SWISCO,INC Reviews 

64
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

SWISCO has literally saved me thousands of dollars for certain! They were quick and efficient in helping me to select the correct parts for my window so that I could repair it myself. Now that I have... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Website and packing slip clearly state product was 3/4" x 7/16" Screen Frame Corner for Andersen Window Screens. Corners received were 9/16" x 7/16". I paid shipping and am expected to pay return... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful. Excellent customer service. Assisted with selection of proper window sash parts then sent a video of exactly how to change out broken parts. Received updated emails after parts were... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Swisco had the products I needed at a fare price and reasonable shipping costs. Everyone I talked to was very supportive and kind. They have real concern that their customers are getting the parts t... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Bouwmarkt
  2. ook in
  3. Aannemer
  4. IJzerwarenwinkel

Geschreven door het bedrijf

For over 50 years, SWISCO.com has been the trusted leader in replacement hardware solutions. With decades of expertise, we've grown from a family-owned repair shop into the ultimate online destination for current and hard-to-find parts. Find all parts, tools, and guides for windows, doors, cabinets, and more in our extensive catalog. With expert support and community resources, SWISCO.com helps you get every repair done right.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

64 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(64)

26 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

SWISCO has literally saved me thousands…

SWISCO has literally saved me thousands of dollars for certain! They were quick and efficient in helping me to select the correct parts for my window so that I could repair it myself. Now that I have done one successfully, I will be ordering the parts for the remaining windows that need to be done - approximately 7 or more! Thank you so much SWISCO!

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good old-fashioned service.

Swisco had the products I needed at a fare price and reasonable shipping costs. Everyone I talked to was very supportive and kind. They have real concern that their customers are getting the parts they need in the first order.

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great place for Slocomb window parts

Have Slocomb windows and needed a pivot bar. Slocomb sent me replacements but were to wrong bars.

SWISCO had a picture that looked close enough, part 26-398, and matched Slocomb pivot bar exactly.

Faster and accurate.

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Casement window operator replaced

I needed to replace a casement window operator that had a stripped window crank gear (not the official name for it, I'm sure).
1. They responded to my email requesting more info on shipment pricing in a reasonable amount of time ( not over 2 days).
2. The part arrived well packaged and brand new. It was the exact part I needed for my casement window. I tried for several hours trying to find this part on Amazon but was unable to find one with the same arm measurements and offset.
3. The part installed perfectly. The screw holes alligned exactly as the previous part. The length of the arms were also correct.
Window operates perfectly again.
Even though I had limited contact with Swisco Inc, I felt that they were responsive to me in a timely manner. Also, the part and shipping cost were comparable if not better than Amazon. I would order again from Swisco, Inc.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Parts for double hung windows

For the longest time (many years in the looking out honestly) searching the parts for my double hung windows, but I just couldn't find any shops . Finally, I stumbled across this SWISCO site. Wow, they have all the detailed parts I've been looking for and the technicians are great help, such as Mathew, is very prompt and helpful. This is my go-to shop related to window parts!

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been looking for new hardware…

I have been looking for new hardware for a very old Vetter crank out window and SWISCO has bern helping me through the process.. The staff have been very helpful, knowledgeable and friendly.. I’m happy to be working with them ..

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You will not get the size they list on their site

I should have looked up reviews of them before buying from them. They sold a product (a doorknob) labeled as 2" diameter, but it's actually 2.25" diameter. When I tried to return it on this basis, they asked me to prove it was bigger than they said before they would process the return. I cut into the packaging, took photographs, etc, and then they told me they wouldn't process the return because it was "only aesthetic". Having a mislabeled product is one thing, giving me the runaround and reducing my ability to resell the product is another entirely.

As I look through their reviews, I'm noticing they falsely advertise the size of their products on a regular basis. This is a trend with the company. For a company that makes returns so difficult, you would think they would put effort into getting the dimensions right at least so customers can get the product they think they're getting. But they have a much more scammy business model than that.

I would advise anybody to not purchase from this place. They do not have any sense of responsibility to their customers at all. And the product they sold was the same as what is available at your local big name hardware store.

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SWISCO,INC

Antwoord van SWISCO,INC

Hi Pam,

Thank you for sharing your feedback, and we apologize for the inconvenience and frustration this caused.

When it comes to hardware, getting an exact fit can be tricky, and while we noted your initial concern that this item might not work for your application, we understand how disappointing it was when it didn't fit. We strive to provide precise dimensions for all of our inventory and never intentionally misrepresent our products, but it’s clear the support and return process fell short of what you should expect from us.

We want to make this right for you. Please reach out directly to our management team at 888-991-1929 and ask for Keon with your order number so we can process your refund and review the product listing details.

We appreciate you bringing this to our attention and hope to have the opportunity to resolve this directly with you.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

title:Defective out of the box and…

title:Defective out of the box and customer service refuses to replace it!
I ordered a lockset from Swisco and it was Defective out of the box. Customer service refuses to replace it. It arrived with one of the manufacturing rivets “popped out” of the plate. Despite this being an obvious factory defect with pictures to support our claim - customer service has refused to replace the part and it is incredibly disappointing To receive broken hardware and no support.
The installer said if we don’t get a new faceplate with rivet the lockset will fail rapidly with use because of the stress on the one existing upper rivet. It’s bad enough we have to pay him to come back but I can’t even get them to send me the replacement part.
Today I was told that the lock set isn’t appropriate for our door but when I went to the website, it clearly said that it was OK for doors up to 1 3/8 inch thick and ours is only one and 1/8 thick. Additionally, the locket was installed and works beautifully, but without the rivet, the vibration is going to loosen the plate. We just want the correct hardware sent out.

The response I got was inaccurate.
The website specifically says lockset will work in doors up to 1 3/8” I forwarded that to the company.
The lockset works beautifully in the door. It arrived with one of the faceplate rivets out. We have been asking for a new faceplate with the divers in tact since August 10. We have provided photos for documentation. The replies never change no matter what proof we send. We didn’t break anything. It was a manufactures defect I need the part with both rivets

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SWISCO,INC

Antwoord van SWISCO,INC

Hello Susan,
Thank you for sharing your feedback. We always strive to ensure our customers find the right fit for their project.

As discussed in our communications, because this specific handle set model is not compatible with your door setup—which contributed to the installation stress and damage—we issued a full refund for your order. Because a full refund has already been provided, we are unable to send replacement hardware or cover third-party installer fees.

If you would like assistance identifying the exact compatible hardware model for your specific door specifications so you can place a new order, our technical support team is always happy to help.

EDIT: It looks like Keon was able to get this fixed for you! Glad you were able to make a new purchase with us. Glad everything worked out.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great company to do business with

A great company to do business with. They were truly the only company I found that had the part I needed and at a reasonable price. They went out of their way to satisfy me when one part was defective sending me a replacement free of charge. I would definitely do business with him again and recommend them to anybody who is looking for replacement parts.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful

Very helpful. Excellent customer service. Assisted with selection of proper window sash parts then sent a video of exactly how to change out broken parts. Received updated emails after parts were ordered and shipped. Would recommend SWISCO 100%.

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Chris is the best!

Chris has exceptional product knowledge and really understands windows and replacement parts. He quickly identified exactly what I needed and explained the differences between the available options in a way that was easy to understand. His expertise saved me a lot of time and gave me confidence that I was ordering the correct parts. It’s refreshing to work with someone who truly knows the products they sell. Highly recommend Chris if you need help finding the right window parts.
He is definitely an asset to Swisco.

5 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SWISCO,INC

Antwoord van SWISCO,INC

Hi Lun, I’m so happy to hear everything worked out! I followed up with our manager to ensure your request was fully taken care of. Thank you so much for giving us another chance and for taking the time to leave a review—we truly appreciate it!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to find the part I needed

Easy to find the part I needed, fast response from the staff to confirm my choice before iv paid for it.
Shipping costs are reasonable .
Thanks for the service!!

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never changed 'coil balancers' before…

Never changed 'coil balancers' before but, getting the right parts and a little help I believe his name was Matt got everything installed and the window works great, also fast shipping. Good honest company! Thanks Gary

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 2 left hand Truth Hardware…

I ordered 2 left hand Truth Hardware Entryguard casement operators. One of them was exactly as specified and shown in the online catalogue. The other was not. I wished to return incorrect operator back for the specified operator. The company refused and insisted that I did not know what I was doing and needed to just 'try harder'! Finally grew tired of emailing and talking customer service and scratched my next order and just placed it with another company.

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SWISCO,INC

Antwoord van SWISCO,INC

Hi Charles,
We’re sorry the operator you received isn't quite right! It’s possible the orientation is swapped, but we want to be 100% sure before we send a replacement.

If you can share a photo of your original operator, we will send the correct version at no cost to you. Our manager, Keon (888-991-1929), is already up to speed on your situation and is expecting your call to make things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I do not recommend that anyone make a deal with this cheater and robbery "store" SWISCO

This SWISCO "store" is a complete cheating and a robbery. The products I have purchased here are of extremely low quality and do not match the actual dimensions of the original parts for your windows.
I do not recommend that anyone make a deal with this "store" SWISCO.

I purchased the "Coil Housing Pivot 15-087" part, which actually does not match the dimensions of the original "Coil Housing Pivot" part, installed on my windows.

I also have purchased a “6 lb Series 180 Coil Balance” which I received without the "Mounting Bracket 16-024".

I also have purchased the "Mounting Bracket 16-024" separately, but then it turned out that even the "Mounting Bracket 16-024" is sold without a screw, and I also have to buy the screw separately.

And for every order you pay for shipping, which you receive after 10-14 days.

After 14 days I requered to return all these garbages I purchased from this "store", but:
* They don't refund the money I paid for this garbage, saying: "After 30 days, you'll receive store credit applied to your SWISCO account"
* They don't refund the shipping charges.
* They even don't provide a free return label.

And I have wrote to them:
You have charged my personal money from two different accounts of mine, and you MUST return my money to the accounts from which you charged it.
I have informed you that by your this abnormal style of your bussines, I want completely change my windows and do not purchase anything from your store, ever again, and I do not need your SWISCO credit account.
You will return my money to my two accounts from which you robbed me.

But, ultimately, they deceived and robbed me.

⚠️⚠️⚠️⚠️ For a true and fair business, it would be better and more correct to sell the "6 lb Series 180 Coil Balance" for $5.62 as a complete set, along with the "Mounting Bracket" and "Screw", rather than selling it separately for $4.57.

"6 lb Series 180 Coil Balance": $4.57 + "Mounting Bracket": $0.75 + "#8 x 3/8" SS Pan Head Philips Screw": $0.30 = $5.62

And at the same time, you continue to sell these parts separately as well, since other customers may have to buy them separately.

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SWISCO,INC

Antwoord van SWISCO,INC

Hi Karen,

Thank you for bringing this to our attention. We are incredibly sorry to hear about your frustrating experience, and we want to help make this right.

To clear up any confusion, our pivot shoes and brackets are sold individually because they are compatible with a wide variety of different window setups. We package them separately so our customers don't have to pay for components they might not actually need for their specific repair.

That being said, we completely understand how this created a headache for your project, and we want to ensure you get exactly what you need. Please give us a call directly at 888-991-1929 and ask for our manager, Keon. He is aware of your situation and is ready to help resolve this for you immediately.

We truly appreciate your feedback, and we hope to have the chance to earn back your confidence.

Best regards,
The SWISCO Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I contacted SWISCO for what Slow support, unclear guidance, and high shipping costsshould have…

I contacted SWISCO for what should have been a simple coil replacement, but the process became unnecessarily complicated due to poor customer support.
Replies took about 4 days each, and my questions about compatibility were not properly addressed. I was repeatedly advised to use two coils (3.5 lb + 4.5 lb) per side to replace my original 8 lb coils—an approach that was clearly incompatible with my single-coil setup and would have unnecessarily doubled the cost.
The explanations provided were unclear and did not directly address my concerns. In the end, I had to verify everything myself, weigh the sash (~16 lbs), and determine the correct solution. I installed a single 9 lb coil per side, and it worked perfectly.
Shipping costs were also relatively high compared to the price of small parts (e.g., about $6 shipping for a low-cost item). While that might be acceptable with good support, the combination of high shipping costs and slow, unclear guidance made the overall experience frustrating.
Overall, I had to rely on my own research to complete what should have been a straightforward repair. If I need similar replacement parts in the future, I will look for other sources instead.

9 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SWISCO,INC

Antwoord van SWISCO,INC

Thank you for providing such a detailed account of your experience. We sincerely apologize for the delayed response times and the frustration caused by the conflicting technical advice regarding your coil balance setup. Our goal is to provide clear, accurate guidance to simplify your repairs, and it is clear we missed the mark in this instance.

We would like the opportunity to review your case and make this right. Please email us directly at help@swisco.com so we can investigate how this was handled. We value your feedback on our shipping and support processes as we work to improve the experience for all our customers. We hope to hear from you soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top Notch

This company is nothing but outstanding. Have always had the parts I've needed. Have purchased twice now with excellent results. If you've got those older builder-grade tilt windows this is the place. Plus their YouTube videos are great. Thanks

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

EveryonCusotmer service is King here

Everyone I spoke to at this company was professional, knowledgable and, most importantly, went to bat for me. Their customer service is nearly peerless in this day of chat boxes and endless phone transfers.

14 januari 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer