We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have used them for 3 years, i started with a different company the first year. I switched to support pets when i moved out of state. Best decision. Continue to be considtent, reliable and great cust... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Each year I apply for my dog's ESA certifications. Support Pets thoroughly vets me and my dog in order to qualify. Having these ESA documents is such a saving grace for traveling, apartment rents, bri... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Paperwork was great. Only problem, registering the tag never went thru. Ordered another one for the other dog, and same problem.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was skeptical that I would get the documents in 24 to 48 hours, but they arrived promptly. Having these documents saved me from having to pay a pet deposit and monthly fee when I moved into my new h... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Geestelijke gezondheidszorg

Geschreven door het bedrijf

We are Emotional Support Animal Specialists, connecting our customers to licensed medical doctors who will evaluate them to see if they qualify for an Emotional Support Animal.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(2.257)

511 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutel scam

Absolutel scam. Sent my certification through the Ohio professional licensure system and it is fake. I emailed them and told them, when you look up my "provider" she comes up in Florida. They swore she was licensed in my state, and she is not. All 3 of my applications for apartments denied the certificate. Waste of money, they lie, and scam you. This is not legit, do not use this platform for an ESA. Go to a real doctor for free and save your money. They lied in every email they sent. Another landlord said if they can have a physical address of the provider they could have her sign off on a form, and support pets would not give me one. SCAM. SAVE YOUR MONEY.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

We would like to clarify that Support Pets is a legitimate business that has been providing services to customers for more than a decade. The evaluations and documentation we provide are handled by legitimate, licensed healthcare professionals, and we do not misrepresent our services or intentionally provide false information. Thousands of customers have successfully used our services over the years, and we take concerns about documentation and provider credentials seriously.

Since a real name, email address, phone number, and order information was not provided, we areunable to verify the experience or review the specific documentation you referenced.

If you have concerns about your documentation, provider credentials, housing requirements, or a refund, we encourage you to contact our Customer Experience team directly and provide your order information. We will be happy to review your case, address your questions, and assist with any legitimate concerns.

Count on us

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast & easy

Fast & easy! I highly recommend going with Support Pets!

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

It is our pleasure to serve, Michelle!
Thanks for your trust, support and recommendation!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Javy's vest I did not receive

I paid for a vest for my dog on June 24th and I have not received any confirmation whether it was shipped or what in the world is going on and I got a confirmation that you got the order through email Robert

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Thank you for bringing this to our attention. Please contact our Customer Experience team with your order details so we can check the status of your vest order and provide you with an update. We'll be happy to assist you.
Send an e-mail to info@supportpets.com
Or click the "chat" on our website.
Count on us

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Access Allowed

Organized and this is second time ordered for Pet.Saved a lot of challenges with Apartment rent and money saved. I feel confident when take my pet with me.
Thank you
Judith Wrege

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Thank you for your kind feedback, Judith! We're happy to hear our service has made things easier for you and your pet while helping with your housing needs. We truly appreciate your trust and are always here to help

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and easy

Quick and easy

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

That's our goal. An easy, fast and reliable service! Thanks for trusting and choosing us

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best choice for my cat and myself

I've been using support pets for 3 years now and it's fast, easy, and I get paperwork back in a very short time that for a whole year.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Thank you for your continued trust over the past three years! We're so happy to hear the process has remained fast, easy, and reliable. We truly appreciate your support and wish you and your cat all the best!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So quick and easy

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Awesome! Thanks for your support
That's what we aim for. An easy, fast and reliable service! Thanks for trusting and choosing us

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and to the point

Quick and to the point. No loopholes that I had to jump through making it simple to renew my documents

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Thank you for your feedback! We're glad you found the renewal process quick, straightforward, and easy to complete. We appreciate your continued trust in Support Pets!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very great experience with support…

Very great experience with support pets. Great at communicating

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Thank you for your kind words! We're happy to hear you had a great experience with Support Pets and that our team provided clear and timely communication. It is a pleasure to serve

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Your representatives were prompt to remedy the situation.

Your representatives were understanding, attentive and promptly remedied the problem.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Thank you for your thoughtful feedback! We're happpy to hear our team was understanding, attentive, and able to resolve your issue promptly. We appreciate your trust and are always here to help!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Letter not accepted, refund issued

The letter provided did not meet the standards required by my landlord. With that being said, when I brought it to the attention of customer support, they did issue me a refund

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Thank you for your feedback. While we're sorry to hear your housing provider did not accept the documentation, we're glad our Customer Experience team was able to promptly review your concerns and issue a refund. We appreciate the opportunity to assist you and wish you all the best moving forward.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My experience with Support Pets was terrible!!

My experience with Support Pets was extremely disappointing. Don’t use this company, there are much better options out there!!!

I contacted them because I discovered that the ESA letter they provided was not valid for the purpose I needed. Instead of resolving the issue, they kept me waiting for about a week while repeatedly telling me they were reviewing my case.

After the delay, they simply informed me that they would not issue a refund because my purchase had been made more than six months earlier. Their response focused entirely on their refund policy rather than the fact that I had received documentation that I believe was not legally sufficient for my needs.

Good customer service means standing behind your product and working toward a fair resolution when a customer raises a legitimate concern. I did not receive that. Instead, I was left with an unusable document and no meaningful assistance.

Based on my experience, I cannot recommend Support Pets. If you are relying on an ESA letter for an important housing or travel matter, I would encourage you to carefully verify that their documentation will meet your specific legal requirements before purchasing.

18 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

After reviewing your account, we'd like to clarify a few points. The documentation issued through our service was not determined to be invalid. Rather, your housing provider requested additional verification through its own third-party screening process. Our team promptly began assisting with those additional requirements, remained in communication with you throughout the process, provided updates, and continued working toward a resolution as your case progressed.

We understand that the timing of the verification process was frustrating, particularly given your housing needs. Unfortunately, because your refund request was submitted more than one year after your original purchase, it fell outside our published 6-month refund policy and could not be approved.

While we regret that we were unable to provide the outcome you were hoping for, we respectfully disagree that meaningful assistance was not provided. Our team remained responsive, investigated your concerns, and continued working with you throughout the verification process.

We appreciate the opportunity to address your concerns and wish you the very best moving forward.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love it

Love it , it was super fast , on time . And vary clear

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Awesome! Thank you so much for your review and support. We are glad to provide a fast, easy and hassle-free service!
Thanks for trusting and choosing us

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Personal Experience

The experience with the renewal was very easy and efficient. All documents were sent and very accessible. Thank you.

30 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Awesome! It is a pleasure to serve you and your furry friend, Renee
Thank you for your trust and support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recieved my documents quickly

Recieved my documents quickly. A great help to maintain my 2 pets in my apartment and not having to pay pet fee.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Thank you for your wonderful review, Maribel! We're so glad your documents arrived quickly and that we could help make housing with your pets easier. Thank you for trusting Support Pets!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was easy to do

It was easy to do, this is my 3rd or 4th renewal

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Thank you for your continued trust, Sandi! We're honored to have been part of your journey through another renewal. We truly appreciate your loyalty and look forward to continuing to support you and your pet! Count on us

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Me respondieron súper rápido

Me respondieron súper rápido, los trámites son súper fáciles, ayudaron en todas mis solicitudes y la atención al cliente es excelente

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

¡Muchas gracias por tu reseña! Nos alegra saber que recibiste una respuesta rápida y que nuestro equipo pudo ayudarte con todas tus solicitudes. Agradecemos mucho tu confianza en Support Pets

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It’s easy to set up but I wish after…

It’s easy to set up but I wish after the initial setup of ESA that renewal would be a little cheaper.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

Thank you for your feedback! We're glad to hear you found the setup process easy.
We also appreciate your suggestion regarding renewal pricing. Customer feedback like yours is valuable, and we'll be sure to share it with our team as we continue looking for ways to improve the experience for our returning customers.
Thank you for choosing Support Pets!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Son los mejores me andado una gran…

Son los mejores me andado una gran felicidad al tener mis mascotas conmigo en todas partes aunque aún ahí lugares donde no las dejan entrar pero bueno es la minoría muchas gracias

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Support Pets

Antwoord van Support Pets

¡Muchas gracias por tu reseña, Greicy! Nos alegra saber que nuestras mascotas pueden seguir acompañándote. Gracias por confiar en Support Pets y por compartir tu experiencia.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer