We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have bought RY400 women’s long tights. Wore them ONCE and 2 huge holes in stitching appeared. As per their sizing on the back of the box, I should be S/M but the shop had only L and I was desperate... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

These new Skins aren’t nearly as good as my old A200’s (that are still going strong). The new waistband elastic is far too thick and wide, and it sits too high on my waist. I end up folding it over on... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stitching on seam to left of groin has come undone after two wears and I do not believe I can return/ exchange them because I have cut the labels off and worn them. At such a price (Power Shorts) and... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Skins decided to do a system update over Christmas therefore you couldn’t contact them for about a month. Items purchased which never arrived and I thought I must have been scammed because my emails t... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sportwinkel

Geschreven door het bedrijf

SKINS are the pioneers of compression sportswear. Starting the category in 1996, we have been at the forefront of technology ever since, assisting elite and everyday athletes to achieve their personal bests.


Contactgegevens

2,8

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

302 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was surprised i admit

I was surprised i admit, they make a difference in the way my leg feels after a long run or run in general. My legs feel much more rested and i have the impression i recover a bit faster. great product

8 februari 2021
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

SKINS SERIES-3 Women's Thermal Long Tights

I bought SKINS SERIES-3 Women's Thermal Long Tights as a replacement of my old A200 for outdoor winter training (to stay warm in freezing temperatures). Unfortunately they are nothing alike. The Serie-3 thermal do not give/retain any body warmth; on the contrary they seem to keep you cool.
They fit and look great though!
Still holding to my old A200...

6 februari 2021
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered some clothes for my son

Ordered some clothes for my son, they were buy one get one free, but when I ordered them the offer was not on web site, received the items but sent them back did ask the question if we could have buy one get one free but question was ignored, so sent them back, got the money refunded back into my account.

4 februari 2021
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong Product

I returned the skins men’s tights that I had bought, in the hope that I could just exchange them for the size up. Unfortunately, I was sent back a completely different product to the one I had originally ordered.
Furthermore, I’ve had to spend an additional £15 in P&P.

4 februari 2021
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It's been three weeks and I still haven't recieved my order yet!

I haven't received my order placed on the 7th January yet and they haven't even bothered to reply to my emails!

28 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo SKINS Compression

Antwoord van SKINS Compression

Sorry for the frustration caused, would you be able to provide your order number and email address that you would have used to email us and we will get back to you with information on your order.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I love running in Skins but I placed an…

I love running in Skins but I placed an order I returned on 4th Jan and still no refund after 18 days of waiting. I have emailed three times and no response. Worried about what’s going on and if I will get my money back as over £230 I can’t afford to lose :(

21 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo SKINS Compression

Antwoord van SKINS Compression

Sorry to hear your disappointment and we apologise for any frustration this has caused. We have located your last email sent and replied to you on there. We have issued your refund but please check your mail for explanation on the issue.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Import duties within EU

I can give only 3 stars due to long delivery time but foremost that my order became terrible expensive since I paid import duties in Sweden 900 SEK (90 EUR approx). Probably due to Brexit.
Regarding quality no complaints at all Skins brand is the best compression you can get.

12 januari 2021
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Big fan of skins products

Big fan of skins products. Really enjoyed my purchase which is the skins sleep recobery tights and top. Also bought a lomg sleeve compression top for training. Only negative was i waited 1 month for the product to arrive. However, i am delighted to finally enjoy my skins.

10 januari 2021
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rubbish service and returns.

Rubbish service and returns.

Website very difficult to navigate. Returns policy wording feels aggressive compared to similar sites. Returns postage expensive compared to other similar websites. Takes a very long time for you to receive the returns compared to other similar online stores. Returns and refund still not processed at your end let alone reached me. Just feels very clunky and unuser friendly compared to similar businesses I have shopped with. My opinion I know. You may choose to disagree but you did ask for my feedback.

6 januari 2021
Logo SKINS Compression

Antwoord van SKINS Compression

Sorry to hear you are not satisfied with the service you received, it would be very helpful if you could let us know the issue you experienced. I have checked your order and it was received by you the day after you placed it, I can't see any attempts to contact customer service if there was an issue and I see you took advantage of our extended Christmas returns period. What went wrong? Please email customerservice@skinscompression.com so we can resolve this for you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer