Teeherivar Reviews 

237
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered this item back in June and here it is almost November and I still haven’t received it. I have tried to contact customer service multiple times via email and they have not responded.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I placed a order without checking reviews on the company. My husband is a trucker driver and these sweat shirts were a gift. After ordering I started seeing the reviews and got really nerves about it.... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a hoodie, just one, on 31st July as a gift, it is now 19th September and no sign of hoodie, I have recently tried emailing them and email address on website is invalid. Huge scam site, a... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The website is full of stolen designs from hard working artists trying to make a living themselves. Exact same art at Etsy, Redbubble, Society6, Teepublic, designbyhumans and Zazzle. Shop... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. T-shirtwinkel

Geschreven door het bedrijf

T-Shirts, Hoodies, Christmas Sweater, Long Sleeve, Tank, Posters, Stickers, Cases awesome of Home swag just begging to be bought


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

237 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(237)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed and feel deceived

Very disappointed and feel deceived. I ordered a shirt with the Buffalo bills logo on it for a Christmas gift and the design was bright, shiny and sparkly on the website but when I received it, it looked nothing like that. Not only wasn’t it bright and sparkly, it was a muted and dull design with fake ‘starry spots’ to make it appear to be sparkly. I called to return and they said they couldn’t take it back, even though on the website it is specifically written that one can get a refund “if the final product is notably different from the product presented on the order screen”. Apparently they don’t stand by their word?

20 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Teeherivar

Antwoord van Teeherivar

Extremely sorry for the delay! We have checked and your order has been refunded, please wait a few days for your refund!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM

This site is full of artwork stolen from Amazon. It is not going to the artist, no one will respond to emails or DMCA notices.

12 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely shocking

Absolutely shocking! Ordered a printed t-shirt for a Christmas present and the printing was abysmal. I cannot believe it was actually sent out to me. Customer services are incredibly slow to respond and have only, after several emails, issued a partial refund.

I am highly sceptical of all the recent positive reviews, many of which also point out atrocious printing issues, and some are by 'different' people with identical wording.

Don't make the same expensive mistake I have - go and order from somewhere else!

22 december 2021
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I placed a order without checking…

I placed a order without checking reviews on the company. My husband is a trucker driver and these sweat shirts were a gift. After ordering I started seeing the reviews and got really nerves about it. But I received my order within 2 weeks. The hooded sweatshirts are great quality and the prints are awesome. I will definitely be ordering from TeeHerivar again.

15 december 2021
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad

Bad, very bad. I ordered 4 shirts October 22nd. By November 22th I had not even received a tracking code, let alone any shirts. No reply whatsoever. December 8 I send them another email, requesting my goods. No reply. I have now solicited cancellation of my payment with Mastercard.

15 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Teeherivar

Antwoord van Teeherivar

We have refunded you. Please check your account again!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

I ordered a t-shirt with a rat on it that said I am the rat whisperer, did not receive a confirmation email, got a t-shirt that says CARRERA on it, do not even know what that is and I have the payment transaction. The store address and shipping address are different states. Wish I would not have tried. What a joke.

14 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Being ignored

Ordered from this store on-line on Oct. 17, 2021. Status of order keeps showing In Process. Have written to them twice for an update and they have not even acknowledged receiving my emails. There is no phone number to call. Will be cancelling my order through my credit card company and will not use them again.

12 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is TERRIBLE

This company is TERRIBLE! Paid almost same price of shirt to ensure fast shipping and haven’t received it. Sent several emails asking for an update with ZERO reply. They do not list any telephone numbers so email is it! Very, very dissatisfied since my item did not arrive as I was told!

10 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stolen images!

This shop uses designs without the original designers' permission. Copied prints are based on screen captures of original stores and so the picture quality is poor.

Be careful, you will be scammed!

6 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID THIS SCAM

S**tty site with stolen design... I had here review before, but delete it after they connect with me and tell me to - write to the mail and they will answer and delete everything, they answered once and gone again and ​nothing change so here we come again

sad that I'm not from your country and I can't sue you
hope one day your site will be down

1 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WORST COMPANY EVER!

On October 16,2021 I placed an order with TeeHerivar for a novelty Tee. The order was billed to my credit card as WOOCOMMERCE WITH STRIP 4403566363 OH. I waited a month and no Tee. I started writing to TeeHerivar and no response. Since that point I ordered a similar shirt through Amazon and it arrived in days (Prime). Finally, TeeHerivar contacted me and stated that they had equipment problems but would fill the order soon. I stated I wanted a refund and they responded it would be 15-45 business days to credit a purchase I never received that was placed on 10/16/2021. I have turned this over to my credit card company as a scam but I wish to make you aware of a company DBA as TeeHerivar in your area that has poor business ethics. This is a part of the letter I sent to the BBB in their home-based town.

1 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No customer service

No customer service. I have been emailing, messaging on FB, and calling everyday for weeks without a response. My order never arrived. The tracking says pending. They have stolen from me.

22 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a shirt over a month ago

I ordered a shirt over a month ago. Still do not have. Emailed them with a response back saying please wait 3-5 days… nothing… emailed again with same canned response. Two more emails sent and now they don’t even respond! I want my money back or my shirt ASAP! Would not recommend this company at all. Terrible customer service.

18 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam

This company is a scam. Avoid. Don't believe these positive reviews. I placed an order almost a month ago. It was supposed to be sent out within 3 - 5 business days. Well - it's been 20. No response from the company because - their email address is phony. It doesn't work. Their supposed physical addresses are bogus. They give two locations in the States. Florida and California. One is a cafe - and the other on a University campus. Their Canadian address also doesn't flush out. There's no phone number on their website. So - I've attempted contacting them on their social media. No response. They took my money - and have not responded. AVOID THIS SCAM

4 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This website sells stolen low quality web images.

This website is selling stolen low quality images. I'm not the only one. I found THREE of my commercial images, stolen low quality web copies of my Canada Souvenir, African Santa and my Newfoundland Pup images selling on this pariah website with what seems to be fake addresses.

4 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't support theft

This website steals artwork and sells stolen designs. They do not comply with DMCA. Don't support theft.

Replies stating that they pay for art are false. They have never paid me for my artwork but they sell if. They won't remove it when asked.

25 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Teeherivar

Antwoord van Teeherivar

We always respect the work of artists and always pay for the products. Please send the copyright certificate proving we have stolen from you to email support@teeherivar.com

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer