Sweet Factory Ireland Reviews 

478
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 30th June, no sign still almost a month later. Contacted numerous times heard nothing back from this company. Will have to takw further now. Stay away from this company!!!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered on a Thursday night. Expected delivery 2-5 working days. Delivered on Saturday morning. 2 days, they weren't kidding. Personalised Xmas boxes delivered as ordered. The boxes look great. Can't... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 11 days ago, still haven’t received my order so wonder why they’ve sent me a email to review!! Sent DM on instagram a week ago but no reply. Really slow packing/dispatching compared to all the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve loved Sweet Factory mixes since I was a child when I’d get them in the supermarket near my house. I’m a vegetarian now though as an adult and I struggle to find gelatine free jellies. Sweet Facto... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Banketbakkerij

Geschreven door het bedrijf

The Sweet Factory Ireland, Pick'n'Mix since 1993


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

478 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(478)

18 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordered Monday ( live in ireland it’s…

Ordered Monday ( live in ireland it’s next day postage if posted before 12 ) needed for Saturday plenty of time , gluten free sweets arrived after the occasion a terrible delivery service so slow , don’t know how sweets taste as the person they were for had left

12 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Sweet quality disappointing

The quality of the sweets was not what I expected. Packaging and delivery was good and the purchasing process was easy but the product itself is a bit disappointing. I expected a higher quality sweet at the prices paid.

22 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product - exactly what we wanted for children's party.
Differentiation of sweets for everyone including me :-)

16 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Another palm oil Company!

Has palm oil in their sweets!! Completely unnecessary!
Emailed regarding this before they were shipped and have yet to hear back from them.

1 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Sweet Factory Ireland

Antwoord van Sweet Factory Ireland

Hi Marcella, your order contained 2 x Bubs bags and a mini bundle which is a mixture of 6 of our minis bags, not just bubs and stated in the picture and description. If you just wanted bubs sweets, why did you order a mini bundle as well? As it clearly stats it’s not just bubs sweets but a mixture of bonbons, chocolate, cables and jellies bags. Your 1 star review was based on a single ingredient, which we do not claim on any product description or anywhere on our website that our sweets are palm oil free. Also, you messaged us regarding palm oil, the same day you placed your order. You didn’t wait for a response before your order was dispatched, so it’s confusing how you could’ve known that some of our sweets contained palm oil before you received your order. It’s quite shocking that you’d take time out to give us a 1-Star review on one ingredient, and not any other products or services.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy customer!

This was my second purchase from them. I bought it as a treat for my friend. The sweets came packaged perfect and had no issues with delivery. She really enjoyed them!

5 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wouldn’t recommend!

I’ve emailed the company multiple times about sending me the wrong order, and had no response after being told the right bag would be sent 3 weeks ago, I was a long term customer and won’t be ordering from them again!

29 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service

Amazing service! I placed an order on Wednesday night including a personalised bag and received my order on Friday morning. Such a quick turn around and amazing products. Will definitely be ordering again.

5 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very slow to process and ship order

Very slow to process and ship order. Almost a week waiting for dispatch

21 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Sweet Factory Ireland

Antwoord van Sweet Factory Ireland

Hi Mark, can you provide your order number so we can check the reason for the delay? Thanks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took far too long to arrive…

I ordered a gift for a friend to be delivered assuming that it would make it there in 5 working days at the very most and hoping that like most businesses it would arrive earlier. The item was delivered 11 working days later and over 2 weeks for a box of sweets. When I emailed to get an update as I wanted to make sure it arrived within 5 working days I got no response. Do not order from here if you expect a timely process and then delivery

26 januari 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer