Sisustajankoti.fi Reviews 

102
•
TrustScore 2 uit 5

1,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Täältä ei kannata tilata mitään. Ostimme keväällä 2025 kaksi täyspuista sänkyä, joista molemmat hajosivat (puuosat halkesivat useasta kohtaa) ennen kuin vuosi oli kulunut. Olisimme halunneet varaosia,... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Tilasin valkoisen baaripöydän kiiltopinnalla. Tuote on muuten hyvä ja toimiva mutta juuri kasattuna näyttää siltä että pöytä olisi ollut käytössä jo parikin vuotta. Reunat ovat kuluneet maalista ja pö... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tilasin kyseisestä yrityksestä ulkosohvaryhmän. Toimitus sujui juurikin siinä ajassa kuin mitä luvattiin. Kuljetus kotiin sujui moittettomasti, hyvä palvelu. Tiesin koko ajan missä tilaukseni menee. P... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Tilasin upean puutarhakaaren muka suomalaisesta firmasta. Toimitus kesti yli kaksi viikkoa. Sain klenun, huonolaatuisen krääsän, jolla ei tee mitään. Paketti oli vida xl krääsää ja tuli jostain... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Suomalainen huonekaluliike edullisilla tuotteilla ja tehokkaalla toiminnalla. Asiakaspalvelumme auttaa ammattimaisesti.


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

102 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(102)

20 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sohvasänky

Tilaamani ulosvedettävä sohvasänky on aivan pilipalituote eikä vastaa sitä mitä Sisustajankoti sivuillaan mainostaa.
Tuoteen kokoamisohjeet ovat surkeat, kiinnitysruuvit halkaisivat osat, jotka eivät ole kestävää puuta, niin kuin väitetään. Osia myös puuttui.
Asian selvittelyssä meni aikaa ja varsinkin hermoja, minulle tarjottiin 20e hyvitys ja en jaksanut enää selvittää asiaa, joten otin hyvityksen.
En enää tilaa täältä mitään enkä suosittele kenenkään muukaan tilaavan. Olisinpa lukenut nämä arvoit ennen tilaamista.

2 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla kokemuksestasi. Pyrimme tarjoamaan parasta mahdollista hintalaatusuhdetta tuotteillamme. Valikoimassa on lähes 50 000 erilaista tuotetta ja teemme jatkuvasti laaduntarkkailua parantaaksemme myynnissä olevia tuotteitamme ja poistamme myynnistä heikkolaatuisia tuotteita.

Muistakaa käyttää 21 päivän palautusoikeuttanne, jos haluatte palauttaa tuotteen.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Tuotteen kuva sivustolla filtteröity ja…

Tuotteen kuva sivustolla filtteröity ja käsitelty kauniin lämpimän valkoiseksi olohuonetta sisustamaan soveltuvaksi senkiksi. Todellisuudessa hyvin arkisen harmaan valkoinen - säilytystilaa eteiseen. Ehjä sentään ja osat tallella.

28 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla, että väri näytti kodissanne erilaiselta kuin kuvissa. Tämä voi johtua myös valaistuksesta ja näytön asetuksista jne. Mukava kuulla, että tuote muuten sopi teille.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Olisimpa lukenut täältä arvosteluja…

Olisimpa lukenut täältä arvosteluja ennekuin tilasin. Vitriinikaappi oli aivan kuraa laatua, kolhuja ja lommoja.. toisen oven lasit valmiiksi rikki. Ikeasta olisi saanut samaan hintaan varmasti parempi laatuisena kaapin.

23 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla kokemuksestasi. Pyrimme tarjoamaan parasta mahdollista hintalaatusuhdetta tuotteillamme. Valikoimassa on lähes 50 000 erilaista tuotetta ja teemme jatkuvasti laaduntarkkailua parantaaksemme myynnissä olevia tuotteitamme ja poistamme myynnistä heikkolaatuisia tuotteita.

Muistakaa käyttää 21 päivän palautusoikeuttanne, jos haluatte palauttaa tuotteen.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tämä yritys väittää olevansa…

Tämä yritys väittää olevansa SUOMALAINEN ja SUOMESSA, vaikka heidän yhteystietoja ei löydy mistään!!!
Tällä firmalla on tyytymättömiä asiakkaita 78%!!! Mitä se kertoo heidän toiminnasta?!?
Sivulla lukee, että reklamaatio haetaan kotoa viimeistään kolmen päivän kuluessa!!!
Ilmoitin sähköpostilla viallisesta tuotteesta jo kaksi viikkoa sitten, mutta mitään ei ole kuulunut!
Haluan 125,90€ takaisin mahdollisimman pian!!!
En suosittele tilaamaan mitään tältä firmalta!!!

4 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Yrityksemme on suomalainen ja yhteystiedot löytyvät verkkokaupan jokaiselta sivulta chat-kuplan kautta sekä ota meihin yhteyttä -sivulta.

Suurin osa kymmenistä tuhansista suomalaisista asiakkaistamme ovat erittäin tyytyväisiä saamiinsa tuotteisiin ja palveluun.

Valitettavasti emme aktiivisesti houkuttele asiakkaitamme jättämään posiviitista palautetta ja tästä johtuen tänne kertyy lähinnä niiden asiakkaiden kokemuksia, joilla on ollut huono kokemus. Pyrimme jatkuvasti parantamaan sekä tuotteita että prosesseja, jotta tyytymättömiä asiakkaita olisi mahdollisimman vähän. Emme kuitenkaan halua maksaa positiivisten palautteiden keräämisestä.

Mikäli asiakas on valinnut käyttää noutopalvelua tuotteen palauttamiseksi, mainitsemme sivuillamme, että "tuote noudetaan tavallisesti noin kolmen arkipäivän kuluessa noutopyynnön tekemisestä". Vaihtoehtona on käyttää myös meidän maksamaa pakettikorttia palauttaakseen oman aikataulun mukaan ja sitä tekin päädyitte käyttämään.

Maksunne on palautettu kaksi viikkoa sitten - kaksi päivää sen jälkeen kun palautitte tuotteen.

Toivottavasti saisimme jatkossa uuden mahdollisuuden palvella teitä ja onnistua paremmin.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sutta ja sekundaa

Tilasimme parisängyn rungon sekä wc-pöntön kannen. Tilaus tuli ajallaan, mutta sänky osoittautui aivan pilipalirimpulaksi, jota ei viallisten osien vuoksi saa kasaan. Pöntönkannen muoviset kiinnitysruuvit olivat liian lyhyet, joten sitä ei saa paikalleen. Pitäisi kaikki palauttaa, mutta sänkyä on yritetty kasata, niin en tiedä miten onnistuu. Surkea kokeilu. :(

26 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla kokemuksestasi. Pyrimme tarjoamaan parasta mahdollista hintalaatusuhdetta tuotteillamme. Valikoimassa on lähes 50 000 erilaista tuotetta ja teemme jatkuvasti laaduntarkkailua parantaaksemme myynnissä olevia tuotteitamme ja poistamme myynnistä heikkolaatuisia tuotteita.

Muistakaa käyttää 21 päivän palautusoikeuttanne, jos haluatte palauttaa tuotteen.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kiinan halpatavaraa

Tuote aivan jotain muuta kun tuoteselosteessa, äkkiseltään juuri sitä Kiinan krääsää mitä siellä tekevät tyhmille länsimaalaisille. Halpuus se itseäkin viehätti. Paketti tuli Saksasta, Vidaxl paketti, tuoteseloste myös kopioitu sieltä. Myös muita tuotteita mitä myyvät näyttää olevan vidaxl.com sivustolla.

26 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla kokemuksestasi. Pyrimme tarjoamaan parasta mahdollista hintalaatusuhdetta tuotteillamme. Valikoimassa on lähes 50 000 erilaista tuotetta ja teemme jatkuvasti laaduntarkkailua parantaaksemme myynnissä olevia tuotteitamme ja poistamme myynnistä heikkolaatuisia tuotteita.

Muistakaa käyttää 21 päivän palautusoikeuttanne, mikäli tuote ei vastannut odotuksia.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HUIJAUS! ÄLÄ OSTA!

Tämä sivusto on HUIJAUS! ÄLÄ OSTA heiltä! HEIDÄN 21 PALAUTUSPOLITIIKKA ON HUIJAUS!! Tilasin tuotteen, joka on viallinen, pyysin palauttamaan sen, mutta yrityksellä on chatbot, kyllä ​​chatbot, joka lähettää vääriä tietoja vääristä noutopäivistä, joita ei koskaan tapahdu! syynä on ajanhukkaa, kunnes 21 päivää on kulunut. He myös valehtelivat! yritys sanoo sen olevan suomalainen, mutta tuote tuli Hollannista ja laatikossa, jossa on etiketti toisella verkkokauppiaalla: VidaXL, joten kyseessä on huijariverkosto! Olen ilmoittanut tästä liiketoiminnasta Suomen poliisille, mutta älä tilaa heiltä mitään! mikä huijaus!

12 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla kokemuksestasi. Emme käytä chatbottia vaan suomalaiset työntekijät hoitavat asiakaspalvelumme.

Valitettavasti toivotut noutopäivät eivät aina toteudu meistä johtumattomista syistä, mutta pyrimme parantamaan prosessia jatkuvasti. Annamme myös mahdollisuuden palauttaa tuote pakettikortilla tästä syystä.

Yrityksemme on suomalainen. Omistus on suomessa kuin myös työntekijät. Tuotteet voidaan valmistaa eri maissa.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Varoittava esimerkki

Tilasimme valkean täysmänty lipaston Sisustajan kodilta. Tuotteen osat olivat rikki ja painaumilla jo saapuessa. Päätimme kaikesta huolimatta kasata lipaston. Ohjeet kasaukseen olivat todella huonot. Lisäksi tuotekuvat eivät vastanneet todellista tuotetta, vaan osa tuotteesta oli kuvista poiketen maalaamatta. Hyvitykseksi meille tarjottiin vioista 15€ , eli 8% tuotteen hinnasta. Kokemus oli surkein huonekalu ostoksemme ikinä. En suosittele sivustoa kenellekään.

3 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla kokemuksestasi. Pyrimme tarjoamaan parasta mahdollista hintalaatusuhdetta tuotteillamme. Valikoimassa on lähes 50 000 erilaista tuotetta ja teemme jatkuvasti laaduntarkkailua parantaaksemme myynnissä olevia tuotteitamme ja poistamme myynnistä heikkolaatuisia tuotteita.

Muistakaa myös, että teillä on 21 päivän palautusoikeus, mikäli ette ole tyytyväinen tuotteeseen.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Antaisin 0 tähteä jos voisi

Antaisin 0 tähteä jos voisi. "Sohvasänky" tuli tuhantena kappaleena perille ja näistä olisi pitänyt itse huonekalu koota. Meni pitkään edes katsoa että mikä osa on mikäkin, ja lopulta selvisi että yksi osa puuttuu. Ilman kyseistä osaa sänkyä ei voi koota. Sisustajankoti ei lähettänyt puuttuvaa osaa niin päätettiin palauttaa koko roska. Kuriirin piti tulla noutaan toi romu jo perjantaina, ei tultu. Annettiin uusi arvio että kuriiri noutaa romun tänään jotta palautus vihdoin saataisiin tehtyä. Ei tultu noutamaan sovitusti tänäänkään. Koskaan ei ole ollut minkään kaupan kanssa näin suuria vaikeuksia. Muita arvosteluita lukiessa huomannut, että tää osien puuttuminen on yleinenkin ongelma. Todella moitittavaa. Sit kun yrität palauttaa heidän romun nii mahdoton tulla sovitusti hakemaan. Ei luoja. Saas nähdä saadaanko rahoja takaisin ja tuleeko tota oikeasti mikään kuriiri noutamaan. Kuluttajansuoja viranomaiseen yhteyttä tänään jos ei ala hommat sovitusti toimia. Älkää vaan koskaan tilatko täältä mitään! Edit: saatiin rahat takas mut VAIKEAA oli! Kaiken huippu kun kuriirin piti hakea paketti eka viime viikon perjantaina, sit ilmotettiin että tullaankin vasta maanantaina. Vaimon kaa ootettiin koko päivä eikä tultu noutaan. Sit ilmoitettiin että palautus haetaankin saman viikon torstaina.. no, todellisuudessa tultiin tiistaiaamuna täysin ilmoittamatta noutaan paketti.. mut kaiken huippu kun sama kuriiri tulikin torstaina yrittään noutaa uudestaan sama palautuspaketti!!!??? Sanottiin kuriirille että miten hän ei voi muka muistaa että haki palautuksen jo saman viikon tiistaina :D ei toki Sisustajankodin vika jos joku kuljetusfirma sekoilee, mutta kannattaisko vaihtaa kuriiria????? Kerta kaikki muutkin täällä kommentoineet että roskan palautus tehty vaikeaksi....

8 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Kiitos palautteesta. Olemme huomanneet tarvetta parantaa noutojen täsmällisyyttä ja tästä syystä tarjoamme nykyään myös mahdollisuuden tehdä palautus käyttäen valmiiksi maksettua pakettikorttia.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Patiolle katos

Ostin viime kesänä katoksen patiolle. Katoksesta lähti väri ensimmäisen viikon aikana. Reklamoin ja vaadin kaupan purkua. Siihen ei suostuttu vaan pyysivät palauttamaan tuotteen ja he vaihtaisivat uuteen. No näin kävikin mutta siihen meni koko kesä. Nyt kun viime keväänä kangaskatos laitettiin paikoilleen sama ongelma toistui. Kankaasta lähtee väri. Se muuttuu harmaasta beigenruskeaksi. En voi suositella kenellekään sisustajankotia. Vaihto tai palautus viallisille tuotteille vaikeaa.

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla kokemuksestasi. Tuotteillamme on 21 päivän palautusoikeus. Valitettavasti palautusoikeuden jälkeen käsitellään asiat takuukäytäntöjen mukaisesti kuten teidänkin tapauksessa, jolloin tuote vaihdettiin uuteen. Ulkotuotteiden värit voivat muuttua käytön aikana mm. auringon UV-säteiden, vesisateiden, siitepölyjen ja muiden epäpuhtauksien seurauksena.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jos voisin antaa vähemmän kuin yhden…

Jos voisin antaa vähemmän kuin yhden tähden tekisin niin.

Otettuani yhteyttä sisustajakodin asiakaspalveluun he mukamas varasivat laaduttomalle kiinapaskalle noudon kuriirilla, jotta voisin palauttaa paskakikkareen jonka kys. firma kehtasi myydä. No kuriirin noutoikkuna oli niinkin tarkka kuin klo 8-17 ja mitään muita tietoa ei tästä ”kuriirista” saanut. Summa summarum kukaan ei tullut noutamaan palautusta ja asiakaspalvelu on ghostannut täysin. Tämän firman tuotteiden palautuslupaus on silkka vitsi. No seuraavaksi otankin yhteyttä kuluttajansuoja asiamieheen.

27 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla kokemuksestasi. Katsoin, että asiakaspalvelumme on vastannut teille pääosin seuraavana vuorokautena viesteistänne. Pahoittelen, mikäli on kulunut pidempään.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tuotteet todella huonolaatuisia

Tuotteet todella huonolaatuisia, ei voi suositella kellekkään.

20 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla kokemuksestasi. Pyrimme tarjoamaan parasta mahdollista hintalaatusuhdetta tuotteillamme. Valikoimassa on lähes 50 000 erilaista tuotetta ja teemme jatkuvasti laaduntarkkailua parantaaksemme myynnissä olevia tuotteitamme ja poistamme myynnistä heikkolaatuisia tuotteita.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Älkää tilatko.

Asiakaspalvelu surkeeta. Hyvityksenä tarjottiin 10€ kun sain viallisen tuotteen kaksi kertaa, tuotteen ovh 100€. Surkea laatu.

9 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Muista, että tuotteilla on myös 21 päivän ilmainen palautusoikeus, mikäli haluatte palauttaa tuotteen mieluummin kuin saada alennusta viasta.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Mieti kahdesti

Tilasin pienen soffapöydän, kasatessa oli viallinen levy. Aspaan yhteys, tarjosivat 10€ hyvitystä, uutta osaa (jota ei ollutkaan varastossa) tai uusi pöytä. Mutkien kautta sain uuden pöydän, se oli vielä huonompi (vida xl) oli rakoa siellä ja täällä, laatikko jumitti ja oli vinossa. Taas yhteys aspaan, tarjosivat 20€ tai palautusta. Pöljä kun olin, toivoinkin vaihtoa mattoon, mulle riitti pöydän kanssa pelleily. Piti laittaa pöytä postissa, että juttu etenisi nopeammin. Matto tuli, mutta laatu ei ole hintaan verrattuna kummoinen, ei ole liukuestettä ja matto liikkuu, kun astuu siihen. Aika köykänen ja ohut. En jaksanut enää tapella ja annoin olla.

Miettisin kahdesti tilaamista, itse en tilaa enää mitään kyseisestä yrityksestä, aspa toimii hitaasti, kolme kuukautta meni sirkuksessa.

4 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla kokemuksestasi ja siitä, että asian saattaminen päätökseen kesti niin kauan.

Tuotteillamme on myös 21 päivän ilmainen palautusoikeus, mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteen mieluummin kuin saada alennusta.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tuotteista ei voi kysyä lisätietoja

Tuotteista ei voi kysyä lisätietoja. Kehottavat ostamaan ja myöhemmin palauttamaan jos ei ole oikeanlainen.
Tuotteiden kuvia kopioitu suoraan kilpailijoiden sivuilta.

21 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Valitettavasti lähes 50 000 tuotteen katalogin vuoksi emme kerkeä tällä hetkellä tarjoamaan tuotesivuilla olevaa enempää tietoa. Panostamme mahdollisimman kustannustehokkaaseen toimintaan, jotta voimme tarjota asiakkaillemme edullisempia hintoja. Haluamme myös panostaa asiakaspalvelumme nopeuteen priorisoimalla palvelua asiakkaillemme kyselijöiden sijaan.

Ymmärän, että tämä ei ole kaikille optimaalinen tilanne, jos haluaisi esim. mittoja, joita ei ole hyvistä tuotekuvista huolimatta saatavilla.

Emme ole kopioineet tuotekuvia vaan samoja kuvia käyttää myös muut myyjät maahantuojien luvalla.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kamala kokemus

Tilaus ja toimitus oli luvatun mukainen - sitten alkoivat ongelmat. Toimitettu lipasto oli rikkinäinen. Yritin saada rikkoutuneet osat vaihdettua - mutta verkkokauppa ei vastannut. Kun en jaksanut odotella vastausta enää - peruin kaupat. Heti tuli ohjeet miten palauttaa tarkat tiedot että vähintään viikon päähän, maanantaisin ei toimiteta... Varasin palautuksen kahden viikon päähän perjantaille ja äsken tuli ilmotus että tulevat seuraavana maanantaina kun en ole paikalla. Toista kuukautta pitäneet rahoja. Toimitetaan rikkoutuneita tavaroita ja ei mitään asiakaspalvelua, kaikki tehdään todella vaikeaksi.
Kamala kokemus, ei enää ikinä. Saa nähdä saanko ikinä rahoja takaisin. Aikaa ja vaivaa en tule saamaan.

14 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla kokemuksestasi. Meistä riippumattomista syistä noutopäivä ei ole aina toteutunut toiveen mukaisesti. Vastaamme tyypillisesti 24 h aikana kaikkiin asiakaspalveluun saapuneisiin yhteydenottoihin.

Tarjoamme noudon lisäksi myös mahdollisuuden palauttaa tuote ilmaiseksi valmiiksi maksetulla pakettikortilla mihin tahansa Postnordin toimipisteeseen.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ihan shaipaa suoltaa tämä firma

Ihan shaipaa suoltaa tämä firma. Tuote ei ollut edes samanlainen kun tilattiin. Nyt palautusta odotettiin haettavaksi tämä päivä kun lupasivat hakea, tämäpäivä oli palkaton töistä. Eikä edes hakeneet eikä mitään ilmoitusta. Huomenna yhteys kuluttaja asiamieheen ja kysyä missä menee oikeuden ja kohtuuden raja! Emme suosittele kellekkään tätä verkkokauppaa!!

28 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla kokemuksestasi. Meistä riippumattomista syistä noutopäivä ei ole aina toteutunut toiveen mukaisesti.

Kuuntelimme asiakkaitamme ja nyt tarjoamme myös mahdollisuuden palauttaa tuote ilmaiseksi valmiiksi maksetulla pakettikortilla mihin tahansa Postnordin toimituspisteeseen! Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tämän järjestämiseksi, jotta teidän ei tarvitse sopia palautusta enää vapaapäivälle.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely horrible quality of…

Absolutely horrible quality of furniture, we bought 4 beds for our summer cottage and it was the worst beds i ever saw. First of all - after opening the package we saw dirty parts, they seem to collect dust for ages before been sent to us, but it was not all - instructions do not match to details, broken pieces and scratches on most of parts, holes in wrong places, in some places where holes would have to be they were just missing. To be honest i started to think to send it straight to fire, that would be the best use for this bed. Picture which was made for this teak bed was just generated as from what we got there is not way to make such picture. The other bed had broken part already in package and scratches on other parts. After contacting shop support and request to exchange it they had suggested us 20Eu as compensation. Beds are far away and i have no possibility to return them or it is gonna take more than 21 day, so i basically just lost money. Never buy from this company, total money waste, I could not expect it from Finnish company, what a shame.

15 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

I am sorry for the bad quality of the beds you have received. We have offered full refund in exchange of the beds. Please contact our customer service to organize return shipping. You have more than 21 days to organize the return. 21 days is the time period when you need to contact us to let us know that you want to return the products and that is what you have done. Please contact our customer service for more details.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Saimme ihanan lasisen suihkun seinämän…

Saimme ihanan lasisen suihkun seinämän paljon edullisemmin kuin k-raudasta. Seurantakoodi toimi, mikä tuli sähköpostilla tilauksen jälkeen ja tuote toimitettiin luvatusti perille asti.

9 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Kiitos mukavasta palautteesta ja oikein mukavaa kevään odotusta teille!

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Todella huonolaatusta materiaalia

Todella huonolaatusta materiaalia. Maalin pinta on naarmunen osat on erikokosia ja paketointi todella huono ja ala arvoista. Jos tämän olisin tiennyt olisin jättänyt ostamatta.

1 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sisustajankoti.fi

Antwoord van Sisustajankoti.fi

Hei,

Ikävä kuulla kokemuksestasi. Pyrimme tarjoamaan parasta mahdollista hintalaatusuhdetta tuotteillamme. Valikoimassa on lähes 50 000 erilaista tuotetta ja teemme jatkuvasti laaduntarkkailua parantaaksemme myynnissä olevia tuotteitamme ja poistamme myynnistä heikkolaatuisia tuotteita.

Yst. terv.,
Sisustajankoti.fi

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer