Lækker mad, dygtige unge mennesker, der har styr på restauranten. Intet at klage over.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Vores første pizzaer blev modtaget med lidt skuffelser. Bundene var alle bløde og seje. Når man kalder sig "Spröd", bør man have styr på bundene. Man kunne godt smage at der var gode råvare på pizza... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
En helt igennem elendig omgang. Bestilte 4 forskellige pizzaer og alle smagte elendigt. Ingredienserne smagte dårligt og var af ringe kvalitet. Dejen var sej og blød. Slet ikke sprød. Pølsen var alm s... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Man kan aldrig gå galt i byen med et besøg på Spröd! Maden smager altid rigtig skønt! Man skal dog være opmærksom på, at man ikke får meget mad for pengene - rent volumemæssigt. Jeg elsker deres... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Vi laver pizza af bedste mulig kvalitet, med fokus på økologi og bæredygtighed.
Contactgegevens
Rosenvangs alle 214, 8270, Højbjerg, Denemarken
- 53575353
- kontakt@sprod.dk
- sprod.dk
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 24 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Fantastisk pizza
Simpelthen fantastiske pizzaer til super fair priser hvor kvalitet og råvarer er i focus
Skøn pizza
Skøn pizza. LÆKRE RISOTTO KUGLER OG BURRATA. MUMS 😋
Sød og venlig betjening 👏🏼👏🏼
Har besøgt Risskov restauranten
Har besøgt Risskov restauranten hvor jeg havde bestilt 4 forskellige pizzaer til familien til takeaway. Selvom det nogen gange kan være svært at stille alle tilfreds, var det en kæmpe succes. Hele familien inklusiv børnene spiste rub og stub med stort velbehag. Pizzaer ud over det sædvanlige. Ikke sidste gang vi bestiller derfra.
Virkelig gode pizzaer
Virkelig gode pizzaer, ligger i min top3 i Århus. kan klart anbefales herfra
Sprød skuffer aldrig
Sprød skuffer aldrig. Vi har været faste kunder hos sprød i Højbjerg i over et år. Hos os bliver det altid en god aften når der er sprød på menuen. Bundene er lidt tynde, hvilket jeg egentlig ser positivt på, da jeg kan spise mere pizza. Fyldet smager ualmindeligt godt og af super meget, så den ene gang jeg bestilte fra et andet lokalt pizzaria, smagte det nærmest ikke af noget. Derudover har vi også købt pizzadej derfra et par gange. Dette har været en succes hver gang. Sprød kan varmt anbefales!

Antwoord van Sprod
Sprøde var pizzaerne i hvert fald ikke
Vi har nu af to omgange prøvet Sprød i Risskov. Første gang bestilte vi tre pizzaer. Vi havde forventet tre sprøde pizzaer, men blev desværre slemt skuffede. Pizzaerne var så bløde, at de nærmest var umulige at spise fingrene, da de klaskede helt sammen. Vi tænkte, at vi nok bare havde været uheldige og forsøgte os derfor med endnu en bestilling igen i fredags. Desværre havde vi præcis samme oplevelse som første gang. Pizzaerne er ikke pengene værd og jeg vil foreslå, at I ændre navn til Blød.

Antwoord van Sprod
Elendig kundeservice..
Elendig kundeservice... Vi prøvede igår Sprød på anbefaling fra venner og familie, og det var desværre en kæmpe skuffelse. Vi havde købt tre pizzaer, og tilføjet noget kød til to af dem. Når vi kommer hjem med pizzaerne, kan vi se, at den ene er fuldstændig forkert og ikke har halvdelen af de ingredienser på sig, som bestilt. Vi ringer med det samme ned til Sprød Risskov, som har en ligeglad attitude og siger, vi skal komme med den forkerte, og så må de lave en ny. Men når vi i alt har tre pizzaer, så forventer man, at de enten kan holde de to andre varme eller lave en helt ny bestilling, men det var Sprød ikke interesseret i. Så vi måtte beholde den forkerte pizza, som i øvrigt var langt billigere end det, vi havde betalt for. Når man betaler 400 kr. for tre pizzaer, er det ikke ligefrem den service, man forventer.
ordre #1402
Svar: Det er okay at lave fejl, men vi blev ikke mødt af den service, du beskriver. Medarbejderen sagde, at han kunne lave en ny pizza, som vi kunne hente, hvis vi medbragte den forkerte pizza. Han nævnte ingenting med, at vi kunne få en pizza UB en anden gang. Han var ikke løsningsorienteret, hvorfor min kæreste afsluttede samtalen med "tak for hjælpen da.."

Antwoord van Sprod
Step up!
Normalt super pizza omend i den dyre ende. Men i dag åbner jeg bakken og der er en lilje bitte undskyldning af en pizza i bakken. Come on. Step up og udvis da bare lidt professionel stolthed.

Antwoord van Sprod
Byens bedste pizzaer
Byens bedste pizzaer!
Vi har efterhånden købt fra Sprød mange gange og hver gang bliver vi bare bekræftet i at det er byens bedste pizzaer. Sprøde, smagsfulde og fuld af kvalitet. En kæmpe anbefaling her fra.
Et godt bud på en italiensk pizza og…
Et godt bud på en italiensk pizza og derudover en fantastisk kundeservice af den smilende og glade medarbejder Gustav! Det gjorde en i fantastisk humør og vil helt sikkert komme igen!
Bh. Rasmus
Dårlig kundeservice.
Dårlig kundeservice.
Jeg ringede ned i butikken for at bestille to pizzaer. Jeg bestilte en kartoffel pizza, men forespurgte på at fjerne to ting fra pizzaen:chili og gedeost. Jeg forhørte mig til om det var muligt at ombytte gedeosten til en anden ost, og fik af vide at det godt kunne lade sig gøre. Da jeg henter pizzaerne og skal betale, ds undrer jeg mig over beløbet. Jeg forhører mig til om jeg skal betale for at få andet ost. Medarbejderen siger ja, jeg nævner for hende at det synes jeg ikke er helt okay, jeg fravælger to ting også skal jeg betale +10 kr. for en anden ost. Jeg nævner for hende, at det synes jeg ikke er okay, men for blot af vide at det er sådan systemet er, også slutter samtalen.
Hvis jeg ikke selv havde betalt 10 kr. for osten, så havde jeg fået en pizza med kartofler og uden ost? Det havde været frygtelig kedelig omgang. Og kundeservice var her til aften ikke eksisterende hos jer.

Antwoord van Sprod
Vi prøvede denne gang Sprød til vores…
Vi prøvede denne gang Sprød til vores store fortrydelse. Vi fik 2 pizzaer med hjem som var fuldstændig rå i dejen, de kollapsede lide så snart med prøvede at tage den op. Alt fyld røg af og vores pizzaer manglede mange ingredienser. Vi kørte derfor retur med dem og de undskyldte mange gange. Vi fik 2 nye med det samme, og var så tidspresset at vi gik ud fra at de var i orden. Men desværre blev vi slemt skuffet igen. Skorpen på pizzaerne var så brændt at man kun smagte brændt brød når man nappede en bid, og bunden var selvfølgelig helt rå igen. Til den pris er dette simpelthen en joke. Vi havde ellers store forventninger.
Perfekt aften
Virkelig god mad, og enormt god betjening. Vi var ikke meget sultne, så vi spiste bare forret og dessert. Carpaccioen og bruschetta var delikat. Dejligt hjemmebagt brød. Vi calgre dessert platten og der var mange gode ting på, bedst car panna cottaen som jeg vil vælge ved mut næste besøg.
God oplevelse!
Super lækker mad og god atmosfære med skøn betjening. God oplevelse, ville gerne have en restaurant Sprød på Sjælland.
Spröd / blød / velsmag
Vores første pizzaer blev modtaget med lidt skuffelser. Bundene var alle bløde og seje. Når man kalder sig "Spröd", bør man have styr på bundene.
Man kunne godt smage at der var gode råvare på pizzaerne, men helhedsindtrykket bliver ødelagt af en gummiagtig bund.
Der er potentiale for en rigtig god pizza, så næste gang jeg bestiller, vil jeg understrege at jeg forventer en sprød pizza.

Antwoord van Sprod
Lækkert pizza!
Vi prøvede dem for første gang i går, og det er uden tvivl noget af det bedste pizza man kan få i området her.
Jeg er egentligt bare irriteret over at ikke have fundet jer tidligere, vi kommer helt sikkert igen. :-)

Antwoord van Sprod
Underbagte våde pizzaer
Normalt virkelig lækkert, men i aftes var pizzaerne meget underbagte og faldt helt fra hinanden.

Antwoord van Sprod
Rigtig lækker pizza.
Har her til aften fået en rigtig lækker pizza. Tror faktisk aldrig jeg har smagt så god en pizza før. Rigtig lækker råvare, som var tilberedt helt perfekt. Som et plus var betjening helt i top, meget sympatisk. 5 ud af 5 her fra.
I aften har vi været i udsøgt selskab…
I aften har vi været i udsøgt selskab med “Palle, Kristian, Anna, Alberte og Anton” Dém er der virkelig god krumme i 🍕😍😋
- og hurtig og god betjening👍
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







