Straight Commerce Reviews 

67
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company are nothing but greedy scammars. I would not fall for there lies. I order a stupid lighter that was supposed to save gas bunch of scammars I called to get my refund from 44.00 dollars... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I gave this company a star as I can't review without it but, if I could, I'd leave a minus! The item I bought fell well below what was advertised. They claimed to offer a no quibble money back guara... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nach Rücksendung der Ware hört man nichts mehr. Die gelieferte Ware ist Betrug! Vom gezahlten Geld hört man nichts mehr. Unseriöse Betrugsmasche. Bestellung PRE1664547-1 Ticket-Nr.1364547 Die... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible company to deal with…DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY… product came incomplete and you have to chase them down to get any type of response… they finally offered 20% refund… totally u... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

67 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,3

Alle reviews

(67)

34 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First took too long to deliver

First took too long to deliver, second price too high for what the product was, (looked better online), third only gives partial refund or pay for my own shipping back to them!

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hi Mellissa,

We understand how frustrating this can be, and we’re here to help. Reach out to our support team at support@straight-commerce.com or simply add your order number to your review above and we’ll do our best to resolve this for you quickly.

Best wishes,
Straight-Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought 2 pairs of glasses about £73 off…

Bought 2 pairs of glasses about £73 off them in June.What a con,they are terrible doing nothing like they are supposed to.Now having difficulty getting a refund,so stay away from this company they are very bad news.G.B.

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hello Mr Bishop,

We truly regret any inconvenience you've faced. Our support team is eager to assist you. Please reach out to us at support@straight-commerce.com, and we’ll work swiftly to resolve this.

Best,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a product called Aquafin…

I ordered a product called Aquafin waterproof headphones for swimming. They sent me a different headphone that was not waterproof and was not called Aquafin. I call that Bait and Switch. I ended up taking a 30% refund because they would not take them back without a restocking charge or partial refund and I would have had to pay for shipping and tracking back to them. I decided Live And Learn.This company is a scam!! Order # PRE1662383-1

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hi Greg,

We’re really sorry to hear about your issue. We’d love to help make things right—please add your order number to your review above or email our support team at support@straight-commerce.com, and we’ll do our best to assist you promptly.

Thanks,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 1 pair of glasses

I ordered 1 pair of glasses. Does not work as advertised. asked for a refund and am still getting the run around. I don’t know what they don’t understand about I don’t want their product. Offered 20% refund, but I refused it.
Said to ship back to them for full refund, but did not list a business name, just address.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hey there,

Sorry to hear you’re having trouble! We want to sort this out for you ASAP. Please share your order number with us here or simply drop us a message at support@straight-commerce.com, and we’ll take care of it.

Cheers,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never again!

It's hard to be constructive when this company is clearly a sham. Ordered over a week ago and, having now read their BBB reviews, it is clear that this company is proving to be deceptive in its advertising and policies at every turn. The cancellation policy differs between what is advertised in their videos and what is written on their site. Nothing they do or say can be trusted.

This company has just posted a response on your site asking for my order number, which at no time has been provided to me as such. However, my case number, as I submitted directly to them, is Ticket ID 1359289 and the Transaction ID (possible order number) is: 0UV82719TR039315N others complain that, upon requesting refunds that they offered a 20% discount, followed by their offering a larger discount thereafter. I would not consider this to be an acceptable resolution.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hi Keith,

We understand your frustration, and we truly want to make things right. Our support team is ready to help – please let us know your order number by adding it to your review above or by contacting us at support@straight-commerce.com so we can resolve this for you as soon as possible.

Best,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company should not even be…

UPDATE AFTER THE REPLY.
Their reply just confirms how unprofessional and the fact that they do not care and just want to cover any issues and just waste more time. They have been provided with ALL the relevant details and chose to say they know and have NOTHING to do with the purchased product. However - they are the support for the product as the link on the website directed communication to them!!

This company should not even be trading.
I purchased an item Qinux Klampero chainsaw sharpener and it is a cheap piece of garbage and does not work. I lodged a complaint via the site where i purchased and it lead me to Straight Commerce. They then and continue to deny they have anything to do with the product and they can not find the order even through i have provided them with the order number placed on the SAME site. Once i provided them with the evidence and link showing their connection to the product and they then said sorry - they will escalate. Then no response and when followed up they again provided a similar reply to the 1st one - denial. Maybe they use AI Bots for customer service. Steer clear of this company and ANY product that they represent

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hi Tony,

We’re really sorry to hear about your issue. We’d love to help make things right—please add your order number to your review above or email our support team at support@straight-commerce.com, and we’ll do our best to assist you promptly.

Thanks,
FitFlow Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst company ever.

One of the worst companies I have ever done business with. Sent me a cheap item from China that I didn't open. Then for 2 days wouldn't give me a return address but kept offering a refund of 20% if I would keep the item. Wish I had followed my intuition and checked the company out on Trustpilot first. Finally just filed a dispute the my credit card company.
Order #PRE1637939-1

Never responded as expected. Received refund from credit card dispute.

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hey RD,

Sorry to hear you’re having trouble! We want to sort this out for you ASAP. Please share your order number with us here or simply drop us a message at support@straight-commerce.com, and we’ll take care of it.

Cheers,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Charged me for 3 items when I ordered…

Charged me for 3 items when I ordered 1. Sent a Chinese Replica of the Saw Shark. They refused to send the right item and asked me to accept 23 percent less than what I spent. Their attitude was completely arrogant and tasteless. It was a total scam from the first second I ordered the Saw Shark.

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hi there,

We're sorry to hear about your experience. Our team is committed to resolving any issues as quickly as possible. Can you please share your order number with us in the review above or alternatively you can reach out to our support team at
support@straight-commerce.com and we'll be happy to assist you!

Best,
Straight-Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unconscionable refund policy

Terrible products, unconscionable refund/replacement policy. If I could give this company zero stars I would.

I purchased a set of OsseoWave bone conduction headphones just prior to Christmas last year. Paid over $110. They seemed to have good reviews, looked as if they been reviewed independently as well and seemed a good thing (this also is now looking like there are scam review sites out there nmasquerading as independent reviews). There is no reference to this company on the OsseoWave site either.

Less than three months later, the headphones stopped working.

Did some trouble shooting research and realised that not only were the headphones just rebranded headphones you can buy for less than $20 (so just a low life scam anyway), when they stopped working, they said 'too bad, so sad, if troubleshooting doesn't work, 30 days is our refund policy so we're not going to replace or refund.'

I feel that 30 days does not constitute reasonable time to provide a repair or replacement should an item of that value stop working, and that it contradicts Australian consumer rights and guarantees.

Update: I replied and said that's not ok, but their final email response has not changed. No refund/replacement etc. just a 'you'll have to place another order'. Yeah right. As if.

14 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hi KM,

We’re sorry for any inconvenience you’ve experienced. Our team is here to help and will work to resolve your issue as quickly as possible. Please contact our support team at support@straight-commerce.com, and we’ll be happy to assist you!

Best,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Crooked commerce

I guess I've joined this long, unfortunate conga line. Ordered 3 IonClear air ionizers. Not sure if they do anything but emit a blue light and ozone. I should've done more research. After reading the other reviews here I opted to cut to the chase and get my pathetic 30% discount, skipping the bs and shipping/stocking charge. Time will tell if that actually shows up. This emptor didn't caveat properly. Straight Commerce, now there's some ironic branding for you.

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hi Michael,

We’re sorry to hear about your experience. Our support team has already reached out to you via email to assist with this matter and work toward a resolution. Please check your inbox (and spam folder) so we can help you further.

Best Regards,
Straight-Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not recommend.

I have read the reviews below and only wish I had read them before purchasing. Their product does not work as advertised and then they did all the things mentioned below regarding the discount offers. I did not want to keep them. They did not work. Finally got them to provide info to send back. They have yet to reimburse me. After well over a month. Do not recommend.

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hello Celeste,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been. We’ve reached out to you directly by email to review your concerns and see how we can help move things forward.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Best regards,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer Beward - Be cautious when you buy from this company

I bought 3 supposed tv antenna's and the picture appears to show a tower that would sit in the floor something like you would get with a cable company - I got them and they were just cords with a small 3 inch plastic piece in the middle - nothing like what was pictured - I returned them and verified they received them but never received any acknowledgment or a refund - I called them and they told me I had to prove I returned the product but by then I no longer had the tracking # - they either don't log the returns or just use that as an excuse to keep your money - now I will have to go to my bank to see if I can get my money back - please do not buy from this company of if you do keep your receipt until you get your refund

27 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hi Mike,

We’re sorry to hear about this. Our team has reached out to you via email to assist with your return and refund. Please check your inbox and spam folder for our message.

Best regards,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraudulent Company stay well clear

Fraudulent Company stay well clear
I purchased afoot massager for £62 once they had added a sales tax and a delivery charge
The exact same item can be purchased from Amazon for anything from £7.99 to £19.99 and is even advertised on Vinted "new with tags" for £2.99
After making a complaint they offered me a £19 refund but declined there offer and will be taking the matter further

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hello Kevin,

We’re sorry to hear about your experience. We have already reached out to you by email to assist further and hope to resolve this matter quickly for you.

Kind regards,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a terrible company and they are…

This is a terrible company and they are fraudsters. I bought a large humidifier online and when I got it in the mail, it was the size of a coffee cup. They charged me $79 for that which was false advertisement and a marketing scam. And then they charge me $20 for shipping and handling And it probably cost three dollars to ship. I told them I wanted a refund for everything and they’re being uncooperative. I’m going to contact my bank.

9 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hi there,

We’re really sorry to hear about your issue. We’d love to help make things right—please email our support team at support@straight-commerce.com, and we’ll do our best to assist you promptly.

Thanks,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased 4 antennas

I purchased 4 antennas. When I received them I found that they didn't work. I asked for a full refund and shipping instructions. They offered me a 20% and when I refused that and restated my demands they offered me a 30% refund. I refused that and they told me there would be a $5 restocking fee and $17.95 for shipping . I'm willing to forfeit my refund to send the antennas to some one who would like to see what is actually in these so called "antennas".

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hi Allen,

Your feedback made our day! Thanks for taking the time to share your experience—we're so grateful!

Best,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After purchasing 3 antennas from them I…

After purchasing 3 antennas from them I found they did not work. I was first offered a 20% discount, then a 30% discount. When I refused both I was told to return the antenna's at my expense, and I would also be charged a $5.00 restock fee and an additional $15.95 for shipping. Nothing on their site outlines these fees, just loose wording. To make it worse when I tried to review the case it was closed and could not be reviewed, even though they sent me the email asking for my review. Bad company.

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hello Mark,

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. Our goal is never to cause inconvenience, and we appreciate you bringing this to our attention. We’ve reached out to you by email to review your case further and make things right.

Kind regards,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My package has not arrived its been 13…

My package has not arrived its been 13 days, i contacted the seller the agent said it would be there on 10/1 it never arrived and now iam having trouble contacting them will not buy from them again.

23 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hi Tim,

We’re sorry for any frustration this has caused. Our team is ready to assist and find a solution for you as quickly as possible. Please contact us at support@straight-commerce.com, and we’ll be happy to help.

Warm regards,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Straight Commerce


Levi (Straight Commerce)
Sep 30, 2025, 19:47 GMT+3
Dear John,

Thank you for reaching out to our customer support team, this is Levi and I'm here to help.

We genuinely regret to hear that our product did not meet your expectations. Our primary goal is to ensure your satisfaction, and we apologize for any inconvenience this may have caused.

To turn this experience around for you, we would like to offer you a 20% refund of the total purchase amount you paid. With this option, you can keep the product, and we hope that the 20% refund serves as a fair resolution. Your convenience and satisfaction are important to us.

Please let us know if you find this solution acceptable or if you have any other questions or concerns. We are here to assist you and make sure your experience with us is a positive one.

Best regards,
Levi

I replied that it was not in fact a fair resolution. I am waiting for a response.

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hi John,

We’re very sorry to hear about your experience. Our team has already reached out to you directly via email with a solution.

Please check your inbox so we can get this resolved quickly for you.

Best regards,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased 3 digital TV antenna’s and…

I purchased 3 digital TV antenna’s and they did not. They were also cheap and flimsy. I requested a refund via email per their return policy. I received an email offering a 20% refund and I can keep the antennas. I decline the offer and received another email offering me a 30%. I declined that offer & request for a 3rd a refund. I finally received an email providing the return address. I DO NOT RECOMMEND THIS COMPANY! VERY SCAMMY!!!

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hello Paul,

We’re very sorry to hear about your experience and the frustration caused. We’ve reached out to you directly by email to resolve this matter and make things right.

Kind regards,
Straight Commerce Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Difficult to return cheap TV antennas-DO NOT PURCHASE!!!

I purchased 2 TV antenna’s and neither one of them works. I requested a refund via email. I received an email offering a 20% refund and I can keep the antennas. I decline the offer and received another email offering me a 30%. I declined that offer & request for a 3rd a refund. The antennas were not cheap and they’re cheaply made. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

20 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Straight Commerce

Antwoord van Straight Commerce

Hi there,

We understand your frustration, and we truly want to make things right. Our support team is ready to help – please contact us at support@straight-commerce.com so we can resolve this for you as soon as possible.

Best,
Straight Commerce Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer