided an issue ID number that you ask for at any point during the 4-5 communications I’ve received from your representative… an additional facet to your scam: ask for a data point validation that is impossible for the ex-customer to provide ensuring unfavorable reviews are removed from public forums.

    If this review is removed due to wishes by Sensa it should be viewed as an act of censorship. I have recorded screen shots of all interactions for documentation in dealing with this shady organization.

    3 april 2023
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Hello Jon,

    We regret to learn about your encounter and empathize with your dissatisfaction. Our users' experience is of utmost importance to us, and we would like to assist you with your concern. However, we do not have access to your email address. Therefore, we kindly request that you provide us with the information we have asked for or reach out to us at hello@sensa.health.

    Thank you for your cooperation.

    Best regards,
    Sensa Health Team

    Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

    Updated *Only 28 days of content on a 6 month plan!

    *I have since been contacted by support and am satisfied with the response. Thank you to Goda who sorted this for me :)'
    I subscribed to a 6 month plan. The 'tailored plan' stops after 28 days and focuses only on one main subject. After that, the app just becomes a log of mood and activities which is not what I was looking for. I contacted customer service who took several days to respond till I was asked for 'screenshots of the issue'. They then didn't bother to get back to me. When asked for a refund they refused. I don't recommend using this app. Poor customer service and not enough content to justify the price for 6 months. Hugely disappointed.

    30 maart 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Hello Blaise,

    We would like to thank you for providing us with your feedback. We apologize for any inconvenience caused and are sorry to hear that you are facing issues with the plan. Please be informed that we are currently experiencing a high volume of requests and are striving to respond as promptly as possible.

    As mentioned in our email, we can process refunds in certain situations. Nevertheless, we have proposed an alternative solution to your issue and are awaiting your response via email. We hope to hear from you soon.

    Best regards,
    Sensa Team

    Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

    Not helpful

    I didn't find this app to be helpful personally. I ended up not using it and missed when it was going to renew. I saw the charge on my credit card, contacted the company right away and they were only willing to refund 50% of the $80 charge. I know it's my fault for missing the renewal notice by 2 days, but it makes me wonder how much money they make from those of us with ADHD who don't benefit from the app and because of ADHD miss the window to cancel their subscription. How many ADHD people lose money every year because they forget about stuff they've subscribed to?🤦🏼‍♀️

    UPDATE: After leaving this review, I now have another charge of $41.40 to my credit card. They did not reverse the original $83.88. I'm so frustrated!

    26 maart 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Hello Sherry,

    Thank you for sharing your feedback with us. We understand your concerns and apologize for any inconvenience caused. We strive to make our subscription process as transparent as possible by informing our customers about recurring subscriptions on our website.

    Regarding the refund policy, we apologize if it was not as expected. We would like to assure you that we aim to provide the best service to our customers, and we appreciate your insights. If you have any further feedback or suggestions on how we can improve, please feel free to contact us at hello@sensa.health.

    Thank you for taking the time to share your experience with us. We value your feedback and will consider it as we continue to improve our services.

    Warm regards,
    Sensa Team

    Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

    This app is decent and I initially used…

    This app is decent and I initially used it regularly and it really did help me to get started on my journey through my diagnosis.
    However, as with most ADHD humans, what was once shiny and new, became old and boring really fast!
    I didn’t utilize it the way I’m sure it was intended, and so I didn’t renew my subscription!
    The customer service department gets an A+ from me for fast replies when it came to billing troubles, so I liked that.

    14 november 2022
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Hello Kymm,

    We sincerely appreciate you for taking the time to share your valuable feedback with us. Your input is highly valuable to us as it assists us in enhancing our services to better meet your expectations.

    We are thrilled to know that you had a pleasant experience, and we would love to receive more specific details on how we could further improve our offerings. Please feel free to reach out to us at hello@sensa.health.

    Warm regards,
    Sensa Team

    Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

    I wish I read these reviews first

    I wish I read these reviews first. I paid for the first 6 months and in the 10 days that I’ve had the app - I receive nothing but “Uh-Oh” error messages and the app does not work. I have two different phones and the app doesn’t work on either. I, immediately, turned in a help request and have not heard back. All of this is compounding my anxiety & depression. Since it is on Sensa that their app isn’t working and they are not working with me to resolve the issue (Im an IT tech by profession) - I asked for a refund. NO REFUNDS. But they offered a 50% refund and I agreed to it. Now I'm not hearing back from anyone at all and no 50% refund. Subscriber BEWARE.

    27 februari 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    UPDATE: I was just informed, that your case has been resolved by the support team. I would also like to apologize for the delay in our response, as we have an unusual amount of requests right now. Please let us know if there is anything else we can do.

    Hello Catherine,

    Thank you for reaching out to us and sharing your concerns. We deeply appreciate your feedback, and we want to assure you that we take your experience very seriously. It is never our intention to make our users feel anything less than valued.

    Rest assured that we have reached out to our support team to thoroughly investigate what happened. We want to understand the situation better so that we can prevent it from happening again in the future. We will keep you updated as soon as we have more information.

    Thank you for your patience and cooperation. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to let us know. We are here to help you in any way we can.

    Warm regards,
    Sensa Team

    Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

    So far so good

    I am just starting out but so far I'm enjoying it. I think the information is basic but helps remind me of what I'm working with. I like the mindfulness exercises. I like that it has me slow down and helps me focus on the task at hand.

    7 maart 2023
    Review zonder uitnodiging
    Logo Sensa

    Antwoord van Sensa

    Hi there, Gretchen!

    We appreciate your time to leave us feedback.


    As we continually work on developing the app to deliver the best we can for you, we would appreciate it if you could share what we can do to receive a better rating from you. Please share your insights with us at hello@sensa.health.

    Thank you for your cooperation.
    Have a great day ahead!
    Sensa Team

    Dit is Trustpilot

    Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

    Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

    Lees meer over Trustpilots reviewproces.

    Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

    Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

    Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

    Lees meer