Jeg har været inde ved Mia flere gange nu og hun er simpelthen den sødeste og hun tager sig den tid som man har brug for, så man føler sig godt tilpas. Det har jeg nemlig brug for, da jeg er utrolig b... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Helt fantastisk klinik, hvor jeg er så glad for at komme. Det er helt klart dén klinik, jeg helst vil komme på (jeg har førhen prøvet lidt forskellige primært i Århus) Jeg kan føle mig afslappet,... Toon meer
En fantastisk Oplevelse og Proces jeg har været igennem med mit fedtfrysningsforløb. Det sødeste personale som altid er imødekommende og serviceminded. Mia der har lavet mine fedtfrysninge... Toon meer
En kanon oplevelse fra start til slut , vi startede med et kanon lille møde med Rikke hvor jeg var slet ikke i tvivl om planen og hvad jeg går med til , meget professionelt behandling I super omgiv... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Specialklinik i Silkeborg
Contactgegevens
Borgergade 38, 8600, Silkeborg, Silkeborg, Denemarken
- 22266620
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Opstart hos studio A idag
Er lige opstartet på behandling hos studio A idag, er meget tilfreds med den behandling samt vejledning jeg fik fra behandler Mia
Jeg følte mig meget tryg og jeg glæder mig til næste gang jeg besøger studio A til behandling
Kæmpe anbefaling herfra <3 kæmpe ros til Mia
ingen effekt
Sød og venligt personale .. Ud over at hverken behandlingen med fedt frys eller Elektromagnetisk Stimulation havde nogen som helst effekt.. så er 12.000 mange penge.
21 kg lettere
Var blevet alt for stor og kunne ikke kommer igang med at tabe mig og tog ind til Studio A og fik en omgang fedtfrysning 3 behandlinger. Blev modtaget af meget venligt personale (Mia). Efter tredje behandling -21 kg og -10 cm i omkreds så jeg er meget tilfreds
Elsker at komme i StudieA i Silkeborg
Elsker at komme i StudieA i Silkeborg. Pigerne er meget professionelle og super behagelige at være sammen med, Efter få gange følte jeg at vi altid har kendt hinanden. Ekstra bonus er at vi kan ha det sjovt imens behandlingen foregår.
Hyggelig og professionel
God og informativ instruktion og efterfølgende professionel behandling i en rolige og hyggelige omgivelser.
Mikrosklerosering
For nu 6 uger siden var jeg til behandling (mikrosklerosering) mod karsprængninger på mit venstre underben. Jeg havde forinden været til forundersøgelse ved hudlægen Simon, der havde fortalt om behandlingen. Det blev ved forundersøgelsen aftalt med sygeplejersken Mia at én sprøjte skulle være nok til at afhjælpe mit edderkoppespind lignende karsprængning på bagsiden venstre underben. Hvis nok kunne der forsøges at give et par små steder på venstre lår.
Derfor undrede det mig meget at jeg på selve dagen for behandlingen modtog behandling med start på højre underben? Jeg sagde med det samme til Mia at hudlægen havde sagt under forundersøgelsen at det ikke var karsprængninger kun synlige blodårer, som man ikke kunne behandle med mikrosklerosering. Mia svarede hertil at læger siger så meget?! Næsten hele sprøjten blev brugt på mit højre ben og da Mia endeligt gik igang med behandlingen af det ønskede område var der kun til 2 injektioner i området før en ny sprøjte måtte købes/bruges.
Jeg kunne hurtigt se en forbedring og jeg er da heller ikke i tvivl om at havde Mia givet mig hele sprøjten i det aftalte/ønskede område som aftalt ved forundersøgelsen, så havde jeg været mine karsprængninger kvit idag. - ærgerligt ærgerligt og virkeligt øv! Så føler det var en bevidst handling fra Mias side for at få flere penge i kassen OG for at få mig til at komme igen....
Øv da det ellers var en god oplevelse og behandlingen har hjulpet.
Den bedste behandling- den bedste…
Den bedste behandling- den bedste service- De skønneste og meget dygtige behandlere.
Super god service
Super god service. De er altid smilende. Jeg går inde ved Emma til behandling. Hun er så flink, og rigtig god til at forklar. 5 stjerner fra mig. Jeg glæder mig til min næste behandling. :)
Kan varmt anbefale dem.
Bestemt 5 stjerner værdigt.
Haft min sidste behandling for nu.
Virkelig blevet et godt resultat som jeg er super godt tilfreds med.
Mia som har behandlet mig alle gangene arbejder dybt professionelt, men er samtidig god til når behandling gør lidt ondt at komme med en tør bemærkning så man
kommer til at grine. Tak for det.
De bedste anbefalinger sendes herfra.
Super service.
supertilfreds
Jeg Blev taget godt imod af søde Nanna,der sørgede for at jeg følte mig tryg og tilpas under hele forløbet -tak for det🤗
Der er i det hele taget en dejlig ro og god stemning i studio A👍
Fantastisk oplevelse
“Manglende Informeret Samtykke og Selvbestemmelse i Behandlingsforløb
Det blev aftalt, at jeg skulle have Botox og fillers, og prisen skulle være 5.520 kr. ved færdiggørelsen. Sygeplejersken oplyste mig dog efterfølgende om, at prisen var steget til 8.520 kr., fordi hun havde sprøjtet mere filler ind, da hun mente, at det oprindelige beløb ikke var tilstrækkeligt. Sygeplejersken spurgte mig ikke om tilladelse til dette og informerede mig heller ikke på forhånd. Det er en af hendes pligter som sygeplejerske at respektere min selvbestemmelsesret og sikre, at jeg er fuldt informeret, før der træffes beslutninger om min behandling.
Imødekommende
Rar, behagelig og imødekommende. Forstår fuldstændig hvordan jeg gerne vil have resultatet til at se ud. Går meget op i at man går derfra med en god og behagelig oplevelse
Flot og professionel klinik hvor…
Flot og professionel klinik hvor faglighed og kunders behov er i højsæde. En kæmpe anbefaling herfra.
Levede ikke op til forventningen
Desværre levede laser behandlingen af hage og overlæbe ikke op til mine forventninger og det jeg var blevet sat i sigte. Jeg har stadig den samme mængde hår. Det eneste der har ændret sig er at de ikke gror så hurtig. Det var ikke de 2 x 6.300 kr. værd. ialt 8 behanlinger.

Antwoord van Studio A - Silkeborg
Fantastisk personale og super behandling
Fantastisk personale og super behandling
Jeg har lige været igennem et Hifu…
Jeg har lige været igennem et Hifu forløb og resultatet er blevet bedre end jeg havde regnet med. Min hud er fuldkommen strammet op.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







