Strandhotel Røsnæs Reviews 24

TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Værelse og fælleslokaler var nussede, og hotellet slidt. Restauranten er lukket, hvilket vi ikke havde kunne læse om på forhånd. Ingen betjening i weekenden. Morgenmad var god.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Havde en overnatning i suiten. 2 af 4 vinduer var matterede og mælkehvide. Hotellet ligger ganske fint ud til Kalundborg Fjord men suiten ligger bag den fine hvide hovedbygning og har begrænset udsyn... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Skønt hotel med dejlige omgivelser, værelserne er rene og pæne , personalet var meget venlige og smilende i receptionen, maden i brasseriet var meget lækkert og servicen var i top . Morgenbuffet var... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Er netop vendt hjem efter en overnatning i suiten. Personalet var venlige og hjælpsomme, og vi følte os meget velkomne. Når man ser den flotte indretning og det stilfulde valg af materielle på hotell... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Strandresort
  2. Haute-cuisinerestaurant
  3. Brasserie

Geschreven door het bedrijf

Strandhotel Røsnæs er beliggende i vandkanten ved Kalundborg Fjord og det naturskønne Røsnæs. Hotellet har 62 værelser hvoraf nogle af dem har udsigt til vandet. Tag cyklen eller vandreskoene med og nyd et at hotellets mange ophold kombineret med en lækker menu i hotellets restaurant. Restaurant Næs er beliggende i hovedbygningen foran hotellet, og er opdelt i 2 - Næs Gourmet og Næs Brasserie. I køkkenet tilbereder vi mad på de allerbedste råvarer og gerne lokale delikatesser fra Vestsjælland.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

24 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Slidt hotel og dårlig morgenmad

Havde en overnatning i suiten. 2 af 4 vinduer var matterede og mælkehvide. Hotellet ligger ganske fint ud til Kalundborg Fjord men suiten ligger bag den fine hvide hovedbygning og har begrænset udsyn ud over grimme eternittage og er noget slidt. Der lå håndklæder på gulvet flere steder pga vand fra utætte ovenlysvinduer. Saunaen var i stykker, morgenmaden meget sparsom, scrambled eggs var kolde, ingen kaffe på kanden og så intet personale. Et plus var dog, at der var Clever ladere til elbiler.

11 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Magisk oplevelse

Fantastisk dejlig oplevelse…. Super gode senge… et skønt og kompetent personale….
Morgenmaden var enkelt med hjemmebagt brød og de andre produkter var af god kvalitet… aftensmaden var top klasse…

Vi havde to overnatninger… fantastiske omgivelser….

28 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fuldstændig fantastisk sted

Fuldstændig fantastisk sted, maden er helt igennem perfekt og smager fantastisk. Kan kun anbefale dette sted, hvis man ønsker et getaway, og deres beliggenhed sidder jo lige i skabet.

11 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk ophold

Fantastisk service af virkelig kompetent personale. Omgivelserne er virkelig hyggelige. Trænger du til et afslappende ophold med masser af luksus, så er det lige stedet.

28 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bryllup på Røsnæs

Vi havde en helt fantastisk dag på Røsnæs, hvor de smukke omgivelser satte scenen for vores bryllup og gjorde dagen fuldstændig magisk. Claus, Jeppe og AK var med os hele vejen og sørgede for, at alt forløb gnidningsfrit – de viste virkelig, at de kan deres kram.

Service og mad var i en klasse for sig. Hvert eneste måltid var en oplevelse, og gæsterne taler stadig om, hvor lækkert det hele var. Vi blev mødt med en professionalisme og hjertevarme, der fik os til at føle os trygge og i de bedste hænder fra start til slut.

Noget, vi særligt vil fremhæve, er deres fleksibilitet. Uanset hvilke ønsker eller ændringer, vi kom med, fandt de altid en løsning, som passede perfekt til vores dag. Det er sjældent at møde så imødekommende og engagerede mennesker, der samtidig er så dygtige til det, de laver.

Vi kan ikke anbefale Røsnæs nok – det var simpelthen den perfekte ramme om vores bryllup. En kæmpe tak for at gøre vores dag uforglemmelig! ❤️

De allerbedste hilsner
Freja og Magnus Kofod

27 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Skal hermed nævne at vi normalt ikke…

Skal hermed nævne at vi normalt ikke giver negative anmeldelser, men dette hotel vil vi absolut IKKE anbefale.
Og hotellet har valgt at fjerne mit opslag på deres egen Facebook side.

RejsetypeFerie · Par
Værelser3,0Service2,0Placering3,0
Vigtige oplysninger om hotelFlot udsigt · Roligt
VærelserVærelser var pæne, men da vi ankom var der kun redt op til 1 person, og det var både med sengelinned og håndklæder.
FodgængervenlighedHotellet byder på en vældig flot alle’ med smukke lamper. De var desværre ikke taget i brug, eller virkede ikke. Så at gå 200 meter i buldrende mørke, var ikke ligefrem behageligt.
Mad og drikkeVi havde booket overnatning med morgenmad, hvilket hotellet slet ikke magtede. Hotellet kunne slet ikke håndtere de gæster der skulle have morgenmad, og vi og mange andre gæster måtte vente i 1 - 1 1/2 time inden der var plads. Når der så endelig blev plads var alt næsten væk i morgenbuffeten.

4 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi holdte vores bryllup på Strandhotel…

Vi holdte vores bryllup på Strandhotel Røsnæs i august 2024 efter anbefaling fra familie. Det er den bedste beslutning, vi nogensinde har taget. Først og fremmest er hotellet meget charmerende med den smukkeste udsigt lige ned til havet. Maden er fantastisk, værelserne pæne og godt indrettet, og så er personalet både professionelle, ekstremt servicemindede og meget meget venlige.

Vi har allerede booket et værelse igen til næste sommer, da vi ikke kan få nok af Røsnæs!

Vi vil anbefale alle et ophold på Røsnæs – og hvis nogen leder efter en bryllupslokation, så behøver de ikke lede længere :-)

17 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vil gerne dele oplevelse

Vil gerne dele oplevelse. Fra maj måned til nu har jeg været i skriftlig dialog omkring reservation til sommer 2025. Fik først accept på reservation MEN-MEN sidenhen afvisning, da der nu skulle holdes brylluo.
Man vælger selv hvem man vil have som gæster.

16 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Roen indtog os med det samme...

For 2 måneder siden, d. 27/3-24, besøgte min kæreste og jeg Strandhotel Røsnæs, og det var kærlighed ved første blik.

Da vi ankom, var det som om at stedet gav os et kæmpe kram. Roen indtog os med det samme, vi steg ud af bilen, og efter blot en enkelt overnatning, havde vi det som om, vi havde været væk fra København i en uge.

Der var så roligt og smukt, og personalet, både på hotellet og i restauranten, var virkelige søde, hjælpsomme og taknemmelige. Det er længe siden jeg har oplevet, så hjertelig god service.

Om aftenen spiste vi i restauranten, næs. En virkelig hyggelig restaurant med en skøn udsigt, som bød på lækkert mad, og igen den type personale og service, som vi elsker.

Morgenmaden var dejlig, med et ret stort udvalg, mere end jeg havde forventet.

Vi havde så skønt et ophold, som var lige hvad vi trængte til, at vi slet ikke havde lyst til at forlade stedet igen. Og vi overvejede stærkt, om vi havde mulighed for at tage en overnatning mere.

Så da jeg skulle finde på en gave, til min kærestes fødselsdag, var der ingen tvivl om hvad det skulle være.

Så i morgen, på hans fødselsdag, er vi tilbage på Strandhotel Røsnæs, og vi glæder os!

Kæmpe anbefaling herfra<3

(Hvis du læser anmeldelser, som er skrevet inden 2024, så se bort fra dem, da det ikke er dem som bestyrer hotellet nu.)

(Til hotellet, hvis I læser dette, vil jeg især gerne fremhæve, for yderst god service, receptionisten og en af vores tjenere, mener hun var fra Århus.)

27 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Strandhotel røsnæs

Strandhotel røsnæs.
De har været igennem en omstilling efter andre overtog forpagtningen efter hanne.
Under Hannes tid var det ofte op af bakke.
Stedet haltede flere steder især morgenmaden var ikke god.

Vi har dog aldrig opgivet stedet da restaurant næs har haft god og dejlig mad dette er fortsat under ny forpagter.

Sidst vi var på hotellet var morgenmaden helt i hampen MENNN .
Jeg skal love for der er sket ændringer fantastisk brød hjemmelavet hjemmelavet the birkes,kanel snegle alt andet serveret utroligt lækkert.
Små anretningen af yoghurt hjemmelavet marmelade osv.

Den fineste og sødeste behandling fra personalet.

Jeg håber mange vil tage turen til røsnæs Strandhotel.
Spise på restaurant næs som jeg håber får et frokost kort som de havde eks I 2020 så lækket og dejligt med en svømmetur så op og få 2 stykker smørrebrød og en kold øl til det var tider.
Nå men det må tiden vise.

De er ihvertfald godt i gang med at få det smukke hotel på vej til succes.
De mangler kun god kaffe men det kunne jeg forstå var på vej .
Tak for 2 skønne dage efter pinse.
PS fik desværre ikke navnet på vores tjener d 21 maj hun er da noget i helt særklasse og tak for øl og chips de chips havde vi lyst til men ikke nævnt ..tjener jeg tog lidt chips med til jer tænkte i havde lyst til det sammen med øllet....
TAK FOR DIG

21 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Det er med et smil om munden at jeg…

Det er med et smil om munden at jeg lægger hovedet på puden på Strandhotel Røsnæs her til aften 🫶 2 brandalarmer blev håndteret med ro, overskud og lækker hvidvin. Godt klaret!
Det er tydeligt at personalet har ejerskab, erfaring og beføjelser til at træffe beslutninger. Skønt at de med viser vej i vinkortet og alle retter var veltilberedte og velsmagende - jeg nævner specifikt: bearnaisen som smagte af meget - estragon og syre men uden at være fed, knækbrød som smagte af mere, vinforslag som matchede det vi ønskede og samtidig udfordrede smagsløgene.
Det var tydeligt at vores tjener elsker sit arbejde og hun var fantastisk til det 🫶
Og det virkede så nemt og problemfrit at servere laktose og glutenfrie alternativer - TAK 🫶 Alt i alt en formidabel oplevelse ovenpå et par skønne dage med vandreoplevelser i dette smukke hjørne af Danmark 🇩🇰

10 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Et selskab på 15 blev blæst bagover af service, kvalitet og professionalisme!

Jeg har netop holdt min 50 års fødselsdag på hotellet med 15 overnattende gæster. Det var en sublim oplevelse fra den første kontakt til et taknemligt farvel dagen derpå! Uanset hvem jeg talte med - receptionist, eventmanager eller restaurantchef - blev jeg mødt af hjælpsomhed ud over det forventlige, en sparring der gjorde mig tryg i mine valg til 'den store dag' og ikke mindst en uforglemmelig kulinarisk oplevelse sammensat efter kyndig rådgivning af restaurantchefen.
Jeg havde booket både suite, dobbeltværelser med havudsigt samt twin-bed værelser og alle var indrettet i en lækker klassisk, nordisk, minimalistisk stil. Af forplejning fik vi både kaffe og kage ved ankomst, velkomstdrink og snack, en 4-retters menu med vine (som gæsterne stadig taler om!) og delikate cocktails efter middagen. ALT var smagfuldt, indbydende og upåklageligt.
Næste morgen kunne vi over en enkel og virkelig lækker morgenmadsbuffet (hjemmebagen er en anbefaling for sig selv!) mindes en vidunderlig og uforglemmelig aften, som pga. et fantastisk, professionelt team opfyldte alle mine ønsker. TAK til hver og én af jer!

12 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Det må kunne gøres bedre!!de

Det må kunne gøres bedre!!
Vi er lige kommet hjem fra et 2 dags ophold, hvor vi har bestilt 2 overnatninger med morgenmad, og middag. Dagen før ankomst får vi en mail, at der skal betales for overnatning og morgenmad inden man må ankomme til hotellet. Her skal vi så også skrive på hvilket tidspunkt vi vil have morgenmad. Så det gør vi.
Ved ankomst får vi at vide vi er deres eneste gæster, resten af hotellet er booket af overnattende håndværker, dejligt det giver da lidt liv til hotellet hvis vi er eneste gæster.
Vi spiste lækker mad og vine, begge dage på restauranten som er en selvstændig virksomhed som ligger på hotellet.
Morgenmaden var virkeligt kedeligt, pålæg m.m stod i køleskabet så vi kunne tage det derfra, intet røræg, bacon pølser, hjemmebag, der stod agurker og peberfrugt, oste der havde stået ude i flere timer inden vi ankommer. Der var bake off brød som ikke var “frisk” trods bake of, hvor der var hårde skorper på brødet og rundstykker der lå i kurven havde ikke været opvarmet før der var trods alt stillet en brødrister op. Der var også noget der lignede kanelsnurre, tebirkes der var så tørre at vi ikke kunne spise det.
Vi er de eneste gæster på hotellet, de vil vide hvad tid vi kommer ned til morgenmad, også kommer man ned til så tarveligt et morgenbord, til trods for de ved hvad tid vi er der. Netop derfor kunne de her have sat noget frisk mad og brød frem, det var en virkelig tarvelig oplevelse og ikke kun 1 dag men begge dage.

Stedet har alle muligheder, det ligger skønt og meget smukt, men de yder rammer snyder når man kommer ind og får oplevelse af et hotel der er “dødt” næsten intet personale, ikke et smil eller på anden vis følte vi os velkommen.
Her til morgen fik vi igen en mail om at checke ud, online og vi skulle huske at lægge vores nøglekort i receptionen, så igen intet personale.

Vi rejser meget rundt på hoteller, dette var ikke i nærheden af hvad vi vil kalde et hotelophold hvor vi kommer igen eller kan sige til andre de skal besøge Røsnæs Strandhotel.

God dag til jer

29 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Skønt ophold

Er netop vendt hjem efter en overnatning i suiten. Personalet var venlige og hjælpsomme, og vi følte os meget velkomne. Når man ser den flotte indretning og det stilfulde valg af materielle på hotellet, blev jeg dog noget skuffet da jeg træder ind på suitens badeværelse og øje falder på den manglende finish.- fejlmarkeringer under de nyopsatte knager var ikke lige visket ud, manglende lister/fugekant mellem loft og væg samt tilkalket perlatorer så vandet sprøjter ud på bukserne/tøjet. Lidt sjusket i mine øjne, især når der er tale om en suite hvor man forventer lidt mere end standard.
Det afholder os dog ikke i at komme da det alt i alt var en god oplevelse.

30 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stedet kan ikke finde ud af om det skal…

Stedet kan ikke finde ud af om det skal være discount eller luksus. Der mangler meget før det er luksus og det er for dyrt for discount. Fremgår ikke på booking.com at restauranten er lukket. Der mangler møbler på værelserne. Kaffen er elendig. Men stort potentiale.

26 juli 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer