Sneakeds 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie


Contactgegevens

Alle reviews

(95)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestelling nooit ontvangen

Bestelling nooit ontvangen. Na gemaild te hebben, zou de bestelling opnieuw verzonden worden. Echter ook deze nooit gekregen, ondanks dat er wel altijd een track and trace code verstuurd wordt. Na de 2e mislukte poging nooit meer een reactie gekregen op mails.

22 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Oplichting!

Mijn dochter heeft een trui besteld. Wel betaald maar nooit iets ontvangen. Krijg geen reactie meer op mail en later ook een foutmelding dus het emailadres bestaat niet meer. Absolute oplichting. Niks bestellen bij deze boeven!

22 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute oplichting

Absolute oplichting. Bestelling nooit ontvangen. Initieel een negatieve review geschreven, waarna ik een mail kreeg dat er iets misgelopen zou zijn en de bestelling opnieuw verzonden was en het verzoek om mijn review te verwijderen.
Na dit gedaan te hebben, nooit meer iets gehoord. Geen schoenen, geld weg, geen reacties. Complete oplichting, schandalig.

20 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nooit mijn bestelling ontvangen

Nooit mijn bestelling ontvangen. In het begin reageerden ze nog op mijn mails en werd mijn bestelling zogezegd een tweede keer verstuurd. Deze heb ik evenmin ontvangen. Track&trace leidt nergens naar. Ik probeer nu bij Klarna de betaling nietig te verklaren. Niet kopen!!!

10 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deze mensen hierachter zijn heel slim

Deze mensen hierachter zijn heel slim, volgens mij bestaat deze bedrijf niet meer en zijn ze verder gaan scammen onder sneakio.nl dus mensen pas op voor die site , je krijgt een mail waarbij ze aangeven dat ze je schoenen hebben verstuurd maar in werkelijkheid sturen ze alleen een elektronische melding naar dhl maar fysiek komen ze nooit aan bij de vervoerder, zo kunnen ze de klanten aan de lijn houden want wij krijgen een track tracé waar we in pricipe niks mee kunnen. Heel listig deze mensen, ik heb m’n geld al opgegeven

30 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestelling nooit ontvangen

Mijn bestelling inmiddels meer dan een maand geleden geplaatst. Op 2 oktober bericht dat mijn bestelling bij de vervoerder is afgegeven.....sindsdien blijft de track and trace op dezelfde berichtgeving staan te weten shipment information received. Met de verkoper is geen contact te krijgen

17 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Na bijna 2 maanden... Ze zijn er!

3de review. Vandaag zouden mijn schoenen moeten aankomen en ze zijn aangekomen. Het duurde een hele tijd maar ze zijn er. Hallelujah! Had ik geweten dat ze helemaal va China moest komen, dan had ik ze nooit besteld.. Maar ze zijn er, ze voelen perfect en ze zijn er echt. Na 2 maanden. Ik vind het helemaal niet noodzakelijk dat ik mijn bestelling de dag nadien krijg (ik deze gekke wereld) dus de klanten service kon iets beter.. Maar.. Beste mensen, ze zijn er en ze zien er geweldig uit!

16 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slecht contact, geen schoenen, geen geld retour.

Ik heb in Augustus schoenen besteld. Na 3 weken had ik nog geen bevestiging van verzending waarna ik het vertrouwen was verloren. Ik heb toen meerdere mailtjes moeten schrijven om überhaubt contact te krijgen. Ik wilde de bestelling annuleren en mijn geld terug waarna mij het voorstel werd gedaan nieuwe schoenen te sturen. Uiteindelijk is er een belofte gedaan om mn geld terug te storten maar dat is al bijna 2 week geleden. Weer 10 mailtjes eraan gewijd inmiddels maar nu hoor ik weer niks.

11 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Moeilijk contact met bedrijf te krijgen, maar na veel mailen opgelost

Al meerdere keren gemaild, contact gezocht via Instagram. Hoorde niets van het bedrijf. De aanhouder wint en na meerdere keren contact zoeken toch antwoord gehad. Ze hebben netjes nieuwe schoenen opgestuurd via een andere verzendmethode. Deze zijn wel aangekomen. Zijn mooie schoenen en zitte goed. Goed opgelost dus👍

18 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Oplichterij

Mijn man heeft 25 juli schoenen besteld.
Schoenen zijn er nog steeds niet. Gemaild. Kregen we een mail terug dat hij zijn geld terug kreeg dit zou 5 werkdagen duren. Maar ook dit is niet gebeurd. Dus en geen schoenen en geld weg?! Niemand reageert op de emails!!

14 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Sneakeds

Antwoord van Sneakeds

Hi,

We apologize for the inconvenience you have experienced regarding your recent order and the subsequent refund process. We understand your frustration and want to assure you that we are not scammers or fraudsters.

We encountered unexpected transportation issues that led to delays in the delivery of your shoes. As a result, we initiated a refund process to ensure that you are not unfairly affected by this situation. However, it seems that there was a complication with the refund process through our payment provider, which resulted in a delay in returning your funds.

We recently reached out to you via email to provide guidance on how to proceed with the refund process once again. We sincerely apologize for any miscommunication or inconvenience caused by the initial refund delay and lack of response to your emails.

Please refer to the email we sent you and follow the instructions provided to ensure that the refund process is successfully completed this time. We are committed to resolving this matter promptly and ensuring that you receive both your refund and a resolution to the issues you have faced.

Thank you for your understanding and patience. We value your trust and are dedicated to resolving this situation to your satisfaction.

Regards,
SNEAKEDS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Geld nog niet terug gehad na wen maand. Bestelling duurde erg lang en de maten vallen te klein.

Hierbij weer een update en en toch een wijziging van 3 naar 1 ster. Nu 1 maand verder nog mijn geld niet terug gekregen. Zie hieronder de oude review.

Hierbij een wijziging van mijn 1 ster review naar 4 sterren. Order na 2/3 weken niet binnen. Helaas was er iets mis gegaan. Hierna heeft het bedrijf nogmaals de schoenen gestuurd. Na totaal een maand waren de schoenen binnen. Ik vind zelf dat de levertijd slecht gecommuniceerd word. Maar na een review krijg je direct de vraag hoe ze je kunnen helpen. Dit is natuurlijk wel positief. Nu eerst even wachten hoe alles zal verlopen zodat ik de review van 3 naar 4 sterren kan wijzigen.

9 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Sneakeds

Antwoord van Sneakeds

Dear Martijn,

We appreciate your feedback and we sincerely apologize for the delay you have experienced in receiving your order. We understand the frustration this situation has caused, and we are committed to resolving this matter promptly.

We have recently confirmed that your order has been delivered. You also confirmed this to us. We hope that this can demonstrate our commitment as a reliable company. However, we understand that there has been a delay, and for that, we sincerely apologize.

Our team is now in direct contact with you to address the issue of the delayed delivery and arrange for an exchange, including the correct sizing of the shoes. We want to ensure that you receive the products you ordered in the right size and that your experience with us is a positive one.

Again, we apologize for any inconvenience this delay has caused and for not meeting your expectations. Your feedback is valuable to us, and we will use it to improve our processes and communication to avoid such delays in the future.

Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this matter to your satisfaction.

Best regards,
SNEAKEDS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sneakeds

Sneakeds biedt altijd een uitstekende service! Ik heb al meerdere keren bij hen besteld en ze hebben regelmatig interessante kortingen, wat het extra aantrekkelijk maakt om bij hen te bestellen. Sneakers zijn mooi, lopen erg lekker.

1 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I will never order here again

Update. -Na het plaatsen van deze review en nogmaals mailen, kreeg ik reactie van een andere klantenservice medewerker. Deze heeft alles netjes voor mij opgelost en gisteren (28 februari) heb ik dan ook eindelijk mijn geld terug gekregen. Ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord gekregen over wat er is mis gegaan. Maar blij dat ik mijn geld nu terug heb. -

Op 3 januari heb ik sneakers besteld. Toen ik mijn track and trace kreeg zag ik al vrij snel de melding dat de sticker onleesbaar was en het pakket niet geleverd kon worden. Op 9 januari heb ik contact gezocht met de klantenservice waar er in de eerste reactie werd verwezen naar de track and trace. Na nog een keer mailen kreeg ik antwoord dat er inderdaad iets mis ging. Op 19 januari kreeg ik bericht dat de schoenen niet meer leverbaar waren en dat deze na 30 januari opnieuw verzonden konden worden. Ik heb laten weten af te zien van de aankoop. Op 29 januari liet Sneakeds weten dat ze binnen 5 werkdagen het geld terug zouden storten. Het is nu 23 februari en na meerdere keren contact te hebben gezocht heb ik nog steeds mijn geld niet terug.

3 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Sneakeds

Antwoord van Sneakeds

Hi Fenna,

We have also been in contact by e-mail in recent weeks and a few weeks ago my colleague indicated to you the following: "I just checked and I did see in the system that the refund was attempted, but then an error message occurred. We were not notified of this. Only actually after your email/review today did we find this out."

In the end, not much later, we also tried again (refund) directly and luckily it did go right then. In any case, I'm glad to hear that you received the refund after updating your review. We want to apologize that this has happened and hope you are satisfied with this solution.

Regards,
Sneakeds

Reviews in alle talen tonen. (95 reviews)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer