Sleepstyle Reviews 

527
•
TrustScore 5 uit 5

4,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ashley my phone rep, was very intensive non forceful, helping me make the right choice. The bed was quick delivary less than a week delivary guys used manners and followed instructions, packaging gre... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a sample of material via Etsy. Then went onto sleepstyles own website to see all items. Ordered a 120cmm square footstool which arrived within 3 weeks, direct from the company. Really pleased... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So far I have only ordered their free swatches but I would certainly recommend this company's customer service. Ashley has gone above and beyond in providing whatever I needed to help me decide what t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking for a bed with a tall headboard and saw the Leonie divan bed on-line. I requested fabric swatches which arrived quickly. I ordered the bed and spoke to Ashley who was easy to contact, wa... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelfabrikant
  2. ook in
  3. Beddenwinkel
  4. Slaapkamermeubilair winkel

Geschreven door het bedrijf

The team at SleepStyle have a collective 40+ years experience in manufacturing bedroom furniture and take great pride in the service we deliver to our clients. Most of our products are manufactured to order and so can be customised to your desires, our aim is to offer the best quality materials and finishes to deliver the ultimate WOW factor in your bedroom. With free and speedy delivery, we aim to ensure you receive and enjoy your furniture faster that you can say "good night".


Contactgegevens

4,9

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

527 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,9

Alle reviews

(527)

32 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service … Excellent item

Excellent service … Excellent item
Excellent value .😊

4 juni 2023
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Hi Pam, I’m happy to hear that our team provided you with an excellent  service. I’ll make sure that they receive your feedback. I’m sure it will make their day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered a beautiful foot stool 4x4…

We ordered a beautiful foot stool 4x4 in size it was delivered on time and we are really happy with it, we will be be going back to the same supplier thanks

12 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Thank you for taking the time to give your feedback, Claire. We really appreciate it. Looking forward to serving you again in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

utter rubbish product

A very poor product ( headboard) from several points of view.
The holes drilled into the headboard to fix the legs were out of position, so it could not be fitted to the divan. This meant that the headboard had to be returned at considerable inconvenience ( because it wasn't collected for ages).
But worse than this, the legs are made from the cheapest, weakest wood available and split and snapped as soon as they were fixed to the divan! Also the screw heads are so small that they would never hold the leg in position properly anyway. The screw heads supplied could easily be larger at no extra cost and this would make for a much more secure fixing.
Basically the quality of the materials and the design are utter rubbish. This isnt the cheapest product on the market either, so ought to have been better. I wont be buying from Sleepstyle ever again.

17 mei 2023
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Hi Deborah,

Thanks for leaving us a review…

The initial headboard you received had the pre drilled holes (the boards are supplied to us pre drilled from our board supplier) slightly off the mark therefore we apologised and offered to replace the faulty headboard immediately.

Our collections are carried out by parcel force and although your collection was booked in, the initial collection failed even though parcel force tracking stated they had attempted to collection.

We then booked a collection for a date that was suitable for you which was successful.

Regarding the quality issues you are referring to:

1. The wooden struts are purchased in and if you received a pair that were faulty, all you had to do was contact us and we would have happily sent another pair out to you.

2. The screws you have received are industry standard screws. In 6 years of business, not once have we had a customer critique or provide any negative feedback on the screws. Perhaps using a screwdriver with a larger head would have been more useful.

3. Minus the screws and headboard struts, it looks like the main headboard is fine however we won’t hold our breath on it.

Anyhow, wish you all the best.

Team SleepStyle

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Another perfect purchase

This is the second time I’ve ordered from Sleepstyle, and the second time I’ve received an excellent product and service. My requested fabric samples arrived within 2 days, and the beautiful finished ottoman arrived securely packaged less than 2 weeks later. I find it hard to source ottomans that are slightly higher so it’s great that Sleepstyle make one that fits the bill with a height of 40cm, and the swift communication and help from Ashley is always second to none. A high quality hand made item, fast delivery time and superb customer service - why can’t all companies achieve the same?! Thank you Sleepstyle!

24 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Hi Katie, Wow, we were blown away by your positive words, thanks for taking time to write your review.

There is nothing more complementary than a customer returning with another order.

Thank you from Sleepstyle!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly Recommend

Excellent service and beautiful product. Sent out samples to help us make our choice. For a custom item it was delivered quickly. Really recommend!

23 mei 2023
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Your kind words are much appreciated, thank you for sharing!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Terrific service

Terrific service, product and communications.

21 mei 2023
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Thanks for sharing your 5-star experience here on our Trustpilot profile. It means a lot to us!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great value

Good choices of headboard and able to customise for free.Easy to use website and ordering service.Headboard was cream colour and arrived spotless and of good quality.No fixings tough,good job I saved the ones from old headboard

17 mei 2023
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Hi Suz,

Thanks for leaving a review and we’re delighted to hear you are happy with your purchase.

In regards to the fixings (headboard bolts) that were not supplied, we do not supply these with our floor standing headboards unless requested by a customer. It’s standard industry practice for the headboard bolts to be supplied with a divan base from the supplier therefore we do not include the headboard bolts.



Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very responsive service

Very responsive service. Offered a small discount. Item arrived really quickly and is lovely quality.

8 mei 2023
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Hi Dianne, Thank you for your lovely review and we are happy to hear you had a positive experience at Sleepstyle!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased the Olivia winged double…

I purchased the Olivia winged double bed. Absolutely beautiful, even nicer when you see it in person. Very comfortable. Very well made really . Thank you

27 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Thank you for taking the time to share your Sleepstyle experience, Grace.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Swatches made it so much easier to make…

Swatches made it so much easier to make the right decision. The stool is stunning, amazing quality. So happy with our purchase.

30 maart 2023
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

We are so grateful for your 5-star review. Thanks for sharing your rating with us and the community!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bench/ footstool

Ashley was the best communicator here . Provided me with detailed dimensions of the bench i needed. Ashley was very polite and did not rush me at all

17 maart 2023
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Thank you for taking the time to share your Sleepstyle experience, Anjana. We are lucky to have amazing customers like you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed.

We purchased a Chesterfield Footstool from Sleepstyle Ltd. We ordered several colour swatches from the company preceding the order, so we could make the correct choice. The stool was delivered, however, it was not the colour of the swatch we chose (Truffle); in fact it actually matched the lighter sample (Mink) that we had also ordered a swatch sample of. I immediately complained to the trader and I was advised no returns, refunds or discounts were available. After several email exchanges, I was unable to get a refund or any discount on the stool which was a huge disappointment as it wasn't what we ordered and it cost a lot of money. I had provided images of the stool with both the Truffle and Mink swatches against the images to show the colour of the stool was an identical match to the Mink not the Truffle we ordered, however, the trader continued the narrative it was Truffle regardless of the photographic evidence. He offered to send further samples of the swatches but there was no point as we had 2 sets of each of the samples already which all showed the stool matched the Mink colour. On their website, it is quite clear that Truffle is a much darker colour compared to the Mink, however the stool is not and does not match the sample we chose. Extremely disappointed as the trader did not offer any form of refund, exchange or even a discount despite the clear evidence.

18 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Hi Suzy,

Thank you for leaving your feedback.

Unfortunately we were unable to offer an exchange or offer a discount as the item was manufactured in the correct fabric.

You did order fabric swatches on 2 separate occasions. The first lot being 12 months and 2nd set being 3 months before you placed your order.

We also sent images of both the truffle and mink to show a comparison and offered to post further samples out to show there was a clear difference in both the fabrics but you were still adamant that we had make your product in the wrong fabric.

As we know for sure the church fabric was used to make your footstool, we were unable to offer a refund or a discount.

Apart from your complaint about the fabric, you haven’t mentioned any quality issues which gives us great pleasure knowing the quality of the product was on point.

Thanks again

Team Sleepstyle

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent bench and service

Have been looking for a narrow bench for the foot of the bed for a long time. Good swatch service and nice to be able to choose the length. Quick delivery and well made, just needed to screw on the legs. Very happy, can recommend.

1 maart 2023
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

We are really pleased to read your review, Rosemarie!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Custom made footstool

My foot stool arrived today and just to say a massive massive thank you for all your help in getting this sorted. Ashley went above and beyond to make sure that he did all he could to sort out the problems with my delivery firm not showing up/delivering the fabric to Sleepstyle. I eventually managed to resend the fabric to Sleepstyle using a different delivery company and the turnaround on manufacturing the footstool was very quick and was delivered to us today.

It looks fantastic and we can’t recommend your company enough. Thank you again for your help.

27 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Hi Lisa, Thank you so much for leaving us a five star review! We really appreciate you leaving us some wonderful feedback. Please feel free to contact us if you ever need anything in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really pleased with my purchases

Really pleased with my purchases. Customer Service was impeccable. Well made and delivered in good time.

Would highly recommend.

8 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

We can’t thank you enough for the kind words about mrs Dennel. Your review means a lot to us and lets us know we’re on the right track!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent headboards

Two headboards made to my specification from a good choice of styles and fabrics.
Helpful interactions with staff at
Sleepstyle.

11 maart 2023
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Thank you for the positive review, We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful footstool

I am so pleased with the footstool I ordered. As I wasn’t sure about the material that would match my sofa Ashley was kind enough to send 2 sets of material swatches. The footstool is expertly made, arrived within a week and was well packaged. I recommend this retailer.

3 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Sleepstyle

Antwoord van Sleepstyle

Thank you for your lovely review and we are happy to hear you had a positive experience at Sleepstyle!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer