sungoldpower.com Reviews 

181
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing experience. Best product by far. My solar panels arrived all safe and found no issues so sar. They all produced well above te 590w each. Will definitely buy from sungoldpower again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service is amazing. They are always ready, available and very knoledgable. Thank you for a great product and an outstanding support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is an awful company that talks down to the customer, and tries to convince them that their products are safe. Buyers beware, hire a professional reputable company to install solar. The savings ar... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The products work well, and all the parts are there. The problems are in the tolerances. When I have to use my own wire. US NEC says to use a number 6 wire for the grid wire coming in. It physic... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Zonne-energiebedrijf

Geschreven door het bedrijf

SunGoldPower is a leading provider of solar energy solutions, specializing in inverters, solar panels, and energy storage systems. We are committed to delivering high-quality, efficient, and affordable renewable energy products for residential, commercial, and industrial applications. With innovative technology and exceptional customer support, we help customers achieve energy independence and sustainability.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

181 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(181)

154 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Return policy for unused items is poor

Return policy for unused items is poor. The timeline is too short when I am waiting for all of the install components to show up from different suppliers, but incorrect items are ordered and I need to make returns for refunds, 30 days is insufficient.

9 juni 2026
Logo sungoldpower.com

Antwoord van sungoldpower.com

Thank you for your honest feedback. We understand how frustrating it can be when you’re waiting for different installation components to arrive and then find that an item needs to be returned.

Our current return window is 30 days, which is a common timeframe in the industry. We’re sorry that our policy caused you inconvenience, and we appreciate you taking the time to let us know about your experience.

We’ll share your feedback with our team as we continue to review our return policy.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Their controller and/or inverter do not work

Their support is ridiculous. You create a ticket and basically work for them running in circles. They want pictures of the internals of a device they produced. I sent them everything they asked for but their support is worthless. Don't waste your time and money on these scam artists.

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo sungoldpower.com

Antwoord van sungoldpower.com

We’re sorry to hear that you’re frustrated with the support process. We understand that providing photos of the internal components can be inconvenient.

The reason we requested these photos is that the inverter you purchased has gone through a version update, and there are differences in the internal circuit boards between versions. To make sure we send you the correct replacement board, we need to confirm the version of the internal board in your specific inverter.

We apologize for the inconvenience and appreciate your cooperation. Our goal is to identify the correct part and resolve the issue as efficiently as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lied about shipping and refund

Loes aboit shipping and refund, must do charge baxk with amex now as they are loeing aboit shipping

12 juni 2026
Logo sungoldpower.com

Antwoord van sungoldpower.com

We’re sorry to hear about your frustration. We would like to clarify that no shipping fee was charged on your order for the solar panels and batteries.

We understand your concerns regarding the order and refund, and we are happy to review the order details and provide any clarification needed. Please contact our customer support team with your order information so we can assist you directly.

We value our customers and are committed to resolving concerns based on the actual order information.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I researched several solar companies…

I researched several solar companies before purchasing from Sungold Power. I ended up with a 10kw inverter, 12 - 550watt panels and 5 self heating batteries. The set up took some time, but when dealing with electricity, well you do not want to rush things. Once everything was installed, I made a call to them and was able to dial in the inverter with the battery setup and the deal was complete

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Only getting about 70% output of…

Only getting about 70% output of advertised.

27 mei 2026
Logo sungoldpower.com

Antwoord van sungoldpower.com

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the solar panel output did not meet your expectations.

Please note that the rated power of a solar panel is measured under standard test conditions (STC), including ideal sunlight intensity, temperature, and testing conditions. In real-world installations, actual output can vary due to factors such as sunlight angle, temperature, shading, installation orientation, system configuration, and other environmental conditions.

If you have any questions or need further assistance, please feel free to contact us..

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer