Store Geekvape Reviews 

319
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Les vapes ne tiennent pas longtemps et malgré la garantie de deux ans Aucun retour mail, site rien Bien entendu on ne peut pas appeler non plus Et je sais que sur cette avis j'aurais un messa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I sent a message to the GV team inquiring about an unclear pre-order ETA date. I was responded to in a timely manner and because my preorder item wouldn't have been in stock until December, I was of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Order #GK145199 I pre ordered a Aegis Legend 300 on accident because it says “in stock” but after reading these reviews people are saying its a mistake to pre order these items because i wont receiv... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I input the incorrect shipping address, and with very deft actions by Geekvape, and their emplyees, a new, and correct, shipping label was made, placed on my package, and sent to me. I cannot say how... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. E-sigarettenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Geekvape, founded in 2015, is an innovative technology company headquartered in Shenzhen, China. Our mission is to produce innovation and create reliable user experience for vape industry. We always listen to different voices, aiming to contribute a positive impact on our society and bring a healthier vape experience to the public. Serving more than 30 million customers globally with the highest standard, Geekvape connects actively on social media with over 2 million people who are creative at work and confident in life.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

319 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 96% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(319)

89 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Email response?

It said 1-5 working days to get my order. It’s been 8 and no response to emails sent. Saturday will be 2 weeks since I placed the order. Next step is bbb, attorney general and federal trade commission.

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Dear customer,

Can you provide us with relevant screenshots?
Please tell us the name or email you used when placing the order and the last four digits of the bank card number you placed the order.
Thank you for your cooperation.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Product availability perfect

Product availability perfect
Shipping label created within hrs
Actual mailing took nearly 8 days before it was dropped to the usps office

25 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Hi there! Thanks for your feedback. We're glad product availability was perfect and the shipping label was created quickly. We apologize for the delay in mailing and will look into improving this process.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Been 6 Days still haven't received…

Been 6 Days still haven't received anything.

28 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Dear customer,

Your package is moving within the USPS network and is on track to be delivered to its final destination. It is currently in transit to the next facility.
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=9214490324919133836397

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely slow shipping

Took almost a month to get my replacement glass.

28 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Hi there,

We very much understand how you feel. But what you ordered is a pre-order product, which is a product that needs to wait, and it is also explained on our website.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I would have done a little more…

I wish I would have done a little more research before ordering directly from geekvape. I was under the impression that my order would ship 5-7 business days but every time I check status it says "We are preparing your order for dispatch". Ordered October 10th. I have emailed customer service twice and no response. The take payment right away though. I dont mind shipping being a little longer but some sort of response to status would be reassuring that I didn't get ripped off.

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Hi there,

We very much understand how you feel. But what you ordered is a pre-order product, which is a product that needs to wait, and it is also explained on our website.
Aegis Solo 3 Mod - Rainbow / External 18650 Battery(not included) / USA Warehouse is a pre-order item and is expected to be available in Late Nov. All colors are out of stock.
Would you like to continue waiting or cancel the order?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service

Order was placed on October 9th , wasn’t even shipped until I emailed to inquire about my order on October 28 th. No email response just a confirmation later during the day to show product shipped. Poor customer service

28 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Hi there,

We very much understand how you feel. But what you ordered is a pre-order product, which is a product that needs to wait, and it is also explained on our website.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Lied and said shops front US warehouse…

Lied and said shops from US warehouse and its coming from China! Lies!!!!

30 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Hi there,
Your package was shipped from our USA warehouse, please check the shipping info: https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=9214490324919134882782

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Always get what I order

Always get what I order. Updates for shipping and delivery are provided. Only minus is I seem to get much junk email after each order. Not sure where it comes from.

27 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Thanks for your feedback, could you please send the junk email screenshot to store@geekvape.com for our reference?

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Same shit:(

Same shit:(, my order still hasn't shipped for 8 days They sure take your money before it ships still waiting for tracking # or anything wtf :( Stay away !!!!!

30 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Hi there,
Could you please provide us with relevant screenshots and the order number to store@geekvape.com or geekvapestore@gmail.com, so that we can check the order info for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i sent 3 emails trying to get a status…

i sent 3 emails trying to get a status on my order, nothing, so i tried to cancel my order nothing. Worst online shopping experience to date. not only did they ignore my correspondence, they are now ignoring me trying to get this bullshit shipped back. that i didnt want, and cancelled

28 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Dear,



Could you please tell us which department you contacted previously? We only received your email today.



We’d like to inform you that your order has been split into two packages for shipment:

Package 1:

• Items Included:

○ Z Series Coil - Z0.15 ohm XM(70-85W) / USA Warehouse*1

○ Z Series Coil - Z0.4 ohm(60-70W) / USA Warehouse*1

○ Aegis Legend 3 Kit - Silver-200W / USA Warehouse*1

• Status: https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=9235990324919114898480

Package 2:

• Item Included:

○ Z replacement glass - Z Dual bubble Glass tube 5ml / USA Warehouse*1

• Status: https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=9214490324919133805997



Are you not wanting the glass anymore? We can refund you $5.7 and send the glass to you.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I still have not received my order

I still have not received my order, it's been over 2 weeks where is it?

28 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Hi there,
Your package has been delivered, please check the shipping info: https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=9235990324919116090868

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My order from you takes weeks or even a…

My order from you takes weeks or even a month to arrive — the delay is really frustrating.

28 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Dear Valued Customer,

We sincerely apologize for the delay.
WENAX M1 Cartridge Pod - 0.8ohm(14-16W) / Normal Version 4pcs/Pack / USA Warehouse was on pre-order due to previous stock unavailability.
A new batch arrived at our US warehouse on Oct. 29th, 2025, and your order was shipped the same day.
Please allow 1-2 business days for tracking updates. Delivery typically takes 1-5 business days.
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=9214490324919133814111
Thank you for your patience and understanding.
https://store.geekvape.com/pages/shipping-handing

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I still have not received my order

I still have not received my order. It’s been over a month.

28 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Dear Valued Customer,

We sincerely apologize for the delay.
Z replacement glass - Z Dual bubble Glass tube 5ml / USA Warehouse was on pre-order due to previous stock unavailability.
A new batch arrived at our US warehouse on Oct. 30, 2025, and your order was shipped the same day.
Please allow 1-2 business days for tracking updates. Delivery typically takes 1-5 business days.
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=9214490324919133806185
Thank you for your patience and understanding.
https://store.geekvape.com/pages/shipping-handing

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never received my order.That was…

I never received my order.That was placed on october third.No, one has gotten back to me.I've sent emails and made phone calls and you have my money

28 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Dear Valued Customer,

We sincerely apologize for the delay.
Z replacement glass - Z Dual bubble Glass tube 5ml / USA Warehouse was on pre-order due to previous stock unavailability.
A new batch arrived at our US warehouse on Oct. 29th, 2025, and your order was shipped the same day.
Please allow 1-2 business days for tracking updates. Delivery typically takes 1-5 business days.
https://www.gofoexpress.com/tracking.html?searchID=GFUS01016005180674#trackFluid
Thank you for your patience and understanding.
https://store.geekvape.com/pages/shipping-handing

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Dear Valued Customer,

We sincerely apologize for the delay.
Z replacement glass - Z Dual bubble Glass tube 5ml / USA Warehouse was on pre-order due to previous stock unavailability.
A new batch arrived at our US warehouse on Oct. 29th, 2025, and your order was shipped the same day.
Please allow 1-2 business days for tracking updates. Delivery typically takes 1-5 business days.
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=9214490324919133808790
Thank you for your patience and understanding.
https://store.geekvape.com/pages/shipping-handing

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Aegis Legend 5

I decided to order the Aegis Legend 5 kit in red. After almost two weeks I messaged asking where my order was. I got a response that the color i chose was out of stock and wouldn't be available another 2 months . I didn't get an email letting me know of this, I didn't see a warning during check out, and I didn't see a warning on the website. I feel this is highly unprofessional of any company. After chatting I was able to get another color instead of red but by the time I get it, 3 weeks will have passed. I ordered this because of retarted Wisconsins new vape laws, I cannot just pop in and get a new vape mod when my last one broke. Thanks for depriving me of nicotine for 3 weeks.

27 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Dear customer,

We are so sorry for your experience.
https://store.geekvape.com/pages/shipping-handing
Orders without pre-order products: will be shipped within 2 business days.
Orders with pre-order products: The whole order will be shipped together with the stock by default, if you want to prioritize the products in stock, please contact customer service to split the order for you and pay the split order fee of $5.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Done with this business

I have made several purchases with Geekvape and all went well ...until this time. I made (and prepaid) an order and it has been over 3 weeks and I still have not received my order.
...but they want me to make a review? well, i would rather pay what amounts to about the same at my local vape?smoke shop than wait a month to receive my order.

28 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Dear,


Could you please let us know which department you previously contacted with? We only received your email today.



We’d like to inform you that your order has been split into two packages for shipment:

Package 1:

• Items Included:

○ Z Series Coil - Z0.15 ohm XM(70-85W) / USA Warehouse*1

○ Z Series Coil - Z0.4 ohm(60-70W) / USA Warehouse*1

○ Aegis Legend 3 Kit - Silver-200W / USA Warehouse*1

• Status: https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=9235990324919114898480

Package 2:

• Item Included:

○ Z replacement glass - Z Dual bubble Glass tube 5ml / USA Warehouse*1

• Status: https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=9214490324919133805997

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a simple bubble glass and…

I ordered a simple bubble glass and I've been waiting a month to receive it.. way too long with no communication.

28 oktober 2025
Logo Store Geekvape

Antwoord van Store Geekvape

Dear Valued Customer,

We sincerely apologize for the delay.
Z replacement glass - Z Dual bubble Glass tube 5ml / USA Warehouse was on pre-order due to previous stock unavailability.
A new batch arrived at our US warehouse on Oct. 29th, 2025, and your order was shipped the same day.
Please allow 1-2 business days for tracking updates. Delivery typically takes 1-5 business days.
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=9214490324919133806642
Thank you for your patience and understanding.
https://store.geekvape.com/pages/shipping-handing

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer