Free Spirited Clothing Reviews 

1.889
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I never would have expected to be helped so easily, and every single time i got an email from yall which was quite often, which is another amazing thing about yall, but every single time it was nicest... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

In today's world, good customer services is lost art. I'm happy to report that it is alive and thriving at Free Spirited Clothing. I will always go out of my way to send compliments when I have recei... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love their t-shirts. Just be careful to make sure they didn't enroll you in their month membership. Erich was kind and helped me get the charges refunded after I realized they had been charging me... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt response. Very friendly, knowledgeable,understanding and extremely helpful. If I could, I definitely would have given him a gazillion stars!!!!!!!🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 He's the best!!!!👏�... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. ook in
  3. Damesmodewinkel
  4. Jurkenboetiek
  5. Kledingwinkel voor grote maten
  6. T-shirtwinkel

Geschreven door het bedrijf

Free Spirited Clothing is the official store at ShopFreeSpirited.com for colorful tie-dye clothing, graphic tees, and boho-inspired apparel. Tie-dye is our roots, and our collection has grown from soft tie-dye shirts into a wider mix of feel-good styles, including tanks, v-necks, long sleeve tie-dye shirts, hoodies, sweatshirts, dresses, maxi dresses, seasonal graphic tees, and other bohemian clothing designed for everyday comfort and color. We focus on soft fabrics, vibrant designs, inclusive sizing, and easy-to-wear pieces that bring a relaxed, free-spirited look to everyday outfits. Customers shop Free Spirited Clothing for tie-dye tees, women’s tie-dye apparel, boho dresses, colorful tops, seasonal shirts, and casual clothing with a fun, expressive style. This Trustpilot profile represents the official Free Spirited Clothing store at ShopFreeSpirited.com. Customers may also know us as Shop Free Spirited, Free Spirited Co, or Free Spirit. Our support team helps with order questions, shipping, returns, exchanges, and Free Spirited Insiders membership questions.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 74% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(1.889)

1.400 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Membership program quick and thorough resolution

I reached out to Customer Support regarding my cancellation of their Membership program.
I received an immediate response. This was followed by outstanding and personalized assistance in quickly and thoroughly solving the issue to my satisfaction. Abby, the Customer Service Manager, went above and beyond to express care and concern and served as an outstanding representative of this small business with a big heart.
I receive consistent compliments on the very high quality shirt I ordered and I appreciate their pro-social advocacy and support of a non-profit organization focused on women's mental health.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Shirt colors are dull

Shirt colors are dull

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Free Spirited Clothing

Antwoord van Free Spirited Clothing

Hi !

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you felt the shirt colors were dull.

While we may not be able to change your personal view of the colors, we would like the opportunity to review the photo and better understand what happened with your order. Our shirts are hand-dyed, so colors and patterns can vary from item to item, and lighting can also affect how the colors appear in photos versus in person.

Our team has been trying to request your information so we can locate your order and look into this further, but we have not yet received a response.

Please reply to our message or contact our support team with your order details so we can review this and assist you.

Best,

Abby
Customer Support Manager
Free Spirited Clothing
ShopFreeSpirited.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’d give a negative score

I’d give a negative score, if possible. I was charged twice for their Free Spirited Insiders membership program at a rate higher than what is posted to their customer service telephone message. Information about the program was NOT on the web page when I submitted payment info and was only listed on the receipt as no charge. When I told the customer service rep that I wanted a refund for both months, I was told that providing me with a refund beyond one month was against their terms of service.

I’m not sure why Free Spirit issues the same response to every message and why they say terms of service are listed all over their website. Enrollment in the Insiders Membership is ONLY listed on the receipt I received AFTER I placed my order. It took some time, but I did get a response and a refund in the form of a visa prepaid card. Not exactly what I want- I’d prefer a refund to my credit card, but better than nothing. Awful experience.

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Free Spirited Clothing

Antwoord van Free Spirited Clothing

Hi!

We’re sorry to hear about your frustration.

We want to clarify that the Free Spirited Insiders Membership information, including the recurring monthly charge, is disclosed throughout our website and during checkout before an order is completed.

We understand that you have concerns about the membership charges, and our team has been trying to request the information needed to locate your account and review the issue properly. Unfortunately, we have not received a response with the details needed to take further action.

Please contact our support team directly with the email address used at checkout or your order information so we can review your account, confirm the membership status, and assist with the appropriate next steps.


Best,

Abby
Customer Support Manager
Free Spirited Clothing
ShopFreeSpirited.com

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered a mystery tie dye to see the…

I ordered a mystery tie dye to see the quality of your shirts before ordering more for Christmas gifts. After anxiously awaiting my order, I was super disappointed in the colors my shirt was dyed in, it clearly looks like a shirt for a guy, not a woman.

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Free Spirited Clothing

Antwoord van Free Spirited Clothing

Hi Kari,

We’re sorry to hear that you were disappointed with the colors of your Mystery Tie-Dye shirt.

Mystery shirts are selected at random based on the available designs at the time of fulfillment, so the color combinations and patterns can vary. We understand that the shirt you received was not what you were hoping for, especially since you were considering ordering more as gifts.

Our team has been trying to reach out to you directly regarding this concern so we can review your order and see how we can help, but we have not yet received a response.

Please reply to our message or contact our support team with your order details, and we’ll be happy to assist you further.


Best,

Abby
Customer Support Manager
Free Spirited Clothing
ShopFreeSpirited.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality shirts and awesome customer service!

Valerie is a wonderful customer support rep! She is SO quick to respond, even during after hours/weekends. I'll be honest that at first, I thought she was an AI bot solely because of how lightning fast she was to respond, but I quickly realized she was a real person in my interactions with her because AI could never provide as superb customer service as a human like Valerie, even if it tried. I love the shirts as well! Thank you Valerie and Free Spirited team!

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great selections and great…

Great selections and great knowledgeable, professional staff. Fast and thorough response to a question regarding my order. This seems like a very reputable company and I highly recommend.

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My credit card was charged multiple…

My credit card was charged multiple times for a membership fee. When I realized it and contacted the company, they promptly provided me a full refund (in under six hours) , which I greatly appreciated. Also, their clothing is top quality 😁

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy

The T-shirt arrived quickly and is beautiful and soft. Ordered four more!

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love my Pride tshirt and appreciate…

I love my Pride tshirt and appreciate this company’s support of my community. I then received a credit and was unsure how to use and submitted a question at 11:30 pm which was answered right away! I love this company and their igreat customer service, which is rare these days! Thank you

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

All three t shirts are identical!

I ordered 3 mystery t shirts expecting them to be all unique and different. All three are exactly the same. What am I going to do with three identical t shirts? They are no softer than any other t shirt I own. Very disappointed.

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Free Spirited Clothing

Antwoord van Free Spirited Clothing

Hi Jane,

We’re sorry to hear you were disappointed with your mystery shirts.

Mystery shirts are rotated monthly, and because all three were ordered within the same monthly rotation period, they may have been selected from the same available design batch. We understand you were expecting three different shirts, and we’re sorry that this was not the experience you hoped for.

If you wanted to exchange or change the items, we would have been happy to review options if you had reached out to us directly. We also sent you an email regarding this concern but have not received a response.

Please feel free to reply to our email so our team can continue assisting you.

Best,

Abby
Customer Support Manager
Free Spirited Clothing

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have purchased five beautiful shirts…

I have purchased five beautiful shirts from Free Spirited for myself and family. The fabric is of excellent quality and feels good on skin. The colors are just as shown in the photos. Great products at reasonable prices!

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I misunderstood their website and…

I misunderstood their website and accidentally signed up for some kind of membership... It was a misunderstanding on my part but they were happy to help me correct it by sending me a prepaid Visa for the amount that they had taken out of my account... And then they cancel my accidental membership LOL.. honest and great company

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Secret monthly “membership fee”

I ordered and paid for 3 shirts in June. Received my shirts. In July and August they charged my debit card $26.88. For nothing! I look into it and they called it a “membership fee”. That’s crap. The company is misleading!

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Free Spirited Clothing

Antwoord van Free Spirited Clothing

Hi Linda,

We’re sorry to hear about your frustration.

We want to clarify that the charges referenced were related to the Free Spirited Insiders Membership. The membership details, including the recurring monthly fee, are disclosed throughout our website and during checkout before an order is completed.

We understand that you were not expecting these charges, and we’re sorry for any confusion. Our team has been trying to request the information needed to locate your account and review this properly, but we have not yet received the details needed to take further action.

Please contact our support team directly with the email address used at checkout or your order information so we can review your account, confirm the membership status, and assist with the appropriate next steps.

Best,

Abby
Customer Support Manager
Free Spirited Clothing
ShopFreeSpirited.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They were very fast with their response…

They were very fast with their response and also made sure my questions were answered. Very knowledgeable and professional. Definitely appreciated the response time becuase my issue was about my address. Would definitely buy from them again! Thank you for all that you do

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Promptly Handled Misunderstanding

I had originally misunderstood the membership program that Free Spirited offers. The customer service staff was able to educate me about how it works and work out a deal with me to make it a win-win. Very helpful staff and very responsive. After dealing with a good number of online retailers in the past without such positive results, it's nice to see a company that shows its high regard for customers. Their products are quality too and I will be checking their website often. My compliments to this business

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Will not order again. Deceptive.

Not really what I expected. The shirts were cotton but the tiedye colors weren't vibrate or what was posted. The neck holes are small. I had to strech it, my sister even said it looked uncomfortable. I can see a man have trouble with this. Fit was awkward but for the price, I kept the two I ordered. Then I found I paid a dollar more for only XL. I read on reviews to order a size up. A large would have not fit. It claimed they were a name brand cotton Tshirt. It was not, a company I never heard of. Didn't even have a Free Spirit tag. Usually, you are only charged more for 2X and up. Read they shrink on washing, I have not washed these yet. THEN I found a charge for 25.95 on my card. I did not make another order. I learned from Google the company, Free Spirit, automatically signs you up for a reoccurring subscription fee!! Absurd! They claim they are closing?? Then why a reoccurring subscription charge?? Very fishy company!!
Will not order again.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Free Spirited Clothing

Antwoord van Free Spirited Clothing

Hi Jode,

We’re sorry to hear about your disappointment and appreciate you sharing your feedback.

We want to address your concern regarding the $24.95 charge. This charge is related to the Free Spirited Insiders Membership. The membership details, including the recurring monthly fee and benefits, are disclosed on our website and during checkout before an order is completed.

We understand that you may not have intended to continue with the membership, and we’re sorry for any confusion. Our goal is never to leave customers feeling surprised by a charge.

Our team has attempted to reach out and request your information so we can locate your account, review the details, and assist you properly, but we have not yet received the information needed to investigate further.

Regarding the shirts, we’re sorry they did not meet your expectations. We take feedback about sizing, fabric, and product descriptions seriously and appreciate you bringing this to our attention.

Please reach out to our support team with your order details or the email address used at checkout so we can review your account and help resolve your concerns.


Best,

Abby
Customer Support Manager
Free Spirited Clothing
ShopFreeSpirited.com

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Different than Expected

I really loved the picture on the website for the Siren shirt. When I received my order, the colors were not like the picture. The shirt reminded me of the Slushie style instead.

26 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Free Spirited Clothing

Antwoord van Free Spirited Clothing

Hi Jackie,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the colors of your Siren shirt were different from what you expected.

Because each of our shirts is hand-dyed, every piece is unique and can have natural variations in color, pattern, and intensity. The final appearance can also vary depending on lighting conditions, screen settings, and how colors appear in photos compared to how they look in person.

We understand that the final result may not have been what you envisioned. If you would like to exchange your shirt, please reach out to our support team and we would be happy to help. We have attempted to contact you to request your order information so we can assist, but we have not received a response yet.

Please reply to our message with your order details, and we’ll be glad to review the best option for you.

Best,

Abby
Customer Support Manager
Free Spirited Clothing
ShopFreeSpirited.com

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer