AtPerry's Healing Crystals Reviews 323

TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't order from these guys. I ordered a ring about 3 weeks ago, never got a confirmation email or number. When I contacted them, they replied "We tried to sent it, but it wouldn't wen... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fabulous jewellery, this is my 3rd piece from Perry’s and I love each one! The ring that arrived today is Princess of the Forest , peridot , tiny aquamarine and other delicate stones. I’... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I can not recommended AtPerry's Healing Crystals enough. All products are outstanding and very high quality I love their crystal ring collection and I have bought many including my latest addition a s... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow, such a beautiful Natural Amethyst Bengal from atperrys.com! They've yet to disappoint. Wish delivery was much quicker though. Especially since anxiety goes up in anticipation of receiving m... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

We gather beautiful and exclusive Healing Crystals Jewelry like Amethyst and Rainbow Topaz that we hand-pick from all over the world. Free Shipping!


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

323 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It is beautiful

It is beautiful. It is large, but not too large. It is not ostentatious. The accent of the little fake diamonds is just right. It fits. I like it very much. It looks a lot more expensive than it is.

15 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic

Hi I am very happy with my purchase my ring is beautiful. Delivery was on time. Great customer service. Thanks Atperrys

5 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Opal fell out. No response to calls or emails.

My husband brought me a beautiful ring for Christmas. The opal fell out after I wore the ring for an hour. No response from At Perry's to calls or emails.

Forest Elf Opal Topaz Peridot Gemstone Gold Plated 925 Sterling Silver Ring

Order 208632. Ordered by Thomas Price.

22 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo AtPerry's Healing Crystals

Antwoord van AtPerry's Healing Crystals

Dear Ruth,

We sincerely appreciate your time and effort in sharing your review with us.
We do apologize for the inconvenience, it seems like it was just an isolated case, and instructed our team to carefully check the quality of the item before shipment so this kind of situation will not happen again.

Upon reviewing the information provided, you agreed to have a replacement item which was already processed. You will be notified along with the tracking number once it has been shipped. We thank you for giving us a chance to rectify the situation as we always strive to provide top-notch customer service and we want our customers to be satisfied.

We assure you that our customer service is committed to providing timely responses. Should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us at info@atperrys.com, and we will be more than happy to assist you.

Best Regards,
Krystel

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was so happy with the ring I…

I was so happy with the ring I received. It is gorgeous. I thought it was too good to be true but when it arrived for the New Year, I was so surprised and happy. It arrived very quickly and was even packaged in a lovely ring box. I would definitely support them again.

2 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Replaced ring

Stone fell out of first ring. It was replaced promptly with a new, shiny ring. Girlfriend likes it - beautiful shiny ring/stone. We're pleased.

30 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worth the wait

I’ve never purchased anything from this business before so I wasn’t sure what to expect. Delivery takes about three weeks but IT IS WORTH WAITING FOR. I bought four beautiful rings and I love them. Very reasonably priced. I will definitely buy again.

23 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordered a necklace

Ordered a necklace, and after three weeks I tried to track the order. The carrier, Royal Mail, don't recognise the order number, the app AtPerrys recommend to track your order isnt useful for tracking, its just a web portal to sell more stuff, and the automated chatbot on their site seems to be permanently busy. Be sceptical of the positive reviews, I suspect they are fictional. I hope the item turns up and I very much hope Im wrong but Caveat Emptor....

**edit-at perrys have now made contact and assured me the item is being sent. Their responsiveness to my complaint was quick, under 24 hours, and i will update this review if and when the item arrives. **
***the necklace arrived, late and smaller than I expected, but a decent quality and the recipient was pleased, thank you to the customer service department who were attentive and responsive. I’ve added one star for their help””***

22 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Boycott this company. Bad practices

This company is a scam. Do not buy from them!!!!! i bought an item for 370 USD o 19th august not only i had to pay for shipping to return it as i didnt like it but it has now been 3 months i am waiting to be refunded. They confirmed they have the product in their warehouse and they kept my money. I am now consulting a lawyer and will get them if i dont get paid within the next 7 days. These people are thieves. This company should not exist. Boycott them !!!!!!

19 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo AtPerry's Healing Crystals

Antwoord van AtPerry's Healing Crystals

Hello Celine,

Thank you for taking the time to give us a review.

I just want to clarify that we never mentioned that nor confirmed that we have your return package in our warehouse. We have an email to prove and support our statement.

Our customer service representative mentioned that:
"Rest assured for I have already sent a follow-up email to our US warehouse about your return"

To date, we still have not received your return package.
Here's the tracking information for your reference:
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=RR309063690AE
You will have to coordinate with your courier and have them locate your return package.

Furthermore, our refund policy states that we will only issue refund for return packages once we have received the return package and checked that the item/s is/are in good condition.

We are not a scam as we have pieces of evidence to prove that we have done our part as a seller and that we are just following the policy that we have.
You might misunderstood what our support says regarding your return however the tracking information will not lie that we never received your return package.

Thank you and if you have further information about your return package from your courier please keep us posted and please ask them to have an updated shipping information to verify the location of your package.
Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Non Delivery/Refund Refused

I ordered a necklace from At Perrys in October and as of Nov. 15th I still have not received the item. Several emails have been sent to no avail. Was told to be patient even though they state delivery is within 2, 5-15 days. In checking tracking # pkg has not been given to shipper. I am very disappointed with this company and will never do business with them again.
Be smart, don’t rely on honest dealings as I did. You’ve been warned, buyer beware
**UPDATE** Package was delivered today 11/21 after waiting nearly a month**
Lesson learned, never again!

24 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo AtPerry's Healing Crystals

Antwoord van AtPerry's Healing Crystals

Hello Gwendolyn,

Thank you for giving us a review.
While I totally understand where you are coming from, please note that we do not have control over shipping delays and they are inevitable.
That being said, I do apologize for the inconvenience.
As per checking, your package has been delivered.
Here is the tracking information for your reference:
https://t.17track.net/en#nums=4203867292748927005455000475091337

Should you have other questions just let us know.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Failure to disclose, inferior products

Bought their exclusive to At Perry's Amethyst ring with white topaz..Supposedly sterling silver..What they fail to disclose is it's plated and after 2 weeks wear the copper showed through..They refused to reply to me and clearly use deceptive practices..SHOP ELSEWHERE

12 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo AtPerry's Healing Crystals

Antwoord van AtPerry's Healing Crystals

Hello Joan,

Thank you for taking the time for giving us a review.
I checked and your order was placed last February 28, 2019 and was delivered by March 4 of the same year.
Actually, the item that you have ordered was the Amethyst Square Crystal Ring.
On August 13, 2020, you have sent us an email complaining about the ring that turned into copper.
We responded to your email and offered several options to make it up to you however we did not receive any response from you.
On September 14, 2020, you have sent another email with the same complain and on the very same day one of our customer support responded and that time were asking for the photo of the item so we can further investigate however, you did not respond once again.
As you can see, we offered you resoltuions yet you did not respond to those email and more than 3 years after, you are giving us a 1 star review. We did not even see the item you are complaining about but we are more than willing to resolve the matter for you however since we did not hear from you there is nothing that we can do.

Another thing, there are reasons why a jewelry is turning black, here are some:
The black color you see is called tarnish and can be caused due to two reasons. Due to humidity and oxygen around you, silver converts into silver oxide on the surface of the silver like a film or coating in black called tarnish. Silver is not the only metal this happens to as brass and many other soft metals show the same tarnish. It is different rust as the inner layer of the silver is not affected by tarnish. A simple cleaning or polishing will bring back its luster.

To date, our warranty period is obviously way passed since the delivery date of your order but we are more than willing to still offer you a resolution. Hopefully, this time you will respond to us.

You may send us an email at info@atperrys.com and look for Krystel.
Just mention that it's about your order and the one we discussed here on TrustPilot.

Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous, Gorgeous Rings!!!!

AtPerry's is my new favorite jewelry store! The beauty and quality of their jewelry is fabulous! They offer a wide variety of lovely items. I have purchased two gorgeous rings from them and they both look like they costs thousands of dollars....the shibe of the stones is stunning and the stones look like real diamonds and gem stones! Prices are very reasonable. The customer service representative who assisted me was professional, congenial, polite and very caring to my questions and needs. I am a 100% satisfied customer and will shop here again and again!! Thank you AtPerry's for making this girl feel like a queen!! ❤️❤️

28 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

ALL the products...

... that I have purchased (and there are many) from Perry's have been of excellent quality. I am very pleased to wear these products on which I have received many compliments.

9 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

L'impressionnante beauté et gratitude des minéraux, surtout sublimés une fois sertis sur des bijoux

J'ai perdu une émeraude il y a quelques années à Sainte-Suzanne (Île de la Réunion) et je l'ai retrouvée quelques semaines plus tard à presque 200 km de mon domicile, au Village de Cilaos, au pied d'un site panoramique de montagne appelé : "LA ROCHE MERVEILLEUSE" !!!
Je l'ai retrouvée coincée dans le bouton du lève-vitre électrique de ma voiture 💚💚

10 juni 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer