We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sometimes, when I’m notified that I need to get in touch with a company via email to make an action, like cancel an order, I can become apathetic, or irritated because I’m so used to automation. Howev... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Pi Hut site was easy to navigate and purchase from. I ordered the item (power bank) on Sunday and it arrived on Tuesday. UPS provided a narrow time zone for delivery and delivered at the earli... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY They charge tons of extra shipping fees if you’re not in the Uk. They can choose to cover it but they don’t and only offer one express shipping option Shipping cost almost double... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really happy with the service I received. Everyone I dealt with was friendly, helpful and easy to talk to, and the communication throughout was excellent. The whole experience was straightforward... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Computers en accessoires winkel

Geschreven door het bedrijf

Official distributor of all things @Raspberry_Pi #PiZero. Helping bring Raspberry Pi to the masses.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 88% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(1.343)

72 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great supplier

Always ship quickly and have competitive prices. My go to place for Raspberry Pi stuff

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Thank you Tom!

Many Thanks,
The Pi Hut.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service and fast delivery

Amazing customer service and super fast shipping. Every part I've ordered has arrived within two days, and they have been incredibly generous with replacement parts and refunds, the longest time I've had to wait for a response from customer support has been an hour. 10/10 will buy all my parts from there when I can.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hello,

We are so pleased to hear this.

Thanks for your support!

The Pi Hut.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Good delivery but that's about it!

A recent delivery was fine, the product was well packaged and arrived in perfect condition. However the product from Waveshare had not one single word of instruction or where to find any instruction. In fact it had not one word about anything. This is totally unacceptable for complex products and it should also have had some CE certification and/or conformance statement. I gave a review of the product to Pi Hut but needless to say they have not responded or published the review. Im very disappointed in the whole experience

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hello,

Thank you for your feedback.

I can confirm on the product page we have linked Waveshare's Wiki page with all the details you will need, sorry if this was not clear.

Many thanks,
The Pi Hut.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lates packages, poor customer service.

I created an order and it took them 6 days to get the order to me after I got an acknowledgement. I was disappointed but thought it was a one off with Evi

I placed a second order a couple of weeks later and paid extra for Royal Mail delivery. The order was acknowledged as being dispatched on the Monday morning (dispatched later that day). I emailed them Thursday when the order should have arrived and got told it was missing. I was then asked if I'd like a refund or a replacement to which I answered "refund". I placed an order with a competitor. The next week my PiHut order arrived to my surprise and I was aksed to just return it after I explained that I said I wanted a refund. When I sent it back I got a refund but not for the cost I had incurred to send it back. I disputed the failing but was told that's how returns work. They don't care about your orders and they won't listen to any reason.

Late packages, poor customer service and I'm out of pocket for dealing with them.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hello,

Thank you for your email.

I can see you reached out to us when your order was late, we investigated this with the courier who confirmed this was lost.
However, the same day the courier found your parcel and it was actually delivered that day.

For a change of mind as detailed on our policy page, the return is covered by the customer.

Many Thanks.
The Pi Hut.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really helpful

Really helpful, great products and service

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hi Ben.

Thank you for your feedback!

Many Thanks
The Pi Hut.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great price and very quick delivery.

First time customer. Price of the product was significantly cheaper than other retailers. The product was despatched very quickly and was on my desk the following day. Good Comms and great service.

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hello,

Thank you for taking the time to review us!

We are so pleased to hear you've had a great experience shopping with us.

Many Thanks.
The Pi Hut.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt despatch, shame about the courier

The items were despatched very promptly and acknowledged by the courier. The courier then lost the items, but didn't tell anyone. The Pi Hut were very good in chasing the courier but in the end new items were despatched via an alternative courier and all is now well.

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hi Richard.

We are so pleased to hear the team sorted this promptly for you!

Kind Regards,
The Pi Hut

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible !!

Terrible !!! pi 5 crashes constantly..
Spoke to the pi hut and told me its my usage absolute joke

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hi Craig.

Thank you for your review.

I can see you did reach out to the team who advised to use the official power supply. And alerted you that the 1GB is only capable of doing very small tasks.

Many Thanks
The Pi Hut.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed with my experience…

Very disappointed with my experience with The PI Hut.

I ordered what was advertised as a new monitor, but the item I received showed clear signs of previous use. The screen had fingerprints all over it and there were light scuff marks, leaving me questioning whether it had been a customer return or used stock.

What made matters worse was the way my complaint was handled. Rather than acknowledging my concerns about receiving an item that did not appear to be new, I was simply told to return it for a replacement or buy another one and wait for a refund. There was little recognition of the inconvenience or disappointment caused.

When you pay for a new product, you expect to receive a genuinely new item, not one that appears to have already been opened and handled. The overall customer service has left me with little confidence in ordering from The PI Hut again.

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hello,

Thank you for taking the time to write us a review.

I can see you did contact us about this, we did alert you that sometimes our technical team will need to check things for customers.

I can see this has been replaced for you.

Many Thanks.
The Pi Hut.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great shopping experience at all times

I'm a regular buyer from here, & have made circa 10 orders over the course of 2026.

Had a problem with a Royal Mail fool delivering to the incorrect address recently (not Pi Hut's fault), and Jayde was very quick to work with me & arrange a resend which was received next day.

Prices are very competitive, customer service can't be faulted in my estimation, dispatch is fast, and it's my first stop shop for anything LoRa related.

Highly recommended. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hi Damian.

I am very sorry to hear about your issues with your chosen courier.

We are so pleased Jayde was able to sort this promptly for you.

Many thanks.
Th Pi Hut.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top notch customer service

Top notch customer service. An Post (Irish postal service) lost a delivery from them, and the lads in the Pi Hut went above and beyond to get it to me. Excellent service.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hi Gary,

Amazing news! We are pleased to hear the team sorted this for you!

Many Thanks,
The Pi Hut.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can’t return an item even before it’s…

Can’t return an item even before it’s shipped , and they answer messages when it suits them , poor customer service !

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hi Stephen,

Thank you for your feedback.

I can confirm as per our Terms and Conditions, once an order is placed, our warehouse team generate the pick list and shipping label almost immediately and begin packing - with your parcel joining the stack shortly after.

By the time you have contacted us, and we have reached your message in the support queue, most orders are already packed and caged along with hundreds of others - making cancellations extremely difficult to locate and manage.

Due to these logistics issues, we don’t offer cancellations, amendments, or order combining once an order has been confirmed at checkout.

Many Thanks,
The Pi Hut

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor experience with this retailer

Poor customer service, poor purchase experience. Unable to cancel an order placed errantly even minutes after the order was created; advised return will be at my own cost but then no guidance given on how to process a return? Perhaps just a money grab; I’d try a different retailer.

3 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hi Charlotte,

Thank you for your review.

I can confirm as per our Terms and Conditions, once an order is placed, our warehouse team generate the pick list and shipping label almost immediately and begin packing - with your parcel joining the stack shortly after.

By the time you have contacted us, and we have reached your message in the support queue, most orders are already packed and caged along with hundreds of others - making cancellations extremely difficult to locate and manage.

Due to these logistics issues, we don’t offer cancellations, amendments, or order combining once an order has been confirmed at checkout.

Many Thanks,
The Pi Hut

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Recommend PiHut but double check the items delivered.

We use PiHut several times a year on an irregular basis. Their supply and delivery are usually very good – providing they have stock of the item. Once, when an item ordered was delivered faulty, they replaced the item promptly and courteously.
We would recommend them, but would double check the items delivered.

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hello,

Thank you for taking the time to leave us some feedback.

We are happy to hear your replacement was sorted quickly

Thank you
The Pi Hut.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Delivery Cost Charged Twice

Competitive prices, prompt delivery, and I can see that there is a working customer service team. My only feedback is the delivery cost. I ordered two items, I appreciate one of them has a battery, it seems like I was charged twice for one order. I recognise that some retailers will not charge extra if you buy a couple of items in the same order.

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hello,

Thank you for your feedback.

On some occasions, having a lithium product in your cart will increase your shipping cost.

To see how much your shipping will be, go to the cart and use the 'Estimate Shipping' option.

Many Thanks.
The Pi Hut.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always great to deal with

Always great to deal with, easy communication and prompt dispatch and delivery.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hi Jonathan.

Thank you for your lovely feedback!

Thank you for your support.

Many Thanks,
The Pi Hut.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tech service: 10 out of 10

The Pi Hut service provide me, in a very short time,less than 10 days, outside UK, a solution for my Touch Display.

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hello,

Amazing news! We are so pleased regarding your speedy delivery.

Many Thanks.
The Pi Hut.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Sent the wrong product

Sent the wrong product, would not replace until they received their incorrect product back, then waited at least one extra day to send the correct product. No expedited delivery. Whole process added an extra week to an already slow delivery time.

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Pi Hut

Antwoord van The Pi Hut

Hello,

Thank you for your review.

I can confirm as per our email to allow our returns team 48 hours to process all the returns.

We are pleased you now have the correct item and we apologise for the mix up.

Kind Regards,
The Pi Hut.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer