Swipe Insurance Reviews 

714
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought myself the Samsung galaxy flip phone and decided due to the cast I would take out some insurance. The phone was purchased in November 2024 and the screen has already broke (the well-known dre... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am a very new customer so I can only review what I have experienced so far. On my first impressions they have been great all round, from application to quote and then accepting an excellent offer.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

my iPhone 14 Pro Max has been insured for them for 2 1/2 years and Sadlay I had a water damage and filing a claim online is quick. I got a quick approval and the option to bring your phone to Apple... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The website is easy to follow and the prices and cover are very good. Only two things stopped it being a 5 star review; I couldn’t change the date of purchase ( it was actually Nov 2025 but the form h... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Gadgetverzekeringsmaatschappij

Geschreven door het bedrijf

Swipe Insurance is part of Taurus Insurance Services Ltd, a leading provider of lifestyle insurance solutions that has been operating in the UK for over 17 Years. In 2019 we provided protection to over one million devices and as a technology led insurance business we are fiercely passionate about providing quality products and fantastic service.

Swipe Insurance

Geschreven door het bedrijf

Phone insurance that gives you more
Insure your new or nearly new smart phone with us today and be covered immediately against unfortunate events. We offer a choice of repair and replacement options and with our fast track claims process we will ensure you are never without your beloved device for long.
Just a few of our benefits...
- Comprehensive cover against DAMAGE, THEFT and LOSS - PROTECTION in the UK and OVERSEAS - LOW-excess, UNLIMITED repairs and CHOICE of repair options - EASY online claims process with FAST turnaround - UNLIMITED claims

Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

714 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(714)

51 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Simple and easy to buy

Simple and easy to buy

24 september 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Thank you for taking the time to provide us with feedback. We are pleased you have had a positive experience.

We are happy to have you as part of our Swipe family 😊

Thanks,
The Swipe insurance teams!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Price

Great Price. Easy to complete online

23 september 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Thank you for your great review! We're so glad to hear you found our service easy to navigate and that you were happy with the price.

We are happy to have you as part of our Swipe family!

Thanks,
The Swipe insurance team!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best of class

Great price and very easy to use. All good so far.

17 september 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Thank you so much for your kind words and positive review! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot and motivates our team to keep delivering top-quality service. If there’s anything else we can assist you with, feel free to reach out. We look forward to serving you again soon!

We are happy to have you as part of our Switched On family!

Thanks,
The Switched On insurance team!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed, never recommended to anyone

I raised a claim 20days ago, and I put review 6 days ago and am still waiting to get a decision. Every time they ask for a new document, once I submit one. Why don't everything together in one email? I have uploaded proof of usage, which I have received from my Three network, and I have explained everything, but still waiting for the outcome. When you call to customer care, they just say, You will be contacted by our claim team, and they don't give any clearer answer. Claim ref. NCL/SP/00112818/KIK-1

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Dear Rahul.

We are sorry to hear that your experience has not been a positive one.

Our records show a complaint has been registered regarding your claim journey.

The Claims Team have been instructed to pick up your claim for review today.

Thank you for your continued patience.

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Difficult to cancel

I emailed Swipe twice to cancel my policy renewal as they had instructed to do so in their policy renewal notification email. They still tried to renew the policy and take the money out of my account. Fortunately, the debit card details they had had expired so the money didn't leave my account. I tried to call to cancel the policy but was left on hold for a long time so eventually gave up. They did call me back and cancelled the policy.

26 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Dear Amy,

We are sorry to hear that your experience has not been an entirely positive one.

We requested your details for your organic review. However, these details have not been forthcoming after we requested them.

Please can you provide us with your policy number at your earliest convenience, so we can assist you.

Thank you.

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very easy to arrange insurance and…

very easy to arrange insurance and excesses reasonable

21 augustus 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Thank you for sharing your positive experience David.

We're pleased to hear that you found the application process to be user-friendly and that you are satsified with the excess on your policy.

It's great to have you on board!

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Long process for claim review and approval but got there in the end

My mobile phone was stolen. The claims process was long, with lots of information and documentation requested by Swipe (Taurus). This included providing a selfie whilst holding passport next to me which I thought was unusual. The approval process took just under 3 weeks which is frustrating. It took another week to receive the replacement phone and whilst it was in good condition, it was pink - not suitable for me as a male. Swipe insurance state that they try and match the original colour, which was green. Bright pink represented no attempt to match the phone. Having had my phone stolen I also didn't want a bright pink phone that is very striking and obvious for any other phone thieves to target. I returned the device and was provided funds to buy another replacement phone myself. Stephen from the Swipe/Taurus team picked up my case after the phone was issued and was excellent to deal with. I understand that companies have to be diligent in reviewing cases, but the process could certainly be improved. Thankfully the outcome was resolved and I will continue my insurance with them.

25 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Dear Steven,

Thank you for taking the time to detail your positive experience.

We are delighted to hear that after the issues you faced, the matter could be resolved to provide you with a suitable and fair outcome.

Your kind comments will be passed on to Stephen, to make him aware.

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Smooth

Smooth - unlike some.

6 augustus 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Thank you for letting us know of your positive experience Chris.

We're delighted to have you on board!

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Can talk to a real person who is helpful and efficient

Informative person and helpful

24 juli 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Thank you for taking the time to provide us with feedback. We are pleased you have had a positive experience.
We are happy to have you as part of our Swipe family 😊
Thanks,
The Swipe insurance teams!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute nightmare...

Absolute nightmare...
Wished I hadn't bothered with these people, impossible demands for proof for a claim, wanting a bill from my provider showing calls etc and the imei number of my phone?
What a joke mobile contracts DO NOT show imei numbers, also need vat invoice from when I purchased my phone again this is proving impossible to show imei number. I have my original order emails from 2 years ago but can't get anything more from them retailer.
Keep well clear as the hoops you have to jump to make a claim are impossible to do.
Treated like a scammer from the very start of a claim, they make it as hard as possible to make a genuine claim so you don't bother.

Still no update...hoops have been jumped through and completed

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Dear Aron,

Thank you for providing your details.

We are sorry to hear that your experience has not been a positive one.

We note you submitted your claim on Friday 27th June.

This was picked up for first review today and we can confirm your claim has been approved.

Please log into your claim portal online so you can pay your excess for your settlement.

Thank you for your understanding.

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best price

Very competitive price I've used them before and now again with a new model of phone

23 juni 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

We appreciate your positive feedback Sarika.

It's great to know that you are satisafied with the level of cover and are pricing structure.

Thank you for your custom.

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

Great Service, helped with log in issues
Excellent really

9 juni 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Thank you for your feedback! We're glad to hear that we were able to assist you with your issue.
We are happy to have you as part of our Swipe Insurance family!
Thanks,
The Swipe insurance team!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy to setup

Very easy to setup, the price and features are better than other companies

6 juni 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Thank you for sharing your positive experience Dave.

We're pleased to hear that you found the setting up your polcy to a hassle-free process.

It's great to have you on board!

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It has been 15 days since i lost my…

It has been 15 days since i lost my mobile but still i didn't received my mobile. 1st they said 2 working days when they finish 2 working days now they are they don't have any time limit.

Claim reference : 00106470

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Dear Akhil,

We are sorry to hear that your experience has not been a positive one.

Our records show that your claim was approved today. This was after a final review referral that was sent on Friday.

We can see you have also paid your excess so a replacement device will be sent to your home address.

Thank you for your patience and understanding.

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy my new phone is covered with insurance

This was very easy to buy and I'm now happy my new phone is covered with an insurance I can afford.

2 juni 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Thank you for sharing your positive experience Jim.

We're glad to hear that you found the sign-up process to be straightforward and good value.

It's great to have you on board!

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was just easy

It was just easy, no hassle. Just one of those things that doesn't give u headache.

26 mei 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

We appreciate your 5-Star feedback Nik.

It's great to know that you found the process of purchasing your policy to be a hassle free experience.

We're delighted to welcome you on board!

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to use

Easy to use, got a quote in seconds at a competitive price

1 juni 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Thank you for letting us know of your positive experience Mr. Green.

We're pleased you found the online application to be a streamline process.

It's great to have you on board!

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Listen to their customers and update…

Need to listen to their customers and update files. When a customer cancels their policy the year before, but they still take money out of your account the following year

15 mei 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Dear Cherry,

We are sorry to hear that your experience has not been a positive one.

Our records now show that your policy was cancelled and you were issued a full refund after contact on 29th May.

This was a renewal of last year's annual policy you had. We issued an annual renewal reminder to you via email 1 calendar month prior to renewal. This is to inform you your policy is due for renewal so you have time to make a decision.

However, as your policy is within 14 days of the renewal, you were provided with a full refund.

Thank you for your understanding.

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

Great company. I’ve used these for years and had 2 claims hassle free! I’ve recently upgraded my phone and taken out a new policy. Thanks!!

8 mei 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Thank you for taking the time to share your positive experience Allen.

We appreciate your feedback.

The Swipe Insurance Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good customer service experience

Customer service were extremely helpful.and efficient in dealing with my change of phone.

24 april 2025
Logo Swipe Insurance

Antwoord van Swipe Insurance

Thank you for taking the time to share your positive customer experience Lesley.

We're delighted that you received such excellent customer service.

The Swipe Insurance Team.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer