taopatch.co Reviews 

56
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased the Platinum Patches, did not last near as long as stated. Contacted the company multiple times, through email, they responded only when I asked for an update. At first they said yes, we w... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought the premium patch in February did not receive it for a long time until maybe May. I was charge on my credit card in February. I received a letter from Dmitri stating that they were unable to... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got 2 sets of platinum tao patches , one for me, one for my father. We have both seen good results in using these. His mood has improved considerably. His balance is better and he's overall more inte... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been a customer for years. I initially tried the start patches, which were the only patch at the time. My balance,walking and gait improved within 15 minutes of wearing the patches. I eagerly a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

56 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 14% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(56)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Taopatch my friend

I honestly wouldn't be without my taopatch nowadays. I get nowhere near as much fatigue as I use to, gym recovery is no longer days, I have more focus, more self worth, more energy.
It's not a cure for my ms it's more an aid.
I love it.

15 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi Stewart,

We're so happy to hear this! Taopatch is all about enhancing your quality of life, and it’s amazing to see how it’s helping you.

Thank you for sharing your experience!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Forever customer

I have been a customer for years. I initially tried the start patches, which were the only patch at the time. My balance,walking and gait improved within 15 minutes of wearing the patches. I eagerly await my shipment of the Pro patches for an even more enhanced experience! I pray everyone who has MS, Parkinson's or any debilitating condition will try these amazing patches!

8 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi Cas,

Thanks for being such a loyal customer!

We've seen your progress since the beginning, and it's amazing to hear how Taopatch has given you the relief you need!

Remember, we're always here for you. 😊

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I have MS and rely on my Taopatch

I have MS. I have grown to rely on 6 beginner Taopatches. They have improved my balance and spasticity. I notice a difference when I remove the patches to clean them. I hope to try more for brain fog!

13 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi Amanda,

We're glad you're experiencing the power of Taopatch! Many users find adding more patches beneficial, trying additional placements could be great for brain fog.

If you'd like guidance, email us at hello@taopatch.co 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Taopatch has been a life changer for…

Taopatch has been a life changer for me. The personal one on one resource has been icing on the cake. My balance is greatly improved for the last 21 months with my taopatch.

13 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi Dwight!

We love hearing success stories like yours! We're always here to support you, feel free to book more one-on-one sessions if needed. 😉

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The shipper reported returning the…

The shipper reported returning the unopened product on Dec 24 but they refuse to return my money.
They pretend they never it although it is verified as delivered.

24 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi Mary,

We truly understand how important your refund is to you, and we want to assure you that we’re ready to process it as soon as we confirm the return of your order.

As mentioned in our last email, the tracking details for your return package currently show it is still on its way to us.

Per our return policy, refunds can be processed once we receive the returned item. We’re keeping an eye on it, and we’ll notify you as soon as it arrives.

If you have any further questions please don’t hesitate to contact us at hello@taopatch.co.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Not sure if it's placebo or not

Not sure if it's placebo or not, but i do feel a bit calmer with the taopatch emotion. It's subtle but there. Gonna keep using it and see how it goes.

10 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi Dovile,

The effects can feel subtle at first as your body adjusts, but they often build over time.

Keep us posted on your progress, we’re excited to hear how it goes!

If you have any questions, reach out to hello@taopatch.co

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was recommended to try their "sports"…

I was recommended to try their "sports" patch as I like to do a lot of power lifting and cycling and I was told it helps with muscle recovery. I've never used anything like this before so I was a bit skeptic but to my surprise this patch has genuinely helped me recover faster after long/hard workouts so I would say there is legitimacy in this product. I haven't tried their other patches yet but I would be curious too now.

10 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi Naseem,

Thank you for your review! We're so glad the Sports patch is helping with your recovery and workouts.

If you decide to try our other patches, feel free to email us at hello@taopatch.co—we’d love to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful for MS Mobility

I have multiple sclerosis and keeping mobile is tough. Taopatch has been nothing short of miraculous for me. Just a few weeks in, and I felt a real improvement in how I move and less pain. It's nice to find something that helps.

7 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi Lucas, we are so happy to hear Taopatch is helping! Managing mobility challenges with MS is no easy task, so it's awesome you've found something that's making a real difference. Here’s hoping things keep getting even better for you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product & solid company

When my product was late, they solved the problem right away (and it turned out to be the carrier's fault).

Really exciting product for pain relief and I've been 100% satisfied.

25 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi, we're glad we could help get things sorted with the shipping. Awesome to hear you're enjoying Taopatch and getting pain relief!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This product is a complete fraud

This product is a complete fraud. They also do not return your money as promised in the advertisement. I feel as if someone stole $2,200 from me!! Steer away!!!

4 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi Braden,
We're so sorry to hear about your experience. We genuinely value our customers, and the last thing we want is for anyone to feel let down.

If there was a mistake on our end, please send us a message at hello@taopatch.co with your order details. Our team will make resolving this a top priority. Thank you for bringing it to our attention – we're here to help and make sure you’re treated fairly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I received three patches and tried…

I received three patches and tried fairly unsuccessfully to attach two to my skin.

They kept falling off. Luckily for the first few days, I was able to find them and put them back on. However, after that one by one I lost all of them I contacted the company and said that I had lost all the patches, and was there something that they could do about it? I haven’t heard anything so far. I contacted them about a week ago. However, they were so quick to get back to me when I was interested in buying these wretched patches.

Did they work? No, they didn’t.

I feel duped and ripped off (by £300 a lot of money by any standards) and I would urge anyone to avoid this company.

22 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi John,

We're sorry for your experience and completely understand your frustration. For optimal adhesion, we recommend applying the patches to clean, dry skin. Additionally, some customers have found that our skin tape helps keep the patches in place for a longer duration.

We typically respond to inquiries within 24 to 48 hours, and we would like to address your email further. Please contact us at hello@taopatch.co, and we will assist you promptly.

Thank you for sharing your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this product

I experienced a major difference using the starter pack. There is a balance test you can do before applying, and then again after applying the device. The improvement was significant! Also, one of the patches was faulty, they replaced it! It's true the little devices can get lost if you're not careful, and I have now lost 2 of 3 patches - but my bad for wearing them at a hot springs. I'm about to order the sports addition. I'm based in California with zero affiliation to this company.

27 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi Maria!

Thank you so much for sharing your experience! We're glad you noticed such a significant improvement after using the Start pack.

Thank you again for your kind feedback, and we're so grateful for your support. We hope the sports patches work great for you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The taopatch does not work

The taopatch does not work. Believe me… It is designed that the company expects you to lose one boarding guarantee. And trust me, you will lose one. They fall off very easily… Besides, they do not work.

8 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hello John,

We're sorry to hear that you didn’t experience any improvement. Our goal is for customers to get the most benefit from the patches, and we’d love to help you find the best way to use them effectively.

If you'd like assistance or advice on how to avoid this issue, feel free to contact us at hello@taopatch.co.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disastrous experience!!! Never received the products. Company not answering

A disastrous experience!!! In 2020 I contributed with 349 $ to their first campaign ever in USA, reserved to the "friends of the Founder" (Fabio), being on their private mailing list, and I never received the products, nor an answer from the company. Tao Patch is quite established in Italy, so they just used the strategy of "crowdfunding" in USA to make money and cheat people... Stay away...

26 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi Alex,

We’re very sorry to hear about your experience from years ago. We always strive to provide the best service and satisfaction for our customers, and we want to resolve this issue.

Please reach out to us at hello@taopatch.co with your order details, and we’ll do everything we can to make things right. We truly appreciate the opportunity to correct this for you.

Looking forward to hearing from you!

Care team | Taopatch USA

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Difficult returns process (did not issue refund)

I tried Taopatch Pro ($800) for general wellness and athletic recovery. Tried all the protocols and felt nothing.

That does not mean it is necessarily a scam and that it won't work for you. Nothing works for everyone. But I had to return it.

When it came time for the return they made it difficult. That's not unusual and on its own does not warrant two stars.

The reason I am writing this review is they failed to issue the refund until I followed up and asked them to. I gave them over 30 days from the time they received it. They could not provide a compelling excuse for the delay and were clearly not going to issue it without me following up. It does not seem like an honest mistake. I believe they were hoping I would forget.

I am in the US. Perhaps their distributor here is incentivized to not issue refunds. I did eventually get my money back but beware.

4 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo taopatch.co

Antwoord van taopatch.co

Hi Remy,

We’re sorry to hear about your experience with the return process. While we strive to make refunds as smooth as possible, we acknowledge that there’s always room for improvement.

Your feedback is truly appreciated and will help us enhance our processes to better serve our customers.

Thank you for giving Taopatch a try, and we hope you find the wellness solutions that work best for you.

Care team | Taopatch USA

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer