We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ich habe ein Abo über Steady abgeschlossen und hatte beim Kauf keine Möglichkeit, meine Firmenadresse und -anschrift anzugeben. Jetzt weigert sich Steady vehement, meine Rechnung zu korrigieren – man... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don't even think this deserves any stars. COMPLETELY FAKE. The website no longer loads. It will ask you to pay for a subscription and it says onnce you do you will need to wait 24 hours for the subs... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was extremely skeptical about yet another app promising cash back as I have tried many. After reading other reviews I decided to try Steady. I opened my VARO account, followed the directions, and re... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Completed a booster and set a reminder in my phone when it hit the 90 day mark. It has been 90 days. Not a word back from customer service after several emails. Customer service doesn't actually respo... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Arbeidsconsultant
  2. ook in
  3. Financieel adviseur
  4. Wervings- en selectiebureau

Over Steady

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Image Placeholder

Building a better financial future for the global workforce!

At Steady, we advocate for the millions of people who are changing the way America works. That’s why we’ve created a platform that helps our community to find jobs, increase their income and plan for financially stable futures

Today, the Steady community is more than 1 million strong and growing. As one of our Steady members recently told us “I finally feel like I am in control. I have the opportunity to work, when and where I need to.” Together, our members motivate and inspire one another as they navigate and Steady their lives, their income and their future.

Get Steady
Income Boosters
Income Tracker
Find Work Now

Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(2.619)

7 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

INCOME BOOSTERS MORE LIKE INCOME LOSERS

INCOME BOOSTERS MORE LIKE INCOME LOSERS! completed 2 of their "income boosters" it's been 2 months still haven't received any $$. All it did was cost me money. customer support(which was slow) told me that they take 7-10 days to be honored but that I should expect mine in 3 months. when asked why no response & it's been weeks. My Webull one was supposed to be instant. They make money from referrals & then slow play when it's time to pay out. SUPER SCAMMY.

24 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Join the site earlier this year

Join the site earlier this year. Things went well for a while and as of today there has been nothing for over two weeks. It started out with two podcasts a week, and I promised three trades a week and again nothing. No contact no way to reach them. No communication.

4 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Uninstalling..trash and a waste of…

Uninstalling..trash and a waste of time... dealing with lies and deciet...scam 100%... completed boost over 5 months ago...NOTHING!!!

7 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Steady

Antwoord van Steady

Hello, our team is sorry to hear that your experience with our platform did not meet your expectations. Please feel free to reach out to our support team at any time for assistance with any issues or delays you experienced with the app.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

APP UTTERLY SUCKS!

APP UTTERLY SUCKS!! NO DOUBT ABOUT IT..AND I KNOW FOR A FACT THE ONLY REASONS THEY HAVE A 4.2 STAR RATING IS BASED ON THEIR OWN PEOPLE DOING THE REVIEWS!..I COMPLETED INCOME BOOSTER THREE OF THEM TO BE EXACT AND NOTHING!.. ABSOLUTELY NOTHING SOO HOW IS THIS TO HELP YOU IM HARD TIMES..EVEN IF THEY DO KEEP THEY WORD AND PAY YOU ITLL TAKE UP TO 60-90 DAYS FOR $10!!..LIKE ARE YIU SERIOUS!!..WHO WANTS TO WAIT 2 TO 3 MONTHS TO GET PAID $10??!!!!DO NOT WASTE YOUR TIME ON THIS APP.. TERRIBLE 😔

13 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Steady

Antwoord van Steady

Hi Latoya, we are sorry to hear that you've had a poor experience with our platform. If you still require any assistance with an Income Booster or other feature on our platform, please feel free to reach out to our team at support@steadyapp.com.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

So here’s the catch/scam

So here’s the catch/scam. Companies claim it’s free or very little money or work to get a lot in return. The terms says you need to keep the app installed to get the reward. Meanwhile while you wait 90 whole days they are selling your personal info to data brokers and banking hella money off of it. Then after 90 days there’s another excuse while they hope you stupid enough to keep falling for it.

14 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Persistent login issue

I've just deleted the app for the second time. I can't login because the app keeps saying my number is invalid or already exists in the system, so I'm stuck. This has been a problem for more than a year.

15 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just look at every recent review still…

Just look at every recent review still waiting for mine and it's from October so I don't wanna hear this 90 day bs. What's your next excuse for my income boosters not being delivered.

Next they are going say or did we say 90 days we meant 180

1 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nonpayment of income boosters

I went through the steady app. because it had a promotion for $75 to open a new checking account through Varo. I was working a second job through Survey Merchandiser and figured I could keep what I made through Merchandiser separate from my primary job. Well I started my second job in August of 22' and it's now February of 23' and they still haven't paid the $75 that was promised if I used Steady's link. At first it would show $75 pending for it and after a couple months it would show $40 pending. I guess they lowered the amount they were paying out for the use of their referral link. Now it doesn't even say the $40 is pending. So in my experience I wouldn't trust them. I was going to use them for other accounts I was going to open for investing through other apps like Webull or Acorns but since they couldn't hold their end up on the 1st one I decided against it.

10 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

over 90 days wait for payment

Not only do they take forever to answer the emails for help, it took someone 10 days to answer me. And not only that but for both of the boosters I completed, both were over 90 days of waiting. This last booster I’m still waiting for which was done in October and I still haven’t received it. This business is garbage

9 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Steady

Antwoord van Steady

Hello Julie, we are sorry to hear this. Our team is experiencing a high volume of user reach outs as of late and as such there is typically a delay for some first time responses. If you are still waiting on your Boosters, please feel free to keep in contact with our team and we will have the incentive delivered as soon as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Booster got sent to Wrong email

Booster got sent to Wrong email

And I cant açcess it

Varo

75$ gift card

Ty

Justine Shaffer

4 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Steady

Antwoord van Steady

Hello Justine! Our records indicate that our team is in contact with you regarding this incentive. Please check your inbox to make sure you received our latest update.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible app I completed multiple…

Terrible app I completed multiple income boosters and only got paid for one which was the cheapest one of all them do not download this app they will make you spend money on other apps and not give you the reward they claim

18 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Steady

Antwoord van Steady

Hi Connor, please feel free to contact our team at support@steadyapp.com regarding any Income Booster incentives you have yet to receive at this time. Our team will be glad to check up on the status of the incentives for you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I completed the Varo booster in…

I completed the Varo booster in November, still never got the $75. I have emailed them twice and still no help. I personally think this app is a scam

15 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Steady

Antwoord van Steady

Hi Mikayla, at this time it may take 60-90 days for this incentive to be delivered. If you have any questions regarding your Varo incentive status, please contact our team at support@steadyapp.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Steady offers $75.00 for opening a Varo…

Steady offers $75.00 for opening a Varo babk account depositing and spending $25.00 with a 20 day period(payment within a 60 day timeline). I fulfilled each requirement in a timely manner and 7 months later, i have not received the bonus as promised. I have attempted to contact Steady (and Varo) beginning in August 2022, the ending of their promised payment of bonus. The only replies I've received to each of my many emailed inquiries is an email confirming that they have received my email and an agent will contact me. No agent ever contacts me and I email weeks later and get the same form in reply. They are full of crap. I'm wondering if they make these offers simply to obtain personal information on the dupped public. I can't recommend Steady. Not honest

15 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not worth your time

Paid out twice in 2020 tried the app again in this year three boosters complete no payment after 60 days support even stopped messaging me after they said it would take the entire 60 days gave up trying to get my $75 so I just have two bank accounts I don’t need now

28 december 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer