The Quilted Boutique Reviews 

173
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The website was very well presented making my decision to enter the BOM exciting. I anxiously waited for them to arrive and was super excited to receive and get started. The excitement of opening... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The ordering process was easy! Confirmation cane quickly...it is for a preorder..so now I have to wait...looking forward to receiving...

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The communication is great. First time I did a preorder. I’m waiting for my preorder to arrive in December sometime. I love your site - it’s spectacular.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a Block of the Month kit. At checkout there wasn't the option to order the entire kit all at once. So I just left a short little note explaining what I was after, within the hour, I had an... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Quiltwinkel
  2. ook in
  3. Beddengoedwinkel
  4. Cadeauwinkel
  5. Kledingreparatie
  6. Stoffenwinkel

Geschreven door het bedrijf

The Quilted Boutique At The Quilted Boutique, quilting is about more than fabric—it's about creating something beautiful, meaningful, and lasting. We specialize in carefully curated premium quilting fabrics, quilt kits, Block of the Month programs, patterns, and quilting essentials from the industry's most loved designers and manufacturers. Every product is selected with quality, inspiration, and creativity in mind. We're committed to providing friendly, personal service, fast shipping, and a shopping experience that makes every customer feel welcome, whether you're creating your first quilt or your hundredth. Your satisfaction is at the heart of everything we do. The Quilted Boutique — Sew much more than just fabrics. www.thequiltedboutique.com


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

173 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(173)

91 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Up date to: Sent the wrong item. Rec'd a call from The Quilted Boutique. Wanted me to change my review before they did anything. My MC has not been credited at all as stated.

Sent the wrong item, but charged my CC the higher amount....
Philip said he would send the correct item out today. I said I needed it Monday for a retreat... The incorrect one took 2 weeks to arrive so I'll see what happens.
I do have a backup plan though, just in case.
So not happy right now.

3 augustus 2026
Logo The Quilted Boutique

Antwoord van The Quilted Boutique

Hi Tricia,
We are genuinely sorry that you received the incorrect item. Mistakes do occasionally happen, and as soon as you contacted us, Philip acknowledged the error and immediately offered to send the correct item.
Normally, an incorrectly shipped item would need to be returned before a replacement is sent. However, when you explained that you hoped to have the item for your Monday retreat, we agreed to send the replacement without waiting for the return in an effort to help you as quickly as possible.
We would also like to clarify the shipping timeline mentioned in the review. The order was placed August 6. Due to our weekend and Monday closure, August 12 was our first opportunity to arrange the UPS pickup. While we certainly understand the frustration of waiting for something you need, the original order did not take two weeks to ship.
We wish we had been given the opportunity to complete the resolution before receiving a 1-star review, particularly since we responded to the problem and immediately began working to correct it.
We are a small business and, while we cannot promise that a human error will never occur, we can promise that when one does, we will acknowledge it and make every reasonable effort to put it right.
We sincerely hope your replacement reaches you in time and that you have a wonderful retreat.
The Quilted Boutique

Amended:
You stated during our telephone conversation that you wished to keep the item you received in error, while also receiving and keeping a second shipment, along with the additional products, without payment for the extra goods, and extra shipments.
Unfortunately, we are not able to provide merchandise at no charge. Your original purchase has now been refunded in full.
As discussed, we are asking that you return the merchandise currently in your possession for which payment has been refunded. We sincerely hope you will do the right thing and return the unpaid merchandise.
Thank you,
The Quilted Boutique

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great service?

Great service - I have NO complaints.

It is turning into not so great. I do not receive an answer when I contact TQB to inquire about part of an order from July 2026 I'm waiting for, it is now 2nd of October 2026. I hope they're okay and just too swamped to answer. I will update this info when I know more.

On Oct. 2nd 2026 I sent a message on the website message board, I received no answer, so I resent the same message on the website message board, and received no answer, then I emailed the message in an email to TQB to which I received no answer. Then I added an update on Trustpilot. Below is the message I sent 3 times.
"Hi Tracy,
is there any news on Lori Holt's Baked With Love Backgrounds Half Yard Bundle 11 Pieces, I Don't Own Too Much Fabric Ceramic Mug and Quality Fabric Mister Small Riely Blake Designs?"

I did not specifically ask you to not send the Lori Holt Background Half Yard Bundle 11 Pieces, as I was told that you/TQB would incur an extra shipping expense for doing that, which I said I did not want to be the cause off. On Trustpilot I also wrote I hoped everything was okay at TQB.

Then I received an email about a refund for the mug and the mister bottle, and another email that a package is on the way. According to the info in the email it looks like there is more than the background fabric in the package. I cannot accept a package if there are more items and fabric in the package than the Lori Holt background fabric bundle.

24 juli 2026
Logo The Quilted Boutique

Antwoord van The Quilted Boutique

Hello Ruth,


I’m quite surprised to see the review you left today stating that you have tried to contact me without receiving a reply.

Several weeks ago, I told you that I would send the Baked With Love background fabric, and at that time you specifically asked me to wait.

We also spoke directly on August 25 and August 26 about a sewing basket to hold all of your notions, so there has clearly been communication between us regarding your order.

The mugs have been delayed, which is unfortunately outside of my control, we have refunded your mug order.

Given our previous conversations and the fact that you had asked me to hold the background fabric, I do not feel that a review stating that you have tried to contact me with no response accurately reflects what has occurred.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really dishonest and entitled store…

Really dishonest and entitled store owner . They really are awful people. Don’t trust them for anything . Really bad experience. Rip you off Then try to blame you for not understanding the price . I never complain either this is my first time

25 juli 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered one of the log cabin quilt…

I ordered one of the log cabin quilt kits. I found that I was short a couple strips. I emailed them about the problem! They immediately set out to get them to me!
The package got lost in the mail! They worked diligently to take care of the problem! They got my strips to me and included extras! I very much trust this company an will have no problems doing buesiness.with them again!

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

New hobby!!

At the age of 75 I have decided to take up quilting!! I find their site full of good instructions, quality products and great service!! All this makes taking up a new hobby very enjoyable.

11 juli 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great shop

Beautifully prepared kits; user-friendly website; fast delivery; lovely customer service. Will definitely shop again

6 juli 2026
Logo The Quilted Boutique

Antwoord van The Quilted Boutique

Hey Lori, you are so kind, Thanks! This is awesome. We look forward to hearing from you again. Happy Quilting!

The Quilted Boutique

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The fabric arrived package very nicely…

The fabric arrived package very nicely and the quality of the fabric is over expectation.
The order was shipped fast.
Very pleased with this company.

28 juni 2026
Logo The Quilted Boutique

Antwoord van The Quilted Boutique

Thank you so much Sylvie, you are the bees knees!
The Quilted Boutique

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased with my order

The Quilted Boutique has a lovely selection of fabric and kits. Just received my order and very happy with every item ordered.

29 juni 2026
Logo The Quilted Boutique

Antwoord van The Quilted Boutique

Hi Joyce,
Im so pleased to hear you were happy with your order. Thank you so much for your support.

The Quilted Boutique

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pre-order

I made a pre-order purchase plus a few other items. The response was quick. As I don’t need my other items right away, I emailed and asked if they could just send the whole purchase together when the pre-order arrives. Again, the response was quick and they were happy to accommodate my request. I know the wait will be worth it. Such a lovely on-line quilt shop. Lots of fabulous fabrics!!

3 juni 2026
Logo The Quilted Boutique

Antwoord van The Quilted Boutique

Peggy,

You are just a wonderful treat, thank you for your kindness. We appreciate you!

The Quilted Boutique

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful Service Experience

Wonderful and fast on their communication and service. Even saved me money in shipping. Love the selection of fabrics and kits. Looking forward to more projects and using this business again.

28 mei 2026
Logo The Quilted Boutique

Antwoord van The Quilted Boutique

Well this is just a wonderful thing to read, what a fantastic review. Thank you

The Quilted Boutique

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful

Beautiful fabric and quick delivery

3 juni 2026
Logo The Quilted Boutique

Antwoord van The Quilted Boutique

Thanks for the glowing review, you are just a breath of fresh air, thanks so much.
The Quilted Boutique

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and beautiful fabric

Great service and beautiful fabric. What more can one ask for?

31 mei 2026
Logo The Quilted Boutique

Antwoord van The Quilted Boutique

What can I say? This is such a lovely review. You are a gift.
Thank you so much.
The Quilted Boutique

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer