Tapnshower Reviews 

2.358
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order for a toilet seat in December for £89.60 to replace a broken toilet seat. Order confirmed and debited, no delivery and company have not replied to my emails and their phone says not... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow straight away felt the difference on washing my hair didn't have to use conditioner after my shampoo (I use milkshake shampoo) Felt so luxurious over my skin, definitely 10/10 on this one. I als... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam website. Offer products, will take the money, but never deliver. Paid over £660 for (ironically) a tap and a shower, in mid December. Delivery estimate 2-3 days on the site. Never received.... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Slightly mixed experience. First off the good bit, new flush plate arrived about two weeks after order and at very competitive price. The not so good ordered on a Saturday and no order confirmation... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 2% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(2.358)

72 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Narrow wall cabinet

I ordered a narrow, wall cabinet for my new bathroom whilst the room was being fitted out.
Delivery price was high but it arrived on time and was well made.
I am really pleased with this purchase.

15 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

wash basin mixer tap

I ordered a wash basin mixer tap, good make very accessible price. Delivered on time as promised and in good order. I would use them again. (Kartell Plan Mono Basin Mixer Tap and Click Waste)

28 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good products and service, delivery expensive

All went well. Easy ordering and good product which arrived as expected. This was a shower screen that admittedly was very heavy but I felt delivery charge was on the expensive side. Be aware of this when you are ordering what appears to be great value products. Nevertheless I would use this company again in the future.

14 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a Grohe tap from this supplier…

Ordered a Grohe tap from this supplier and was advised of 4-5 week lead time (which we accepted). We chased this several times after this date had passed and were told that they were still out of stock from the supplier. Only after several calls and lots of being put on hold were we told that the item ordered was discontinued. We were offered a refund (after holding our payment for several months) or an alternative which was not suitable / similar to the item originally ordered.

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zero communication

Wish I'd remembered to read the reviews on here and wasn't fooled by the nice web site.

Ordered 28 days ago. Chased for any update 7 days ago. Zero communication.

I've emailed again to request to cancel and will cancel with my card company if they don't respond.

10 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service and communication

I ordered hans grohe tap and accessories on the 19.09.25. Not received any items
Still waiting for a update. Have sent two emails and tried ringing multiple times. The phones are never answered or switched off.

I am worried I have been scammed and feel like contacting my bank for advice.
Order number 64664.

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Some initial difficulty in contacting them

Placed an order on 5th Oct, and had some challenges getting through on the phone, which I was disappointed about. The team did get in touch later, and subsequently have been brilliant. Even gone the extra mile to have my goods sent out asap. They also took on board my suggestions re contacting them. Bottom line: I'll happily shop with them all day long.

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

as several others have said

as several others have said, these people have terrible customer service and do not answer emails or phone - after waiting for order over 2 weeks, no response to emails or phone calls, i sent an email to cancel the order. they then did respond that there was a supplier delay but they would have it next week - i opted to wait and it has now arrived. They have caused me a lot of worry and extra admin, but they did supply in the end. I just dont understand why they cant just comunicate with customers - we understand if there is a delay when something is coming from overseas, you just need to tell us the situation. their price was good, but i dont know if would want to go through all that hassle again...

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful Company To Deal With!!!

Wanted an item urgently, delivery was stated as "one to two days" paid the money, nothing arrived. It was the pre-bank holiday week of August 25. I phoned in many times to find out where the item was as this was holding up the job. The answerphone message said that the wait was 6 minutes after 25 mins I hung up. On several other occasions the message said that there was a problem with their phones, clearly they popped off on holiday with not a care for there customers at all. They eventually dispatched the item a week after it was ordered by then we had organized the item from elsewhere.
When the item was returned to them as it was not delivered in a timely manor they docked £20 from the refund being 20% of the cost price of the item as if it was my fault!
I CAN ONLY SAY DEAL WITH THIS COMPANY AT YOUR PERIL!!!

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

I ordered a kitchen mixer tap from Tapnshower as I wanted to match an existing reginox tap.
It was a good price and unfortunately when it arrived it was damaged I believe by the courier.
I immediately contacted Tapnshower and very helpful person called Amelia, dealt with my query straight away and arranged for a replacement tap to be sent to me directly.
I am pleased to say I received the tap within a few days and it was in tact and I can proceed now with the fitting of it.
Very good customer service thank you.

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

Do not order from here! They will take your money and not reply to any emails about dispatch date a week later. Scammers until proven otherwise.

4 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tapnshower

Antwoord van Tapnshower

Hi Jehan,

I’ve looked into your order and can confirm that it was dispatched today for delivery tomorrow. You should also have received an email with the tracking details so you can follow its progress.

Thank you for your patience while this was being resolved. Please accept our sincere apologies for the delay. As a gesture of goodwill, we’ve refunded your carriage charge in full.

Kind regards,

Adam
TNS Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rubbish company

Rubbish company. Unreliable. Shows different stock levels online and nothing in hand. Full of lies. Our order was delayed 10 days and eventually didn't receive anything. No communication. Utter rubbish

10 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tapnshower

Antwoord van Tapnshower

Hi Hafiz,

Thank you for your review. I’d like to clarify the situation regarding your order. You purchased a Scudo basin, which was dispatched directly from our distribution centre. When you called to chase the order, our team member contacted the distribution centre while you were on hold. It was then discovered that your order had been damaged in transit and returned to them. Unfortunately, we had not been informed of this, which is why you had not been updated sooner — and for that, we sincerely apologise.

At that point, you were advised that no replacement stock was available and a full refund was processed for you during the call.

We’re very sorry for the inconvenience caused and appreciate your understanding.

Kind regards,

Johnny
TNS Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer