Sexsuperstore Reviews 

194
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful. Paid for next day delivery, as needed novelty bits for a 40th bday party. No delivery was made so I emailed the store to explain why I needed the order cancelled and refunded - no respo... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst company ever. I order something what they said is next day delivery!! Surprise Surprise !! Was arrived in 15 days😡😡. I try to contact customer service , no respond. So , for me , i am done... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I purchased a pipe dream elite vibrating blowjob penis pump from sex super store. Iwas disappointed when I used it because it didn't vibrate and the suction although was quite strong the int... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Not used the strap on dildo yet with my lover due to Boris telling us we can’t meet Ann’s always being in tier three. Otherwise my lover has said it looks good but a bit thin, which I think it’s... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sex toy-winkel
  2. ook in
  3. Erotische kledingwinkel
  4. Lingeriewinkel
  5. Ondergoedwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Sex Superstore is the UK's Adult Sex Toy Superstore, over 5,000 toys in stock & available. Enjoy Discrete Next Day Delivery So You Can Spice Up Your Sex Life Quickly. Free Delivery Available & 365 Day Returns Policy For All Customers. From Sex Essentia...


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

194 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(194)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still not receive

Still not receive, when says deliver 48 hours, it's all ready a week and nothing

10 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sexsuperstore

Antwoord van Sexsuperstore

Hi Joana,

We’re really sorry your order wasn’t delivered when expected. As per our original e-mails, the DPD next day service wasn’t available in your location and this was then changed to a Royal Mail service.

Due to COVID-19 we are seeing delays with Royal Mail which we are sure you appreciate is beyond our control.

Your order was placed on the 3rd June, you responded to us regarding the shipping issue after 3pm on the 4th June and so it was then despatched by us on the 5th June.

Again, we apologise for the delays you have experienced with your order and if you do require anything further, please do not hesitate to respond to our e-Mail sent to you this morning regarding the matter.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Cant complain!

Pretty happy overall with this purchase.. certainly cant argue at the price!

16 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sexsuperstore

Antwoord van Sexsuperstore

Hello, thanks for your review. We hope to see you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service, answered my questions back within just a few minutes. Delivery took about 2 days and the items were dispatched immediately. Products are working as advertised so far without any issues, overall a great service and no complaints for now.

12 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sexsuperstore

Antwoord van Sexsuperstore

Thanks MK. We're so happy that you have rated our service 5 stars. We really appreciate the great feedback! We hope to see you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery.

10 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sexsuperstore

Antwoord van Sexsuperstore

Thank you, Nelli. We're glad you received your order quickly. See you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant products

Brilliant products, super fast, discreet delivery thanks.

4 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sexsuperstore

Antwoord van Sexsuperstore

Thanks, Gary, we are very grateful for your review. We pride ourselves on our fast and discreet delivery. See you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Foxy massage wand

Very quick delivery and the best price on the market. Went to price runner they were the best price by almost £30

3 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sexsuperstore

Antwoord van Sexsuperstore

Thanks for your review, Darrell.

We hope to see you shop with us again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

the flashlight seems to be used before

21 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sexsuperstore

Antwoord van Sexsuperstore

Thanks for your review. We never sell any products that have been previously used. There is no way any used products can end up in our supply chain, products are sourced from the manufacturer or approved distributor only and all product returns that are un-sealed are not processed and disposed of responsibly. Considering this order was delivered on 17 April 2020, We have not received any communication from you to detail your problems, or give us the opportunity to help solve the issue you have.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great

Considering the covid 19 issue my order was dealt with in great time. Totally unexpected Amd very much appreciated

7 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sexsuperstore

Antwoord van Sexsuperstore

Thank you for shopping with Sex Superstore. We look forward to seeing you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service

Excellent Service - Well Done !

29 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sexsuperstore

Antwoord van Sexsuperstore

Thank you. We hope to see you again!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still havent received after ordering on…

Still havent received after ordering on Sunday with 48 hour delivery

27 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sexsuperstore

Antwoord van Sexsuperstore

Thanks for your review. As explained in our communication, the UK is currently going through the COVID-19 pandemic. We are shipping orders as quickly as possibly whilst operating our distribution facilities responsibility and working with 3rd party partners to ensure all government legislation is followed and staff are cared for. Upon investigating, your order was shipped a day late from our warehouse, (please note, Sunday is not a working day for us), Royal Mail are delivering your product today (Friday), which is one day late when compared to the advertised lead time. I do apologise for the extended lead time you have experienced on this order. This is not our usual service and I would encourage you to give us a second opportunity to impress you when we have passed through the COVID-19 crisis. Thank you for your feedback, we appreciate all feedback.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Satisfactory Customer service

I was not entirely happy with 2 items I bought from Sexsuperstore as they were not suitable for me.
The products were returned and in due course refunded to my satisfaction. The process took a while to conclude but the customer service was polite and effective.

26 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Sexsuperstore

Antwoord van Sexsuperstore

Hello David.C, thank you for your feedback. We have identified the reason for the delay and have taken steps to prevent this from happpening again. Much appreciated. SexSuperstore.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer